قالب های Bootstrap

قالب های بوت استرپ چه هستند ؟ چرا به آن ها نیاز دارید ؟

اگر شما به دنبال یک طراحی سایت فوق ریسپانسیو هستید

اگر می خواهید طراحی سایت خود را به راحتی شخصی سازی کنید

و  دوست دارید سایتتان زیبا باشد

باید یک طراحی سایت با بوت استرپ انجام دهید .

چه چیزی بوت استرپ را انقدر ویژه کرده است ؟

چرا باید طراحی سایت خود را با آن انجام دهید ؟

خوب اجازه دهید جوابش را پیدا کنیم .

با اجازه !

به طراحی سایت یا اپلیکیشن یک برند جدید که فکر می کنید زیبا طراحی شده است نگاه کنید .

می توانیم شرط ببندیم که بیش از نود درصد آن ها با بوت استرپ ساخته شده است .

می پرسید چرا ؟

چون ما می دانیم که طراحان ، بوت استرپ را به دلیل انعطاف بالای آن دوست دارند .

از طرف دیگر راحتی کار و سایر مزایای شگفت انگیز باعث این موضوع شده است .

بوت استرپ یک فریم ورک فرانت-اند برای توسعه طراحی سایت است .

این ابزار ترکیبی از کد های اچ تی ام ال ، سی اس اس و جاوا اسکریپت است که توسط تیم توییتر طراحی شده است .

بوت استرپ به طور کامل از اچ تی ام ال 5 و سی اس اس 3 پشتیبانی می کند .

آخرین جمله بسیار مهم و با ارزش است از زمانی که اچ تی ام ال 5 و سی اس اس 3 زبان های استاندارد برای طراحی سایت در سال های اخیر شد .

در واقع ، خود بوت استرپ دارد یک استاندارد برای طراحی سایت می شود .

مزایایی که دارد برای حرفه ای ها غیر قابل باور است .

بوت استرپ با اکثر مرورگر های محبوب سازگار است .

بله ، حتی با اینترنت اکسپلورر ورژن 8 !

این برای شما به چه معنی است ؟

خوب ، به این معنی است که طراحی سایت شما خیره کننده به نظر خواهد رسید .

طراحی سایت شما روی هر مرورگری که کاربر استفاده کند به درستی کار خواهد کرد .

طراحی سایت هایی که با بوت استرپ انجام می شود بسیار ریسپانسیو است .

آن ها ترکیبی از جاوا اسکریپت ، سی اس اس ، گرید های هوشمند هستند .

بوت استرپ به یک توسعه دهنده اجازه می دهد هر عنصری که یک طراحی سایت ریسپانسیو نیاز دارد را به کار ببرد .

خوب  ، ما مطمئنیم شما آگاه هستید که وب روز به روز پیچیده تر می شود .

موبایل ها در جهان حکم فرمایی می کند .

آیا برای شما مهم نیست که طراحی سایت شما هم در صفحه ی بزرگ خوب نمایش داده شود و هم در صفحه آیفون ؟

برایتان مهم نیست که تک تک عناصر در هر مروگری که کاربر استفاده می کند به درستی کار کند ؟

بوت استرپ به ما اجازه می دهد که تمامی این کار ها را انجام دهیم .

اطمینان حاصل کنید که فارغ از سایز دستگاه کاربر ، آن ها تجربه موفقیت آمیزی با سایت شما داشته باشند .

ویژگی های بوت استرپ :

  • سریع
  • شخصی سازی
  • شروع آسان
  • ریسپانسیو
  • سیستم گرید بندی عالی
  • لیست عناصر گسترده
  • پلاگین های جاوا اسکریپت
  • استایل های آماده برای عناصر پایه HTML
  • سندیات خوب

تیم بوت استرپ فریم ورک خود را آپدیت می کند .

ویژگی های بالا نیز تقویت می کند .

استفاده از طراحی سایت های بوت استرپ آسان است .

نیاز نیست توسعه دهنده ی وب باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/240/

خفیف بودن بروزرسانی جدید گوگل

شرکت نرم افزاری مُز: بروزرسانی تنوع گوگل بسیار خفیف بوده است.

برنامه بروزرسانی تنوع ششم ژوئن گوگل در سئو برای محدود سازی SERP از نشان دادن نتایج متعدد وبسایت های مشابه تاثیر نسبتا کمی از منظر نتایجی که طبق گزارش جدید مُز برای بررسی داده هایشان به دست رسیده، گذاشته است.

