متمایل شدن به سئو با توجه به گوگل ( قسمت دوم )

همان طور که گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبدیل می شود ، باید به سئو متمایل شویم

توسعه صلاحیت متن ها

اطلاعات محصول ، خبر های روزانه ، آموزش ها و سایر انواع نوشته های سئو می تواند بیشتر دیده شود .

مثلا با قرار گیری در اسلایدر گوگل ، پنل علم یا featured snippet می توان به این مهم پی برد .

نویسندگان متون سئو ی شما ، بلاگر باشند یا کپی رایتر یا مدیر شبکه های اجتماعی باید مطالبی بنوسند که همه جانبه باشد .

مثلا باید در انقدر معتبر باشند که وارد رقابت برای نمایش در نتایج سئو باشد .

نویسندگان مطالب سئو ی یک مجموعه باید تمامی جنبه ها از جمله جاوا اسکریپت های متناسب با سئو ، Schema را رعایت کنند .

همچنین مواردی مانند نوشته های بلند ، snippet های پر مفهوم و ... را نیز باید تحت تاثیر قرار دهند .

در کنار هر روندی ، بازبینی به طور منظم و تهیه کردن نتایج باعث پیشرفت شما در سئو و جبران تلاش های شما می شود .

Schema و جاوا اسکریپت مناسب برای سئو

درک درست از schema و پیاده سازی صحیح آن روی سایت شما به ربات های کرال کننده ی گوگل کمک می کند .

در نتیجه شانس آن را برای نمایش در featured snippet افزایش می دهد .

این مورد و سایر بخش های گوگل در سئو قطعا بی رحمی گوگل را در این رقابت نشان می دهد .

گوگل مطالب سئو ی شما را به کاربران نشان خواهد داد .

آن ها احتمالا دیگر روی سایت شما کلیک نمی کنند .

دلیل آن هم مشخص است .

آن ها اطلاعات مورد نیاز خود را در یک نگاه به دست آورده اند .

رویداد ها ، راهنما ها ، محتوای قابل بیان و چیز های دیگر

گوگل نشانه گذاری های زیادی را برای انواع نوشته هم اکنون پشتیبانی می کند .

این مورد باعث تبدیل schema به یک عنصر مهم در سئو ی مدرن شده است .

اگر شما از وردپرس استفاده می کنید ، افزونه یواست این بخش خود را تصحیح کرده است .

دلیل آن هم ساده سازی ساختار اطلاعات ورودی است .

اما همچنان این برای تیم توسعه ی سئو ی شما مهم است که بتوانند اعتبار کد های شما را تایید کنند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/233/

نایس پیج چیست ؟

نایس پیج : چیست و چه چیزی آن را متفاوت می سازد ؟

اگر شما طراحی سایت های 5 سال گذشته را با طراحی سایت های مدرن مقایسه کنید ، تفاوت بزرگی را احساس می کنید .

اجازه دهید ببینیم در Behance و Dribbble چه طراحی سایت هایی روی بورس هستند ؟

صفحات جدید در طراحی سایت 3.0 با تفاوت در :

  • قرار گیری عناصر
  • روی هم قرار گفتن عناصر
  • فضای خالی
  • سایز بندی دلخواه

شناخته می شود .

چگونه چنین طراحی سایت هایی انجام دهیم ؟

سایت ساز های بسیاری وجود دارد .

اما مشکلی که سایت ساز های کنونی شامل آن می شود این است که :

عناصر را می توانید درگ اند دراپ کنید ولی فقط در جا هایی که از پیش تعریف شده است .

5 سال پیش که این سایت ساز ها ساخته شدند برای طراحی سایت کافی بود .

امروزه دیگر آن ها نمی توانند نیاز های ما را پاسخ گویند .

طراحی سایت های جدید نیاز به آزادی در جاگیری عناصر دارد .

پس طراحان اجبارا باید از ابزار های طراحی گرافیک سنتی مثل فتوشاپ و XD برای ساخت عکس های طراحی سایت استفاده کنند .

اما این ابزار ها نمی توانند عکس ها را به طراحی سایت های زنده تبدیل کنند .

ما به دو نرم افزار احتیاج داریم که جدا از هم کار کنند .

خوب ، چگونه می خواهیم طراحی سایت های مدرن ایجاد کنیم ؟

تجسم کنید که ما چگونه اجسام را به دلخواه روی میز قرار می دهیم .

کاغذ ها را دسته بندی می کنیم .

مداد ها را روی دفتر می گذاریم .

ما موس را روی موس جا به جا می کنیم .

حتی می توانیم قهوه را روی کیبورد بریزیم .

قرار دادن چیز ها در کنار یکدیگر همه جا از جمله نرم افزار ها استفاده می شود .

مثلا برای ایجاد یک کنفرانس از چند ابزار برای گرافیک و منتشر کردن آن استفاده می شود .

همه جا به جز طراحی سایت این قابلیت را دارد .

