شش عنصر در طراحی سایت ضعیف و بهبود آن ( قسمت دوم )

3. طراحی سایت به هم ریخته

هرج و مرج در سایت

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که خیلی از کسب و کار ها انجام می دهند شروع با موارد زیر است :

  • یک پیام ساده
  • بنر های کوچک پی در پی

سال ها بعد طراحی سایت آن ها با عناصر مختلفی که برای جلب توجه و فضا با یکدیگر رقابت می کنند در همه جای دنیا شناخته می شود .

داشتن سایتی که به نظر هرج و مرج دارد و نظم درستی ندارد یک سردرد اساسی در کاربر ایجاد می کند .

این کار باعث می شود که آن ها هدف اصلی سایت شما را نبینند و از آن منحرف شوند .

ساده نگهش دارید

یک راه عالی برای حل این مشکل این است که از همان ابتدا به درستی اولویت های خود را مرتب کنید .

ساده بگیرید و باهوش باشید .

تحقیقاتی که روی سی صد تا از بهترین طراحی سایت ها از صنایع مختلف انجام شده است

نشان می دهد که :

ارتباط واضحی بین طراحی ساده و تمیز و این که چگونه کاربران را به سایت علاقه مند کنیم وجود دارد .

طراحی های نا منظم و شلوغ از طرف دیگر باعث می شود نرخ ترک سایت شما بالا تر رود .

4. دسترسی

طراحی غیر واکنشگرا

داشتن یک طراحی سایت که واکنشگرا نباشد می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند .

روز به روز کاربران بیشتری از گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های خود برای جست و جو در سطح اینترنت استفاده می کنند .

آن ها محصولات و اطلاعات را آنلاین بررسی می کنند و پرداخت خود را انجام می دهند .

بنابراین اگر شما یک طراحی سایت دارید که آپدیت نیست و برای موبایل واکنشگرایی ندارد :

به طور اساسی مشتری های خود را از دست خواهید داد و در نتیجه فروشتان نیز پایین خواهد آمد .

یک طراحی ریسپانسیو انتخاب کنید

نیاز به داشتن یک طراحی سایت ریسپانسیو هر روز مهم تر از دیروز می شود .

خیلی از کاربران امروزه انتظار دارند که که به راحتی به بتوانند از یک دستگاه به دستگاه دیگر روی آورند .

سایت هایی که قابلیت ریسپانسیو بالایی دارند باعث سازگاری مخاطبان شما می شود .

همچنین این سایت ها زندگی را در این روند برای شما آسان تر می سازند .

در قسمت بعدی به دو مورد دیگر اشاره خواهیم کرد و در انتها نتیجه گیری لازم را برای شما ذکر خواهیم کرد .

به صورت تیتر دو مورد را برای شما ذکر می کنیم :


منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/6-elements-of-a-poor-website-design-and-how-to-improve-it-part-two/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و شش )

آیا هنوز هم محتوای کوتاه می تواند در گوگل رتبه بگیرد ؟

جواب این سوال بله است .

رتبه گیری بالا در سئو ی گوگل بستگی به کلمه کلیدی و رقابتی دارد که برای آن موجود است .

پیشنهاد های کیفیت بالای گوگل اکثر اوقات برای کلمات کلیدی مشخصی است .

جست و جو های به خصوص در اکثر نتایج سئو کیفیت لازم برای رتبه گیری بالا را ندارند .

اگر بخواهیم به زبان راحت تری صحبت کنیم :

کیفیت واقعی در حال حاضر در هر مکانی ، کمبودش حس می شود .

مدت زمانی که طول می کشد تا این اتفاق بیفتد ، در بعضی کلمات طولانی تر است تا نتیجه دهد .

زمان چیزی است که گوگل در مقایسه با سایر مشاغل سهم بیشتری از آن دارد .

یعنی برای گوگل زمان محدودی وجود ندارد تا سئو ی سایت شما به طور کامل انجام شود .

این زمان ممکن است یک ماه باشد یا چند سال طول بکشد .

هسته های با کیفیت در یک صفحه از وب چه چیز هایی است ؟

در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جست و جوی گوگل در سال 2017 داریم :

صفحات با کیفیت جذاب هستند و به خوبی به هدفشان دست پیدا می کنند .

در قسمت زیر مواردی را آورده ایم که گوگل از آن ها به عنوان هسته های با کیفیت یک صفحه نام برده است .

