هفت راز در طراحی سایت ( قسمت دوم )

هفت راز عالی در طراحی سایت که هیچ گاه نمی دانستید

از مزایای قسمت بالایی طراحی سایت استفاده کنید

رویکرد پیشگیرانه اصلی خود را اضافه کنید

برای تقویت شانس خود در فروش یا جذب کاربر ، قسمت بالایی سایت بهترین زمان است که گشت و گذار کاربر در طراحی سایت را شکل دهید .

اما مطمئن شوید که دکمه های شما در دید و شفاف باشد .

از فایل های چند رسانه ای استفاده کنید

فایل های صوتی ، ویدئو یا عکس کمک می کند که نقاط مورد نظر را پر رنگ تر جلوه دهید .

طراحی سایت خود را ساده پیاده سازی کنید

جدا از ساده نگه داشتن قالب سایت خود ، این کار به کل طراحی نیز مربوط می شود .

تحقیقات گوگل اثبات کرده است که بازدیدکنندگان طراحی سایت ، پیچیدگی در ظاهر را دوست ندارند .

اما ایده چیست ؟

هر چه طراحی پیچیده تر باشد ، از نظر بازدیدکنندگان زیبا تر به نظر نمی رسد .

خوب ، این دقیقا چه معنی برای طراحی سایت شما دارد ؟

جدا از موردی که به آن اشاره کردیم ، دو مورد دیگر نیز برای شما آورده ایم :

دوباره در مورد سایدبار فکر کنید

طراحی سایت هایی که از سایدبار استفاده نمی کنند در حال افزایش است .

این یعنی طراحی سایت تک ستونه در حال انجام است .

این مورد نشان می دهد اختلالات کم تری را شاهد خواهیم بود .

و تمرکز اصلی را روی محتوای اصلی در طراحی سایت خواهیم گذاشت .

به طراحی استاندارد ایمان داشته باشید

همه علم را دوست دارند .

اما آن ها ممکن است طراحی سایت های غیر استاندارد را عجیب و غریب بدانند .

به این دلیل ، این یک تصمیم عاقلانه است که با طراحی های همه پسند و آشنا همراه شویم .

شما می توانید راه های ساده ای را برای این کار پیدا کنید و از راه های متفاوتی استفاده کنید .

در قسمت بعدی در مورد اسکرول کردن و کلیک کردن صحبت خواهیم کرد .

اگر به طراحی سایت های استاندارد ایمان نداشته باشید ، ممکن است تعداد زیادی از کاربران خود را از دست بدهید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/288/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت سیزدهم )

گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟

در قسمت قبلی صحبت های John Meuller را برای شما در مورد صفحات واسط در سئو به پایان رساندیم .

خوب اگر شما چندین صفحه محلی دارید که :

همگی به یک کسب و کار در یک محل مشابه اشاره می کند

پس قطعا آن ها نیز به نوعی صفحه واسط در سئو به حساب می آید .

و شاید تکنیک های قدیمی سئو برای این گونه صفحات ، آن ها را کم کیفیت تر یا حتی اسپم به نظر می رساند .

گوگل همیشه به وبمستران در مورد استفاده از صفحات واسط سئو هشدار داده است .

اما خیلی از سایت ها هنوز آن ها را به کار می گیرند زیرا :

  • مدل کسب و کار آن ها به این شکل است و برای دریافت مشتری باید این کار را بکنند .
  • جایگزین کاری برای آن ها زیاد است .
  • به اندازه کافی خلاق نیستند .
  • آن ها تجربه کافی را برای دوری از مشکلات داشتن صفحات واسط کم کیفیت در سئو ندارند .
  • آن ها به اندازه کافی تجربه دارند که متوجه شوند چه چیزی روی کیفیت سایت آن ها تاثیر می گذارد .

گوگل الگوریتم سئو یی برای صفحات واسط دارد که با توجه به حرف های گوگل در سال 2015 به طور دائم بروز می شود :

بار ها دیده ایم که بعضی سایت ها سعی می کنند که بدون اضافه کردن ارزش روشن و منحصر به فردی ، در سئو رتبه بگیرند .

این کمپین های صفحات واسط خودش را مثل صفحات عادی در سایت ، دامنه یا ترکیبی از هر دو آشکار می کند .

