اهمیت معرفی آنلاین کسب و کار خود را با یک طراحی سایت خوب به رخ بکشید .
خوب در حقیقت ، چیز های زیادی وجود دارد که شما باید از قبل به آن ها فکر کنید .
اگر می خواهید کسب و کار آنلاین راه بیندازید این کار مهم است .
اما اگر شما در حال حاضر طراحی سایت دارید می توانید مخاطبان بیشتری به دست آورید .
شبکه خود را گسترش دهید و در همین زمان طراحی سایت خود را به جهان معرفی کنید .
ظاهرا اکثر کسب و کار ها در فروش آنلاین موفق شده اند .
راه آن هم مشخص است .
انتخاب راه و روش سئو ی سفید و داشتن یک طراحی سایت مناسب است .
قطعا شما روندی را پشت سر خواهید گذاشت .
ما دلایلی آوردیم تا اهیمت طراحی سایت را برای کسب و کار آنلاین شما بیان کنیم :
همیشه مهم است که طراحی سایت را در اولویت قرار دهید .
زیرا در طراحی سایت اولین نگاه را به مخاطب شما در مورد کسب و کارتان می دهد .
این اتفاق زمانی می افتد که آن ها از طراحی سایت شما دیدن کنند .
آن ها می توانند به درستی آن را قضاوت کنند و شما می خواهید نتیجه مثبتی از آن ها دریافت کنید .
این دلیلی است که چرا شما به طراحی سایت خوب نیاز دارید .
شما با آن می توانید برند خود را به خوبی معرفی کنید .
همچنین می توانید کاربران را در سایت خود نگه دارید .
همیشه صفحات خود را جذاب نگه دارید تا مشتریان پر پتانسیل خود را حفظ کنید .
با ایجاد ثبات در طراحی سایت خود مخاطبتان را در سایتتان نگه می دارید .
او را با محصولات و خدماتتان آشنا می کنید .
بله قطعا شما می خواهید کسب و کارتان را رشد دهید .
پس این مهم است که شما ترتیب بندی ، استایل و فونت های یکسان در سراسر طراحی سایت خود داشته باشید .
این کار باعث ویژه شدن طراحی سایت شما و اعتبار بخشیدن به آن می شود .
در کنفرانس SMX Advanced ، سخنگویانی به نام های Cata Milos و Max Prin به موضوع مهمی اشاره کردند .
این موضوع افزایش داده های ساختاری سئو برای بینگ و گوگل بود .
کار های لازم برای استفاده عملی از این قابلیت سئو انجام شده است .
برای ما ، یکی از جالب ترین توسعه ها در جهان سئو در سال های اخیر رشد و توسعه معنای ساختار تکنولوژی های مرتبط است .
این یک جورایی گیج کننده است که به تمام پتانسیل صحیح معنای وب در سئو فکر کنیم .
سایر برنامه های عملی برای سازماندهی معنایی وب ، از گراف های علمی گرفته تا Schema.org نشان می دهد که همه با هم به این حرکت شتاب می دهند .
شاید ما یک پوشش کلی برای معنای وب درست نمی کنیم .
شاید این بیشتر شبیه به معنای وب تکامل یافته و تدریجی باشد .
شاید سورپرایز عجیبی نباشد که بینگ در حال مصرف ساختار های داده ای بوده است .
همان شیوه ای که گوگل برای سئو اتخاذ کرده بود .
بعد از این همه ، مایکروسافت به همراه گوگل یکی از کاربران کنسرسیوم است .
یاهو و یاندکس که در همان ابتدا استفاده از schema.org را در دستور کار خود قرار دادند .
خیلی از سئو کار ها کم تر از گوگل به بینگ بها می دهند .
این مهم است که بدانید داده های ساختاری برای بینگ هم مهم هستند .
هر دوی این موتور های جست و جو به شکل یکسان در این موارد برخورد می کنند .
Milos توضیح داد که بینگ تحت تاثیر یک تحول در سال های اخیر قرار گرفته است .
از بررسی وب در حالت HTML به بررسی وب در حالت بصری تغییر شکل داده است .
او گفت که نگاه HTML مناسب بود .
وقتی که بیشتر وب حالت متن داشت و وقتی که اطلاعات سایت ها اکثرا در قالب متن بودند .
