مهم است که در ذهن داشته باشید که :
کیفیت سایت شما اغلب اوقات از روی کیفیت صفحات رقابتی برای کلمه کلیدی مربوطه قضاوت می شود .
سئو هنوز هم مثل یک مسابقه اسب دوانی است .
خیلی از رتبه هایی که به دست می آورید با کار هایی که رقبای شما انجام می دهند تناسب دارد .
سایت های بزرگ در مقابل سایت های کوچک ؟
سایت هایی که لینک های زیادی دارند در مقابل سایت هایی که لینک های زیادی ندارند ؟
کمپانی های بزرگ با کارکنان فراوان در مقابل کمپانی های کوچک با کارکنان کم ؟
آیا سایت هایی که رتبه سئو ی بالایی در گوگل دارند بیشتر درخواست می شود ؟
از طریق الگوریتمی یا به صورت دستی ؟
فقط به خاطر این که این سایت ها بالا هستند ؟
چه به صورت الگوریتمی باشد و چه به صورت دستی باشد بسته به تکنیک های به کار برده شده ، ساختار سایت ، محبوبیت یا محتوا گوگل می تواند تصمیم بگیرد .
گوگل تصمیم خواهد گرفت که اگر سایت شما با با الزامات سئو منطبق باشد در صفحه اول نتایج قرار بگیرد .
احتمال این که شما در جایگاه یک پایدار باشید تقریبا در هیچ رقابتی وجود ندارد .
مخصوصا در مکانی که شما تعداد بازیکن های بالایی دارید که هدف همگی آن ها رسیدن به رتبه یک است .
این کار غیر قابل انجام است مگر این که قوانین را به طور کامل رعایت کنید و گسترش دهید .
استراتژی خاص ما برای نمایش در لیست نتایج در چند سال اخیر به طور کلی دوری کردن از تمرکز روی رتبه گیری برای کلمات کلیدی مشخص بوده است .
علاوه بر این بیشتر سعی کرده ایم که تجربه جست و جو را تقویت کنیم و این کار را برای سئو ی کلی سایت خود انجام داده ایم .
تمام بودجه زمانی که داشتیم را روی تقویت محتوای سئو ، سازماندهی دوباره آن ، تقویت ساختار سایت و در آخر تقویت تجربه موبایل قرار دادیم .
ما پیشرفت های زیادی در زمینه های سرعت ، استفاده و دسترسی داریم .
به بیان ساده ، از محتوای کوتاه شروع کردیم و آن را گسترش دادیم تا محتوای قدیمی سئو عملکرد بهتری داشته باشد .
با کمال تعجب رتبه گیری محتوای طولانی با چالش های خود همراه است که طی سال های دراز با آن رو به رو می شوید .
پس بهتر است که از محتوای کوتاه شروع کنید و رفته رفته آن را کامل کنید نا نتیجه بهتری در پی داشته باشد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-five/
در قسمت قبلی این مقاله در مورد :
ناوبار و برنامه ای که باید برای طراحی سایت داشته باشید به اندازه کافی صحبت کردیم .
حال می خواهیم به دو مورد دیگر که سرعت سایت و اسکرول هستند بحث کنیم .
با ما همراه باشید .
سرعت طراحی سایت
اگر طراحی سایت شما وقتی که دارد بارگذاری می شود به طور مشخص کند عمل می کند ، می توانید مطمئن باشید که تعداد کم تری منتظر خواهند ماند و به مشتیر تبدیل خواهند شد .
ما در زمانی زندگی می کنیم که وقتی بحث استفاده از اینترنت مطرح می شود همه صبر خود را از دست می دهند .
حتی غول های جست و جو مثل گوگل نیز بیان کرده اند که سرعت بارگذاری یکی از فاکتور های رتبه گیری است .
اگر سایت شما در پنج ثانیه بارگذاری نمی شود ، مردم به سراغ نتیجه بعدی می روند .
مطمئن شوید که طراحی سایت شما عاری از عناصری است که زمان بارگذاری صفحات را بالا می برد .
عکس ها و فیلم های سنگین به اندازه ای دیتا و اطلاعات دارند که سرعت طراحی سایت را پایین بیاورند .
بنابراین از شر اطلاعات غیر ضروری خلاص شوید و عکس ها فشرده کنید .
