آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بیست و هفتم )

نکته : چه نوع تبلیغاتی باعث آزار کاربران می شود ؟

گوگل می گوید :

گزارش تجربه تبلیغات برای این طراحی شده است تا :

تجربه های تبلیغاتی که استاندارد های تبلیغات بهتر را نقض می کند ، شناسایی شود .

مجموعه ای از تجربه های تبلیغاتی در سئو که یک صنعت دارد و باعث اذیت کاربران می شود نیز شناخته می شود .

اگر سایت سئو شده ی شما تخلفاتی دارد گزارش تجربه تبلیغاتی ممکن است مشکلات را برای حل شدن پیدا کند .

مردمی که استاندارد های تبلیغاتی بهتری در سئو دارند روی تبلیغات آزار دهنده زیر تمرکز می کنند :

تجربه وب در دسکتاپ

  • تبلیغات پاپ آپ
  • تبلیغات ویدئویی با صدا که خودکار پخش می شود
  • تبلیغات پیش نمایشی با شمارش معکوس
  • تبلیغات ثابت چسبان

تجربه وب در موبایل

  • تبلیغات پاپ آپ
  • تبلیغات ویدئویی با صدا که خودکار پخش می شود
  • تبلیغات پیش نمایشی
  • تبلیغات پیش نمایشی با شمارش معکوس
  • چگالی تبلیغاتی بیش از 30% در صفحه سئو شده
  • تبلیغات تمام صفحه ای که باید اسکرول کنید
  • تبلیغات انیمیشینی چشمک زن
  • تبلیغات ثابت چسبان

گوگل در ویدئویی در سال 2017 گفت :

زمانی که شما تمامی مشکلات مربوط به سئو را برطرف کردید می توانید سایتتان را برای یک بازرسی واقعی ثبت نمایید .

ما به نمونه صفحات جدید نگاه می کنیم و احتمالا تجربه هایی را که قبلا نمی دانستیم به دست می آوریم .

وقتی که نتایج را به دست آوردیم از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد .

گوگل راه حل هایی برای استفاده از پاپ آپ ها ارائه داده است اگر واقعا به آن ها در سئو علاقه مند هستید :

به جای تبلیغات پاپ آپ تبلیغات تمام صفحه ای خطی را امتحان کنید .

این نوع تبلیغ به همان اندازه که صفحات پاپ آپ نیاز دارد جا می گیرد بدون این که قسمتی از محتوای سئو را پنهان کند .

حل مشکل بستگی به مشکلی دارد که شما دارید .

برای مثال اگر مشکل پاپ آپ است شما باید تمامی پاپ آپ های موجود در سایت سئو شده را حذف کنید .

اما اگر مشکل مربوط به چگالی تبلیغات موجود در سایت سئو شده است شما باید تعداد تبلیغات را کم تر کنید .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/313/

مراحل ارائه بازخورد موثر ( قسمت سوم )

7 مرحله برای دریافت بازخورد موثر چیست ؟

در مورد هدف خود واضح باشید

خیلی از جنبه ها در طراحی سایت وجود دارد که شاید شما به آن زیاد اهمیت نمی دهید .

شما با توجه به جنبه هایی که شاید اهمیت چندانی نداشته باشد ، از آن ها دور می شوید .

این نوع جنبه ها فقط به خاظر علاقه شما است که به آن ها توجه می کنید .

با این حال ، احتمالا شما عضو مخاطبینی نیستید که طراحی سایت شما قصد دارد آن ها را جذب کند .

وقتی که دارید طراحی سایت را نگاه می کنید ، سعی کنید خود را جای مشتری قرار دهید .

البته تا جایی که ممکن است این کار را انجام دهید .

نگاه به طراحی سایت از چشم دیگران به شما کمک می کند بازخورد تجاری سازنده ای ارائه دهید .

ارائه مثال

وقتی صحبت این می شود که می خواهید هر قسمت از طراحی سایت چگونه به نظر برسد بهترین راه برای این که به خودمان بگوییم این است که نشان دهیم .

یکی از مفید ترین عناصری که از سمت مشتری ها دریافت می کنیم مثال های رقابتی است .

همچنین عکس های لحظه ای از جنبه های طراحی از سایت های مشابه که آن را دوست دارند نیز مفید است .

به طور مشابه ، ما مثال ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا نظر شما را بدانیم .

