چه زمانی طراحی سایت اهمیت پیدا می کند ؟ ( قسمت پنجم )

ادامه فصل اول . طراحی سایت در حال تغییر است

چیدمان جدید گرید

ما استفاده از گرید های پیچیده را در طراحی سایت دیده ایم .

و گرید های CSS محبوب تر شدند .

طراحی سایت های محبوب 3.0

طراحی سایت های محبوب که روند یک نواخت طراحی را کنار زدند روز به روز محبوب تر می شوند .

در نمودار زیر ، مشاهده می کنید که هر سال به تعداد طراحانی که وارد دنیای طراحی سایت 3.0 می شوند ، اضافه می شود .

این نمودار نتایج موضوع طراحی سایت را در سایت های Pinterest ، Behance و Dribble نمایش می دهد .

گروه گرگ سفید پیش بینی می کند که این روند در آینده ادامه خواهد داشت .

تحقیقات انجام شده پیرامون طراحی سایت

ما هر روز تحقیقات زیادی انجام می دهیم و ایده های جدید طراحی سایت را آزمایش می کنیم .

ما طراحی های خود را در پینترست آپلود می کنیم .

فعالیت کاربران را که چگونه طراحی ها را برای خود ذخیره می کنند مشاهده می کنیم .

با نتایجی که هر روز به دست می اوریم کاملا تحت تاثیر قرار می گیریم .

طراحی سایت های 3.0 ، ده برابر بیشتر از طراحی سایت های 2.0 نتیجه می دهند .

اطلاعات واقعی ، این حرف ما را تایید می کند .

در چندین ماه ، ما حدود هشت صد هزار بازدیدکننده متفاوت در هر ماه داشتیم .

این چیز های زیادی در مورد افزایش محبوبیت طراحی سایت های 3.0 نشان می دهد .

اگر می خواهید که ایده های طراحی سایت شما در سایت های پینترست یا بیهنس دیده شود ، چاره ای ندارید !

شما باید طراحی سایت های خود را بر اساس طراحی های 3.0 انجام دهید .

اگر هنوز شروع نکرده اید ، باید عجله کنید .

ما به شما کمک خواهیم کرد که متوجه شوید دقیقا چه کاری باید انجام دهید .

هدف ما

هدف ما این است که جدید ترین طراحی سایت های محبوب را به طراحان معرفی کنیم .

می می خواهیم تفاوت را بیان کنیم و بگوییم که چگونه طراحی سایت 3.0 انجام دهید .

ما سعی کردیم که ایده های خود را گسترش دهیم .

ما به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در مورد چگونگی بهترین شدن در طراحی سایت را دوست داریم .

می خواهیم جرقه شروع طراحی سایت 3.0 در تاریخ باشیم !

ما همیشه به دنبال کسانی هستیم که متفاوت فکر می کنند .

با یکدیگر می توانیم صنعت طراحی سایت را تغییر دهیم .

سایت ساز ها برای افراد خلاق ساخته نشده اند

شاید شما سوال کنید ، طراحی سایت های 3.0 کجا هستند ؟

چرا ما فقط تعداد محدودی از آن ها را در سطح وب مشاهده می کنیم ؟

دلیل های زیادی وجود دارد که در مقاله بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/210/

اهداف آپدیت الگوریتم جون 2019

اهداف این الگوریتم سئو ، نمایش نتایج از دامنه های مختلف است

آپدیت دیگری از گوگل را در این هفته شاهد بودیم .

این آپدیت هدف اصلی خود را روی نمایش نتایج سئو از دامنه های متفاوت قرار داده است .

گوگل در یکی از اکانت های توییتر خود اطلاع داد که :

نتایج جست و جوی سئو ی خود را برای نمایش دامنه های متفاوت آپدیت کرده است .

این به آن معنا است که گوگل دیگر بیش از 2 مورد از یک دامنه را نشان نخواهد داد .

نتایج گسترده تر گوگل

جست و جو کنندگان از جمله سئو کاران طی چندین سال اخیر توضیح داده اند که :

گاهی اوقات گوگل در نتایج سئو ی خود بیش از حد از یک دامنه نتیجه نشان می دهد .

پس اگر شما برای یک عبارت به خصوص جست و جو کنید ، متوجه می شوید که چهار یا پنج نتیجه از یک دامنه هستند .

از این به بعد با این آپدیت سئو ، گوگل بیش از دو مورد از یک دامنه را نشان نخواهد داد .

