آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت شانزدهم )

گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟

آیا شما دارید صفحات واسط برای سئو می سازید ؟

گوگل می گوید :

واسط ها در سئو ، سایت ها یا صفحاتی است که برای رتبه گیری بالا در نتایج سئو ساخته شده است .

آن ها برای کاربران نامناسب هستند .

زیرا کاربران را به صفحات چندگانه مشابه در نتایج سئو هدایت می کند .

که در نهایت هر کدام از این صفحات ، کاربر را به یک مقصد یکسان می رساند .

همچنین آن ها می توانند کاربران را به صفحات واسط دیگری هدایت کنند که به اندازه مقصد ، مفید نیست .

در این جا مثال هایی از صفحات واسط در سئو برای شما آورده ایم :

  • داشتن نام دامنه ها یا صفحات چندگانه برای هدف قرار دادن یک منطقه یا شهر مشخص که کاربر را به یک صفحه می رساند .
  • صفحاتی که تولید شده اند تا بازدیدکنندگان را به صفحات واقعا قابل استفاده یا قسمت مربوطه برساند .
  • صفحات مشابهی که اساسا به نتیجه جست و جوی سئو نزدیک تر از یک سلسله مراتب باشد .

به این نکته تاکید می کنیم که :

واسط ها در سئو ، سایت ها یا صفحاتی است که برای رتبه گیری بالا در نتایج سئو ساخته شده است .

در ذهن داشته باشید :

این فقط مربوط به صفحاتی نیست که محلی باشند .

فقط آن ها نیستند که به عنوان واسط در نظر گرفته می شوند .

John Mueller در سال 2018 بیان کرد :

برای گوگل ، این که شما اساسا یک سایت واسط با صفحات کم ارزش بسازید که یک عبارت مشخص را هدف قرار دهد ، به طور کلی تمام شده است .

اگر سایت شما با صفحات کم ارزش واسط توسط تکنیک های قدیمی سئو ساخته شده است ، گوگل تمامی صفحات آن را ایندکس نمی کند .

این کار در سال 2019 بیشتر از قبل برای سئو ، اسپم شناخته می شود .

اگر این کار را انجام دهید کیفیت سایت شما روز به روز پایین تر خواهد آمد .

خلاصه

اگر شما دارید کلمات کلیدی برای سئو می سازید که شامل محل ها می شود و مربوط به یک کسب و کار است :

ریسک بزرگی خواهد بود که این صفحات در سال 2019 به عنوان واسط شناخته شود یا خیر !

اگر می دانید که شما صفحات واسط بسیار کم کیفیتی دارید :

یا باید آن ها را پاک کنید یا در مورد استراتژی سئو ی خود تجدید نظر کنید .

این کار ها باعث رتبه گیری بالا در سئو ی گوگل می شود .

صفحاتی که مربوط به محل های جغرافیایی می شود برای بعضی از سایت ها مناسب است و برای بقیه این گونه نیست !


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/291/

پیشنهاداتی برای تقویت کار طراحی سایت

پیشنهاد هایی که باعث تقویت کار طراحی سایت خواهد شد

هر زمانی که بخواهید طراحی سایت را تقویت کنید :

خیلی مهم است در مورد فاکتور های مختلف خود فکر کنید .

شما می توانید کار های زیادی انجام دهید .

چیزی که مهم است این است که در آخر کار بدانید بازدیدکنندگان چه می خواهند ؟

پیشنهاداتی که در زیر به شما در مورد طراحی سایت ارائه می شود ، دقیقا به شما کمک می کند کاری که می خواهید را انجام بدهید .

برنامه ریزی داشته باشید

برای تازه کاران در طراحی سایت ، شما باید مطمئن باشید که سایت شامل نیاز های بازدیدکنندگان باشد .

یک برنامه مستحکم که در مورد آن خوب فکر کرده باشید ، مورد نیاز است .

شما می خواهید برنامه و مصاحبه مشتریان را در کنار یکدیگر داشته باشید .

برای مثال ، Pickerings Auto ، با مشتریان فروشگاه صحبت کرد تا متوجه شود نیاز های یک طراحی سایت چیست .

پس از آن سریع این نیاز ها را پیاده سازی کرد .

تغییرات مورد نیاز در طراحی سایت انجام شد و نتایج به برنامه ای که در نظر داشتند ، کمک شایانی کرد .

