این آپدیت سئو ی گوگل که از دوشنبه شروع به انتشار کرد به نظر می رسد که بسیار بزرگ و ترسناک باشد و هنوز تمام نشده است .
اطلاعیه قبلی گوگل در مورد آپدیت اصلی الگوریتم سئو در جون 2019 که از دو شنبه شروع به فعالیت کرد ، گویا تازه دارد توسط سئو کاران ، منتشر کنندگان ، صاحبان سایت و وبمستران حس می شود .
اجازه دهید شفاف صحبت کنیم ، اکنون خیلی زود است که بخواهیم در مورد اثرات این آپدیت سئو صحبت کنیم .
همان طور که گفته شد ، ما می خواهیم جدید ترین اطلاعات و تعاملات صنعت را در مورد این الگوریتم سئو با شما به اشتراک بگذاریم .
تا حالا ما مقداری اطلاعات جدید از ابزار های ارائه دهنده اطلاعات سئو مثل Sistrix ، RankRanger ، SearchMetrix و Moz در اختیار داریم .
این سایت ها اطلاعات سئو ی فراوانی در مورد رتبه بندی گوگل به شما می دهند بنابراین آن ها گاهی می توانند الگو های سئو را بررسی کنند .
در نظر داشته باشید ، سیستم ایندکسینگ سئو ی گوگل عظیم است و این ابزار ها ی ارائه دهنده اطلاعات در هنگام بررسی این تغییرات فقط قسمت سبکی از این اطلاعات سئو را به شما ارائه می دهند .
Sistrix پستی در مورد تغییرات دیروز منتشر کرد .
آن ها گفتند که :
اطلاعات امروز به طور شفاف تاثیرات آپدیت اصلی سئو در جون 2019 را نشان می دهد .
در نمودار این سایت می توانید تغییرات را از 05.06 تا 06.06 مشاهده کنید .
این اطلاعات از سیستم ایندکسینگ سئو ی گوگل انگلستان جمع آوری شده است .
لیست برندگانی که این سایت منتشر کرده است به شرح زیر می باشد :
و لیست بازندگان را نیز مشاهده می کنید :
Johannes Beus از سایت Sistrix نوشت :
گوگل بار اولش نیست که از قبل این آپدیت های سئو را اطلاع می دهد .
به نظر می رسد سایت هایی که تحت تاثیر این آپدیت قرار می گیرند بیشتر از آپدیت های قبلی سئو باشد .
همچنین Steve Paine نیز گفت :
خیلی از سایت های YMYL را مشاهده می کنیم اما سایت های جدید کلاسیک ، خرده فروشی و ... نیز هنوز وجود دارند .
به نظر می رسد که این آپدیت گوگل فرا تر از آپدیت سئو ی قبلی آن باشد .
به طرز مهمی ، تغییرات مهمی بعد از 24 ساعت وجود دارد که انتظار می رود تا آخر هفته ادامه داشته باشد .
من می توانم اطلاعات سئو ی جدیدی به شما بدهم اگر زمانی نیاز داشتید .
بعد از طراحی سایت های اولیه ، وارد مرحله ای به نام طراحی سایت 1.0 می شوید .
بعضی عناصر گرافیکی در طراحی سایت به کار گرفته شدند که باعث جذاب تر شدن آن می شد .
صفحات وب شامل table ها شدند .
پس از آن table ها به طرح بندی و گرید تبدیل شدند .
table ها انعطاف پذیری بیشتری در اختیار شما می گذاشتند اما با دستگاه های موبایل سازگار نبودند .
البته این مورد در آن زمان زیاد موضوع مهمی در طراحی سایت نبود .
بسیاری از مردم سیستم مدیریت محتوای شخصی خودشان را درست کردند .
پس وبمستران دیگر نباید فایل های HTML را ادیت می کردند و روی سرور آپلود می کردند .
اما امکان این وجود داشت که محتویات را در همان موقع به صورت آنلاین تغییر دهند .
سیر تکاملی و گسترش بازار تلفن های همراه ، باعث ایجاد نغییرات زیادی شد .
مرحله بعدی ورود به مرحله طراحی سایت 2.0 بود .
صفحات وب حالت گرید به خود گرفتند و طراحان می توانستند عناصر را با ترتیب کنار یکدیگر قرار دهند .
Bootstrap روند توسعه وب را سریع تر کرد .
Bootstrap این مرحله را ساده کرد و باعث راحتی آن شد .
این قابلیت از همان ابتدا با گرید سازی ، دستگاه های موبایل را پشتیبانی می کرد .
گرید های Bootstrap به طور خودکار با عریض شدن صفحه ، کشیده می شدند .
این موضوع به طرز قابل توجهی وقت طراحان را برای کد نویسی متناسب با دسکتاپ ، لپ تاپ ، تبلت و موبایل ذخیره کرد .
وردپرس ، جوملا و دروپال محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا شدند .
آن ها جایگزین سیستم های خود ساخته شدند .
سیستم هایی که ناقص بودند و نوشتن و پشتیبانی آن ها هزینه بر بود .
همچنین عملکرد این سیستم ها نیز محدود بود .
به لطف جوملا و وردپرس هر کسی می تواند یک سایت یا بلاگ ایجاد کند .
امروزه بیش از 20% طراحی سایت ها با استفاده از آن سیستم های مدیریت محتوا ساخته شده است .
وردپرس و جوملا همیشه قالب ها و تم ها را پشتیبانی می کنند که امکان تغییرات طراحی را بدون دست بردن در محتوا فراهم می سازد .
طراحی سایت به صورت دستی در وردپرس و جوملا امکان پذیر بود یا می توانستید از قالب های آماده استفاده کنید .
همچنین ، وب مستران می توانستند از سایت ساز ها نیز استفاده کنند .
تعداد زیادی قالب و تم آماده وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید .
در سال 2008 ، Artisteer وارد صحنه شد .
این ابزار محبوب ترین سیستم طراحی سایت در آن زمان شد .
با آن هر کسی می توانست در چند دقیقه هر طراحی سایت زیبایی انجام دهد .
میلیون ها طراحی سایت از تم هایی که توسط این سیستم تولید شده اند ، استفاده می کنند .