آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و پنج )

رتبه بندی سئو می تواند نسبی باشد

مهم است که در ذهن داشته باشید که :

کیفیت سایت شما اغلب اوقات از روی کیفیت صفحات رقابتی برای کلمه کلیدی مربوطه قضاوت می شود .

سئو هنوز هم مثل یک مسابقه اسب دوانی است .

خیلی از رتبه هایی که به دست می آورید با کار هایی که رقبای شما انجام می دهند تناسب دارد .

این نسبیت چگونه است ؟

سایت های بزرگ در مقابل سایت های کوچک ؟

سایت هایی که لینک های زیادی دارند در مقابل سایت هایی که لینک های زیادی ندارند ؟

کمپانی های بزرگ با کارکنان فراوان در مقابل کمپانی های کوچک با کارکنان کم ؟

آیا سایت هایی که رتبه سئو ی بالایی در گوگل دارند بیشتر درخواست می شود ؟

از طریق الگوریتمی یا به صورت دستی ؟

فقط به خاطر این که این سایت ها بالا هستند ؟

چه به صورت الگوریتمی باشد و چه به صورت دستی باشد بسته به تکنیک های به کار برده شده ، ساختار سایت ، محبوبیت یا محتوا گوگل می تواند تصمیم بگیرد .

گوگل تصمیم خواهد گرفت که اگر سایت شما با با الزامات سئو منطبق باشد در صفحه اول نتایج قرار بگیرد .

احتمال این که شما در جایگاه یک پایدار باشید تقریبا در هیچ رقابتی وجود ندارد .

مخصوصا در مکانی که شما تعداد بازیکن های بالایی دارید که هدف همگی آن ها رسیدن به رتبه یک است .

این کار غیر قابل انجام است مگر این که قوانین را به طور کامل رعایت کنید و گسترش دهید .

استراتژی خاص ما برای نمایش در لیست نتایج در چند سال اخیر به طور کلی دوری کردن از تمرکز روی رتبه گیری برای کلمات کلیدی مشخص بوده است .

علاوه بر این بیشتر سعی کرده ایم که تجربه جست و جو را تقویت کنیم و این کار را برای سئو ی کلی سایت خود انجام داده ایم .

تمام بودجه زمانی که داشتیم را روی تقویت محتوای سئو ، سازماندهی دوباره آن ، تقویت ساختار سایت و در آخر تقویت تجربه موبایل قرار دادیم .

ما پیشرفت های زیادی در زمینه های سرعت ، استفاده و دسترسی داریم .

به بیان ساده ، از محتوای کوتاه شروع کردیم و آن را گسترش دادیم تا محتوای قدیمی سئو عملکرد بهتری داشته باشد .

با کمال تعجب رتبه گیری محتوای طولانی با چالش های خود همراه است که طی سال های دراز با آن رو به رو می شوید .

پس بهتر است که از محتوای کوتاه شروع کنید و رفته رفته آن را کامل کنید نا نتیجه بهتری در پی داشته باشد .


منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-five/

توضیحات آژانس Belfast درباره طراحی سایت در سال 2019 ( قسمت سه )

آژانس طراحی سایت Belfast توضیح می دهد که چه چیزی برای طراحی سایت در سال 2019 مناسب است

پیشنهاداتی برای طراحی سایت شما در سال 2019

در قسمت قبلی این مقاله در مورد :

ناوبار و برنامه ای که باید برای طراحی سایت داشته باشید به اندازه کافی صحبت کردیم .

حال می خواهیم به دو مورد دیگر که سرعت سایت و اسکرول هستند بحث کنیم .

با ما همراه باشید .

سرعت طراحی سایت

اگر طراحی سایت شما وقتی که دارد بارگذاری می شود به طور مشخص کند عمل می کند ، می توانید مطمئن باشید که تعداد کم تری منتظر خواهند ماند و به مشتیر تبدیل خواهند شد .

ما در زمانی زندگی می کنیم که وقتی بحث استفاده از اینترنت مطرح می شود همه صبر خود را از دست می دهند .