و به ما کمک کنید که پایه طراحی سایت را بسازیم .

صداقت بهترین سیاست است

در مورد بازخورد خود کاملا رو راست باشید و صادقانه صحبت کنید .

از ایجاد تخلف نترسید .

همیشه اولویت ما در طراحی سایت این بوده است که محصولی تخویل دهیم که به انتظارات شما نزدیک باشد .

اگر این گونه نباشد ، این مهم است که به ما اجازه دهید بدانیم :

طراحی سایت ها را طوری اصلاح کنیم که مطابق میل شما باشد .

پیشتاز بودن به صورت صد درصد در ابتدای کار به شما کمک می کند که در این راه طولانی از چیز های غیر ضروری کم کنید .

در قسمت بعدی در مورد دو موضوع دیگر در طراحی سایت صحبت خواهیم کرد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/314/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بیست و ششم )

نکته : تجربه کاربری در دستگاه های متفاوت و صفحات مختلف

تجربه کاربری یک قسمت بزرگ از موفقیت سئو یا بهینه سازی موتور های جست و جو در سال 2019 است .

همچنین این مورد به عنوان یکی از عوامل مهم در الگوریتم پاندای گوگل شناخته می شود .

وقتی که در مورد طراحی سایت در سال 2019 فکر می کنید ، شما باید در نظر بگیرید که هر عنصر مشخص در کجای صفحه قرار می گیرد .

مخصوصا قسمت تبلیغات را ویژه در نظر بگیرید .

گوگل به شما می گوید که آیا تبلیغات سایت سئو شده ی شما باعث آزار کاربران می شود !

این موضوع می تواند تاثیر به سزایی در ترافیک سئو ی سایت شما داشته باشد .

تبلیغات آزار دهنده در صفحات سایت سئو شده ی شما یک مشکل بزرگ برای کاربران و احتمالا گوگل بوده است .

حتی اگر هم باعث درآمد زایی شما باشند ، نمی توان مشکل آن ها را در سئو نادیده گرفت .

چه تبلیغاتی آزار دهنده است ؟

  • تبلیغاتی که به شکل غیر قابل انتظار آهنگ با صدای بلند پخش می کند .
  • پاپ آپ هایی که روی چیزی ظاهر می شود که ما به دنبالش هستیم .

به طور مشخص تجربه های اذیت کننده در سایت های سئو شده ممکن است باعث شود مردم به بلاک کننده تبلیغات روی آورند .

وقتی که تبلیغات بلاک می شود ، منتشر کنندگان این سایت ها نمی توانند پولی به دست آورند .

گوگل در ویدئویی در سال 2017 بیان کرد :

یک نظر سنجی در مورد صد ها تجربه ی پیوسته از تبلیغات برای تبلیغات بهتر نشان داده است که :

مردم از همه تبلیغات متنفر نیستند .

آن هایی را دوست ندارند که آزار دهنده است .

حذف این نوع تبلیغات از سایت سئو شده شما می تواند تفاوت بزرگی را رقم بزند .

گزارش جدید از تجربه تبلیغات در کنسول جست و جوی گوگل

این گزارش یکی از بخش های موجود در کنسول جست و جوی سئو ی گوگل است .

متن گزارش را برای شما آورده ایم :

با پیدا کردن تبلیغات آزار دهنده و جایگزین کردن آن ها با تبلیغات مورد پسند کاربران ، کار خود را آسان تر کنید .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/311/

مراحل ارائه بازخورد موثر ( قسمت دوم )

7 مرحله برای دریافت بازخورد موثر چیست ؟

شفاف و ویژه باشید

مسلما مهم ترین پیشنهادی که ما می توانیم به شما بدهیم خاص بودن در طراحی سایت است .

استفاده از توضیحات مبهم مثل " می توانید آن را لبه دار تر کنید " یا " به اندازه کافی صاف نیست " :

اکثر اوقات باعث برداشت های اشتباه از طراحی سایت می شود .

در حقیقت ، بازخورد مشتری از طراحی سایت حتی در قطعات هنری خنده دار نیز مورد استفاده قرار گرفته است .

این پوستر ها که توسط Mark Shanley و Paddy Tracey طراحی شده است :

یک مجموعه طنز از نقل قول ها را معرفی می کند که توسط خودشان جمع آوری شده است .

