پنل های علم گوگل

آیا پنل های علم گوگل در سئو با اختیار بالا می آید یا خیر ؟

هنوز به طور کامل مشخص نیست !

معلوم نیست که آیا تغییری در پنل علم گوگل در سئو وجود دارد یا خیر

Pete Meyers از سایت موز دو شنبه در توییتر پستی ارسال کرد .

او بیان کرد که افزایشی در لینک مطالب پنل علم گوگل مشاهده کرده است .

این مشاهدات در دو روز متوالی در ابزار MozCast دریافت شدند .

گروهی نیز در RankRanger برای مدتی در حال بررسی بودند .

Mordy Obserstein از RankRanger روز دوشنبه به ما گفت که افزایشی مشاهده نکرده است .

ظاهر این بخش ها چگونه است ؟

در ابتدا ، اجازه دهید به شما نشان دهیم ظاهر این پنل ها چگونه است .

به طور خلاصه ، آن ها ترکیبی از پنل علم گوگل و featured snippets هستند .

در زیر چند اسکرین شات به شما نشان می دهیم :

دو درصد از نتایج سئو

سایت MOZ می گوید که این پنل ها را در حدود دو تا سه درصد از نتایج سئو مشاهده کرده است .

گروهی در RankRanger برخی از این پنل ها را بررسی می کرده اند و نام آن ها را " کارت های کاوشی " گذاشته اند .

شما می توانید آن ها در ابزار بررسی ویژگی RankRanger بررسی کنید .

در حقیقت ، این موضوع از ژانویه 2018 در سئو ی گوگل وجود داشته است .

ابزاری که به شما گفتیم تغییرات قابل توجهی را نشان نمی دهد .

نمی تواند به شما اعلام کند که این کارت ها در چه زمانی ظاهر می شود .

اما اعلام می کند که 2 تا 3 درصد برای سئو نمایش دارند .

بحث و نگرانی

Meyers فکر کرد که این جالب است که تغییرات را سریع ببیند .

زیرا گوگل فشار بدی روی سایت ها برای قرار ندادن آن ها در این کارت های سئو می آورد .

گوگل اکثر سایت ها را پاسخ مناسبی نمی بیند .

با اطلاعاتی که RankRanger منتشر کرد هیچ تغییر خاصی مشاهده نشده است .

Mordy Obserstein از RankRanger صحت این اطلاعات را تایید کرد .

شاید واقعا هیچ اتفاقی این جا نمی افتد .

گوگل این کارت ها را تست نمی کند

ما قبلا فکر می کردیم گوگل این کارت های سئو را آزمایش می کند .

در صورتی که چنین نیست .

چرا باید برای ما مهم باشد ؟

به طور مشخص ، اکثر پروژه هایی که ما کار می کنیم به گوگل وابسته است .

گوگل باید به مطالب سئو ی ما لینک دهد .

اگر گوگل تصمیم داشت نحوه ی لینک دهی و اعتبار دهی به محتوای سئو ی ما را تغییر دهد تاثیر به سزایی در ترافیک سایت ما می گذاشت .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/243/

طراحی سایت با در نظر گرفتن کاربران

طراحی سایت با در نظر گرفتن تمامی کاربران در 3 مرحله ساده

وقتی می خواهید طراحی سایت انجام دهید ابتدا با چه چیزی شروع می کنید ؟

هدف شما چیست ؟

می خواهید به چه چیزی برسید ؟

این سوال ها در قلب و پایه طراحی سایت وجود دارد .

پاسخ دادن به این گونه سوال ها برای هر طراحی سایت که انجام می دهید باید آسان باشد .

با این حال ، یک فاکتور بزرگ تر و مهم تر دیگر وجود دارد که طراحان باید در زمان طراحی سایت مورد بررسی قرار دهند .

این فکتور ، کاربران سایت شما هستند .

بخش دیگری از طراحی سایت که به همین اندازه اهمیت دارد که کاربران چکونه با سایت تعامل می کنند .

شما باید بدانید آن ها با توجه به سایت شما چکونه برنامه ریزی می کنند .

انجام یک طراحی سایت که بخواهد پر معنی باشد و با سلایق کاربران ارتباط برقرار کند مورد نیاز است .

اما کار شما این جا تمام نمی شود .

کار شما جایی تمام می شود که مشتری مشتریان خود را نیز مورد بررسی قرار دهید .

وقتی که شما طراحی سایت انجام می دهید ، باید یک تازه کار را در کنار خود داشته باشید .

اکثر طراحی سایت های موفق به طور کامل در دسترس دیگران است .