حتی غول های جست و جو مثل گوگل نیز بیان کرده اند که سرعت بارگذاری یکی از فاکتور های رتبه گیری است .

اگر سایت شما در پنج ثانیه بارگذاری نمی شود ، مردم به سراغ نتیجه بعدی می روند .

مطمئن شوید که طراحی سایت شما عاری از عناصری است که زمان بارگذاری صفحات را بالا می برد .

عکس ها و فیلم های سنگین به اندازه ای دیتا و اطلاعات دارند که سرعت طراحی سایت را پایین بیاورند .

بنابراین از شر اطلاعات غیر ضروری خلاص شوید و عکس ها فشرده کنید .

از تکنولوژی کش در طراحی سایت خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که سرعت بالایی را شاهد خواهید بود .

نیاز نیست به ترافیک سایت خود فکر کنید .

فقط سعی کنید سرعت بالایی داشته باشد .

کاری کنید مردم به جای کلیک اسکرول کنند

ما در عصری زندگی می کنیم که هر کسی یک گوشی هوشمند دارد .

چیزی که خیلی از کسب و کار ها وقتی صحبت از طراحی سایت و فروش می شود ممکن است در نظر نگیرند .

تلفن های هوشمند شامل صفحات تاچ هستند و با توجه به طبیعت آن ها ، آسان تر است که به جای کلیک ، روی آن اسکرول کرد .

به خاطر همین موضوع مردم صفحات و محتوایی را ترجیح می دهند که بتوانند آن ها را اسکرول کنند .

در نظر داشته باشید که تجربه کاربری یکی از فاکتور های اصلی است و وقتی صحبت از نرخ تبدیل می شود :

این مورد چیزی است که شما می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید .

از اسلایدر ، تب و کاروسل پرهیز کنید .

آن ها به نظر جذاب می رسند اما برای فردی که در حال استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت است ، حرکت روی آن سخت است .

خوب دوستان عزیز ،

شما پیشنهادات لازم برای تقویت طراحی سایت خود را دارید .


منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/belfast-web-design-agency-explains-what-works-in-web-design-in-part-three/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و چهار )

نوار کیفیت - همیشه در حال افزایش - همیشه وابسته

سایت شما چقدر متناسب با علایق کاربر و محبوب است ؟

  • محبوبیت مثبت زیاد می تواند محتوای سئو ی شما را از کیفیت متوسط به کیفیت بالا برساند .
  • برای گوگل  آنقدر ها هم مهم نیست که ظاهر سایت چیست و به طور واضح به امتیاز دهندگان دستور می دهد که بر اساس ظاهر صفحه به سایت ها رای ندهند .
  • برای هر سایتی باید راه مشخصی برای برقراری ارتباط با مدیریت باشد تا رتبه بندی بالایی در سئو بگیرد .
  • مهم جلوه دادن تبلیغات در سایت کار مناسبی نیست .
    • گوگل به طور شفاف مشخص پیشنهاد می دهد که امتیاز پایینی به این صفحات داده شود .
    • گوگل از شما می خواهد که در درجه اول سایت خود را برای یک تجربه جذاب بهینه کنید و نرخ تبدیل را اولویت دوم قرار دهید .
    • بهینه سازان نرخ تبدیل باید این مورد را در نظر داشته باشند . ما هم همین طور ! درسته ؟
  • خبر خوب برای طراحان سایت ، مدیران محتوا و سئو کاران !
    • گوگل به طور واضح می گوید :
      • اگر وبسایت این حس را دهد که به طور کافی به روز نمی شود و برای هدفش نگهداری نمی شود ، احتمالا امتیاز پایین در انتظار آن خواهد بود .
    • این وبسایت باید مشکلات خود را دوباره تصحیح کند .
    • اگر بقیه کار های به درد نخور انجام دهند شما در اوج خواهید بود .
  • اگر شما قصد فریب دادن دارید ، می خواهید مخرب باشید یا صفحاتی بدون هدف ارائه دهید تا از طریق ترافیک رایگان سئو درآمد زایی کنید ، گوگل با شما رفتاری دوستانه نخواهد داشت .
  • دامنه هایی که whois مرتبط دارند می توانند امتیاز پایینی برای کیفیت بگیرد .
    • مراقب باشید که چگونه مردم را به سایت های خود هدایت کنید .
  • پر کردن صفحه از کلمه کلیدی مورد نظر توصیه نمی شود .
    • حتی اگر از مرحله الگوریتم ها نیز گذشته باشید .
  • امتیاز دهندگان کیفیت به دنبال محتوای سئو یی هستند که با کم ترین تغییر کپی شده است .
    • استفاده از اعتبار منبع اصلی راه مناسبی برای سئو نیست .
    • گوگل به این گونه صفحات امتیاز پایینی در کیفیت می دهد .
  • گوگل چگونه می تواند به یک صفحه که آن را بلاک کرده است اعتماد کند ؟
    • چگونه گوگل باید به صفحه ای اطمینان کند که از خواندن عناصر آن محروم شده است ؟
    • خیلی مراقب باشید که گوگل را از خواندن دایرکتوری های مهم محروم نکنید .
    • فایل robots.txt را دوباه بررسی کنید .
      • ببینید چه صفحاتی را بلاک کرده اید و دلیل آن را هم پیدا کنید .