سه سال است که ما طراحی سایت های مدرن و سایت ساز های فعلی را بررسی می کنیم .

این را دریافتیم که این خیلی دشوار است که با سایت ساز های کنونی بخواهیم طراحی سایت مدرن انجام دهیم .

پس این دلیلی است که ما تصمیم گرفتیم به nicepage اطمینان کنیم .

یک ابزار جدید که طراحی سایت انجام می دهد و چیز هایی که می خواهیم را برای طراحی سایت مدرن دور هم جمع می کند .

در nicepage ما درگ و دراپ طبیعی و جاگیری دلخواه عناصر را داریم .

در نهایت طراحان نیاز ندارند که قبل از طراحی سایت ابتدا عکس را طراحی کنند .

با استفاده از nicepage شما می توانید هم طراحی سایت مدرن 3.0 انجام دهید و هم طبق روال گذشته بر اساس ورژن 2.0 کار کنید .

پس شما زمان و بودجه دارید و در کنار این دو خلاقیت را هم کسب می کنید .

این ابزار طراحی سایت هایی متناسب با تمامی دستگتاه های موبایل انجام می دهد و HTML و CSS خوانایی را تولید می کند .

NicePage فقط برای ویندوز و مک در دسترس است و پلاگین آن برای وردپرس و جوملا وجود دارد .

همچنین شما می توانید طراحی سایت های زنده با استفاده از آن انجام دهید .

این ابزار قالب های از پیش طراحی شده ی فراوانی دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/234/

متمایل شدن به سئو با توجه به گوگل

همان طور که گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبدیل می شود ، باید به سئو متمایل شویم

چگونه مجموعه ی خود را برای تغییرات جدید جست و جوی گوگل آماده کنیم .

بخش SERP در سئو ی گوگل قایل تشخیص نیست که در چند سال گذشته بخواهد با خودش مقایسه شود .

تغییرات فقط سطحی نیستند .

از طرفی :

گوگل امروزه کم تر شبیه به موتور جست و جو است .

این حرف را Jessica Bowman مدیریت سئو ی خانگی و ویرایشگر سایت Search Engine Land بیان کرد .

او این مورد را در سخنان کلیدی خود در SMX Advanced این ماه بیان کرد .

این تحول اساسا جست و جوی مشتریان را تغییر می دهد .

گوگل روندی را پیش گرفته است که کاربران باید با کلیک های فرعی روی وب سایت ها اطلاعات خود را به دست آورند .

همچنین خرید خود را نیز با این روش انجام دهند .

این کار پیامد هایی برای هر محموعه خواهد داشت .

Bowman چندین برنامه سئو را برای رو به رو شدن با این تغییرات پیشنهاد داد .

او همچنین گفت سرمایه گذاری در سئو از قبل نیز بیشتر اهمیت خواهد داشت .

ارتش سئو ی خود را بسازید و تمرین دهید

BowMan می گوید :

وقتی من یک سازمان را ارزشیابی می کنم ، من برای هر نقش فعالیت هایی را می یابم که اگر آن را انجام دهند روی سئو تاثیر می گذارد .

سئو نیز نیاز دارد که با اتحاد این فعالیت ها یکی شود .

تیم سئو باید بداند این فعالیت ها چیست و چگونه باید مردم را برای انجام آن ها تمرین دهد .

همچنین او تاکید کرد که مجموعه های بزرگ تر باید سئو را جزئی از کار های روزمره خود قرار دهند .

با این کار شما می توانید ده ها نفر ( حالا نه صد ها نفر ) را به عنوان کاربر در ارتش سئو ی خود داشته باشید .

آن ها را مجبور می کنید که از آن طرفداری کنند .

بهترین روش ها را بیان کنند و یک تیم اختصاصی سئو داشته باشید .

هر روز نیاز های روزمره خود را که از غافل شدید را به شما بازگو کنند .

با این حال کسانی که سئو کار نیستند توانایی خاصی ندارند .

اما بیست درصد از تلاش آن ها هشتاد درصد از سئو ی شما را تحت تاثیر قرار می دهد .

پس تیم سئو ی شما باید از این افراد بهترین استفاده را ببرد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/231/

چه زمانی طراحی سایت اهمیت پیدا می کند ؟ ( قسمت پانزدهم )

فصل سوم : ابزار طراحی سایت 3.0

آیا فکر می کنید برای ساخت طراحی سایت ورژن 3.0 فقط یک ابزار کافی است ؟

بله ولی بسیار سخت است .

مثل این می ماند که از یک دو چرخه ی تک چرخ استفاده کنید .

با دو چرخ در کنار یکدیگر راحت تر است درست مانند یک دو چرخه

فرمول جدید طراحی سایت مدرن به شکل زیر است :

طراحی + کد نویسی = طراحی سایت 3.0

ابزار های جدید ویژگی های ابزار طراحی و کدنویسی را با هم خواهند داشت .

در کنار آن ، ریسپانسیو بودن نیز یکی از باید ها است .