عناصر غیر ضروری زیاد

این واقعا یک اشتباه رایج است .

در تلاش برای ارائه اطلاعات تا جایی که ممکن است ، اما ما همچنان طراحی سایت های زیادی را می بینیم که عناصر غیر ضروری زیادی را اضافه می کند .

قسمت های زیادی از کلیت یک طراحی سایت هیچ پیغام یا ارزش واقعی ندارد .

بعضی مثال ها ، شامل مقاله های بلند غیر ضروری ، انیمیشن های پیچیده و عکس های زیادی است .

تمامی این ها برای تجربه کاربری در طراحی سایت نامناسب است .

پشت آن ها هیچ هدف مشخصی وجود ندارد .

امروزه ، بازدیدکنندگان طراحی سایت توجه کم تری دارند .

یک فرد اکثر اوقات هشت ثانیه از وقت خود را در در یک سایت مصرف می کند .

پس از آن ، این سایت را ترک خواهد کرد .

ماندن کاربران در سایت فقط وقتی رخ می دهد که طراحی سایت جذاب باشد .

اضافه کردن قسمت های غیر ضرروری توجه کاربر را کاهش می دهد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/292/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت پانزدهم )

گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟

آیا شما دارید صفحات واسط برای سئو می سازید ؟

در قسمت قبلی صحبت های Barry Schwartz را در این زمینه از سئو برای شما آوردیم .

این جمله از ایشان را پر رنگ تر از بقیه در نظر داشته باشید :

من فکر می کنم اگر شما روی یک هدف برای یک صفحه از سئو تمرکز کنید بیشتر از آن است که :

من می خواهم برای این کلمات کلیدی مختلف رتبه سئو یگیرم .

این به آن دلیل است که گاهی اوقات اکثرا در حقیقت یک جایگزین به صفحات واسط برای صفحات محلی سئو است .

این صفحات اساسا همان چیزی که وبمستران نیاز دارند را برای آن ها به دست می آورد .

به طور طبیعی ، صاحبان کسب و کار می خواهند با سایتشان برای کلمات کلیدی زیادی ، رتبه سئو بگیرند .

چالشی که برای وبمستران و سئو کاران وجود دارد این است که :

گوگل نمی خواهد صاحبان کسب و کار برای کلمات کلیدی بسیاری با استفاده از محتوای خودکار تولید شده رتبه بگیرند .

مخصوصا وقتی آن ، صفحات زیادی در یک سایت با استفاده از لیستی از کلمات کلیدی ، صفحه به صفحه تولید کند .

نتیجه آخر این که ، وبمستران صفحات واسط سئو را درست می کنند بدون این که به درستی بدانند :

چه چیزی به گوگل عرضه می کنند !

و حتی نمی دانند که گوگل تمامی این صفحاتی که تولید محتوای خودکار شده است را ایندکس نمی کند .

ویکی پدیا در مورد صفحات واسط سئو می گوید :

صفحات واسط ، صفحات وبی هستند که برای ایندکسینگ اسپم ساخته شده است .

این برای اسپم کردن ایندکسینگ سئو در یک موتور جست و جو است .

آن ها نتایج سئو را در برخی عبارات مشخص به لیست اضافه می کنند .

هدف آن ها ارسال بازدیدکننده به صفحات مختلف سئو در سایت است .

همچنین :

ایندکسینگ اسپم که از دو کلمه ایندکس و اسپم تشکیل شده است :

به عمل اسپمینگ در موتور های جست و جو اشاره دارد .

این به نوعی ، یک نوع سئو ی اسپم حساب می شود .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/289/

هفت راز در طراحی سایت ( قسمت سوم )

هفت راز عالی در طراحی سایت که هیچ گاه نمی دانستید

روی اسکرولینگ بیشتر از کلیک کردن تمرکز کنید

همان طور که گفته شد اگر شما اطلاعات را در اسلایدر و سایر قسمت های طراحی سایت جمع نکنید

پس چگونه می توانید آن ها را به خوبی معرفی کنید ؟

یک راه حل بهتر

فقط هر چیز کوچکی را در یک صفحه طراحی سایت بسیار بلند قرار دهید .

مخصوصا چیز هایی که معمولا پنهان هستند .

به ما اعتماد کنید .

واقعا این روش ، کار می کند .