در قسمت بعدی از آموزش سئو به رتبه بندی ها می پردازیم .


منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-four/

توضیحات آژانس Belfast درباره طراحی سایت در سال 2019 ( قسمت دوم )

آژانس طراحی سایت Belfast توضیح می دهد که چه چیزی برای طراحی سایت در سال 2019 مناسب است

پیشنهاداتی برای طراحی سایت شما در سال 2019

برنامه داشته باشید

این جایی است که محتوای متنی تبدیل به تصویر می شود .

آن چه که در مورد مشتریان فعلی خود می دانید را در نظر بگیرید .

تحقیق کنید که آن ها چگونه از بازدیدکننده به مشتری تبدیل می شوند .

سپس از این اطلاعات برای ساخت استراتژی خود استفاده کنید .

از شر موارد زیر در طراحی سایت خود خلاص شوید

عناصر خاصی در طراحی سایت وجود دارد که از پیغام و ارزشی که شما دارید تلاش می کنید ارائه دهید کم می کند .

محتوایی که خیلی طولانی باشد ، انیمیشن های پیچیده و عکس های چسبنده در طراحی سایت چند مورد از آن ها است .

جذب اکثر توجه یک مخاطب که کم تر از ده ثانیه به طراحی سایت شما توجه می کند بسیار ضروری است .

شما باید این کار را با محتوای کوتاه و بخش های قوی انجام دهید .

در کنار این موارد می توانید از آیکون ها و عکس های مناسب نیز استفاده کنید .

این بخش های توسط سر تیتر های واضح و مختصر طبقه بندی می شود .

اگر کار های بالا را انجام داده اید :

این بخش های طراحی سایت را بازرسی کنید که اصطلاحات مبهم و به درد نخور وجود نداشته باشد .

این ها همه اصطلاحاتی است که توسط هزاران شرکت به کار گرفته شده است و محتویات سایت شما را جذاب نمی کند .

ناوبار

وقتی که دارید طراحی سایت انجام می دهید ، بخش ناوبار ضروری است .

این بخش نقشه ای پایه است که قسمت های اصلی که بازدیدکننده می تواند آن ها را مشاهده کند ، نشان می دهد .

هیچ چیزی بد تر از طراحی سایتی نیست که ناوبار نا مشخصی داشته باشد و سازماندهی لازم را نداشته باشد .

وقتی بحث تقویت بخش ناوبار طراحی سایت شما می شود ضروری است که مطمئن شوید :

مشتریان احتمالی شما بتوانند چیزی که دنبالش هستند را پیدا کنند .