گوگل بیان کرد :

تغییری که در حال حاضر در حال اتفاق افتادن است ، این است که دامنه های وسیع تری را در نتایج سئو شاهد باشیم .

همچنین گوگل اضافه کرد :

این گستردگی به این معنا خواهد بود که دیگر شما بیش از دو نتیجه از یک سایت را نخواهید دید .

این موضوع همیشگی نیست

گوگل گفت که این آپدیت سئو حق این را دارد که در صورت نیاز بیش از دو نتیجه از یک دامنه را نشان دهد .

گوگل نوشت :

با این حال ، ما هنوز هم شاید بیش از دو نتیجه از یک دامنه را نشان دهیم .

این زمانی رخ می دهد که الگوریتم سئو ی ما این موضوع را تعیین کند .

اما چیزی که ما به آن شک داریم این است که :

شاید این استثناء به دلیل ورودی هایی باشد که نام برند را شامل می شود .

یعنی مثلا وقتی شما برای سایت آمازون جست و جو می کنید قطعا بیش از دو نتیجهی سئو از این سایت را خواهید دید .

ساب دامنه ها

گوگل به طور کلی با ساب دامنه ها مانند بخشی از دامنه اصلی برخورد می کند .

پس اگر شما ساب دامنه ای مثل blog.domain.com دارید ، به عنوان بخشی از دامنه اصلی حساب می شود .

همچنین اگر در نتایج قرار باشد نشان داده شود به عنوان یکی از 2 نتیجه ی سئو نمایان می شود .

گوگل در این باره گفت :

این آپدیت جدید که تنوع دامنه ها را مورد بررسی قرار می دهد ، ساب دامنه را به عنوان بخشی از دامنه اصلی حساب می کند .

پس لینک های ساب دامنه یا دامنه اصلی انگار که دارند از یک سایت پیروی می کنند .

البته که گوگل این حق را برای ساب دامنه ها قائل شده است که آن ها را جدا شمارد .

گوگل در این باره نوشت :

اگر نیاز باشد ساب دامنه ای به صورت جدا بررسی شود ، این کار انجام می شود .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/207/

چه زمانی طراحی سایت اهمیت پیدا می کند ؟ ( قسمت چهارم )

ادامه فصل اول . طراحی سایت در حال تغییر است

طراحی چاپی

طراحی سایت قدمت زیادی ندارد .

فقط دو دهه است که شاهد این صنعت هستیم .

طراحی چاپی خیلی قبل تر از طراحی سایت آمده است .

قدمت این صنعت به صد ها سال در طول تاریخ می رسد .

ابزار طراحی چاپی به آدم های خلاق اجازه می داد که آیتم ها را هر جا که دوست داشتند قرار دهند .

طراحان در خلاقیت هیچ محدودیتی نداشتند .

منتشرکنندگان هم در ایده هایشان همیشه آزاد بودند .

آن ها نیاز نداشتند که در مورد HTML ، CSS و دستگاه های موبایل فکر کنند .

فرمول طراحی چاپی :

مکان دلخواه + خلاقیت = طراحی چاپی مدرن

امروزه ، بسیاری از منتشرکنندگان به طرز قابل توجهی چاپ را رها کرده اند و آنلاین کار های خود را انجام می دهند .

صفحه های چاپ شده تبدیل به صفحات طراحی سایت شدند .

اما آن صفحات خلاقیت و آزادی چاپ را نداشتند .

طراحان نمی خواستند ایده های چاپ که طی چندین سال به دست آورده بودند را از دست بدهند .

آن ها شروع طراحی چاپی به صورت آنلاین کردند .

ظهور نسل طراحی سایت 3.0

با شروع سال 2016 ، کم کم متوجه ورود ایده های طراحی چاپی به طراحی سایت ها شدیم .

از جمله آن ها می توان به Pinterest ، Behance ، Dribbble اشاره کرد .

آن طراحی سایت های جدید در موارد زیر تفاوت داشتند :

  • مکان دلخواه
  • تداخل عناصر
  • از بین بردن محدودیت های BootStrap مثل گرید

و این به معنای ظهور طراحی سایت 3.0 بود .

طراحی سایت 3.0 به معنای آزادی عمل طراحان است .

در تابستان سال 2016 سایت 83oranges.com مقاله ای با عنوان طراحی سایت های محبوب منتشر کرد .