برای این که به شما کمک کنیم یک لیست سه مرحله ای برای شما آماده کردیم که می توانید اطمینان حاصل کنید هر کاربر دسترسی کاملی به سایت دارد .

آیا طراحی سایت شما متناسب با تمامی مردم است ؟

در جهان مدرن امروز ، محتویات باید توسط گروه بزرگی از مردم مورد استفاده قرار گیرد .

این نیز به خصوص در مورد اینترنت درست است که توسط افراد مختلف قابل استفاده شد .

این مورد هم در مورد گرافیک درست است هم در مورد مهارت استفاده

امروزه ابزارک ها و اختراعات زیادی وجود دارد که به انسان هایی که برخی قابلیت ها را ندارند اجازه استفاده از اینترنت را می دهد .

اهمیت دادن به وجود چنین افرادی باید مهم شمرده شود و باید طراحی سایت ها را طوری انجام دهید که آن ها هم بتوانند استفاده کنند .

ادامه دارد ...


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/244/

اکثر جست و جو ها بدون نتیجه باقی می مانند ( قسمت دوم )

چهل و نه درصد از جست و جو های سئو ی انجام شده در گوگل بدون کلیک باقی می مانند

نتایج سئو در موبایل بیشتر آسیب می بینند

بررسی ها در دستگاه های موبایل این را نشان می دهد .

نتایج سئو بیشتر ضربه می خورند و کم تر روی آن ها کلیک می شود .

در حالی که نتایج پولی در دنیای دیگری سیر می کنند .

فرصت دریافت ترافیک سئو در موبایل بیشتر از دسکتاپ ضربه می خورد .

موبایل ها دستگاه هایی هستند که اکثر جست و جو ها از طریق آن ها انجام می شود .

این دستگاه ها برند های بزرگ را در سئو تحت تاثیر قرار می دهند .

تبلیغات در موبایل گاهی کل صفحه را می گیرند و نمی گذارد نتایج سئو دیده شود .

تعداد برندگان کم تر

نتایج سئو ی بدون کلیک می تواند زمانی اتفاق بیفتد که کاربر اطلاعات مورد نیاز خود را در همان صفحه ی جست و جو به دست آورد .

گوگل این کار را با featured snippets به سادگی انجام داده است .

Jessica Bowman در سخنان کلیدی خود در SMX این ماه در مورد تبدیل گوگل از موتور جست و جو به پرتال خبر داد .

او همچنین راه هایی که شرکت ها باید برای این تغییر و سئو پیش بگیرند را گوشزد کرد .

وقتی سوال می شود که محبوبیت به سمت featured snippets می رود و کلیک ها کم می شود یا خیر :

این مورد مطرح می شود که به سئو ی برند ها کمک می کند ؟

جواب این است که امکان این مورد وجود دارد و این بازتابی از کسب و کار داخلی است .

برند های کوچک تر قطعا می توانند در featured snippets نمایش داده شوند .

آن ها همچنین قابلیت این را دارند که در بخش های مختلف دیگر نیز حضور داشته باشند .

اما خوب تحلیل و بررسی شما در مورد سئو هم درست است .

اکثر ترافیک سئو که از گوگل تامین می شود به سمت برندگان کم تری می رود .

اگر بخوایم عادلانه صحبت کنیم مثل محبوبیت دلار در اقتصاد ایالات متحده آمریکا می ماند .

ثروت فراوان و ترافیک سئو ی زیاد همبستگی خاصی دارند .

کسانی که در آمریکا رای می دهند قطعا بیشتر از گوگل سرزنش خواهند شد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/241/

نقش طراحی سایت در کسب و کار مدرن

طراحی سایت - یک استراتژی کلیدی در کسب و کار مدرن

بدون شک می توان گفت که پیشرفت تکنولوژی و دیجیتال از پایه و عمیقا جهان مدرن را تغییر داده است .

کافی است از بیرون به این موضوع نگاه کنید .

هر طرف را که بنگرید رد پایی از این موضوع خواهید دید .

هر روز اطراف ما مثل میدان جنگ است .

این راهی است که جهان با آن جا به جا شده است .

ما مستقیما بابت این جا به جایی مسئولیت داریم .

روندی که به نظر نمی رسد حالا حالا ها متوقف شود .

به طور کاملا ساده جهان مدرن به خاطر ما مدرن است .

تمام صنایع ، مناظر یا حتی کوچک ترین شکاف در جهان اطراف ما نشان می دهد که چقدر از گذشته فاصله گرفته ایم .

