جلوگیری گوگل از نمایش محتویات در بخش های مشخص ( قسمت دوم )

ادامه - محتویاتی که گوگل از نمایش آن ها در بخش های مشخص بالای صفحه خودداری می کند

سخنگوی گوگل در این مورد به گرگ سفید گفت :

Featured snippets قابلیتی است که در قسمت جست و جوی سئو قرار دارد .

این بخش منابع وب را که پاسخ شما در آن ها قرار دارد را به صورت برجسته به شما نشان می دهد .

با توجه به فرمتی که آن ها دریافت می کنند ، ما سیاست هایی داریم که :

نمی توانیم مواردی همچون علوم مدنی ، توصیه های پزشکی را نشان دهیم .

زیرا در این موضوعات هنوز توافق جمعی واضحی صورت نگرفته است .

او در این زمینه اضافه کرد :

سیستم های ما طوری طراحی شده اند که موضوعات سئو یی که ممکن است سیاست های ما را به هم ریزند ، نشان ندهد .

اگر در بخش هایی این مورد را مشاهده کنیم سریعا برای رفع آن اقدام می کنیم .

این سیاست ها و کار ها هیچ تاثیری روی این موضوع ندارد که سایت شما در سئو چه رتبه ای می گیرد .

گوگل چگونه محتویات نا مناسب را از featured snippets دور نگه می دارد ؟

در درجه اول گوگل الگوریتم های سئو را طوری برنامه ریزی کرده که این موضوعات را شناسایی کنند .

پس از موضوعاتی که با سیاست های گوگل مغایرت داشته باشد را از این بخش پاک می کنند .

روزانه در گوگل تعداد زیادی عبارت جست و جو می شود .

در هر جست و جو ممکن است سایت های متنوعی در این بخش نمایش داده شود .

گوگل با کمک کاربران می تواند محتویات نا مناسب سئو را به صورت دستی حذف کند .

پس گوگل می گوید :

سیستم ما به صورت اتوماتیک تلاش می کند موضوعاتی که مغایر با سیاست های ما است را نشان ندهد .

با این حال ، حجم جست و جو بسیار بالا است و هیچ سیستمی نمی تواند عملکرد کاملی داشته باشد .

این دلیلی است که ما به کاربران اجازه دادیم که به صورت عمومی مطالب نامناسب سئو را به ما اطلاع دهند .

گوگل می تواند لیست ها را به صورت اتوماتیک تولید کند .

این لیست شامل سایت هایی است که شامل مطالب مفید برای این بخش سئو هستند .

گوگل متوجه این سایت ها خواهد شد .

پس نظر و حس مردم در مورد این مطالب سئو کاملا در نظر گوگل موثر است .

برخی از این سایت ها نیز ممکن است سیاست های گوگل را زیر پا بگذارند .

گوگل می گوید اکثریت قریب به اتفاق سایت ها در این لیست سئو ، سیاسی نیستند .

در ادامه ، گوگل به ما گفت که سیاست های خود را در این مورد از سئو رمز گذاری نمی کند .

محصولات گوگل از جمله جست و جوی گوگل را برتری نخواهد داد .

وقتی لیست الگوریتم سئو و سیستم های تشخیص شکست می خورند ، گوگل به صورت دستی وارد عمل می شود .

شما می توانید با کلیک بر روی feedback در زیر این بخش سئو برای اطلاع دادن به گوگل اقدام کنید :

پنالتی نشدن در جست و جوی اصلی سئو

فقط به خاطر این که یک سایت در این بخش قابل دیدن نیست دلیل نمی شود که :

این سایت در لیست سئو ی گوگل رتبه نمی گیرد .

گوگل به ما گفت که سایت ها همچنان طبق چیزی که در نتایج سئو رتبه می گرفتند به فعالیت خود ادامه می دهند .

هیچ تاثیری روی رتبه گیری سئو یا پنالتی شدن این سایت ها را شاهد نخواهیم بود .

چرا باید برای ما مهم باشد ؟

این روش می تواند ترافیک سئو ی زیادی را از گوگل به سمت سایت شما منتقل کند .

این بخش می تواند تنها منبع ترافیکی باشد که شما از دستیار گوگل و سیستم سخنگوی گوگل در موبایل ها دریافت می کنید .

معمولا منتشرکنندگان و وبمستران می خواهند محتوای سئو در این باکس نمایش داده شود .

اگر مطلب جزو یکی از دسته بندی های ذکر شده باشد ، شانس شما برای نشان داده شدن در این باکس بسیار کم خواهد بود .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/219/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.