در آموزش های گوگل که سال 2017 منتشر شد داریم :
صفحات متوسط به هدفشان می رسند .
این گونه صفحات تخصص ، اعتبار و اعتماد بالا یا پایین ندارند .
هر چند صفحات متوسط سئو در یک سری مشخصات کمبود دارند که می تواند باعث دریافت کیفیت بالا تری شود .
بعضی اوقات شما صفحه ای را می بینید که ترکیبی از مشخصات کم کیفیت و با کیفیت را دارد .
در این گونه موارد ، احتمالا بهترین رتبه ای که می تواند برای کیفیت آن صفحه داد متوسط است .
رتبه دهندگان کیفیت در سئو وقتی که نویسنده یا مسئول کلی سایت نا مشخص باشد به محتوا رتبه متوسطی در کیفیت می دهند .
اگر شما چندین نویسنده دارید که روی سئو ی سایتتان کار می کنند باید استاندارد های بالایی برای مقالات خود داشته باشید .
نکته ای که می توان از تمام این ها نتیجه گرفت آن است که :
امتیاز دهندگان کیفیت گوگل بحثشان از الگوریتم های سئو جداست .
یعنی اگر شما الگوریتم ها را نیز مدیریت کنید باید با رتبه دهندگان کیفیت گوگل دست و پنجه نرم کنید .
اما به طور کاملا برابر ممکن است این امتیاز دهندگان با سایت شما سازگار باشند و دوستی خوبی با شما برقرار کنند .
یک امتیاز دهنده گوگل را برای سئو تحت تاثیر قرار دهید و رتبه بالایی دریافت کنید .
اگر شما اسپمر هستید می توانید این تاثیر گذاری ها را جعل کنید .
ولی به طور طبیعی این برای کسب و کار های واقعی یک شانس است که :
تمام تلاششان را بکنند و به امتیاز دهندگان سئو کمک کنند که به درستی اندازه و تناسب کیفیت سایت و کسب و کارتان را قضاوت کنند .
خیلی سخت است که محبوبیت واقعی را جعل کنید .
بنابراین اگر این مورد را دارید مطمئن شوید که در سایتتان نیز وجود داشته باشد .
همچنین مطمئن شوید این محبوبیت از طریق صفحات تماس با ما و درباره ما به آسانی قابل دسترس باشد .
راهنمای رتبه دهندگان کیفیت نیز یک تمرین آموزشی خوب برای پیدا کردن لینک های مخرب است .
این موضوع کاملا مشخص است .
لیست سئو ی گوگل برای محتوای عالی و مشهور ، تخصص و کسب و کار های قابل اعتماد است .
دریافت یک رتبه خوب در سئو و رسیدن به جایگاه بالا در گوگل نیازمند جدیت شما در این رقابت است .
کار های خیلی زیادی وجود دارد که باید انجام دهید .
به نظر ما بهترین راه برای کسانی که سایتشان محبوبیت چندانی ندارد استفاده از تبلیغات گوگل است که در مقالات بعدی به طور مفصل در مورد آن توضیح خواهیم داد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/pages-can-be-rated-medium-quality/
آیا شما طراحی سایت می کنید ؟
اگر جواب بله است بار سنگینی روی دوش شما است .
یک طراح سایت تنها نباید محتوا و جنبه های بصری را با هم ترکیب کند .
بلکه باید برخی مهارت های غیر تکنیکی را نیز مثل ارتباطات و همکاری به کار گیرد .
طراح بودن هیچ گاه ساده نیست اما اگر طوری مدیریت کنید تعداد کمی مهارت را به کار گیرید می توانید که طراح سایت الهام بخش باشید .
پس از آن می توانید یک طراحی سایت بسیار جذاب بسازید .
بدون هیچ حرف اضافه ای به سراغ مهارت های ضروری در سال 2019 برای یک طراح سایت می رویم .
خوب ، طراحی چیز خاصی نیست اما یک کار هنری است .
مثل سایر کار های هنری شما نیاز ندارید که اصول طراحی را یاد بگیرید .
هر چند این نیز یک حقیقت غیر قابل انکار است که اگر شما آموختن اصول طراحی را شروع کنید شما باید روز به روز پر بار تر شوید .
به طور اساسی این اصول ، اساس و پایه ای هستند که می توان :
تفاوت بین ساخت یک طراحی که شما می بینید و ساخت یک طراحی که منحصر به فرد است و به سمت دانش و محاسبه هدایت می شود را مشخص کرد .
شما همیشه باید بدانید که اصول طراحی چیست .