سازندگان طراحی سایت 3.0 در ناحیه آبی رنگ عکس پایین قرار دارند .

طراحی سایت

آیا همچین ابزار هایی وجود دارد ؟

بله هستند .

برای مثال ، Nicepage سیستمی است که برای ساخت صفحات در طراحی سایت 3.0 استفاده می شود .

این سیستم ویژگی های یک ابزار طراحی گرافیک و یک سایت ساز را شامل می شود .

Nicepage کاملا برای طراحان و کد نویسان مناسب است .

جاگیری دلخواه عناصر ، قرار گیری روی یکدیگر ، تناسب با دستگاه های موبایل و گرید های مدرن را شامل می شود .

در کنار آن ، کد های HTML و CSS خوانایی دارد .

این سیستم برای ویندوز و مک وجود دارد و همچنین به صورت آنلاین نیز قابل استفاده است .

همچنین افزونه آن نیز برای وردپرس و جوملا قابل دانلود هستند .

خلاقیت و سادگی

آیا سایت ساز های کنونی سادگی و قابلیت انعطاف پذیری کافی برای ساخت صفحات در طراحی سایت 3.0 را دارند ؟

لطفا به عکس زیر نگاهی بیندازید :

طراحی سایت

مشاهده می کنیم که سایت ساز های کنونی ساده نیستند و به راحتی نمی توان از آن ها استفاده کرد .

اگر طراحان بخواهند مقداری آن ها را منحصر به فرد کنند و شبیه طراحی سایت 3.0 در بیاورند کار با این سایت ساز ها بسیار سخت خواهد شد .

از طرف دیگر ، اگر یک سیستم ساده باشد عملکرد محدودی نیز خواهد داشت .

شکل نشان می دهد که سایت ساز های فعلی چگونه می توانند با خلاقیت و سادگی جایگزین شوند .

و همچنین سایت ساز هایی وجود دارد که خلاقیت و سادگی مورد توجه قرار می گیرد تا به شما اجازه ساخت طراحی سایت 3.0 دهد .

در قسمت بعدی ما به شما آموزش می دهیم که چگونه محبوب ترین طراحی سایت ها را در طراحی سایت ورژن 3.0 انجام دهید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/232/

ترکیب جست و جو با آگاهی برای بیشترین تاثیر ( قسمت دوم )

چرا جست و جوی سئو نیاز دارد با آگاهی برای بیشترین تاثیر ترکیب شود ؟

عبارت های شامل برند تاثیر سایر رسانه ها را بازتاب می کنند

سایت Digiday گزارش می دهد برند هایی که مردم را مستقیما به مشتری تدیل می کنند :

به طور زیادی در حال یافتن ترافیک سئو برای بهبود عملکرد کمپین های تبلیغاتی در تلویزیون هستند .

با این که کار جدیدی نیست ، اما بسیار هوشمندانه است این روش ها را با هم ترکیب کنیم :

افزایش هوشمندی در تلویزیون و عبارت های شامل برند برای هزینه کم تر و یافتن ترافیک سئو ی مفید

چه چیزی پشت ترافیک مستقیم سئو است ؟

با توجه به اطلاعیه جدید Episerver با توجه به 1.3 میلیارد عملیات خرید از 159 سایت متفاوت 48% از بازدید یک سایت از ترافیک مستقیم سئو تامین می شود .

ترافیک مستقیم در سئو یکی از مهم ترین و بالا ترین راه های دریافت ترافیک است .

اما چه چیزی پشت آن است ؟

ترافیک مستقیم در سئو اگر بزرگ نمایی نکنیم شاید اکثر اوقات عملکردی از محرک های دیگر یا مکانیزم آگاهی است .

بنابراین Episerver ادعا می کند که ترافیک مستقیم " نقطه ی اوج تلاش ها برای سئو ی برند " است .

به همان اندازه که یک راه برای کمپین های دیگر نتیجه بخش باشد .

جست و جو ، چه سئو و چه پولی در مرحله بعدی قرار دارد .

این روش 37 درصد از ترافیک سئو را بنا بر اعلام Episerver در بر می گیرد .

این گزارش عبارت های شامل برند را از بقیه جدا نمی کند .

البته شک داریم .

با این حال ، ترافیک سئو که از جست و جو حاصل می شود و در این گزارش آورده شده است مربوط به برند است .

Episerver به طور کلی می گوید :

ترافیک جست و جو چه از طریق سئو و چه از راه پولی بهترین عملکرد را در بین ترافیک ها دارد .

البته ما تمامی جوانب را در نظر گرفتیم .

Episerver پیشنهاد می دهد که برند ها باید مطمئن شوند که هم در سئو و هم در تبلیغات به درستی دیده شوند .

اگر در یکی ضعف دارند باید در صدد بهبود آن عمل کنند .

به جز این دو روش شاید نیاز باشد که از راه های دیگر نیز برای دریافت ترافیک سئو استفاده کنید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/229/