نویسنده این مقاله متوجه سبک های در حال ظهور شد :

  • متن روی عکس
  • تداخل عکس ها
  • متن عمودی و چیدمان تمیز
  • گالری های بی نظیر Grid
  • تصاویر با تیتر های بزرگ
  • عناصر مختص برند

در فصل سوم ما به استایل ها توجه بیشتری می کنیم و به شما می آموزیم که چگونه با طراحی سایت 3.0 طراحی کنید .

از بین رفتن محدودیت table ها

از بین رفتن محدودیت table ها به چه معنی است ؟

اجازه دهید مثالی بیاوریم .

عکس زیر ، چند عکس معمولی را نشان می دهد که در کنار هم مثل گرید قرار گرفته اند .

اگر در پینترست یا گوگل برای عبارت عکس دیواری جست و جو کنید ، نود درصد نتایج مانند عکس زیر خواهد بود .

شما متوجه تغییر دراماتیک طراحی سایت خواهید شد .

طراحی در هر جایی همیشه با سرعت زیادی در حال پیشرفت است .

موافقید که این مثال ها مثل طراحی چاپی مدرن و طراحی سایت 3.0 هستند ؟

چرا دارد این اتفاق می افتد ؟

هیچ کس دوست ندارد طراحی گرید قدیمی را روی دیوار خانه اش ببیند .

مردم دوست دارند دوستانشان را با ایده های منحصر به فرد سورپرایز کنند .

همه می خواهند احساساتشان را با طراحی بروز دهند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/208/

افت رتبه شدید Daily Mail بعد از آپدیت جون 2019

سئو کاران دیلی میل می گویند پس از آپدیت ، افت رتبه پیدا کرده اند

به نظر می رسد سئو و رتبه ی این سایت پس از آپدیت الگوریتم گوگل در جون 2019 ضربه شدیدی خورده است .

آن ها از جامعه سئو درخواست کمک کرده اند .

سایت Daily Mail یک سایت خبری بزرگ در انگلستان است .

از 3 جون 2019 تا کنون نصف ترافیک خود را که از طریق نتایج سئو به دست می آورد ، از دست داده است .

این موضوع را گرگ سفید از آن جایی متوجه شد که :

پستی در انجمن های کنسول جست و جوی گوگل دید که توسط سئو کار این سایت ، Jesus Mendez ، گذاشته شده بود .

ضربه به خاطر آپدیت اصلی گوگل

به نظر می رسد که دیلی میل به طور جدی در سئو آسیب دیده است .

دلیل آن هم آپدیت اصلی الگوریتم گوگل بود که از 3 جون شروع به فعالیت کرد .

Mendez گفت که dailymail.co.uk پنجاه درصد ترافیک سئو ی خود را از دست داده است .

علاوه بر آن نود درصد نیز در گوگل افت پیدا کرده است .

گرگ سفید تصمیم گرفت برای تایید این موضوع با Mendez مصاحبه ای انجام دهد :

روز بعد از آپدیت اصلی الگوریتم سئو در 3 جون ، ما متوجه شدیم که 50 درصد از ترافیک گوگل خود را از دست داده ایم .

این افت فقط در بیست و چهار ساعت اتفاق افتاد .

این در حالی است که ما هیچ تغییری در سایت ندادیم .

پس از آن دیدیم که ترافیک ما به طور کلی نود درصد از بین رفته است و هیچ مورد مثبتی مشاهده نکردیم .

این در مورد تمامی موارد یعنی دستگاه های مختلف که شامل amp باشند یا نباشند نیز صادق است .

او در این باره سوال کرد :

روز قبل در 2 جون 2019 وقتی که ترافیک سئو ی گوگل بوت ما نا پدید شد ، کم و بیش متوجه شدیم .

آیا ممکن است این موضوع ارتباطی با موضوع قبلی داشته باشد ؟

آخرین اطلاعات در مورد آپدیت اصلی جون 2019 نشان می دهد که :

خیلی سایت ها ترافیک سئو ی خود را از دست دادند .

خیلی ها نیز سود بردند .

در حقیقت ، سایت های دیگری مثل Mirror ، Sun نیز با توجه به اطلاعات Sistrix سود بردند .

اما وقتی سایتی برنده می شود ممکن است سایت دیگری چیزی از دست بدهد .

Sistrix می گوید که دیلی میل برای نمایش در نتایج سئو ، چهل و سه درصد افت داشته است .

حدس و قضیه

حدس های زیادی پیرامون موضوع از دست رفتن ترافیک سئو ی سایت دیلی میل وجود دارد .