همین طور همکاران آن ها در این صنعت نیز در این کار شریک بوده اند .

این مجموعه به " بد ترین بازخورد های مورد علاقه آن ها از زبان مشتری " معروف است .

طراحی سایت

اکثر اوقات هر مشکلی که در طراحی سایت داشته باشید به راحتی حل می شود .

اما زمانی که می گیرد تا به درستی احساسات و سوال هایتان را بیان کنید می تواند در زمان شما صرفه جویی کند .

هر چه استدلال و زمینه بیشتری در طراحی سایت داشته باشید ، چیز های بیشتری می توانید ارائه کنید .

سازنده ظاهر شوید و از عبارات مرده و جمله های منفی مثل " من دوستش ندارم " دوری کنید .

و این را در نظر بگیرید که چه چیزی از طراحی سایت را دقیقا دوست ندارید ؟

سپس جزئیات بیشتری در مورد جایی که دوست دارید متفاوت باشد ارائه دهید .

همین طور بگویید که دوست دارید به چه شکلی تغییر کند .

آیا متن طراحی سایت بسیار ریز است ؟

آیا عکس های استفاده شده به سمت نسل جوان تر هدف گرفته شده است ؟

نظرات واضح و مختصر ارائه دهید .

زیرا به طراح شما اطمینان می بخشد که او سازنده است .

در مورد هدف خود واضح باشید

وقتی که دارید طراحی سایت های خود را ارزیابی می کنید ، مخاطبان همیشه باید در ذهن شما اولویت داشته باشند .

شاید جنبه هایی از طراحی سایت وجود داشته باشد که شما زیاد به آن اهمیت نمی دهید .

در قسمت بعدی بیشتر در مورد این موضوع در طراحی سایت صحبت خواهیم کرد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/312/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بیست و پنجم )

ایجاد تعادل بین نرخ تبدیل با قابلیت استفاده و جذب کاربر

مثال : آزمایش به کارگیری یک پنجره پاپ آپ

در آزمایش ما درباره استفاده از پنجره های پاپ آپ به نظر می رسد واقعا این سوال که :

چگونه بسیاری از مردم یک پست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند ، جا انداخته شده است .

با این که گوگل به بینابینی علاقه نشان داده است ( به ویژه در نسخه های گوشی سایت )

ما خیلی نگران هستیم که از یک صفحه پاپ استفاده کنیم .

که این صفحه ، هدف اصلی سئو و بازدید از صفحه زیرین را از مبهم می سازد .

اگر گوگل متوجه شود که کاربران از سایت سئو شده نارضایتی دارند این موضوع می تواند نتیجه بدی در رتبه یندی سئو ی سایت شما داشته باشد .

گوگل در سال 2015 گفت :

بینابینی هایی که مقدار قابل توجهی از محتوا را پنهان کند ،یک تجربه جست و جوی سئو ی بد را ارائه می دهد .

ما در این لحظه ، از یک صفحه پاپ آپ که قابلیت خروج دارد استفاده می کنیم .

امیدواریم تا زمانی که کاربر این دستگاه را می بیند ، ابتدا با محتوای سئو جذب شود که برای آن وارد شده است .

من می توانم این راه را برای افزایش مشترکان سایت شما در سئو پیشنهاد کنم .

اگر نرخ تبدیل کم تری ارائه ندهد :

این روش نرخ تبدیل یکسانی در برابر پنجره های عادی پاپ آپ به شما می دهد که در سئو اهمیت دارد .

ما به عنوان یک سئو کار فکر می کنیم :

خیلی معقول است که از تکنیک های تبدیل بازدیدکننده به مشتری استفاده کنیم .

البته این تکنیک ها نباید تاثیر نا مناسبی در رتبه بندی سئو ی سایت شما در گوگل داشته باشد .

به نرخ تبدیل اجازه ندهید که سر راه هدف اصلی قرار بگیرد که بازدیدکننده گوگل به خاطر آن در قسمت مشخضی از سایت قرار دارد .

ریسک نکنید که گوگل نارضایتی های مشابه در سایت شما که سئو شده پیدا کند .

اکر سایت شما به این شکل باشد قطعا در رتبه بندی سئو ی گوگل بهتر نخواهد شد و رتبه مناسبی از لحاظ کیفیت دریافت نخواهد کرد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/309/