یافته های مُز «در حالی که گوگل از نظر فنی سئو تنوع سایت خود را بالا برده است، این بروزرسانی به طور محدودی هدف گذاری شده است و ما باید کلی جست و جو می کردیم تا به شواهد پیشرفت و ارتقای آن دست پیدا کنیم.»

این نوشته پیت میرز شرکت مُز می باشد که در ادامه آن این چنین می گوید.

«تاثیر سایت بروزرسانی تنوع با پیش اعلام و PR ای که دریافت کرده است، در سئو هماهنگ به نظر نمی رسد. با توجه به وضعیت تنوع سایت SERP ها، گوگل ارتقا و پیشرفت های جزئی داشته اما هنوز هم کارهایی برای انجام دارد.»

فقط برای شفاف سازی باید این هم مطرح شود که این کار به بازرسی داده های 10 هزار کلید واژه ای شرکت پرداخته است و نه به شمار نامحدود سوال هایی که تحت تاثیر قرار داده است.

همچنین، نظرستجی های سئو در برند یا جهت دهی احتمالا استثناهای این قانون بودند و این زمانی معلوم شد که گوگل اعلام کرد که ممکن است بیشتر از دو نتیجه از یک سوال به دست دهند.

کسی که به دنبال برند به خصوصی میگردد، احتمالا می خواهد نتایج بیشتری را از بک سایت رسمی ببیند و گوگل احتمالا حوزه آن شرکت را بیش از دو بار نشان خواهد داد.

اما در این میان ارتقایی رخ داد. شرکت نرم افزاری مُز داده ها را جست و جو کرد و اعلام کرد که «بین ششم و هفتم ژولای تنوع میانگین به طوراقلیتی ارتقا داشت و این از 90.23 درصد به 90.72 درصد بوده است (ارتقایی 0.49 ای)»

جدول زیر روی داده با قیاس ده برابر زوم کرده است و وی می گوید: «ارتقا به سختی تاثیر گذار به نظر می رسد.»

مُز سپس نتایجی را نشان داده است که دو یا بیشتر از آن فهرست بندی نشان داده اند و دنبال این بود که ببیند که آیا این ها به طور کلی تغییر بزرگ تری به نسبت شواهد مشاهده شده در نتایج مُز ارائه کرده است یا خیر.

این بیشتر به چشم می خورد؛ مُز می نویسد که «در ششم ژوئن، 84.58 درصد سایت های داده هایمان تنوعی هشتاد درصدی یا بیشتر داشته اند. در هفتم ژوئن، این عدد به 86.68 افزایش پیدا کرد- ارتقایی 2.1 درصدی.»

چرا باید اهمیت دهیم؟

در نهایت، اگر این بروزرسانی سئو آن چنان هم سطحی نبود، شما احتمالا در بررسی های این بروزرسانی تاثیر زیادی نمی دیدید.

از آن جا که این بروزرسانی با بروزرسانی مرکزی ژوئن 2019 مغایرت داشت، دانستن تاثیر محدود برروزرسانی تنوع برای فهم این که سایت شما تحت تاثیر بروزرسانی مرکزی، تنوع یا هر بروزرسانی دیگری بوده است سودآور است.

در کل من باورم این است که بیشتز مردم می خواهند دسته متنوع تری از نتایج سرچ سئو ی گوگل ببینند و گوگل به این منظور تغییراتی ایجاد کرده است و این کار را در آینده نیز ادامه خواهد داد.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/237/

چهار شگرد طراحی سایت که شرکت ها باید به آن ها توجه کنند

در تجارت، اولین برخورد مهم ترین گام است.

تنها پنج صدم یک ثانیه برای یک فرد فرضی طول می کشد تا در مورد وبسایتتان به نتیجه ای برسد. برای برخی افراد، ظاهر اولیه وبسایت شما تنها نکته حاوی اهمیت درباره کار و تجارت شماست.

حال سوال این است که چطور می توان کاری کرد که اولین برخورد مشتری احتمالی با وبسایتتان برخوردی مطلوب باشد و نتیجه ای مطلوب نیز در پی خود داشته باشد؟

شما بایستی‌ در باره شگردهای طراحی سایت که مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهند بدانید، و از آن مهم تر آن ها را به کار بگیرید.

