ساده به این مسئله نگاه کنید
این وظیفه ی گوگل است که مسیر رسیدن به رتبه های بالای سئو را سخت تر کند .
خیلی سخت است که در کلمات پر رقابت ، رتبه ای از گوگل دریافت کنید .
بنابراین افرادی که پشت این الگوریتم های سئو هستند ، شرایط را سخت تر می کنند .
شما برای دست یابی به ده رتبه ی برتر در گوگل باید سخت تلاش کنید .
در سال 2019 ، همیشه تغییراتی در نتایج گوگل می بینیم .
این مسئله باعث شده که مردم در مورد نتایج حدس بزنند .
این شار ، همیشه سایت های یکسانی را در نتایج سئو نشان نمی دهد .
نوسانی که سایت ها به سمت بالا می آید نشانه ی خوبی است که همیشه به آن اشاره کرده اند .
گوگل در مورد راهکار های مخفی خود ، بسیار رازدار است .
گاهی اوقات پیشنهاد های مفید و گاهی مبهم به شما داده می شود .
بعضی وقت ها این پیشنهاد ها ممکن است اشتباه باشد .
این پیشنهاد ها در مورد دریافت ترافیک سئو ی ارزشمند از گوگل هستند .
در اصل ، سئو ی گوگل هنوز هم در مورد کلمات کلیدی و لینک هاست .
سئو ی آن در مورد ارتباط ، محبوبیت و اعتماد است .
کیفیت مطالب ، جذب بازدیدکننده و سرگرمی کاربران نیز در این امر دخیل هستند .
شما باید کاربران را به هدفی که دارند برسانید .
یک تجربه ی کاربری خوب ، کلید موفقیت در سئو است .
شما با این کار می توانید رتبه ی خود را در بسیاری از مواقع حفظ کنید .
سئو در سال 2019 هنوز در مورد برقراری ارتباط در صفحات و ایجاد اعتماد کافی برای رتبه گیری در هر کلمه ی دلخواه است .
این موضوع در مورد رتبه گیری برای کلمات کلیدی ارزشمند برای بلند مدت است .
شما می توانید از تکنیک های کلاه سفید وارد این بازی شوید .
از این تکنیک ها برای ساخت اعتبار و اعتماد به صورت طبیعی استفاده کنید .
در عین حال شما می توانید این تکنیک ها را کنار بگذارید و به سئو ی کلاه سیاه روی بیاورید .
آمار و ارقام نشان می دهد که مغز یک انسان ، ویدئو را سریع تر از متن درک می کند .
قرار دادن ویدئو در طراحی سایت فقط باعث بروز ماندن آن نمی شود .
این مورد به مخاطبان کمک می کند تا نکات کلیدی را در مورد طراحی سایت بدون خواندن متون آن درک کنند .
ویدئو هایی که در بکگراند قرار می گیرند کمک می کند تا یک مفهوم را موثر تر توضیح دهید .
همچنین کمک می کند مقدار محتوایی که نیاز به توضیح دارد نیز کم تر شود .
بکگراند های ویدئویی همچنین کمک می کنند که مخاطب سرگرم شود .
از جمله نکات مثبت آن در طراحی سایت می توان به علاقه مند کردن کاربر برای مشاهده فیلم اصلی اشاره کرد .
علاوه بر بکگراند های ویدئویی شما می توانید ویدئو های کوتاه اضافه کنید .
با این کار به مخاطب کمک می کنید عناصر کلیدی در مورد طراحی سایت را متوجه شود .
کارت ها در طراحی سایت محتوا را در بخش های کوچک سازماندهی می کند .
بر خلاف گذشته که محتوا همگی در یک صفحه قرار داشت و خواننده باید همه صفحه که پر از متن بود را می خواند ، کارت ها به مخاطب کمک می کند موضوعی که دوست دارد را انتخاب کند و ادامه مطلب را بخواند .
طراحی کارتی کمک می کند صفحه اصلی طراحی سایت را سازماندهی کنید و با مطالب اضافی آن را شلوغ نکنید .
اگر می خواهید از این نوع طراحی استفاده کنید ، مطمئن شوید این بخش ها را به صورت ریسپانسیو طراحی کرده اید .
این به آن معنی است که با تغییر سایز دستگاه نباید تعداد کارت های موجود در طراحی سایت تغییر کند .
