آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و چهار )

نوار کیفیت - همیشه در حال افزایش - همیشه وابسته

سایت شما چقدر متناسب با علایق کاربر و محبوب است ؟

  • محبوبیت مثبت زیاد می تواند محتوای سئو ی شما را از کیفیت متوسط به کیفیت بالا برساند .
  • برای گوگل  آنقدر ها هم مهم نیست که ظاهر سایت چیست و به طور واضح به امتیاز دهندگان دستور می دهد که بر اساس ظاهر صفحه به سایت ها رای ندهند .
  • برای هر سایتی باید راه مشخصی برای برقراری ارتباط با مدیریت باشد تا رتبه بندی بالایی در سئو بگیرد .
  • مهم جلوه دادن تبلیغات در سایت کار مناسبی نیست .
    • گوگل به طور شفاف مشخص پیشنهاد می دهد که امتیاز پایینی به این صفحات داده شود .
    • گوگل از شما می خواهد که در درجه اول سایت خود را برای یک تجربه جذاب بهینه کنید و نرخ تبدیل را اولویت دوم قرار دهید .
    • بهینه سازان نرخ تبدیل باید این مورد را در نظر داشته باشند . ما هم همین طور ! درسته ؟
  • خبر خوب برای طراحان سایت ، مدیران محتوا و سئو کاران !
    • گوگل به طور واضح می گوید :
      • اگر وبسایت این حس را دهد که به طور کافی به روز نمی شود و برای هدفش نگهداری نمی شود ، احتمالا امتیاز پایین در انتظار آن خواهد بود .
    • این وبسایت باید مشکلات خود را دوباره تصحیح کند .
    • اگر بقیه کار های به درد نخور انجام دهند شما در اوج خواهید بود .
  • اگر شما قصد فریب دادن دارید ، می خواهید مخرب باشید یا صفحاتی بدون هدف ارائه دهید تا از طریق ترافیک رایگان سئو درآمد زایی کنید ، گوگل با شما رفتاری دوستانه نخواهد داشت .
  • دامنه هایی که whois مرتبط دارند می توانند امتیاز پایینی برای کیفیت بگیرد .
    • مراقب باشید که چگونه مردم را به سایت های خود هدایت کنید .
  • پر کردن صفحه از کلمه کلیدی مورد نظر توصیه نمی شود .
    • حتی اگر از مرحله الگوریتم ها نیز گذشته باشید .
  • امتیاز دهندگان کیفیت به دنبال محتوای سئو یی هستند که با کم ترین تغییر کپی شده است .
    • استفاده از اعتبار منبع اصلی راه مناسبی برای سئو نیست .
    • گوگل به این گونه صفحات امتیاز پایینی در کیفیت می دهد .
  • گوگل چگونه می تواند به یک صفحه که آن را بلاک کرده است اعتماد کند ؟
    • چگونه گوگل باید به صفحه ای اطمینان کند که از خواندن عناصر آن محروم شده است ؟
    • خیلی مراقب باشید که گوگل را از خواندن دایرکتوری های مهم محروم نکنید .
    • فایل robots.txt را دوباه بررسی کنید .
      • ببینید چه صفحاتی را بلاک کرده اید و دلیل آن را هم پیدا کنید .

در قسمت بعدی از آموزش سئو به رتبه بندی ها می پردازیم .


منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-four/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.