این جهان توسط ما کامل شده است .

طراحی سایت در یک حرکت زنده

برای مثال یک فروشگاه را تصور کنید .

هنگامی که یک سیستم شکست خورده توسط مکان های جغرافیایی جدا شده است

یا به خاطر استراتژی های بازاریابی محلی این اتفاق افتاده است

و یک شیرینی بُر به روابط کسب و کار و مشتری نزدیک می شود تکنولوژی وارد بازی می شود .

تکنولوژی است که قدرت کافی را به ان می بخشد .

البته این شامل مقدمه ای برای معرفی طراحی سایت جهانی نیز هست .

یکی از تاثیر گذار ترین نوآوری های تکنولوژی همین طراحی سایت است .

امروزه فروشگاه یک نیروگاه است .

همچنین رقابت در آن نیز زیاد شده است .

به همین ترتیب مغازه ها از رده خارج می شوند و طراحی سایت های فروشگاهی جایگزین آن ها خواهند شد .

به جای این که طراحی دکوراسیون داخلی انجام دهید چه می کنید ؟

بله ، یک طراحی سایت انجام می دهید که کسب و کار شما را معرفی کند .

در نظر گرفتن زمان برای بررسی جزئیات

همه چیز از فرمت پست های وبلاگ گرفته را طراحی صفحات درباره ما ، ایندکس کردن سایت در گوگل همه می تواند با طراحی سایت به دست بیاید .

طراحی سایت ها عالی هستند .

اما آن ها زمانی بهترین تاثیرگذاری خود را خواهند داشت که به درستی ساخته شده باشند .

آخرین جزئیات حساب می شوند و اگر فکر می کنید این طور نیست وقت آن است که دوباره ارزیابی کنید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/242/

اکثر جست و جو ها بدون نتیجه باقی می مانند

چهل و نه درصد از جست و جو های سئو ی انجام شده در گوگل بدون کلیک باقی می مانند

با این حال ، کلیک هایی که برای نتایج سئو انجام می شود نسبت دوازده به یک دارد .

Rand Fishkin می گوید :

من فکر می کنم سئو کاران و مارکتر ها امروز نسبت به سه سال گذشته در یک موقعیت ترکیبی هستند .

البته این موضوع وابسته به بخشی است که در آن قرار دارند .

او نویسنده و گردآورنده آخرین بررسی گوگل در مورد اطلاعات کلیک سئو در SparkToro است .

او این سخنان را سه شنبه به گرگ سفید گفت .

اطلاعات توسط بخش سئو و مارکتینگ آمار و ارقام در شرکت Jumpshot به دست آمده است .

این اطلاعات نشان می دهد که جست و جو های سئو ی بدون کلیک در گوگل به طور پیوسته در سه سال گذشته افزایش پیدا کرده است .

در اولین فصل سال 2019 ، 48.96 درصد از تمامی جست و جو های گوگل در آمریکا که توسط Jumpshot تهیه شده است بدون کلیک رها شده است .

این به معنی افزایش دوازده درصدی از فصل اول سال 2016 تا کنون است .

همچنین اطلاعات سئو نشان می دهد ، در فصل اول سال 2019 ، 41.45 درصد از این جست و جو ها که به سایت های سئو ختم می شد ، به سایت های غیر گوگلی می رسید .

همچنین 5.9 درصد به یک سایت گوگلی دیگر ختم می شد .

اگر فقط به سایت هایی نگاه کنیم که با یک کلیک به آن ها رسیده شده ، دوازده درصد سهم سایت های سئو شده ی گوگلی می باشد .

اگر شما در میدانی وارد شدید که گوگل رقابت سئو را در آن شروع کرده است :

جست و جو مثل یک غول است .

این غول سئو بازار شما را نابود می کند و بسیاری از موقعیت های شما را می گیرد .

تحلیل رفتن کلیک برای سایت های سئو

Jumpshot تخمین می زند که حدود 61.5 میلیارد کلیک در جست و جوی سئو از طریق مرورگر داریم .

این آمار از فصل اول سال 2016 تا کنون است .

کلیک مستقیم روی سایت های سئو و سایت های تبلیغاتی

این درصد برای سایت هایی که سئو شده اند در حال کاهش است .

این آمار از 47.4 درصد به 13 درصد رسیده است .

در عوض سایت هایی که تبلیغاتی بالا آمده اند کلیک بیشتری دریافت می کنند .

نتایج این بررسی رشد این کلیک ها از 3.69 درصد به 75 درصد را حکایت دارد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/239/