این موارد را حتما به یاد داشته باشید :

  • محتوای اصلی جذاب و مقدار کافی از آن
  • اعلان های کپی برداری در سایت
  • عملکرد طراحی صفحه
  • نویسنده صفحه ، دارای تجربه کافی باشد
  • محتوای اصلی با کیفیت
  • محبوبیت مثبت یا وجود تخصص لازم برای سایت یا نویسنده
  • محتوای جایگزین بسیار مفید که تجربه کاربری را بهبود می بخشد
  • صداقت
  • گوگل می خواهد که به تخصص یا تجربه شما پاداش دهد
    • بنابراین شما باید این مورد را روشن کنید . مثلا از باکس درباره نویسنده استفاده کنید .
  • اطلاعات دقیق
  • تبلیغات می تواند در بالای صفحه سئو شده شما باشد تا موقعی که محتوای اصلی صفحه را دچار مزاحمت نکند .
  • اطلاعات تماس سایت جذب کننده باشد
  • صفحات 404 مفید و شخصی سازی شده
  • دستاورد ها و جایزه ها
  • شواهد موجود برای تخصص
  • توجه به جزئیات

اگر گوگل بتواند نیروی کار و سرمایه گذاری به موقع را در سئو ی سایت شما تشخیص دهد :

نشان می دهد که گوگل شما را به خاطر این کار تشویق خواهد کرد .

یا حداقل وقتی سئو ی بقیه تحت تاثیر گوگل قرار می گیرد سایت شما بدون تغییر باقی می ماند .

به همان معنی است که چون بقیه افت می کنند شما بالا تر می روید .


منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-six/

شش عنصر در طراحی سایت ضعیف و بهبود آن

در زمانی که ما داریم در آن زندگی می کنیم شما به راحتی نمی توانید کسب و کاری بدون طراحی سایت داشته باشید .

زمانی را به یاد آورید که باید لیست کسب و کار خود را در صفحات زر رنگ نشان دهید .

در آن زمان باید منتظر باشید تا مشتریان در فروشگاه شما قدم بزنند .

طراحی سایت ها به ابزار قدرتمندی برای کسب و کار تبدیل شده است که :

دستاورد آن ها را بیشتر می کند .

سایت باعث شده است که مشتری بیشتر شود و نرخ تبدیل افزایش پیدا کند .

بنابراین ، یک طراحی سایت خوب ضروری است .

این مورد می تواند تمام کمپانی شما را به موفقیت برساند یا باعث نابودی آن شود .

ولی یک طراحی خوب چگونه است ؟

خوب ، برای این که بفهمیم کدام طراحی خوب است باید ابتدا متوجه شوید که طراحی بد چگونه است .

در این قسمت عناصری از یک طراحی سایت ضعیف را آورده ایم که می توانید آن ها را تقویت کنید .

1. تعادل حرف اول را می زند

کمبود تعادل

بدون هیچ شکی یک طراحی سایت باید در نگاه اول و در اکثر اوقات جذاب باشد .

اما چیزی که مطرح است این است که این تنها مورد از طراحی شما نیست .

حتی اگر سایت شما چشم بیننده را جذب کند اما همچنان موفقیت در دستان شما نیست .

اگر اطلاعاتی که مخاطب به دنبال آن است را در اختیار او نگذارید به موفقیت نمی رسید .

طراحی سایت متعادل

شما باید تعادل مناسب را برای طراحی سایت و محتوای خود انتخاب کنید .

ترکیب بندی سایت شما باید حس خوبی منتقل کند .

رنگ بندی ، تار و پود ، عناصر و فضا باید به اندازه برابر وجود داشته باشد .

این موارد به سایت شما تعادل خوبی می دهد .

در همین زمان طراحی مناسبی نیز خواهید داشت که توجه همه را جلب می کند .

2. سرعت بارگذاری

بارگذاری زمان زیادی می گیرد

آیا تا به حال به طراحی سایت مجموعه ای برخورده اید که زمان بارگذاری آن طولانی باشد ؟

تصور کنید که چه تجربه بدی خواهد بود مخصوصا اگر کنجکاو باشید که سایت مورد نظر چه محصولات و خدماتی ارائه می دهد .

اگر چه منتظر بارگذاری آن بمانید می دانید که تجربه کاربری این طراحی سایت شکست خورده است .

سرعت را افزایش دهید

چندین راه وجود دارد تا شما سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش دهید .

شما می توانید از یک CDN استفاده کنید ، کش خود را تقویت کنید ، عکس های خود را بهینه کنید و به سروری منقل شوید که سرعت بارگذاری در آن بالا تر است .


منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/6-elements-of-a-poor-website-design-and-how-to-improve-it/