عبارت طراحی یکی از بخش های یک پروژه است که باید با همکاری بیشتری انجام شود .
این بخش می تواند کاملا کاربر را گول بزند که در طراحی سایت گشت و گذار کند .
ارائه یک بازخورد سازنده یکی از بخش های حیاتی این روند است .
اما اکثر اوقات می تواند چیزی باشد که کل یک پروژه را سر پا نگه می دارد .
به منظور اطمینان از یک نتیجه موفقیت آمیز ، ارتباط شفاف می تواند نکته کلیدی در طراحی سایت باشد .
همچنین این نیز مهم است که تمامی راه های ارتباطی برای همیشه باز باشد .
این کار اجازه می دهد همه بتوانند طراحی ها را در طی فرایند نقد و بررسی کنند .
با این حال ، وقتی به مرحله دریافت بازخورد کیفیت می رسیم نظر هایی مثل :
خلاق تر باشید
به سادگی نمی تواند این را دچار مشکل کند .
در این جا هفت مرحله کلیدی برای ارائه یک بازخورد مفید و موثر در طراحی سایت شما آورده ایم :
وقتی به طور مشخص حرف از طراحی سایت می شود ، اکثر اوقات در موردی که چند سهامدار وجود داشته باشد مطرح می شود .
شاید شما یک مدیر پروژه باشید که به طور مستقیم با یک آژانس کار می کنید .
اما شاید هم این طور باشد که شما با یک تیم بزرگ تر از مردم در سازمان خود کار می کنید .
هر کدام از آن ها می تواند نظر یا تجربه قبلی داشته باشد که روی نردیک شدن وی به روند کار طراحی سایت تاثیر می گذارد .
شاید هم مدیر عاملی وجود داشته باشد که نظر نهایی را باید اعلام کند قبل از این که یک پروژه طراحی سایت بتواند پیشرفت کند .
هر موقعیتی که می خواهد باشد ، به عنوان اولین مرحله از این روند :
مهم است که مشخص کنید چه کسی در این پروژه طراحی سایت شرکت خواهد داشت .
به همین ترتیب باید مشخص کنید چه کسی قدرت کنترل نامحدود و نظر نهایی را دارد .
برای این که یک طراحی سایت موفق باشد باید همه روی یک صفحه باشند و با یکدیگر کار کنند .
Shaun Anderson در سال 2018 گفت :
محتوای تکراری اکثر اوقات گمراه کننده یا گیج کننده نیست .
این مورد برای اکثر سایت ها چیز عادی است .
و کاملا از هدف مخرب بودن به دور است .
محتوای کپی شده اغلب اوقات می تواند توسط الگوریتم جریمه شود .
شاید هم به صورت دستی این اتفاق بیفتد .
محتوای تکراری در سئو جریمه نمی شود اما اغلب اوقات یک مورد بهینه برای صفحات نیست .
خیلی مراقب باشید !
اگر می خواهید محتوای کپی را با یک سری تغییرات تبدیل به محتوای منحصر به فرد کنید باید مراقب باشید .
از نظر کیفیت یک صفحه در سئو ، محتوای تکراری ( یا به عبارتی ، محتوای کپی ) می تواند یک عامل برای دریافت کیفیت پایین باشد .
تعویض متن کپی یا تغییر در آن می تواند یک عامل دیگر در امتیاز پایین کیفیت برای سئو باشد .
اگر سایت شما توسط این تکنیک های سئو پر شده است ، احتمالا جزو کم کیفیت ها توسط الگوریتم های گوگل رده بندی شود :
صفحه اصلی طراحی سایت شما به مشتریان شما یک ایده مختصر از چیزی که باید انتظار داشته باشند می دهد .
البته این بستگی دارد که آن ها تصمیم بگیرند بقیه صفحات طراحی سایت را بررسی کنند یا خیر !
صفحه اصلی شما بیشتر شبیه به یک بروشور تبلیغاتی است .
یکی از مواردی در طراحی سایت شما است که مشتری را جذب می کند روی محصولاتی که شما ارائه می دهید کلیک کنند .
برای مثال ، اگر شما پیشنهادی برای حل مشکل خدمات یا محصولی ارائه دهید ، مطمئن شوید که کامل توضیح می دهید چه کاری انجام می دهید .
با محصولات و خدماتتان هیچ راه فراری برای مشتری باقی نگذارید .
پس از این آن ها می توانند به کسب و کار شما جذب شوند .
بهترین راهی که این کار را انجام دهید این است که :
مطمئن شوید پیغامتان کاملا منتقل می شود ، مستحکم است و جذابیت دارد .