از تکنولوژی کش در طراحی سایت خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که سرعت بالایی را شاهد خواهید بود .
نیاز نیست به ترافیک سایت خود فکر کنید .
فقط سعی کنید سرعت بالایی داشته باشد .
کاری کنید مردم به جای کلیک اسکرول کنند
ما در عصری زندگی می کنیم که هر کسی یک گوشی هوشمند دارد .
چیزی که خیلی از کسب و کار ها وقتی صحبت از طراحی سایت و فروش می شود ممکن است در نظر نگیرند .
تلفن های هوشمند شامل صفحات تاچ هستند و با توجه به طبیعت آن ها ، آسان تر است که به جای کلیک ، روی آن اسکرول کرد .
به خاطر همین موضوع مردم صفحات و محتوایی را ترجیح می دهند که بتوانند آن ها را اسکرول کنند .
در نظر داشته باشید که تجربه کاربری یکی از فاکتور های اصلی است و وقتی صحبت از نرخ تبدیل می شود :
این مورد چیزی است که شما می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید .
از اسلایدر ، تب و کاروسل پرهیز کنید .
آن ها به نظر جذاب می رسند اما برای فردی که در حال استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت است ، حرکت روی آن سخت است .
خوب دوستان عزیز ،
شما پیشنهادات لازم برای تقویت طراحی سایت خود را دارید .
در قسمت بعدی از آموزش سئو به رتبه بندی ها می پردازیم .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-four/
برنامه داشته باشید
این جایی است که محتوای متنی تبدیل به تصویر می شود .
آن چه که در مورد مشتریان فعلی خود می دانید را در نظر بگیرید .
تحقیق کنید که آن ها چگونه از بازدیدکننده به مشتری تبدیل می شوند .
سپس از این اطلاعات برای ساخت استراتژی خود استفاده کنید .
از شر موارد زیر در طراحی سایت خود خلاص شوید
عناصر خاصی در طراحی سایت وجود دارد که از پیغام و ارزشی که شما دارید تلاش می کنید ارائه دهید کم می کند .
محتوایی که خیلی طولانی باشد ، انیمیشن های پیچیده و عکس های چسبنده در طراحی سایت چند مورد از آن ها است .
جذب اکثر توجه یک مخاطب که کم تر از ده ثانیه به طراحی سایت شما توجه می کند بسیار ضروری است .
شما باید این کار را با محتوای کوتاه و بخش های قوی انجام دهید .
در کنار این موارد می توانید از آیکون ها و عکس های مناسب نیز استفاده کنید .
این بخش های توسط سر تیتر های واضح و مختصر طبقه بندی می شود .
اگر کار های بالا را انجام داده اید :
این بخش های طراحی سایت را بازرسی کنید که اصطلاحات مبهم و به درد نخور وجود نداشته باشد .
این ها همه اصطلاحاتی است که توسط هزاران شرکت به کار گرفته شده است و محتویات سایت شما را جذاب نمی کند .
ناوبار
وقتی که دارید طراحی سایت انجام می دهید ، بخش ناوبار ضروری است .
این بخش نقشه ای پایه است که قسمت های اصلی که بازدیدکننده می تواند آن ها را مشاهده کند ، نشان می دهد .
هیچ چیزی بد تر از طراحی سایتی نیست که ناوبار نا مشخصی داشته باشد و سازماندهی لازم را نداشته باشد .
وقتی بحث تقویت بخش ناوبار طراحی سایت شما می شود ضروری است که مطمئن شوید :
مشتریان احتمالی شما بتوانند چیزی که دنبالش هستند را پیدا کنند .
برخی ویژگی های یک ناوبار ایده آل شامل طراحی واکنش گرا ، محتوای ساده و همچنین سلسله مراتب ناوباری است .
اگر مردم نتوانند چیزی که می خواهند را پیدا کنند هیچ دلیلی وجود ندارد که در سایت شما بمانند .
آن ها به سرعت وارد سایت رقیبتان خواهند شد .
در قسمت بعدی از این مقاله از طراحی سایت خواهیم داشت :
امیدواریم که تا این جا توانسته باشیم نظر شما کاربران را به طراحی سایت جلب کرده باشیم .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-three/