Gary Illyes در سال 2017 بیان کرد :
ما هر روز به طور متوسط سه آپدیت داریم .
من فکر می کنم هیچ خطری ندارد که بگویم اخیرا یک آپدیت بزرگ داشتیم .
گوگل الگوریتم های زیادی برای سئو دارد که هر سال آپدیت می شوند .
این آپدیت ها که به کیفیت مربوط می شوند یادآور آپدیت های الگوریتم پاندا هستند .
علاوه بر این ، تعداد سایت هایی که تحت تاثیر این آپدیت قرار می گیرند در یک بازه زمانی یکسان بسیار زیاد است .
اکثر اوقات این الگوریتم ها روی تکنیک های کم کیفیت سئو تمرکز می کنند .
پس از تمرکز رتبه سایت های مربوطه پایین آورده می شود .
این همان چیزی است که پاندا انجام می دهد .
از قبل نیز می دانستیم که وظیفه پاندا بررسی تکنیک هایی است که کیفیت پایینی دارند .
اغلب اوقات ، گوگل سه یا چهار آپدیت بزرگ سئو در یک سال منتشر می کند .
این آپدیت ها روی چیز های متفاتی تمرکز می کنند .
اما خوب این آپدیت ها هر روز نیز تغییراتی ایجاد می کنند .
در این مقاله سعی می کنیم به طور خلاصه در مورد پاندا و وظایف آن توضیح دهیم .
اما توضیحات کامل تر و دقیق تر در مقاله بعدی گفته خواهد شد .
در ابتدا می خواهیم تغریف خود گوگل درباره پاندا را برای شما ذکر کنیم :
پاندا الگوریتمی است که روی عملکرد کلی سئو ی سایت ها نظارت می کند .
این الگوریتم به یکی از سیگنال های اصلی ما برای رتبه بندی در سئو تبدیل شده است .
پاندا کیفیت یک سایت را اندازه می گیرد . در این مورد می توانید در بخش راهنمای ما بیشتر مطالعه کنید .
این الگوریتم سئو به گوگل اجازه می دهد که کیفیت هر سایت را نگهداری کند .
پس از نگهداری این کیفیت در هر حساب جداگانه ، رتبه بندی بر اساس آن انجام می شود .
هدف پاندا این است که به کیفیت صفحات و وبسایت شما رتبه دهد .
این کار بر اساس چیز هایی انجام می شود که گوگل می تواند به آن ها امتیاز دهد یا از طریق الگوریتم ها شناخته می شود .
در مقاله بعدی که هفته بعدی منتشر خواهیم کرد سعی می کنیم در مورد الگوریتم پاندا و چگونگی تاثیر آن روی سئو بیشتر توضیح دهیم .
همچنین مصاحبه Gary Illyes که با سایت searchengineland انجام داده است را برای شما خواهیم آورد .
پاندا الگوریتم مهمی برای گوگل محسوب می شود .
پس حتما سعی کنید به اندازه کافی در مورد پاندا و تاثیرات آن روی سئو مطالعه داشته باشید تا دچار مشکل نشوید .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-quality-algorithm-updates/
اگر می خواهید که سر پا بمانید :
برای هر نوع طراحی سایت ترکیب چیزی است که شما نمی توانید آن را نادیده بگیرید .
نظم و ادغام عناصر بصری ، متن ، عکس و سایر عناصر کل طراحی را هنرمندانه و ثمربخش می کند .
یک ترکیب کامل ، هماهنگی بصری طراحی سایت را که شما با سلسله مراتب ایده ها ساخته اید با خود می آورد .
به طور اساسی هر ترکیب معتبری باید محتوای مهم را پر اهمیت جلوه دهد .
پس از آن باید طوری رفتار کند که نظر ما را به خود جلب کند .
یک ترکیب خوب داشتن یک تعادل درست را با فضای منفی ، عناصر متناسب و تضاد نشان می دهد .
همیشه به محیط خود توجه داشته باشید .
هر چقدر بیشتر به محیط اطراف مثل فیلم ها ، نقاشی ها ، بنر ها و طراحی سایت ها دقت کنید :
بهتر می توانید مفهوم کلی را درک کنید و تازگی را در طراحی سایت خود القا کنید .
وقتی که صحبت از مهارت های طراحی سایت می شود که یک طراح باید داشته باشد ، هیچ راهی نیست که بخواهید تئوری رنگ ها را نادیده بگیرید .
بحث های پایه ای مثل ترکیب کردن رنگ های پایه برای ساختن رنگ های جدید به شما کمک می کند رنگ آمیزی جذاب و خوبی داشته باشید .
وقتی که یک طراح سایت هستید ، این مسئولیت با شماست که در مورد چرخه رنگ ها اطلاعات داشته باشید .
همچنین باید در مورد :
اطلاعات لازم را داشته باشید .
یک اشتباهی که اکثر طراحان سایت انجام می دهند استفاده از رنگ های درهم است .
خوب ، ناهماهنگی بصری می تواند عنصری باشد که یک طراحی سایت جذاب بسازد .
اما مورد دیگری که وجود دارد این است که ترتیب بندی شما غیر قابل خواندن خواهد شد و در نهایت زشت می شود .
وقتی که دارید هدر یک طراحی سایت ، عناصر دستوری و متون را انجام می دهید مطمئن شوید که :
از رنگ هایی استفاده می کنید که با یکدیگر سازگار هستند و خوانایی خوبی به کاربران می دهد .
این که بدانید چه زمانی از سایه ها ، شفافیت ، تضاد و ترکیب استفاده کنید چیزی است که یک طراح را با ارزش می کند .
در قسمت بعدی این مقاله به موارد بعدی خواهیم پرداخت تا شما با این مهارت ها بیشتر آشنا شوید .