یک تحقیق جذاب توسط تخم مرغ دیوانه وجود دارد که این موضوع را اثبات می کند .

آن ها از طراحی سایت های کوتاه و خلاصه ، به سایت هایی می روند که 30 بار بیشتر از بقیه صفحه بلند داشته باشند .

نشانه های ظاهری می تواند به طور مستقیم جلب توجه کند

یکی از اصلی ترین خصوصیات طراحی سایت ، راهنمایی مردم است .

شما می توانید با پر رنگ کردن فاکتور های مختلف به راحتی این کار را انجام دهید .

بنابراین سعی کنید تمرکز را روی قسمت هایی از طراحی سایت قرار دهید که می خواهید به آن ها توجه شود .

همان طور که گفته شد ، شما می توانید از نشانه های ظاهری بیشتری برای این کار استفاده کنید .

اولین کار این است که از این واقعیت خاص استفاده کنید که انسان ها گرایش دارند همان جهتی را ببینند که افراد در تبلیغاتشان می بینند .

از شواهد و مدارک اجتماعی استفاده کنید

این مورد درباره به اصطلاح انطباق تعصبات است .

این در واقع عادت مردم است که بقیه هم انجام می دهند .

معنی که می دهد این است که اگر مردم چیزی را قبول کنند ، بقیه هم تمایل دارند که عین آن را انجام دهند .

از لیست منظم و غیر منظم استفاده کنید

استفاده از لیست ها ، چه منظم و چه غیر منظم یک راه خوب است که اطلاعات خواندنی را در دسترس قرار دهید .

همان طور که گفتیم ، از قرار معلوم مردم در طراحی سایت علاقه زیادی به غیر قابل پیش بینی بودن دارند .

از تب ها ، اسلایدر و کاروسل استفاده نکنید

صاحبان سایت دوست دارند ار کاروسل استفاده کنند .

این معمولا عنصری است که اکثر کاربران منتظر آن هستند .

تحقیقات نشان می دهد این مورد کاملا در طراحی سایت بی ارزش است .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/290/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بیست و یکم )

گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟

آیا شما دارید صفحات واسط برای سئو می سازید ؟

سایت Search Engine Land این شفاف سازی ها را از طرف گوگل به سئو کاران توصیه می کند :

گوگل می گوید اگر می خواهید بدانید صفحات شما برای سئو واسط هستند یا خیر ، این سوال ها را از خود بپرسید :

  • آیا هدف سئو و جذب کاربران به سمت بخش های مفید و متناسب سایت شماست ؟
    • یا آیا آن ها از تجربه کاربری سایت شما به درستی استفاده می کنند ؟
  • آیا صفحات از قبل تعیین شده اند تا برای سئو در کلمات عمومی رتبه بگیرند یا صفحات شامل اطلاعات خاصی است ؟
  • آیا صفحات شامل قسمت های مختلف مثل محصولات ، موقعیت های مکانی برای دریافت ترافیک بیشتر در سئو است ؟
  • این صفحات صرفا برای دریافت ترافیک ساخته شده است و به دلیل نداشتن محتوای مفید باعث ترک کاربران می شود ؟
  • این صفحات سئو مثل یک جزیره است ؟
    • دسترسی به آن ها از سایر قسمت ها سخت یا غیر ممکن است ؟

Barry Schwartz از Seroundtable این موضوع را در سئو ادامه می دهد :

خوب ، یک صفحه ، واسط خواهد بود اگر شما مجموعه ای از آن صفحات داشته باشید که :

کلمات کلیدی را پر تکرار در آن استفاده کرده باشید .

من فکر می کنم اگر شما روی یک هدف برای یک صفحه از سئو تمرکز کنید بیشتر از آن است که :

من می خواهم برای این کلمات کلیدی مختلف رتبه سئو یگیرم .

این کار یاعث می شود صفحه شما به عنوان یک نتیجه سئو نمایش داده شود .

در حالی که اگر شما یک لیست از کلمات کلیدی سئو داشته باشید و بگویید می خواهم برای هر کرام صفحه جدا داشته باشم

و هر کدام از صفحات برای دو یا سه تا از این کلمات کلیدی باشد این به آن معنی است که :

شما دارید صفحاتی می سازید که شامل کلمات کلیدی جهت دار است

که ما اساسا به آن ها به چشم واسط نگاه می کنیم .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/287/