آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت نهم )

رتبه بندی سئو ی گوگل همیشه تغییر می کند

رتبه بندی های گوگل همیشه شار ثابتی دارند

ساده به این مسئله نگاه کنید

این وظیفه ی گوگل است که مسیر رسیدن به رتبه های بالای سئو را سخت تر کند .

خیلی سخت است که در کلمات پر رقابت ، رتبه ای از گوگل دریافت کنید .

بنابراین افرادی که پشت این الگوریتم های سئو هستند ، شرایط را سخت تر می کنند .

شما برای دست یابی به ده رتبه ی برتر در گوگل باید سخت تلاش کنید .

در سال 2019 ، همیشه تغییراتی در نتایج گوگل می بینیم .

این مسئله باعث شده که مردم در مورد نتایج حدس بزنند .

نوسان در رتبه بندی

این شار ، همیشه سایت های یکسانی را در نتایج سئو نشان نمی دهد .

نوسانی که سایت ها به سمت بالا می آید نشانه ی خوبی است که همیشه به آن اشاره کرده اند .

گوگل در مورد راهکار های مخفی خود ، بسیار رازدار است .

گاهی اوقات پیشنهاد های مفید و گاهی مبهم به شما داده می شود .

بعضی وقت ها این پیشنهاد ها ممکن است اشتباه باشد .

این پیشنهاد ها در مورد دریافت ترافیک سئو ی ارزشمند از گوگل هستند .

در اصل ، سئو ی گوگل هنوز هم در مورد کلمات کلیدی و لینک هاست .

سئو ی آن در مورد ارتباط ، محبوبیت و اعتماد است .

کیفیت مطالب ، جذب بازدیدکننده و سرگرمی کاربران نیز در این امر دخیل هستند .

شما باید کاربران را به هدفی که دارند برسانید .

یک تجربه ی کاربری خوب ، کلید موفقیت در سئو است .

شما با این کار می توانید رتبه ی خود را در بسیاری از مواقع حفظ کنید .

ارتباط ، محبوبیت و اعتماد

سئو در سال 2019 هنوز در مورد برقراری ارتباط در صفحات و ایجاد اعتماد کافی برای رتبه گیری در هر کلمه ی دلخواه است .

این موضوع در مورد رتبه گیری برای کلمات کلیدی ارزشمند برای بلند مدت است .

شما می توانید از تکنیک های کلاه سفید وارد این بازی شوید .

از این تکنیک ها برای ساخت اعتبار و اعتماد به صورت طبیعی استفاده کنید .

در عین حال شما می توانید این تکنیک ها را کنار بگذارید و به سئو ی کلاه سیاه روی بیاورید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/263/

4 مورد تاثیر گذار روی طراح سایت ( قسمت دوم )

4 مورد که باعث می شود یک طراح سایت بروز بماند

از ویدئو های جذاب استفاده کنید

آمار و ارقام نشان می دهد که مغز یک انسان ، ویدئو را سریع تر از متن درک می کند .

قرار دادن ویدئو در طراحی سایت فقط باعث بروز ماندن آن نمی شود .

این مورد به مخاطبان کمک می کند تا نکات کلیدی را در مورد طراحی سایت بدون خواندن متون آن درک کنند .

ویدئو هایی که در بکگراند قرار می گیرند کمک می کند تا یک مفهوم را موثر تر توضیح دهید .

همچنین کمک می کند مقدار محتوایی که نیاز به توضیح دارد نیز کم تر شود .

بکگراند های ویدئویی همچنین کمک می کنند که مخاطب سرگرم شود .

از جمله نکات مثبت آن در طراحی سایت می توان به علاقه مند کردن کاربر برای مشاهده فیلم اصلی اشاره کرد .

علاوه بر بکگراند های ویدئویی شما می توانید ویدئو های کوتاه اضافه کنید .

با این کار به مخاطب کمک می کنید عناصر کلیدی در مورد طراحی سایت را متوجه شود .

استفاده از طراحی کارتی

کارت ها در طراحی سایت محتوا را در بخش های کوچک سازماندهی می کند .

بر خلاف گذشته که محتوا همگی در یک صفحه قرار داشت و خواننده باید همه صفحه که پر از متن بود را می خواند ، کارت ها به مخاطب کمک می کند موضوعی که دوست دارد را انتخاب کند و ادامه مطلب را بخواند .

طراحی کارتی کمک می کند صفحه اصلی طراحی سایت را سازماندهی کنید و با مطالب اضافی آن را شلوغ نکنید .