طراحی فلت نوعی طراحی سایت است که بعد سوم مثل سایه را شامل نمی شود .
بسیاری از شرکت ها امروزه از این نوع طراحی سایت استفاده می کنند .
زیرا این نوع طراحی برای کاربران قابل درک تر است .
طراحی تخت یا فلت در مقابل طراحی های سه بعدی که موانع فراوانی دارد ، سریع تر بارگذاری می شود .
اگر شما طراحی سایت سه بعدی را ترجیح می دهید و دوست دارید سایتی بروز داشته باشید باید از طراحی نیمه تخت استفاده کنید .
با این حال ،بروز ماندن با این نوع طراحی عنصری کلیدی برای سایت شماست .
صفحه اصلی و سایر صفحات باید طراحی یکسانی داشته باشد تا کاربر متوجه شود چه چیزی را دارد مشاهده می کند .
ادامه تجربه ی کاربری
پس گوگل اهمیت کیفیت را بالا تر برد
گوگل تصمیم گرفت که نتایج سئو یی که کیفیت بالایی دارد را رتبه دهد .
گوگل سایت هایی را که می خواستند در سئو رتبه بگیرند را مجبور کرد روی محتوای با کیفیت تر کار کنند .
همچنین از آن ها خواست که بهترین تجربه ی کاربری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند .
با این کار سایت ها لینک های زیاد خارجی از سایت های مشابه به دست می آوردند .
این سیگنال های کیفیت بالا در وافع راهی است که به گوگل اجازه می دهد تا میزان تلاش و توجه شما به سایتتان را برای سئو متوجه شود .
همچنین گوگل بررسی می کند که کاربران چگونه با سایت شما تعامل می کنند .
این نوع سیگنال های کیفیت که امسال وجود دارد سخت تر از سیگنال هایی است که در سال 2011 داشتیم .
اساسا موافقت با گوگل این است که آیا شما محتوای سئو ی مناسبی به سایت اضافه می کنید یا خیر
در این صورت گوگل گوگل شما را بالا تر از کسانی قرار خواهد داد که روی این موضوع تمرکز ندارند .
اگر شما سعی کنید گوگل را گول بزنید ، برای مدتی شما را جریمه خواهد کرد .
این مشکل تا زمانی ادامه می یابد که شما مشکل به وجود آمده را برطرف کنید .
چیزی که ممکن است سال ها به طول انجامد .
اگر شما یک کسب و کار واقعی هستید که در نظر دارید یک برند آنلاین درست کنید و ترافیک سئو به دست آورید :
نمی توانید از تکنیک های سئو ی کلاه سیاه استفاده کنید .
کامل صبر کنید .
این کار ممکن است خیلی طول بکشد که سایتی که با تکنیک های سیاه سئو شده است از پنالتی برگردد و به روند عادی خود ادامه دهد .
بازگشت از پنالتی و جریمه گوگل یک روند نو ظهور است .
این کار کاملا عادی است و شما می توانید سایت خود را هر موقعی که خواستید از پنالتی برگردانید .
البته این کار نیازمند زمان ، حوصله و دقت کافی می باشد .
در مقاله های بعدی در مورد پنالتی گوگل توضیح خواهیم داد .
طراحی سایت یک ترتیب کاری است .
این کار شامل جنبه های متفاوت محصولات وب و نگهداری از آن ها می شود .
طراحی سایت متشکل از ساخت یک وبسایت عملی و ظاهر آن است .
رنگ آن ، ترتیب بندی ، گرافیک ، عکس ها ، استایل متن ها و ویژگی های تعاملی همه و همه در این روند وجود دارد .
هر سال ، نوآوری های زیادی در طراحی سایت ظهور می کند .
شما به راحتی می توانید تفاوت سایتی که بروز است را از دیگری که چند سال پیش ساخته شده است ، تشخیص دهید .
Loud Programmer یک سایت فوق العاده است که شما را با جدید ترین نوآوری ها بروز نگه می دارد .
همچنین بروز ترین تمرین ها و ابزار ها را به شما پیشنهاد می کند که برای یک طراحی سایت کارآمد است .
در این جا ما چهار مورد برای شما ذکر می کنیم .