اما امروزه با افزایش استفاده از CSS و جاوا اسکریپت و محتوای چند رسانه ای برای سئو ، اطلاعات سئو در قالب بهتری ارتباط پیدا می کند .
محتوای ویدئویی در طراحی سایت در حال محبوب شدن است .
حتی شبکه های اجتماعی هم وارد این محبوبیت شده اند .
شاید یک زمانی نود درصد محتویات طراحی سایت ویدئو شود .
نباید سورپرایز بزرگی باشد چون ویدئو ها تاثیر گذاری بیشتری دارند وقتی اطلاعات بیشتری از سایر رسانه ها می دهند .
شاید نیاز باشد هزاران کلمه تایپ کنید تا منظور یک ویدئو ی دو دقیقه ای را بیان کنید .
محققان متفاوتی اخیرا متوجه شده اند که اکثر کاربران در اینترنت ترجیح می دهند یک ویدئوی کوتاه ببینند تا این که یک متن طولانی را مطالعه کنند .
پس اگر شما هنوز از قدرت ویدئو در طراحی سایت استفاده نمی کنید ، دارید خیلی چیز ها را از دست می دهید .
هنوز شک دارید ؟
خوب شما باید آمار باورنکردنی زیر را در مورد سایت های ویدئویی محبوب بررسی کنید :
شما سورپرایز خواهید شد اگر در مورد آمار استفاده از ویدئو در سایر شبکه های اجتماعی محبوب مثل فیس بوک ، اینستاگرام و ... سخن بگوییم .
با توجه به بیانیه Cisco ویدئو های دیجیتال تا سال 2020 ، هشتاد درصد ترافیک را مصرف می کنند .
خوب به سلامتی مثل این که داریم به نود درصد و بعدش به 100 درصد می رسیم .
خوب ما در این جا نکته هایی آوردیم که ویدئو چه کار هایی می کند که طراحی سایت شما و در ادامه کسب و کارتان محبوب شود .
بهینه سازی موتور های جست و جو یا سئو روشی است که برای رتبه گیری در موتور های جست و جو استفاده می شود .
فرض کنید شما یک املاک دارید .
وقتی سایت شما در لیست نتایج اولیه گوگل می آید که کسی به دنبال مطالب مربوط به املاک باشد .
آپدیت جدید گوگل سایت هایی را ترجیح می دهد که ویدئو داشته باشند .
به دلیل این که اکثر مردم به تماشای فیلم بیشتر از خواندن متن اشتیاق دارند افزایش ویدئو می تواند کاربران را به سایت شما جلب کند .
آن ها ویدئو های طراحی سایت شما را بین بقیه منتشر می کنند .
بقیه نیز با طراحی سایت و در نتیجه برند شما آشنا می شوند .
خوب شاید شما هم موافق باشید که کپی یک متن از اینترنت و تغییر چند خط از آن ساده تر از تغییر یک ویدئو باشد .
ویدئو باعث می شود شما به محتوای طراحی سایت خود هویت منحصر به فرد بخشید .
این هویت به برند شما نیز می رسد .
شبکه های اجتماعی عاشق ویدئو هستند .
تمامی این برنامه ها برای پخش ویدئو ساخته شده اند .
این موضوع محبوبیت طراحی سایت شما را نزد شبکه های اجتماعی بالا تر می برد .
گوگل تاریخ دقیق ورود سایت شما به ایندکس اولیه موبایل را اضافه می کند .
از این به بعد می توانید این تاریخ را در کنسول جست و جوی سئو مشاهده کنید .
گوگل چهارشنبه گزارش دارد یک سری قابلیت ها اضافه شده است .
این قابلیت ها که برای بررسی سئو هستند به وبمستران و سئو کاران کمک می کند که متوجه شوند گوگل چگونه سایت آن ها را ایندکس می کند .
مخصوصا شما می توانید ببینید که :
شاید هم اصلا هنوز وارد این مرحله نشده باشید .
ابتدا وارد کنسول جست و جوی سئو ی گوگل می شوید .
سایت مورد نظر خود را برای بررسی انتخاب کنید .
در زیر قسمت تنظیمات گوگل هم اکنون به شما نشان می دهد که کدام یک از بوت ها سایت شما را برای سئو ایندکس می کند .