اگر می خواهید از این نوع طراحی استفاده کنید ، مطمئن شوید این بخش ها را به صورت ریسپانسیو طراحی کرده اید .

این به آن معنی است که با تغییر سایز دستگاه نباید تعداد کارت های موجود در طراحی سایت تغییر کند .

استفاده از طراحی فلت یا نیمه فلت

طراحی فلت نوعی طراحی سایت است که بعد سوم مثل سایه را شامل نمی شود .

بسیاری از شرکت ها امروزه از این نوع طراحی سایت استفاده می کنند .

زیرا این نوع طراحی برای کاربران قابل درک تر است .

طراحی تخت یا فلت در مقابل طراحی های سه بعدی که موانع فراوانی دارد ، سریع تر بارگذاری می شود .

اگر شما طراحی سایت سه بعدی را ترجیح می دهید و دوست دارید سایتی بروز داشته باشید باید از طراحی نیمه تخت استفاده کنید .

با این حال ،بروز ماندن با این نوع طراحی عنصری کلیدی برای سایت شماست .

صفحه اصلی و سایر صفحات باید طراحی یکسانی داشته باشد تا کاربر متوجه شود چه چیزی را دارد مشاهده می کند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/264/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت هشتم )

ادامه مقدمه ای برای سئو

فرآیند

ادامه تجربه ی کاربری

پس گوگل اهمیت کیفیت را بالا تر برد

گوگل تصمیم گرفت که نتایج سئو یی که کیفیت بالایی دارد را رتبه دهد .

گوگل سایت هایی را که می خواستند در سئو رتبه بگیرند را مجبور کرد روی محتوای با کیفیت تر کار کنند .

همچنین از آن ها خواست که بهترین تجربه ی کاربری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند .

با این کار سایت ها لینک های زیاد خارجی از سایت های مشابه به دست می آوردند .

این سیگنال های کیفیت بالا در وافع راهی است که به گوگل اجازه می دهد تا میزان تلاش و توجه شما به سایتتان را برای سئو متوجه شود .

همچنین گوگل بررسی می کند که کاربران چگونه با سایت شما تعامل می کنند .

این نوع سیگنال های کیفیت که امسال وجود دارد سخت تر از سیگنال هایی است که در سال 2011 داشتیم .

اساسا موافقت با گوگل این است که آیا شما محتوای سئو ی مناسبی به سایت اضافه می کنید یا خیر

در این صورت گوگل گوگل شما را بالا تر از کسانی قرار خواهد داد که روی این موضوع تمرکز ندارند .

اگر شما سعی کنید گوگل را گول بزنید ، برای مدتی شما را جریمه خواهد کرد .

این مشکل تا زمانی ادامه می یابد که شما مشکل به وجود آمده را برطرف کنید .

چیزی که ممکن است سال ها به طول انجامد .

اگر شما یک کسب و کار واقعی هستید که در نظر دارید یک برند آنلاین درست کنید و ترافیک سئو به دست آورید :

نمی توانید از تکنیک های سئو ی کلاه سیاه استفاده کنید .

کامل صبر کنید .

این کار ممکن است خیلی طول بکشد که سایتی که با تکنیک های سیاه سئو شده است از پنالتی برگردد و به روند عادی خود ادامه دهد .

بازگشت از پنالتی و جریمه گوگل یک روند نو ظهور است .

این کار کاملا عادی است و شما می توانید سایت خود را هر موقعی که خواستید از پنالتی برگردانید .

البته این کار نیازمند زمان ، حوصله و دقت کافی می باشد .

در مقاله های بعدی در مورد پنالتی گوگل توضیح خواهیم داد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/261/

4 مورد تاثیر گذار روی طراح سایت

4 مورد که باعث می شود یک طراح سایت بروز بماند

طراحی سایت یک ترتیب کاری است .

این کار شامل جنبه های متفاوت محصولات وب و نگهداری از آن ها می شود .

طراحی سایت متشکل از ساخت یک وبسایت عملی و ظاهر آن است .

رنگ آن ، ترتیب بندی ، گرافیک ، عکس ها ، استایل متن ها و ویژگی های تعاملی همه و همه در این روند وجود دارد .

هر سال ، نوآوری های زیادی در طراحی سایت ظهور می کند .

شما به راحتی می توانید تفاوت سایتی که بروز است را از دیگری که چند سال پیش ساخته شده است ، تشخیص دهید .

Loud Programmer یک سایت فوق العاده است که شما را با جدید ترین نوآوری ها بروز نگه می دارد .

همچنین بروز ترین تمرین ها و ابزار ها را به شما پیشنهاد می کند که برای یک طراحی سایت کارآمد است .