برخی می پرسند که ولی آیا بازدیدکنندگان وب اصلا اهمیتی به طراحی سایت می دهند؟ پاسخ این سوال بله است. در واقع 75 درصد مردمی که به وبسایتتان سر میزنند، قابل اعتماد بود شما را بر اساسطراحی سایت تان می سنجند.

به روز بودن در زمینه شگردهای طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است. هرچند که گفتن این حرف راحت تر از عمل کردن به آن است؛ به خصوص وقتی که پای کار و تجارت در میان است.

برای همین است که در این مقاله که شگردهای طراحی سایت به روز در سال 2018 را محدود کرده ایم به چهار شگرد خاص که باعث خواهند شد بازدیدکنندگان عاشق کار و تجارت شما در اولین نگاه بشوند:

اولین برخورد ها بی نهایت مهم هستند و سر همگی ما خیلی شلوغ تر از آن است که بخواهیم همه شگردهای مرتبط را بیاموزیم.

1) بخش ویدیویی

این که اینترنت در حال تبدیل شدن به یک مدیوم ویدیوگرافیک است (شاید هم تا الان تبدیل شده است) بر هیچ کس پوشیده نیست.

در واقع، تا سال 2021 بیش از 82 درصد ترافیک اینترنت مختص ویدیو خواهد بود. این روند را دست کم نگیرید. هر چه باشد، از سال 1979 تا به حال ابزار ویدیو پتانسیل بالای خود برای انتقال پیام اثبات کرده است.

اول خبر بد را می دهیم: تولید ویدیو احتیاج به زمان، پول و منابع بالایی دارد.

و حالا خبر خوب: ویدیو قابلیت انتقال پیام و تبلیغ فوق العاده ای را دارد که هیچ مدیوم تبلیغاتی دیگری ندارد.

به خصوص چنانچه قصد فروش محصولی خدماتی را دارید، ویدیو اهمیت بیشتری پیدا می کند. ویدیو قابلیت این را دارد که موضوعی پیچیده را به صورت تکه تکه و تجزیه شده به مخاطب به طور کامل توضیح دهد.

برای کسانی که با سئو سر و کله می زنند خبرهای خوب بیشتری هم داریم! اضافه کردن ویدیو به صفحاتتان می تواند شانس پدیدار شدن صفحاتتان در صفحه اول گوگل را تا 53 برابر بیشتر کند. شرط آن است که ویدیوی خوبی باشد.

2) قالب چند رسانه ای

روشی دیگر برای آن که کاربرد محصولات یا خدمات خود را در زندگی توضیح دهید آن است که از روش های چند رسانه ای و پیشرفته تر کمک بگیرید.

قالب چند رسانه ای از قالب پست های وبلاگی و اطلاعاتی غنی تر است و به مشتریان شما اجازه می دهند که بتوانند تجربه کار با شما یا استفاده از خدمات شما را تجسم کنند و به آن علاقمند شوند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/238/

متمایل شدن به سئو با توجه به گوگل ( قسمت سوم )

همان طور که گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبدیل می شود ، باید به سئو متمایل شویم

Schema و جاوا اسکریپت مناسب برای سئو

با آخرین آپدیت بوت گوگل برای سئو ، می تواند محتویات بیشتری از سایت شما را ببیند .

با این حال ، محدودیت ها همچنان وجود دارد .

برند ها باید مشکلات جاوا اسکریپت را بشناسند .

این مشکلات ممکن است مانع ایندکس شدن برای سئو شود .

قبل از کد نویسی جاوا اسکریپت تیم شما باید بحث کنند که :

چه مطالبی را موتور های جست و جو ببینند و چه چیز هایی را نبینند .

همچنین این موضوع مهم است که در نظر داشته باشید سایر موتور های جست و جو قابلیت رندر کردن مطالب شما را ندارند .

Bowman تاکید کرد :

مخصوصا برای مجموعه های بزرگ مثل شرکت های جهانی ، نیاز است که به این موتور های جست و جوی کوچک تر فکر کنند .

این موتور ها احتمالا در سئو از گوگل پیچیدگی کم تری دارند .

اما شاید بخش اعظمی از ترافیک سئو هنوز توسط آن ها تامین می شود .

نظارت و بررسی SERP گوگل در موبایل

مشکل این است که اکثر ما با کامپیوتر کار می کنیم .

پس تمامی چیز ها را از روی دسکتاپ بررسی می کنیم .

با شروع 1 جولای تمامی سایت ها ابتدا در موبایل ایندکس می شود .

