تغییر کارایی خلاصه آمار در کنسول جست و جوی گوگل

کارایی خلاصه گزارش گوگل هم اکنون 90 روزه شده است

در حال حاضر در بخش خلاصه گزارش گوگل از سئو اطلاعات بیشتری را در یک نگاه متوجه خواهید شد .

گوگل خلاصه گزارش سئو ی خود را در کنسول جست و جوی خود آپدیت کرده است .

این آمار به جای بیست و هشت روز ، نود روز را نشان می دهد .

گوگل به صورت خیلی آرام این مورد را در توییتر اطلاع داد :

ما داریم بازه زمانی پیش فرض را در مورد اطلاعات سئو و اکتشافات آن در کنسول جست و جو به نود روز می رسانیم .

چگونه به نظر می رسد ؟

اگر به کنسول جست و جوی سئو ی گوگل دسترسی دارید می توانید تغییرات را مشاهده کنید .

بازه هایی که برای گزارش های سئو ذکر شده است ، از بیست و هشت روز به نود روز افزایش پیدا کرده اند .

تمامی این اطلاعات در نمودار ها مشخص است .

خوب ما در بالا اسکرین شاتی از آمار خود برای شما آورده ایم .

چرا باید برای ما مهم باشد ؟

این یک آپدیت کوچک برای خلاصه گزارش گوگل در کنسول جست و جوی سئو است .

اما در عبین حال بسیار کارآمد است .

شما با یک نگاه متوجه می شوید که عملکرد سایت شما در جست و جوی سئو چگونه است .

البته متوجه ارتباط مناسب کنسول با سایت می شوید و این خودش یک نکته ی مفید است .

این آماری است که ما به شخصه هر روز بررسی می کنیم .

قطعا نظر ما هم این است که بررسی نود روزه سایت از بررسی بیست و هشت روزه ی آن مفید تر است .

وقتی که بخش گزارش سئو ی گوگل بالا و پایین زیادی دارد ، لیست جست و جوی سئو باید در مورد سایت های غیر خبری تقریبا ثابت باشد .

پس این گزارش سئو می تواند باعث شود شما سریع تغییرات سئو ی سایت خود را در گوگل در ذهن خود تجسم کنید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/213/

چه زمانی طراحی سایت اهمیت پیدا می کند ؟ ( قسمت هفتم )

ادامه فصل اول . طراحی سایت در حال تغییر است

خلاصه

طراحی سایت قدمت زیادی ندارد اما به سرعت در حال پیشرفت است .

مرحله شماره 1

این مرحله مربوط به ظاهر گرافیک در طراحی سایت است .

گرافیک وب را جذاب تر و جالب تر می کند .

طراحی و گرافیک باعث می شود سر تا سر وب جلوی آن زانو بزند .

استفاده از گرافیک به طراحی سایت اجازه می دهد که تبدیل به یک راه مستقل برای ترویج اطلاعات شود .

مرحله شماره 2

مرحله دوم مربوط به ظاهر بلاگ ها ، گرید ها و پشتیبانی از دستگاه های موبایل است .

استفاده از بوت استرپ و محبوب شدن قالب ها باعث شد طراحی سایت حوصله سر بر باشد .

مرحله شماره 3

مهم ترین مرحله در طراحی سایت همین است .

باعث ورود به طراحی سایت 3.0 می شود .

باعث می شود ناشران آنلاین شوند و مردم به سمت دستگاه های موبایل بروند .

طراحان از طراحی چاپی ایده می گیرند و آن را وارد طراحی سایت می کنند .

آن ها در خلاقیت آزادی می خواهند .

می خواهند در قرار دادن عناصر و از بین بردن محدودیت table ها آزادی داشته باشند .

فصل دوم . سایت ساز ها پشت پرده محوبیت هستند

فصل دوم در مورد سایت ساز های محبوب ، رشد آن ها و چیز هایی است که آن ها برای هم سو شدن با طراحی سایت 3.0 نیاز دارند .

آیا سایت ساز هایی که بر پایه بوت استرپ هستند پشت پرده ی طراحی سایت های محبوب هستند ؟

متاسفانه بله ، این درست است .

هر روز این پس رفت آشکار تر و قابل مشاهده تر می شود .

اجازه دهید با بررسی جزئیات متوجه شویم که چرا این اتفاق در حال رخ دادن است .

سیر تکاملی سایت ساز ها

مشابه طراحی سایت ، اجازه دهید به تاریخچه ابزار های طراحی سایت نگاهی بیندازیم .

در طراحی سایت ما سه مرحله داشتیم .

در این بخش هم سه مرحله داریم .

در عکس زیر شما می توانید برخی از ابزار های محبوب برای طراحی سایت را مشاهده کنید :

در بخش بعدی جزئیات این مراحل را به صورت دقیق بیان خواهیم کرد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/214/

اهداف آپدیت الگوریتم جون 2019 ( قسمت سوم )

طبق قسمت قبل مقاله ، آپدیت الگوریتم سئو با نمایش دامنه های متفاوت فرق می کند

این تغییرات هنوز کامل نیست

بله ، شاید شما هنوز هم مثال هایی در مورد دامنه ها پیدا کنید .