در این جا ما چهار مورد برای شما ذکر می کنیم .

با آن ها می توانید طراحی سایت خود را بروز نگه دارید :

استفاده از فونت های منحصر به فرد

استفاده از فونت ها و تایپوگرافی منحصر به فرد به طراحی سایت شما کمک می کند که بروز باشد .

یک فونت منحصر به فرد به مخاطب شما کمک می کند تا طراحی سایت شما را از بقیه تمایز دهد .

پس از چندین سال ، توسعه و دسترسی زیادی برای فونت های مختلف وجود داشته که به طراح اجازه می دهد از بین آن ها انتخاب کند .

انتخاب فونت به مخاطب کمک می کند که :

نوع طراحی سایت و محتوای آن را که شما ارائه می دهید ، متوجه شود .

برای مثال یک طراحی سایت سرگرمی باید فونت ها و استایل های زرق و برق دار داشته باشد .

یک طراحی سایت آموزشی نباید شامل این نوع فونت و استایل باشد .

با این حال ، قبل از انتخاب یک فونت مشخص باید به این نکته دقت کنید که :

این فونت در همه مرورگر ها و همه دستگاه ها به درستی کار می کند یا خیر ؟

اگر ناسازگاری وجود دارد باید از آن صرف نظر کنید زیرا تجربه ی کاربری مورد نیاز خود را به دست نخواهید آورد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/262/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت هفتم )

ادامه مقدمه ای برای سئو

فرآیند

ادامه تجربه ی کاربری

آیا بازدید از سایت شما ، تجربه کاربری خوبی ارائه می دهد ؟

آیا این مورد وظیفه اش را بهتر از رقابت انجام می دهد ؟

اگر نه ، از بازرسان کیفیت سئو دوری کنید .

همچنین از الگوریتم پاندای گوگل نیز دوری کنید .

این الگوریتم سئو به دنبال تخریب سایت ها است .

با کوچک ترین چیزی که پیدا کنند این کار را انجام می دهد .

از ضعیفی تجربه ی کاربری گرفته تا محتوای نا مناسب برای سئو همه در کار این الگوریتم تاثیر دارد .

گوگل اهمیت کیفیت را سال به سال بالا تر می برد .

گوگل کیفیت بالا را در سئو ی  کسب و کار های آنلاین هدف قرار می دهد .

موفقیت در بازار سئو در سال 2019 شامل سرمایه گذاری در کیفیت بالای محتوای صفحات می شود .

از موارد دیگر می توان به معماری سایت ، تقویت استفاده ، تبدیل به بهینه سازی هوشمند و تکنیک های مشروع مارکتینگ آنلاین اشاره کرد .

اگر شما آن موارد را رعایت نکنید ، در بعضی نقاط با الگوریتم های سئو ی گوگل دچار مشکل خواهید شد .

این راهنمایی در مورد " سئو چیست " در مورد سوختن و سوزاندن نیست .

چیزی که در گوگل به وب اسپم معروف است .

خیلی سخت است که در سال 2019 روی یک سایت واقعی گسترش پیدا کنید .

یک استراتژی موفق چیست ؟

ارتباط برقرار کنید ، اعتماد به دست آورید ، محبوب شوید

به بازدیدکنندگان کمک کنید به چیزی که می خواهند برسند .

در سال 2019 سئو فقط به کارگیری مهارت نیست .

بلکه مواردی مثل کیفیت و محتوای مفید در وبسایت شما نیز حائز اهمیت است .

این دو مورد در کنار یکدیگر یک هدف دارند و آن دریافت رضایت کاربران در دراز مدت است .

اگر شما در مورد دریافت ترافیک رایگان برای سئو از موتور های جست و جو جدی هستید ، آماده شوید تا روی زمان سرمایه گذاری کتید .

تلاش خود را روی سایتتان قرار دهید و به مارکتینگ آنلاین توجه کنید .

سیگنال های کیفیت

به طور خلاصه ، برای بعضی ها خیلی آسان بود که که در اوایل دهه ی اخیر در سئو رتبه به دست آورند .

اگر شما به اندازه کافی اعتبار دامنه داشتید می توانستید با محتوای بسیار کم در هر چیزی رتبه بگیرید و سئو شوید .

این توضیحی در مورد مزرعه ی محتوا است .

اسپم کنندگان وب اکثر اوقات از بک لینک های غیر طبیعی برای به دست آوردن اعتبار دامنه استفاده می کردند .

این کار در سئو به ان ها رتبه ی خوبی می داد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/259/