برخی ویژگی های یک ناوبار ایده آل شامل طراحی واکنش گرا ، محتوای ساده و همچنین سلسله مراتب ناوباری است .

اگر مردم نتوانند چیزی که می خواهند را پیدا کنند هیچ دلیلی وجود ندارد که در سایت شما بمانند .

آن ها به سرعت وارد سایت رقیبتان خواهند شد .

در قسمت بعدی از این مقاله از طراحی سایت خواهیم داشت :

  • سرعت سایت
  • اسکرول را بر کلیک ترجیح دهید

امیدواریم که تا این جا توانسته باشیم نظر شما کاربران را به طراحی سایت جلب کرده باشیم .


منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/belfast-web-design-agency-explains-what-works-in-web-design-in-part-two/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و سه )

نوار کیفیت - همیشه در حال افزایش - همیشه وابسته

سایت شما چقدر متناسب با علایق کاربر و محبوب است ؟

  • برای امتیاز دهندگان کیفیت گوگل پنج گزینه برای مقیاس رتبه بندی کیفیت سئو ی صفحه دارد :
    • پایین ترین
    • پایین
    • معمولی
    • بالا
    • بالا ترین
  • گوگل می گوید :
    • صفحات با کیفیت جذاب است و به هدفش می رسد .
    • این صفحات دارای محتوای جذاب مناسب برای سئو است .
    • این محتوا توسط یک متخصص یا کسی که در آن زمینه معتبر است نوشته شده است .
    • آن ها صفحات مربوط به اطلاعات مثل درباره ما را تکمیل می کنند .
    • همچنین صفحه تماس و اطلاعات خدمات را نیز پر می کنند .
  • گوگل به دنبال سایتی است که به طور مرتب آپدیت شود و از آن نگهداری شود .
    • پس شما باید سیستم مدیریت محتوا را به روز نگه دارید .
    • در این بین باید به دنبال عکس هایی که لینک شکسته دارد بگردید و لینک های شکسته را نیز باید پیدا کنید .
    • اگر شما حین نگهداری از یک سایت نا منظم یک تجربه کاربری خسته کننده را بسازید :
      • باید انتظار دریافت رتبه بندی پایین در کیفیت سئو را داشته باشید .
    • الگوریتم پاندای گوگل در سال دو هزار و چهارده به سراغ صفحاتی رفت که خرید و فروش آنلاین در آن انجام می شد .
      • این صفحات از روش های قدیمی سئو شده بود و امروزه به عنوان صفحات کم محتوا شناخته می شود .
  • گوگل از امتیاز دهندگان می خواهد که در سایت شما بچرخند و آن را آزمایش کنند تا ببینند به درستی کار می کند یا خیر .
    • برای مثال آن ها به امتیاز دهندگان می گویند تا درستی عملکرد سبد خرید شما را بررسی کنند .
  • گوگل انتظار دارد صفحات ویرایش شود ، بررسی شود و طبق معمول به روز شود .
    • مخصوصا اگر این کار برای مشکلات جدی باشد مثلا ویرایش اطلاعات پزشکی
    • همچنین می گوید همه صفحات بر اساس استاندارد ها نگهداری نمی شود اما هر کسی انتظار دارد که گوگل اطلاعات را در یک بازه زمانی مشخص به روز شده می خواهد .
    • این که این موضوع چقدر منطقی است بستگی به موضوع سئو ی سایت شما و هدف آن در رقابت با سایر صفحات دارد .
  • گوگل می خواهد به صفحات سئو بر اساس نویسندگان متخصص رتبه دهد و نمی خواهد بر اساس مطلب این کار انجام شود .
  • شما نمی توانید یک تکه بزرگ از محتوا را با محبوبیت منفی در سایت داشته باشید و انتظار داشته باشید که به خوبی برای سئو نتیجه دهد .
    • یک رتبه بندی بالا نمی تواند برای هر سایتی استفاده شود که محبوبیت منفی متقاعد کننده در سئو داشته باشد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-three/