طراحی سایت شما در صفحه اصلی چیزی است که باعث انتقال کاربران به قسمت های دیگر طراحی سایت می شود .
این می تواند شامل فرم ها ، کلیک روی لینک ها و یا حتی ورود به وبلاگ آموزنده شما باشد .
به یاد داشته باشید ، بازدیدکنندگان شما باید در اولویت اصلی شما باشند .
بنابراین ، اطمینان پیدا کنید صفحه اصلی طراحی سایت شما مختصر باشد .
این صفحه باید کاملا به هدف شما اشاره کند .
مقدمه ای کوتاه داشته باشید که شما که هستید .
در مورد تیمتان و این که چه سرویس هایی ارائه می کنید چند پاراگراف توضیح دهید .
وقتی بازدیدکنندگان با این ها مواجه شوند ، متوجه می شوند که شما آن ها را به یاد داشته اید .
و این که به مشکلاتشان اهمیت می دهید و راه حلی برای حل آن ها دارید .
در قسمت بعدی بیشتر درباره این مورد توضیح خواهیم داد تا طراحی سایت جذاب تری داشته باشید .
برای مثال پنجره های پاپ آپ و خودکاری که باز می شود را در سئو در نظر بگیرید .
با توجه به سخنان توسعه دهنده قابلیت استفاده در سئو ، Jakob Nielson ، نود و پنج درصد از بازدیدکنندگان :
از این پنجره های پاپ آپ و پنجره هایی که غیر ارادی در سایت های سئو باز می شود متنفر هستند .
مخصوصا آن هایی که شامل تبلیغات ناخواسته در سئو است .
در حقیقت ، پنجره های پاپ آپ به طور دائم به عنوان اولین رتبه در لیست بد ترین تکنیک تبلیغات در سئو انتخاب شده است .
این تبلیغات از چندین سال پیش برای سایت های سئو شده به وجود آمده است .
طرفداران موجود برای دسترسی وبسایت سئو شده اشاره می کنند :
با این حال ، یک حقیقت تلخ برای طرفداران دسترسی و قابلیت استفاده این است که :
بشنوند که پنجره های پاپ آپ در سئو می توانند به صورت موفقیت آمیز مورد استفاده قرار گیرد .
برای مثال می توان فرم های ثبت نام را به این شکل درآورد .
در قسمت بعدی این آموزش سئو به شما خواهیم آموخت که چگونه می توان استفاده مفیدی از آن داشت .
در قسمت قبلی در مورد صفحه اصلی طراحی سایت صحبت کردیم .
این که به چه دلایلی این صفحه اهمیت زیادی دارد را به طور خلاصه دوباره برای شما یادآوری می کنیم :
در این قسمت می خواهیم به چند مورد دیگر اشاره کنیم که اهمیت این صفحه از طراحی سایت را دو چندان می کند .
یک زمانی صفحه اصلی و صفحه لیندینگ ، هدف های متفاوتی را در طراحی سایت داشتند .
با این حال ، امروزه این صفحات در ارتباط با یکدیگر کار می کند که نتیجه مشابهی را به دست آورد .
صفحات لندینگ استفاده می شوند تا بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کند .
صفحه اصلی نیز همین هدف را دنبال می کند .
شما می توانید این دو صفحه را با هم ترکیب کنید .
اما باید مطمئن شوید که پیغام شما به درستی منتقل شود .
اطمینان حاصل کنید سایر لینک های ناوبار ، دکمه های دستوری و تیتر ها را مبهم نسازد .
همچنین ، مطمئن شوید بهترین قالب را برای صفحه اصلی طراحی سایت انتخاب کنید .
با این کار شما می توانید بهترین چیزی را که در نظر دارید به دست آورید .
ساخت یک وبلاگ با یک صفحه اصلی خیره کننده کاملا راحت است .
تنها چیز هایی که نیاز دارید موارد زیر است و موفق خواهید شد .
یک سر تیتر قوی بسازید
تیتر صفحه اصلی طراحی سایت شما باید یک پیغام شفاف و مشخص داشته باشد .
برای به دست آوردن این موضوع از کلمات پر قدرت استفاده کنید که احساسات بازدیدکننده را بر انگیزد .
در قسمت بعدی کلماتی را که می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد برای شما خواهیم گفت .
همچنین سایر مواردی که در بهینه سازی صفحه اصلی طراحی سایت تاثیر دارد را به پایان خواهیم رساند .
امیدواریم تا امروز گرگ سفید توانسته باشد انتظارات شما را برآورده سازد .