برای تقویت کیفیت نتایج سئو برای کاربرانمان ، ما به زودی اصلاح کننده رتبه ای را راه اندازی خواهیم کرد .

این اصلاح کننده این صفحات را به درستی در اختیار کاربر قرار می دهد .

سایت هایی که کمپین های بزرگ صفحات واسط دارند احتمالا تحت تاثیر به سزایی از این تغییرات قرار می گیرد .

اگر شما صفحات محلی برای سئو دارید که به کسب و کار ها یا محل های متفاوتی اشاره می کند ، آن ها صفحات واسط به شمار نمی روند .

و به طور منحصر به فرد باید تقویت شوند تا برای سئو رتبه بگیرند .

این پیشنهادی است که John داده است .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/285/

هفت راز در طراحی سایت

هفت راز عالی در طراحی سایت که هیچ گاه نمی دانستید

در دنیای آنلاین ، نکات مربوط به طراحی سایت تقریبا بی ارزش است .

بعضی از مردم فکر ها و نظراتی دارند که دقیقا چگونه یک طراحی سایت کامل به نظر برسد .

این به خاطر این است که تا حدودی طراحی سایت ، وابسته به طرز تفکر شخص است .

یک فرد شاید چیزهایی که بقیه دوست دارند را نفرت انگیز بداند .

شاید یک فرد دیگر آن ها زننده ببیند .

و این چرخه به همین شکل ادامه پیدا می کند .

بنابراین همان طور که گفتیم ما به بعضی آزمایش های امتحان شده و انجام شده نیاز داریم .

از طرف دیگر ، طراحی سایت یک عنصر بسیار مهم برای دریافت نتایج سودمند از یک سایت است .

حقیقت این است که ، نزدیک نصف مردم می گویند که طراحی سایت فاکتور اصلی آن ها برای ارزیابی اعتبار هر مجموعه است .

به عنوان یک نتیجه ، این کار جهتی به نگه داشتن کاربر در طراحی سایت و تبدیل آن به مشتری دارد .

به خواندن این مقاله ادامه دهید تا نکات عالی را که در مورد طراحی سایت نمی دانستید به دست آورید .

بعضی از این ها را کارشناسان طراحی سایت نیز به شما نخواهند گفت .

خوب ، همین حالا توجه به احساسات را کنار بگذارید .

شروع کنید این مطالب را بخوانید .

این نکات کاملا اثبات شده است .

از مزایای Fold استفاده کنید

اگر چیزی مثل Fold ( قسمت بالایی طراحی سایت که بدون اسکرول مشخص است ) وجود دارد که بحث همچنان پیرامون آن داغ باشد ، زیاد مهم نیست .

چون بعضی طراحان می گویند که دیگر این بخش مهم نیست .

دلیل آن هم وجود دستگاه های مختلف در سراسر جهان است .

پس قسمت بالایی هر طراحی سایت نیز نمی تواند تفاوت چندانی را رقم بزند .

بعضی از مردم نظر دیگری دارند .

در زیر برای شما چند نکته آوردیم که می توانید از آن ها برای طراحی سایت استفاده کنید .

از تیتر بندی تشریحی و شفاف استفاده کنید

دقیقا مشخص کنید که طراحی سایت شما چه کاری می تواند برای مردم انجام دهد .

مزایای بزرگ آن را پر رنگ تر کنید .

از قدرت کلمات کوتاه استفاده کنید و آن را خلاصه کنید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/286/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت نوزدهم )

گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟

به ادامه صحبت های John Meuller در مورد این مبحث از سئو می پردازیم :

من فکر می کنم منطقی است که تا جای ممکن محتوای منحصر به فرد برای سئو ی این صفحات داشته باشیم .

اما نیاز نیست که کل سایت شامل این مورد شود .

اگر شما آن کار را انجام ندهید ما سایت را برای این مطالب تکراری سئو ، پنالتی نخواهیم کرد .

این چیزی است که من آن را در سئو در نظر می گیرم .

تا مطمئن شوم شما آن را اجرا نمی کنید .

