آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019

سئو در سال 2019 به چه معنی است ؟

بهینه سازی موتور های جست و جو یا سئو در سال 2019 یک روند تکنیکی ، تحلیلی و خلاقانه است .

سئو به هدف تقویت نمایش سایت در نتایج موتور های جست و جو انجام می شود .

عملکرد اولیه ی سئو این است که ترافیک رایگان و مفید را به سایت شما منتقل کند .

هدف از انتقال این ترافیک تبدیل آن به خرید کاربر از سایت می باشد .

نکات سئو ی موجود در این مقاله به شما کمک می کند که یک سایت سئو شده و متناسب با کاربر بسازید .

ما تجربه ی فراوانی در سئو ی هزاران سایت در گوگل داریم .

اگر نیاز دارید از خدمات ما استفاده کنید می توانید بخش تعرفه سئو و تعرفه طراحی سایت ما را دنبال کنید .

اگر در سال 2019 سئو انجام دهید ، چه چیز هایی اهمیتی دارد ؟

هیچ راه سریعی وجود ندارد که یک سئو کار سایت شما را در رنک اول گوگل قرار دهد .

این مهم است که به یاد داشته باشید که پتانسیل سئو ی شما به میزان کیفیت بالای سایت و کار شما بستگی دارد .

پس یک سئو ی موفق می تواند باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان شود .

به نظر ما ، موارد زیر موضوعاتی هستند که اگر در سال 2019 سئو انجام می دهید ، اهمیت دارند :

  • سایت خود را بلاک نکنید
  • یک بازدیدکننده را گیج نکنید
  • گوگل را از بررسی سایت خود محروم نکنید و اجازه دهید تمامی عناصر سایت شما را بررسی کند
  • طراحی سایت ریسپانسیو داشته باشید که در موبایل و دسکتاپ به درستی کار کند
  • برای مشتریان هدف خود ، مقصد مورد نظر باشید
  • تا زمانی که یک دامنه ی محلی مخصوص ندارید ، سایت خود را در دسترس عموم قرار دهید
  • کلمه کلیدی خود را حداقل یک بار در تیتر صفحه مورد نظر تکرار کنید
  • از کلمه کلیدی خود حداقل یک بار در محتوای اصلی صفحه استفاده کنید ( به خصوص عنوان ها )
  • کلمه کلیدی خود را بیش از حد در محتوای اصلی به کار نبرید
  • متای توضیحات سایت خود را بهینه کنید به طوری که باعث دریافت کلیک شود
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای اصلی صفحه کیفیت بالایی دارد و توسط یک متخصص نوشته شده است .
    • اکثر تلاش شما در این بخش به نتیجه می رسد . اگر محتوای شما به اشتراک گذاشته نشود در کیفیت مطلب مشکل خواهید داشت .

در قسمت بعدی تعداد بیشتری از این نکات را به شما آموزش خواهیم داد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/223/

چه زمانی طراحی سایت اهمیت پیدا می کند ؟ ( قسمت یازدهم )

ادامه فصل دوم . سایت ساز ها پشت پرده محوبیت هستند

ادامه ورود به مرحله طراحی سایت 3.0

پیشرفت در حال انجام است

گرید های CSS

گرید های CSS جدید ترین استاندارد برای قرار دادن عناصر در طراحی سایت هستند .

ایعاد جدید در طراحی سایت

مکان عناصر نیز سیر تکاملی خود را دارد .

طراحی سایت 1.0 یک بعدی است .

عناصر طراحی یکی پس از دیگری به ترتیب کنار هم قرار گرفته اند .

طراحی سایت 2.0 دو بعدی است .

گرید های چند بخشی وجود دارد که شما می توانید عناصر در هر کدام از بخش ها قرار دهید .

این مورد آزادی بیشتری به شما می دهد .

طراحی سایت 3.0 ابعاد جدیدی است .

شما عناصر را هر جا که بخواهید قرار می دهید .