سایت های قدیمی نیز در حال بررسی و ورود به این روند هستند .

از زمانی که اکثریت جست و جو ها از طریق موبایل انجام می شود ، برند ها باید SERP را در موبایل بررسی کنند .

همچنین باید حواسشان به آپدیت ها و تغییرات باشد تا محتوای سئو یی که تولید می کنند متناسب با دستگاه های کاربرانشان باشد .

ما فکر می کنیم دلیل این که ما به عنوان یک صنعت در مورد این موضوع صحبت نکرده ایم ، این است که ما مطالعه درستی در مورد نتایج سئو در موبایل نداریم .

دستگاه های موبایل ترافیک قابل توجهی از سئو ی شما را مصرف می کند .

از اطلاعات گسترده استفاده کنید

استخدام یک متخصص اطلاعات بهتر از استخدام یک یک سئو کار برای بررسی اطلاعات است .

متخصصان داده بهتر موارد رایج و محبوب را تشخیص می دهند .

این مورد به شما کمک می کند تا تلاشتان را تقویت کنید .

همچنین استراتژی محتوای سئو ی شما را بهبود می بخشد و UX شما را تحت تاثیر قرار می دهد .

در همین هنگام که Bowman سخنان کلیدی را بیان می کرد گفت که :

برند ها باید از سیستم گزارش کاربر گوگل کروم استفاده کند تا سرعت سایت را با رقبای دیگر مقایسه کند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/235/

تفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک

7 تفاوت طراحی سایت و طراحی گرافیک

طراحی سایت و طراحی گرافیک چیز های مشترک زیادی دارند .

هفت نکته وجود دارد که این دو را متمایز می سازد .

در نمودار خلاقیت وِن ، طراحی سایت و طراحی گرافیک چندین ویژگی مشابه دارند .

هر دو نیاز به درک بالایی برای تایپوگرافی دارند .

همچنین به درک گرافیکی و اصول طراحی نیاز دارند .

اما در آخر ، طراحی سایت و طراحی گرافیک کار های متفاوتی هستند .

تجربه و تخصص نیز در این دو کاملا متفاوت است .

طراحی سایت قابل تغییر است

چاپ یک رسانه فیزیکی است که تجربه کاربری در آن خطی است .

مقایسه طراحی سایت و طراحی گرافیک مثل مقایسه آیپد و یک نقاشی است .

هر دو جنبه های زیبایی را نشان می دهند .

یکی با شما تعامل دارد و دیگری اگر به آن دست بزنید شما را به بیرون هدایت می کند .

طراحی گرافیک ریشه های خاص خود را در چاپ دارد .

چه یک مجله باشد چه یک کتاب کودک ، موارد چاپی نسبت به موارد دیجیتال تمایل به تعامل کم تری دارند .

اما آن ها همچنان به مجموعه عکس های هنری ، متن و سایر موارد گرافیکی وابسته اند تا ارتباط برقرار کنند .

نیاز است که روند و منطق را داشته باشیم تا موارد چاپی را بررسی کنیم .

طراحی سایت این ریشه های مشترک را به اشتراک می گذارد .

اما تمرکز اصلی روی وب این است که هنر چگونه می تواند تجربه هایی ایجاد کند که مردم با آن تعامل کنند .

در واقع باید از جنبه ی فردی خارج شویم .

طراح سایت شاید با یک طراح گرافیک کار کند تا عناصر بصری را شکل دهد .

از جمله ی این عناصر می توان به عکس ها و آیکون ها اشاره کرد .

ولی یک طراح سایت تمامی این قطعه ها را کنار هم می گذارد تا یک طراحی سایت خوب و مفید ایجاد کند .

یک سایت چند مسیر مختلف دارد که کاربر می تواند انتخاب کند .

طراحان سایت باید مطمئن شوند که کاربران تجربه ی خوبی در سایت به دست می آورند .

آن ها باید اطمینان حاصل کنند که کاربر به هدف خود می رسد .

آن ها درک کاملی از عناصر ناوبار ، دکمه های دستوری و سایر موارد طراحی سایت دارند .

طراح گرافیک نیز مانند طراح سایت یک سری مهارت های مشابه دارد .

هر دوی آن ها تایپوگرافی را می دانند ، رنگ بندی را درک می کنند و ترتیب را اجرا می کنند .

اما طراحان سایت که ماهر هستند به این موضوع توجه می کنند این عناصر چگونه به صورت آنلاین تعامل می کنند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/236/