به طور خاص ، اگر این کار شما باعث می شود در نهایت کاربران فقط به یک کلینیک برسند

یا شما این صفحات سئو را ساختید تا به طور اساسی باعث شوید مردم یه یک کلینیک مشابه برسند

در نهایت این صفحات از نظر ما مثل یک صفحه ی واسط یا مجموعه ای از صفحات واسط به نظر می رسد .

شاید این اتفاق بیفتد که تیم وب اسپم به آن نگاه کند و بگوید که این کار درست نیست .

شما دارید سعی می کنید برای تمامی این صفحات مختلف در کلمات کلیدی متفاوت رتبه ی سئو بگیرید .

اما در حقیقت این صفحات اساسا یکی هستند .

پس از آن احتمالا آن ها به صورت دستی این صفحات را از نتایج جست و جو ی سئو پاک می کنند .

بنابراین ، این یکی از چیز هایی است که باید به طور منطقی مراقب آن بود .

که اگر تمامی این صفحات سئو به یک کلینیک مشابه می رسد پس احتمالا منطقی است که یک صفحه خلاصه درست کنیم .

اما اگر این صفحات به کسب و کار های متفاوت اشاره می کند ، مشکلی نیست و این صفحات به عنوان صفحات واسط در سئو در نظر گرفته نمی شود .

صحبت های ایشان در همین جا به پایان می رسد .

در قسمت بعدی سعی می کنیم در مورد این گونه صفحات بیشتر توضیح دهیم .

همچنین دلایلی که کسب و کار ها از این صفحات در سئو استفاده می کنند را برای شما شرح خواهیم داد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/283/

5 پیشنهاد برای سایت های آرایشی و بهداشتی ( قسمت پنجم )

پنج نکته ای که باید در مورد چگونگی طراحی سایت برای صفحات آرایشی و بهداشتی بدانید

از تصاویر و ویدئو ها برای شرح اهدافتان توضیح دهید

در قسمت قبلی در مورد تناسب طراحی سایت شما با انواع دستگاه ها صحبت کردیم .

پس از آن به سراغ عکس ها و فیلم ها رفتیم .

حال می خواهیم به ادامه این مطلب در طراحی سایت بپردازیم .

مورد دیگری که شما می توانید انجام دهید ، ترکیب تکنیک های تجسم اطلاعات است .

این کار از ادعایی که دارید انجام می دهید پشتیبانی می کند .

یا به مردم کمک می کند ملاحظات بهداشتی در چند ثانیه به دست آورند .

ویدئو ها نیز در طراحی سایت یک منبع عالی برای سازمان های مراقبت بهداشتی است .

آن ها کمک می کنند تا سازمان را با شرایط شفاف تر و قابل فهم تر توضیح دهید .

این مورد در طراحی سایت به مشتری کمک می کند که احساس کند با شخصا با شرکت مراقبت های بهداشتی در ارتباط است .

همچنین شما می توانید اگر مناسب باشد فیلمی در مورد محل کار خود تهیه کنید .

این کار به مشتریان احتمالی ایده ای در مورد آن چه باید انتظار داشته باشند ، می دهد .

چرا وقت نگذارید و طوفان فکری به پا نکنید ؟

ایده های منحصر به فرد خود را پیدا کنید .

این روش باعث می شود سازمان مراقبت های بهداشتی در رقابت حرفی برای گفتن داشته باشد .

ناوبار طراحی سایت را ساده پیاده سازی کنید

چیزی که هر سازمان مراقبت های بهداشتی باید در مورد آن قبل از طراحی سایت فکر کند ، روندی است که باید در آن گشت و گذار کرد .

هر طراحی سایت ، مخصوصا طراحی سایت های مراقبت بهداشتی ، نیاز دارد تا اطلاعاتش را از یک راه استوار ، حسی و منطقی سازماندهی کند .

این به کاربر اجازه می دهد که بداند در چه صفحه ای از طراحی سایت قرار دارد .

و چگونه به سایر اطلاعات موجود پس از پایان کارشان با چیزی که به آن علاقه دارند ، دسترسی پیدا کنند .

روند درک چگونگی گشت و گذار طراحی سایت شما حتی برای آن دسته از کاربرانی که برای اولین بار وارد سایت شما شده اند ، باید در چند ثانیه قابل کشف باشد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/284/