دامنه هایی که در نتایج جست و جوی سئو بیش از دو نتیجه را دارند .

گوگل گفت :

این مورد به طور کامل انجام نخواهد شد .

مثل تمامی تغییرات ما ، روی این موضوع کار خواهیم کرد تا آن را ارتقا بخشیم .

این حرف را موقعی بیان کرد که در نتایج سئو چندین مورد از موارد از سایت yelp.com نمایان شد .

گوگل در این باره گفت :

بله هنوز کامل انجام نمی شود .

مثل تمامی تغییرات ما در سئو ما سعی می کنیم که آن را ارتقا بخشیم .

شاید شما این را مانند کسی که در Tustin است امتحان کنید .

مثلا عبارت " سالن های ناخن " یا " سالن های ناخن نزدیک من "  یا " سالن های ناخن Tustin " را امتحان کنید .

اگر در Tustin هستید ، می دانید که در کانادا هستید .

اطلاعیه

گوگل دو اطلاعیه در مورد تغییرات سئو دارد که با هم مطالعه می کنیم :

اطلاعیه شماره یک

تغییرات نمایش دامنه های گسترده به این معنی است که شما اکثر اوقات از یک دامنه بیش از دو نتیجه در لیست سئو نخواهید دید .

اما هنوز ممکن است در برخی از عبارت های جست و جو شده ، بیش از دو مورد از یک دامنه را در نتایج سئو ببینید .

دلیل آن هم مشخص است ؛ هر جا سیستم ما تشخیص دهد نیاز است بیش از دو مورد نشان داده شود ، این کار انجام خواهد شد .

اطلاعیه شماره دو

و در نهایت ، تغییرات در نمایش دامنه های متفاوت با آپدیت اصلی سئو در جون 2019 که هفته گذشته شروع شد تفاوت دارد .

این دو کاملا متفاوت هستند و هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند .

تاریخ

گوگل این که چگونه نام دامنه ها در لیست نتایج سئو تغییر کند را بار ها در یک سال تغییر می دهد .

در سال 2010 ، گوگل گفت :

تغییراتی در الگوریتم رتبه بندی سئو ی خود ایجاد کردیم .

این تغییر باعث میشد که کاربران نتایج مختلفی را از یک سایت پیدا کنند .

در سال 2012 ورق برگشت و ما شاهد دامنه های متفاوتی در نتایج سئو بودیم .

دوباره در سال 2013 گوگل گفت که نتایج کم تری از یک دامنه را نشان می دهد .

گوگل احتمالا تغییرات زیادی را در نمایش دامنه های متفاوت بار ها و بار ها انجام داده است .

فقط تا کنون گوگل اطلاعی در مورد این تغییرات سئو به ما نداده است .

چرا باید برای ما مهم باشد ؟

این مورد می تواند به کسانی که هدفشان قرار گرفتن در لیست دامنه های سئو است ، ضربه بزند .

اکثر اوقات در مورد موارد مشهور این اتفاق رخ داده است .

اما می تواند برای سایر افراد نیز اتفاق بیفتد .

اگر شما سایتی دارید که چند لینک از آن برای یک عبارت در گوگل سئو شده است ، قطعا منتظرید که ببینید چه اتفاقی برای آن ها می افتد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/211/

چه زمانی طراحی سایت اهمیت پیدا می کند ؟ ( قسمت ششم )

ادامه فصل اول : طراحی سایت در حال تغییر است

سایت ساز ها برای افراد خلاق ساخته نشده اند

در بخش قبلی در این مورد توضیحاتی دادیم .

حال زمان آن رسیده که دلایل آن را بررسی کنیم :

دلیل اول

طراحان ابزار مناسب برای ساخت HTML یا صفحات وردپرس را در طراحی سایت 3.0 ندارند .

سایت ساز های فعلی این امکان را ندارند که شما هر جایی می خواهید عناصر را قرار دهید .

طراحان هنوز مجبورند از ابزار های گرافیکی مثل ادوبی فتوشاپ ، Adobe XD یا Sketch App برای پیاده سازی ایده ها استفاده کنند .

برای اشتراک ایده ها با دنیا ، ایده های خود را در سایت هایی مثل pinterest ، behance و dribbble آپلود می کنند .

آن ها این امکان را ندارند که این موارد را به طراحی سایت های زنده تبدیل کنند .

اگر بخواهند به این مدل طراحی سای انجام دهند ، باید HTML و CSS را به صورت دستی تایپ کنند .

اما این روند هم طولانی است و هم هزینه زیادی به دنبال خواهد داشت .

دلیل دوم

هیچ منبع خارجی وجود ندارد ، که شما بتوانید طراحی سایت های فعلی محبوب را مشاهده کنید .

بله پینترست ، behance و Dribbble هستند اما نمی تواند محبوبیت را از آن ها تشخیص داد .