عناصر روی یکدیگر نیز قرار می گیرند .

همین طور قرار گیری عناصر طوری است که انگار در حال کار با یک ابزار طراحی هستید .

این ابعاد ، جنبه های زیادی را برای طراحی سایت ایجاد می کند .

و این شروع نسل جدید در طراحی سایت است .

این ابعاد جدید مثل تقابل قطعات لگو و موزاییک هستند .

از بین رفتن محدودیت Table

همان طور که گفته شد ، طراحی سایت 3.0 به موقعیت گیری آزاد عناصر و از بین رفتن محدودیت table نیاز دارد .

قرار گیری منحصر به فرد عناصر خود طراحی سایت را خاص می کند .

بر خلاف طراحی سایت های دو ، سه یا چهار ستونه که همگی شبیه هم هستند .

در عکس زیر شما قرار گیری دلخواه عناصر در طراحی سایت 3.0 را مشاهده می کنید .

آزادی در قرارگیری دلخواه دلخواه عناصر تفاوت بزرگی برای طراحان ایجاد می کند .

در طراحی سایت 3.0 :

  • شما می توانید مکان عناصر را به دلخواه جا به جا کنید . اگر نیاز باشد می توانید فضای خالی داشته باشید .
  • می توانید سایز عناصر را به دلخواه تغییر دهید .
  • عناصر و زیر بخش های گرید را می توانید جایگزین کنید .
  • البته که باید طراحی سایت شما با موبایل تناسب داشته باشد .

این قابلیت ها برای ابزار طراحی گرافیک استاندارد هستند .

در فصل سوم ، ما در مورد به کار گیری این قابلیت ها در تمرین برای ساخت طراحی سایت 3.0 بحث خواهیم کرد .

قرار دادن دلخواه عناصر و عناصر روی عناصر در هر نوع طراحی قطعا محبوبیت را به ارمغان می آورد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/224/

منوی جدید گوگل

بعد از ماه ها آزمایش ، گوگل در نهایت ظاهر منوی جست و جوی سئو ی خود را منتشر کرده است .

پس از ماه ها آزمایش ،هم اکنون به نظر می رسد گوگل منوی بالایی خود را تغییر داده است .

از این به بعد در این منو شاهد آیکون هستیم .

به جای این که هر دسته بندی فقط با متن نمایش داده شوند :

از این به بعد گوگل از آیکون ها برای توضیح هر چه بهتر دسته بندی ها استفاده می کند .

از جمله ی این آیکون ها می توان به اخبار ، ویدئو ها ، عکس ها ، نقشه ها ، فروشگاه و غیره اشاره کرد .

اسکرین شات

در زیر ، ما یک اسکرین شات از گوگل توسط ویندوز تهیه کردیم .

عبارت " سئو گرگ سفید " را در گوگل جست و جو کردیم .

ما این کار را با دستگاه های مختلف در حالت وارد شده به گوگل و وارد نشده به گوگل انجام دادیم .

ما می توانستیم این کار را در هر مرحله با اسکرین شات به شما نشان دهیم .

ترجیح دادیم فقط یک عکس را بیان کلیت مطلب در این مورد از سئو مطرح کنیم .


اگر به ظاهر قبلی گوگل نگاه کنید متوجه می شوید که هیچ کدام از این آیکون ها برای باکس سئو وجود نداشت .

انتشار

گوگل به گرگ سفید تاییدیه داده است که که این امکان از امروز قابل دسترس تمامی کاربران است .

امروز ما گزارش هایی از کاربران سئو کار دریافت کردیم که نشان می دهد آن ها نیز دارند این منو را مشاهده می کنند .

هم اکنون ما این منوی سئو را در تمامی مرورگر ها می توانیم ببینیم .

بازگشت به عقب

گوگل در سال 2010 این آیکون ها را در کنار فیلتر های جست و جوی سئو داشت .