زیرادر اساس و پایه گرافیک و طراحی سایت ریشه کرده اند .
خوب ، فرض کنید که طراحی سایت انجام می دهید .
شما باید بدانید که اهمیت استفاده از تایپوگرافی در مقابل دیدگان کاربرانتان چقدر بالا است .
تایپوگرافی به اندازه کافی قدرت دارد که یک داستان شخص را بیان کند و با کاربران ارتباط برقرار کند .
اجازه دهید بیشتر توضیح دهیم .
تایپوگرافی درک ما از ایده ها را شکل می دهد در حالی که که هندسه و وزن انواع آن معنی را منتقل می کند .
بنابراین ، شما همیشه باید انتخاب های تایپوگرافی مناسب را در نظر داشته باشید تا به بهترین روش پیغام را به بقیه برسانید .
یک طراح سایت تازه کار شاید در بین این همه فونت گم شود .
خوب وقتی که فونت های Roboto ، Georgia و Verdana فونت های کاربردی هستند حروف اصلی باید تزئینات خاصی داشته باشد .
در این لحظه شما باید فونت های اصلی و فرعی را بشناسید و بهترین فونت را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید .
در قسمت بعدی موارد بیشتری را به شما آموزش خواهیم داد تا با مهارت مورد نیاز برای طراحی سایت آشنا شوید .
امیدواریم مقاله ما مورد رضایت شما واقع شده باشد .
همچنین در نظر داشته باشید :
اگر شما پیشنهادات سئو ی گوگل وبمستر را برای عملکرد ایندکسینگ گول بزنید
- به صورت خودکار امتیاز کمی در زمینه کیفیت دریافت خواهید کرد .
اگر صفحه مورد نظر شما طراحی در هم و برهم ، محتوای اصلی کم کیفیت و تبلیغات آزاد دهنده زیادی دارد
- رتبه سئو ی شما با شیب زیادی افت خواهد کرد .
اگر یک ارزیابی کننده کیفیت جست و جو در معرض یک ریدایرکت پنهانی قرار گیرد
- به آن ها دستور داده می شود که امتیاز پایینی به سئو ی سایت شما بدهند .
راهنمای گوگل در سال 2017 می گوید :
صفحات کم کیفیت جذاب نیستند یا در بعضی عناصر کمبود دارند که آن ها را از رسیدن به اهدافشان باز می دارد .
این گونه صفحات در تخصص کمبود دارند یا برای هدفشان خیلی قابل اعتماد و معتبر نیستند .
این صفحات شامل موارد زیر می شود اما به طور کلی فقط به این موارد خلاصه نمی شوند :
این گونه صفحات رتبه خوبی نخواهند گرفت .
صفحاتی که چیز اشتباهی ندارند ولی چیز خاصی هم برای ارائه ندارند مشخصات لازم برای دریافت رتبه بالا در سئو را ندارند .
این صفحات شما را بین زمین و هوا نگه می دارند و احتمالا پس از مدتی همین جایگاهی که دارند را نیز پس از مدتی از دست می دهند .
در قسمت بعدی اطلاعات بیشتری در مورد حساسیت های گوگل در سئو به شما خواهیم گفت .
موضوع مقاله بعدی ما صفحاتی است که کیفیت متوسطی از گوگل دریافت خواهند کرد .
دلیلی ندارند که یک صفحه یا کیفیت پایین داشته باشد یا کیفیت بالا !
گاهی بعضی از صفحات کیفیت متوسطی دارند که گوگل برای آن ها هم چاره ای اندیشیده است .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-eight/
ناوباری که ساده و روندی غیر پیچیده داشته باشد یکی از عناصر ضروری در طراحی سایت است .
گاهی اوقات ، عمق های چند گانه و چندین انتخاب برای منو های آبشاری برای کاربران امروزی که زمان کمی دارند باعث سردرگمی می شود .
زمان آن فرا رسیده است که در مورد منو های طراحی سایت خود تجدید نظر کنید .
تمامی صفحاتی که در سایت شما وجود دارد لزوما نباید در ساختار ناوبار شما وجود داشته باشند .
سایت شما باید صفحات اصلی داشته باشد که به طور واضح علامت گذاری شده باشد و باید به راحتی بتوان برای ورود به آن ها روی لینک مربوطه کلیک کرد .
اگر شما یک طراحی سایت دارید که محتوای زیادی دارد
- می توانید سایدبار را برای قرار دادن صفحات مرتبط و سایر لینک ها و ساختار صفحه جایگزین قرار دهید .