شما باید هر روز تغییرات را بررسی کنید .

در تمامی صنعت ها ، منابع خارجی زیادی وجود دارد که می توانید تشخیص دهید امروز چه روندی محبوب تر است .

مثلا می توان به موزیک ها و ویدئو ها در یوتیوب اشاره کرد .

محبوبیت همه چیز را نشان می دهد اما در مورد طراحی سایت صدق نمی کند .

در طراحی سایت حدس و گمان های زیادی در مورد محبوبیت وجود دارد .

متخصصان زیادی وجود دارند که در مورد طراحی سایت های محبوب نظر می دهند .

اما ما به یک منبع خارجی با اطلاعات در مورد طراحی سایت نیاز داریم .

آن موقع است که ما می توانیم محبوبیت امروزی را با یک کلیک درک کنیم .

دلیل سوم

با توجه به عدم وجود اطلاعات واقعی و نظریات معتبر ، طراحان همچنان طراحی سایت خود را به صورت قدیمی انجام می دهند .

یک تناسب نا همگن بین طراحی ها و ابزار ها وجود دارد .

سایت ساز ها نمی توانند طراحی سایت های مدرن را پیاده سازی کنند .

این به طرز قابل توجهی رشد طراحی سایت 3.0 را تحت تاثیر قرار می دهد .

ما به شدت مخالف این عقیده هستیم که طراحان در آزادی خلاقیت محدود هستند .

طراحان باید این گزینه را داشته باشند که چه استایلی را می خواهند در طراحی سایت خود به کار ببرند .

طراحی سایت های مدرن باید از ویترین پینترست و سایر سایت ها پایین بیایند و به شکل یک سایت واقعی شروع به فعالیت کنند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/212/

اهداف آپدیت الگوریتم جون 2019 ( قسمت دوم )

طبق مقاله قبل اهداف این الگوریتم سئو ، نمایش نتایج از دامنه های مختلف است

فقط نتایج اصلی

این آپدیت سئو فقط روی نتایج اصلی تاثیر می گذارد و هیچ ارتباطی با سایر بخش ها مثل :

استوری های محبوب ، ویدئو ها ، عکس ها و سایر موارد در سراسر بخش های جست و جو ندارد .

Danny Sullivan یکی از کارمندان شرکت گوگل ، در توییتی اضافه کرد :

این تغییر سئو فقط به لیست اصلی مربوط است و هیچ تاثیری روی موارد متفرقه ندارد .

او ادامه داد :

بله ، این فقط مربوط به لیست اصلی سئو در گوگل است .

شامل ویژگی های دیگر مثل نقشه ها و غیره نمی شود .

به آپدیت اصلی ارتباطی ندارد

گوگل توضیح داد که این آپدیت سئو در جست و جو به آپدیت اصلی جون 2019 که هفته قبل شروع به فعالیت کرد ، ندارد .

گوگل گفت :

در نهایت ، شروع نمایش دامنه های متفاوت از آپدیت اصلی سئو در جون 2019 که هفته قبل شروع شد ، کاملا متفاوت است .

این دو کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و هیچ ارتباطی به هم ندارند .

طبق گفته Sullivan این موضوع از دو روز پیش شروع شد و امروز کاملا در حال اجرا شدن است .

او گفت :

از حدود دو روز پیش شروع شد و امروز در حال فعالیت مداوم است .

پس از لحاظ فنی سئو ، تحلیل و تجزیه ی و اطلاعات کنسول جست و جوی شما تحت تاثیر هر دوی آن ها قرار می گیرد .

هر دوی آن ها منظور آپدیت اصلی سئو در جون 2019 و تغییرات گوگل برای نمایش دامنه های متفاوت است .

شما از کجا می دانید که تحت تاثیر کدام یک قرار می گیرید ؟

با این حال ، Danny Sullivan فکر می کند که آن ها انقدر تفاوت دارند که ما متوجه تاثیر هر کدام روی سئو شویم :

ما هر روز چیز های جدیدی را شروع می کنیم .

گاهی اوقات در یک روز ممکن است چند چیز اتفاق افتد .

به اندازه کافی این آپدیت اصلی واضح است که با هر تغییر شما متوجه آن شوید .

یک آپدیت نیست

گوگل می گوید که این واقعا یک آپدیت سئو نیست و به آن اندازه روی سایت شما تاثیر نخواهد گذاشت .

Danny Sullivan از شرکت گوگل در این باره اضافه کرد :

به شخصه ، با این حال من فکر نمی کنم که این یک آپدیت برای سئو باشد .

هیچ کار خاصی در مورد رتبه بندی سئو انجام نمی شود .

چیز هایی که قبلا رتبه ی سئو گرفته اند هنوز هم آن را باید داشته باشند .

ما فقط صفحات دیگر آن ها را نمایش نمی دهیم .

هر چیزی که می خواهید اسمش را بگذارید .

این تغییرات سئو فقط سایت هایی که نمایش داده می شدند را تغییر داد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/209/