البته در سال 2011 نیز این آیکون ها در موبایل نشان داده می شد .

در سال 2011 گوگل این آیکون ها را از ورژن دسکتاپ خود حذف کرد .

گوگل در طی سال های اخیر نوار بالایی خود را بسیار تغییر داده است .

چرا برای ما مهم است ؟

هر تغییری در گوگل که یکی از مهم ترین سایت های جهان است برای ما مهم است .

آیا این تغییر سئو کار ها و مارکتر ها را تحت تاثیر قرار می دهد ؟

همان طور که در قبل ما گفتیم این تغییر زیاد روی ما تاثیر ندارد .

اما این موضوع ظاهر جدیدی به بخش جست و جوی سئو ی گوگل داده است .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/221/

چه زمانی طراحی سایت اهمیت پیدا می کند ؟ ( قسمت دهم )

ادامه فصل دوم . سایت ساز ها پشت پرده محوبیت هستند

ادامه ورود به مرحله طراحی سایت 3.0

سایت ساز ها بدون پیشرفت

چرا انقدر سخت است که ابزاری بسازیم که صنعت طراحی سایت نیاز دارد ؟

سختی

سایت ساز ها سیستم های کاملا پیچیده ای هستند .

این سیستم ها ، سرمایه گذاری و وقت زیادی را برای توسعه نیاز دارند .

امتیاز انحصاری

این برای ابزار جدید خیلی سخت است که به بازار سایت ساز هاو طراحی سایت وارد شوند .

ابزار های کنونی طی چندین سال اخیر کاربران زیادی را به دست آورده اند .

خیلی سخت است که بخواهید کاربران زیادی به دست آورید .

بنابراین ، ما به کمک و پشتیبانی شما نیاز داریم اطلاعات را در مورد طراحی سایت منتشر کنیم .

انفعال

نوسعه دهندگان و کاربران سایت ساز های فعلی انفعالات زیادی دارند .

تغییرات همیشه با ریسک کردن و تلاش بیش از حد ارتباط دارند .

مردم ترجیح می دهند چیزی را تغییر ندهند .

زیرا آن ها فکر می کنند همیشه همه چیز ثابت است .

لطفا تابع آن ها نباشید .

پیشرفت در حال انجام است

ما تا همین الان دیده ایم ، پیشرفت هرگز متوقف نمی شود و به رشد خود ادامه می دهد .

هیچ کس نمی تواند آن را متوقف کند .

در همین هنگام ، چیز های جدید همیشه در مسیر خود با سختی هایی مواجه می شوند .

هدف مشترک ما این است که نو آوران طراحی سایت 3.0 را برای تغییر وب پشتیبانی کنیم .

برای مثال ، اتومبیل های برقی در حال تسخیر بازار هستند .

در حالی که اتومبیل های نفتی و بنزینی هنوز در مقابل آن ها مقاومت می کنند .

به طور مشابه ، شاید به نظر برسد طراحی سایت 2.0 و سایت ساز های فعلی تنها گزینه های فعلی هستند .

اما این طور نیست .

وظیفه ی ما این است که به چیز های جدید شانس دهیم .

ما با یکدیگر می توانیم جهان طراحی سایت 3.0 و ابزار های نسل جدید را تسخیر کنیم .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/222/

جلوگیری گوگل از نمایش محتویات در بخش های مشخص ( قسمت دوم )

ادامه - محتویاتی که گوگل از نمایش آن ها در بخش های مشخص بالای صفحه خودداری می کند

سخنگوی گوگل در این مورد به گرگ سفید گفت :

Featured snippets قابلیتی است که در قسمت جست و جوی سئو قرار دارد .

این بخش منابع وب را که پاسخ شما در آن ها قرار دارد را به صورت برجسته به شما نشان می دهد .

با توجه به فرمتی که آن ها دریافت می کنند ، ما سیاست هایی داریم که :

نمی توانیم مواردی همچون علوم مدنی ، توصیه های پزشکی را نشان دهیم .