از خودتان سوال کنید آخرین باری که طراحی سایت خود را به روز کردید چه زمانی بوده است ؟
اگر پاسخ شما سه سال پیش یا بیشتر است خوب این کاملا مشخص است .
طراحی سایت شما به روز نیست .
بله ، در واقع سایت های با کیفیت هزینه های زیادی را نیز در پی دارند .
اما در عصر دیجیتال همه چیز دارد به سرعت جلو می رود .
سایت هایی که سال ها قبل از یک فراری جذاب تر به نظر می رسیدند هم اکنون در مقایسه با فراری های جدید مثل یک خودرودی سدان دست دوم هستند .
یک سایت قدیمی به طور ساده ، غیر حرفه ای به نظر خواهد رسید و هیچ کس به کسب و کار شما اعتماد نخواهد کرد .
این همان دلیلی است که همیشه می گوییم نگاه اول خیلی اهمیت دارد .
طراحی سایت شما باید اعتبار کمپانی شما را نشان دهد .
همچنین باید بازتابی از سطح حرفه ای بودن شما داشته باشد .
این دلیلی است که شما باید با استاندارد های مدرن طراحی سایت آشنا باشید
- اگر می خواهید مشتریان احتمالی خود را به مشتری واقعی تبدیل کنید .
با انجام ندادن این اشتباهات رایج و استفاده کردن از راه هایی که عملکرد کلی سایت شما را بهبود بخشد
- می توانید ترافیک و نرخ تبدیل سایت خود را در بلند مدت افزایش دهید .
سعی کنید با آژانس های معتبری مثل گرگ سفید در این زمینه همکاری داشته باشید تا سایت هایی به روز تا 5 سال آینده خود داشته باشید .
این قسمت از مقاله های طراحی سایت ما نیز به پایان رسید .
امیدواریم استفاده لازم را از این مقاله برده باشید .
در راهنمای گوگل در سال دو هزار و هفده داریم :
کیفیت محتوای اصلی در سئو یکی از مهم ترین شاخص ها در رتبه بندی کیفی صفحات است .
این مورد شامل شاخص E-A-T در صفحه می شود .
برای تمامی انواع صفحات ساخت محتوای اصلی با کیفیت حداقل مقدار قابل توجهی از یکی از موارد زیر را نیاز دارد :
زمان - تلاش - تخصص - مهارت
به طور مشخص شما امتیاز بالا ترین کیفیت ممکن را در سئو می خواهید .
اما با توجه به آموزش های گوگل دست یابی به این مورد نیاز به کار های زیادی دارد که باید انجام شود .
گوگل می خواهد با توجه به تلاشی که برای سئو ی سایت خود انجام می دهید به شما رتبه دهد .
در این راه جذاب بودن سایت شما در یک بازدید نیز حائز اهمیت است .
حداقل برای کلمات کلیدی رقابتی که گوگل می خواهد این پیشنهادات کیفیتی را برای آن حفظ کند ، گوگل می خواهد صفحات با کیفیت را رتبه دهد .
بالا ترین رتبه سئو شاید حق صفحاتی باشد که محتوای اصلی با کیفیت بالا یا جذاب داشته باشند .
اگر محتوای اصلی شما برای سئو ضعیف است و در گرامر ، تلفظ ، طرز نوشتاری ایراد دارد یا مفید و قابل اعتماد نیست :
هر چیزی ممکن است به عنوان یک تجربه کاربری بد تشخیص داده شود .
پس شما باید انتظار دریافت رتبه پایین برای سئو را داشته باشید .
با توجه به راهنمای گوگل در سال 2017 :
اگر محتوا بدون گذاشتن وقت ، تلاش ، تخصص یا مهارت کافی تولید نشده باشد ما کیفیت آن را پایین می دانیم .
صفحاتی که محتوای اصلی کم کیفیتی دارند به خوبی به هدفشان نمی رسند .
تذکر : همه صفحاتی که محتوای کم برای سئو دارند به طور خودکار جزو طبقه بندی کم کیفیت شناخته نمی شوند .
اگر شما بتوانید کاربر را با محتوای کم و کوتاه جذب کنید مشکلی وجود ندارد .
اما به نظر ما قطعا کسی که بتواند از شما صفحه بهتری برای سئو درست کند مستعد جذب کاربر خواهد بود .
انتظارات گوگل از یک برند بزرگ قطعا بیشتر از یک برند کوچک است .
اما این مورد به این معنی نیست که شما نیاز نیست استاندارد های کیفیت را که قبلا به آن اشاره کردیم نادیده بگیرید .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-seven/