برای مثال این گزینه می تواند GoogleBot Desktop باشد یا GoogleBot Smartphone
در اضافه ، اگر این گزینه GoogleBot Smartphone بود گوگل تاریخ ورود به مرحله ایندکس موبایل از ایندکس دسکتاپ را به شما می گوید .
در این جا اسکرین شاتی در این مورد برای شما تهیه کردیم :
گوگل همچنین عامل کاربری را به شما نشان خواهد داد .
مثلا GoogleBot Smartphone یا GoogleBot Desktop در گزارش های مختلف گوگل مورد استفاده قرار گرفته اند .
این شاخص در قسمت بالا سمت راست و در بخش Primary Crawler قابل رویت است .
می توانید در اسکرین شات زیر آن را مشاهده کنید :
گوگل همچنین نمودار های متفاوتی برای بررسی سئو نشان می دهد .
این زمان اتفاقی می افتد که سایت از مرحله ایندکسینگ برای دسکتاپ وارد ایندکسینگ برای موبایل شود .
این اطلاعات به سئو کاران ، توسعه دهندگان ، تولید کنندگان محتوا و وبمستران کمک می کند .
آن ها با این اطلاعات کامل متوجه می شوند که چه زمانی یک سایت وارد مرحله ایندکسینگ سئو در موبایل شده است .
این داده ها به ما کمک می کند مشکلات کرالینگ و ایندکسینگ را پیدا کنیم .
همچنین می توانیم اگر رتبه بندی سئو تغییری کرد به تاریخ تغییر مرحله نگاهی بیندازیم .
در مقالات قبل گفته بودیم که اعلانات گوگل تاریخ دقیق را به ما نشان نمی دهند .
اما هم اکنون می توانید آن را مشاهده کنید .
چیزی که اکثر طراحان متوجه آن نمی شوند این است که در واقعیت این فقط یک انتخاب ساده نیست .
اما یک مبحث ضروری و فوری برای اکثر کاربران وب است .
در حقیقت افرادی در آمریکا از توانایی خاصی محروم هستند .
یک سیستم راهنمایی برای استفاده از طراحی سایت ها دارند .
این آموزش ها مطمئن می شود که طراحی سایت های متفاوت با این گونه افراد سازگار باشد .
چنین طراحی سایت هایی امروزه برای بیشتر کسب و کار ها مورد نیاز است .
این آموزش ها می گوید که محتویات طراحی سایت باید به گونه ای باشد که افراد نا شنوا و نا بینا توانایی استفاده داشته باشند .
همچنین دستور عمل هایی برای کسانی دارد که با استفاده از صدا در اینترنت جست و جو می کنند .
پس به طور کلی شما باید یک طراحی سایت انجام دهید که با همه آن ها سازگاری داشته باشد .
فاکتور دیگر در قابلیت استفاده از طراحی سایت این است که محتویات شما چگونه توسط پلتفرم آن تحت تاثیر قرار می گیرد .
یک طراحی سایت خوب باید تمامی راه ها که می شود از یک سایت استفاده کرد را بررسی کند .
وقتی که طراحی سایت خود را انجام می دهید بازدیدکنندگانی که از موبایل استفاده می کنند را در نظر گرفته اید ؟
بررسی کردید که بازدیدکنندگان متفاوت از دستگاه های مختلف چگونه طراحی سایت شما را می بینند ؟
طراحی سایت شما با اندروید و آی او اس سازگاری دارد ؟
وقتی کسی با تبلت آن را می بیند چگونه به نظر می رسد ؟
یک طراحی سایت قوی که در همه ی دستگاه ها به خوبی نمایش داده شود ، به این معنی است که شما مشتریان خود را از پایه تحت بررسی قرار دادید .
هیچ مشکلی نیست که شما طراحی سایت خود را بر اساس نیاز های هر دستگاه تغییر دهید .
زیبایی برای برقراری ارتباط بین محتوا کاملا مهم است .
اما هدف اصلی شما باید این باشد که استفاده از طراحی سایت را برای همه ساده کنید .
اگر در حال طراحی سایت برای مشتری های چند زبانه هستید و سایت شما جنبه بین المللی دارد :
باید مطمئن شوید مردم می توانند از سایت شما در زبان های مختلف استفاده کنند .
آیا این کار آسانی برای شماست ؟
اطمینان حاصل کنید مشتریان سریع می توانند زبان سایت را تغییر دهند .
در غیر این صورت کار شما روز به روز بد تر خواهد شد .