زیرا در این موضوعات هنوز توافق جمعی واضحی صورت نگرفته است .

او در این زمینه اضافه کرد :

سیستم های ما طوری طراحی شده اند که موضوعات سئو یی که ممکن است سیاست های ما را به هم ریزند ، نشان ندهد .

اگر در بخش هایی این مورد را مشاهده کنیم سریعا برای رفع آن اقدام می کنیم .

این سیاست ها و کار ها هیچ تاثیری روی این موضوع ندارد که سایت شما در سئو چه رتبه ای می گیرد .

گوگل چگونه محتویات نا مناسب را از featured snippets دور نگه می دارد ؟

در درجه اول گوگل الگوریتم های سئو را طوری برنامه ریزی کرده که این موضوعات را شناسایی کنند .

پس از موضوعاتی که با سیاست های گوگل مغایرت داشته باشد را از این بخش پاک می کنند .

روزانه در گوگل تعداد زیادی عبارت جست و جو می شود .

در هر جست و جو ممکن است سایت های متنوعی در این بخش نمایش داده شود .

گوگل با کمک کاربران می تواند محتویات نا مناسب سئو را به صورت دستی حذف کند .

پس گوگل می گوید :

سیستم ما به صورت اتوماتیک تلاش می کند موضوعاتی که مغایر با سیاست های ما است را نشان ندهد .

با این حال ، حجم جست و جو بسیار بالا است و هیچ سیستمی نمی تواند عملکرد کاملی داشته باشد .

این دلیلی است که ما به کاربران اجازه دادیم که به صورت عمومی مطالب نامناسب سئو را به ما اطلاع دهند .

گوگل می تواند لیست ها را به صورت اتوماتیک تولید کند .

این لیست شامل سایت هایی است که شامل مطالب مفید برای این بخش سئو هستند .

گوگل متوجه این سایت ها خواهد شد .

پس نظر و حس مردم در مورد این مطالب سئو کاملا در نظر گوگل موثر است .

برخی از این سایت ها نیز ممکن است سیاست های گوگل را زیر پا بگذارند .

گوگل می گوید اکثریت قریب به اتفاق سایت ها در این لیست سئو ، سیاسی نیستند .

در ادامه ، گوگل به ما گفت که سیاست های خود را در این مورد از سئو رمز گذاری نمی کند .

محصولات گوگل از جمله جست و جوی گوگل را برتری نخواهد داد .

وقتی لیست الگوریتم سئو و سیستم های تشخیص شکست می خورند ، گوگل به صورت دستی وارد عمل می شود .

شما می توانید با کلیک بر روی feedback در زیر این بخش سئو برای اطلاع دادن به گوگل اقدام کنید :

پنالتی نشدن در جست و جوی اصلی سئو

فقط به خاطر این که یک سایت در این بخش قابل دیدن نیست دلیل نمی شود که :

این سایت در لیست سئو ی گوگل رتبه نمی گیرد .

گوگل به ما گفت که سایت ها همچنان طبق چیزی که در نتایج سئو رتبه می گرفتند به فعالیت خود ادامه می دهند .

هیچ تاثیری روی رتبه گیری سئو یا پنالتی شدن این سایت ها را شاهد نخواهیم بود .

چرا باید برای ما مهم باشد ؟

این روش می تواند ترافیک سئو ی زیادی را از گوگل به سمت سایت شما منتقل کند .

این بخش می تواند تنها منبع ترافیکی باشد که شما از دستیار گوگل و سیستم سخنگوی گوگل در موبایل ها دریافت می کنید .

معمولا منتشرکنندگان و وبمستران می خواهند محتوای سئو در این باکس نمایش داده شود .

اگر مطلب جزو یکی از دسته بندی های ذکر شده باشد ، شانس شما برای نشان داده شدن در این باکس بسیار کم خواهد بود .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/219/