برخی حدس می زنند که این کار ها به خاطر تبلیغات ، سرعت سایت ، محتوا ، مسائل سیاسی و ... است .

برخی ها می گویند فردی با سوء استفاده از نام سئو کار دیلی میل می خواهند چهره او را بد جلوه دهند .

البته Mail Online تایید کرده است که خود Mendez این پست را گذاشته است .

انجمن های گوگل سئو کار هایی دارد که به شما پیشنهاد می دهند و چیز های زیادی در آن وجود دارد .

چرا باید برای ما مهم باشد ؟

اکثر افرادی که در جامعه ی سئو فعالیت می کنند در مورد مشکلات و چالش هایی که به وجود می آید با یکدیگر شفاف هستند .

خیلی ها در مورد سوال پرسیدن و بیان مشکلات هیچ ترسی ندارند .

اما معدود مواردی وجود دارد که یک سایت خبری بیاید و این گونه در مورد مشکل به وجود امده صحبت کند .

خیلی زود است که گسترده تر در مورد آپدیت سئو در جون 2019 صحبت کنیم .

سعی کنید در این مدت کنسول جست و جوی خود را مدام بررسی کنید و از چیزی غافل نشوید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/205/

چه زمانی طراحی سایت اهمیت پیدا می کند ؟ ( قسمت سوم )

ادامه فصل اول . طراحی سایت در حال تغییر است

آیا طراحی سایت مرده است ؟

شاید به نظر می رسید که همه باید خوشحال باشند :

طراحان سایت ، توسعه دهندگان وب و کاربران

با این حال یک مشکل جدید وجود داشت .

طراحان سایت شروع به طرح یک پرسش کردند :

آیا طراحی سایت مرده است ؟

شما می توانید مقالات زیادی را در دستگاه های مختلف پیدا کنید که این سوال را می پرسند .

نمونه هایی از آن Medium ، Mashable ، SmashingMagazine ، Quora و Reddit هستند .

از سال 2015 طراحان سایت در حال پرسیدن همین سوال هستند .

در عکس زیر شما می توانید نتایج گوگل را در مورد این عبارت مشاهده کنید :

چرا دارد این اتفاق می افتد ؟

Bootstrap قله محبوبیت را در سال 2015-2016 فتح کرده بود !

در جدول زیر می توانید این موضوع را مشاهده کنید :

دلیل اصلی این مشکل پیش آمده در طراحی سایت ، Bootstrap و موارد مشابه آن بود .

طراحی سایت های انجام شده با Bootstrap شبیه هم بودند به طوری که انگار از یک تم ساخته شده بود .

خیلی از سایت ساز ها این موقعیت را با قرار دادن bootstrap به عنوان هسته خود بد تر کردند .

طراحی سایت ها با یک عکس بزرگ شروع می شد .

سایر بخش ها نیز به دو ، سه یا چهار قسمت تقسیم می شد .

خیلی از تم ها و قالب ها در Bootstrap این مشکل را پیچیده تر کردند .

در عکس زیر مشاهده می کنید :

در سال 2015 ، کتابی با عنوان " طراحی سایت مرده است " منتشر کرد .

ایده اصلی این کتاب این است که محبوبت تم ها و قالب های پنجاه دلاری ، درخواست برای کار طراحی سایت را کاهش داده است .

یک طراحی سایت دلخواه ، ارزش بیشتری دارد و باید هزینه بیشتری نیز پرداخت شود .

دلیل آن هم مشخص است :

این کار به وقت ، دانش و مهارت نیاز دارد .

در کنار طراحی سایت ، شما باید HTML و CSS را نیز پیاده سازی کنید .

آیا امروزه هم این یک مشکل است ؟

بله هست .

بعد از چهار سال ، این مشکل هنوز حل نشده است .

در عکس زیر موضوعات پیشنهادی گوگل را مشاهده می کنید و این نشان می دهد که مردم هنوز دارند این سوال را می پرسند :

طراحان سایت شروع به پیدا کردن راه حل کردند .

آن ها نمی توانستند منتظر بمانند و مشاهده کنند طراحی سایت ، عشق اصلی آن ها ، به مرور نابود شود .

آن ها طراح هایی هستند که همیشه می خواهند وب مکان بهتری باشد .

استیو جابز یک بار گفت :

متفاوت فکر کنید .

در مورد تمامی مردم این کار را انجام دهید .

آن ها همیشه به دنبال ایده های جدید هستند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/206/