با آن ها می توانید طراحی سایت خود را بروز نگه دارید :
استفاده از فونت ها و تایپوگرافی منحصر به فرد به طراحی سایت شما کمک می کند که بروز باشد .
یک فونت منحصر به فرد به مخاطب شما کمک می کند تا طراحی سایت شما را از بقیه تمایز دهد .
پس از چندین سال ، توسعه و دسترسی زیادی برای فونت های مختلف وجود داشته که به طراح اجازه می دهد از بین آن ها انتخاب کند .
انتخاب فونت به مخاطب کمک می کند که :
نوع طراحی سایت و محتوای آن را که شما ارائه می دهید ، متوجه شود .
برای مثال یک طراحی سایت سرگرمی باید فونت ها و استایل های زرق و برق دار داشته باشد .
یک طراحی سایت آموزشی نباید شامل این نوع فونت و استایل باشد .
با این حال ، قبل از انتخاب یک فونت مشخص باید به این نکته دقت کنید که :
این فونت در همه مرورگر ها و همه دستگاه ها به درستی کار می کند یا خیر ؟
اگر ناسازگاری وجود دارد باید از آن صرف نظر کنید زیرا تجربه ی کاربری مورد نیاز خود را به دست نخواهید آورد .
ادامه تجربه ی کاربری
آیا بازدید از سایت شما ، تجربه کاربری خوبی ارائه می دهد ؟
آیا این مورد وظیفه اش را بهتر از رقابت انجام می دهد ؟
اگر نه ، از بازرسان کیفیت سئو دوری کنید .
همچنین از الگوریتم پاندای گوگل نیز دوری کنید .
این الگوریتم سئو به دنبال تخریب سایت ها است .
با کوچک ترین چیزی که پیدا کنند این کار را انجام می دهد .
از ضعیفی تجربه ی کاربری گرفته تا محتوای نا مناسب برای سئو همه در کار این الگوریتم تاثیر دارد .
گوگل اهمیت کیفیت را سال به سال بالا تر می برد .
گوگل کیفیت بالا را در سئو ی کسب و کار های آنلاین هدف قرار می دهد .
موفقیت در بازار سئو در سال 2019 شامل سرمایه گذاری در کیفیت بالای محتوای صفحات می شود .
از موارد دیگر می توان به معماری سایت ، تقویت استفاده ، تبدیل به بهینه سازی هوشمند و تکنیک های مشروع مارکتینگ آنلاین اشاره کرد .
اگر شما آن موارد را رعایت نکنید ، در بعضی نقاط با الگوریتم های سئو ی گوگل دچار مشکل خواهید شد .
این راهنمایی در مورد " سئو چیست " در مورد سوختن و سوزاندن نیست .
چیزی که در گوگل به وب اسپم معروف است .
خیلی سخت است که در سال 2019 روی یک سایت واقعی گسترش پیدا کنید .
یک استراتژی موفق چیست ؟
ارتباط برقرار کنید ، اعتماد به دست آورید ، محبوب شوید
به بازدیدکنندگان کمک کنید به چیزی که می خواهند برسند .
در سال 2019 سئو فقط به کارگیری مهارت نیست .
بلکه مواردی مثل کیفیت و محتوای مفید در وبسایت شما نیز حائز اهمیت است .
این دو مورد در کنار یکدیگر یک هدف دارند و آن دریافت رضایت کاربران در دراز مدت است .
اگر شما در مورد دریافت ترافیک رایگان برای سئو از موتور های جست و جو جدی هستید ، آماده شوید تا روی زمان سرمایه گذاری کتید .
تلاش خود را روی سایتتان قرار دهید و به مارکتینگ آنلاین توجه کنید .
سیگنال های کیفیت
به طور خلاصه ، برای بعضی ها خیلی آسان بود که که در اوایل دهه ی اخیر در سئو رتبه به دست آورند .
اگر شما به اندازه کافی اعتبار دامنه داشتید می توانستید با محتوای بسیار کم در هر چیزی رتبه بگیرید و سئو شوید .
این توضیحی در مورد مزرعه ی محتوا است .
اسپم کنندگان وب اکثر اوقات از بک لینک های غیر طبیعی برای به دست آوردن اعتبار دامنه استفاده می کردند .
این کار در سئو به ان ها رتبه ی خوبی می داد .