آیا شما به ساخت یا سپردن طراحی سایت خود به دیگران برای معرفی محصولات و خدماتتان فکر می کنید ؟
خوب این مقاله برای شما نوشته شده است .
در این مقاله ما می خواهیم در مورد بعضی عناصر صحبت کنیم که داشتن آن ها برای یک طراحی سایت خوب نیاز است .
با این که این موارد بیش از هفت عدد هستند ما سعی کردیم یک لیست مختصر برای شما آماده کنیم .
یک طراحی سایت به این موارد نیاز دارد .
فرض کنید که شما در یک شهر هستید .
وقتی در تمام خیابان ها در حال رانندگی هستید و نام خیابان ها مشخص نیست .
خیلی سخت خواهد بود که راهی را که به مقصدمان می رسید پیدا کنیم .
مطمئنا در آخر ما به مقصد می رسیم اما این سفر خیلی خسته کننده خواهد بود .
این چیزی است که وقتی یک نفر به طراحی سایت می رسد و ناوبار آن مناسب نیست ، حس می کند .
شاید اگر آن ها در یک زمان مشخص به مقصدشان نرسند ، به جای دیگری بروند .
ما این مورد را در مقاله های دیگر نیز ذکر کرده ایم .
اما در زمانی که الان حضور داریم نمی توان آن را فراموش کرد .
ما نمی توانیم تقویت کردن و بهینه سازی تجربه کاربری را در دستگاهی که همیشه در دست کاربران است فراموش کنیم .
یک پوشش و طراحی سایت مناسب برای گوشی همراه ، تبلت یا دسکتاپ نیاز است .
عالی ترین راه برای رسیدن به این هدف ، استفاده از طراحی واکنش گرا است .
این به آن معنی است که تمامی عناصر طراحی سایت با توجه به عرض صفحه باید در جای مناسب خود قرار گیرند .
عکس های خوبی را در طراحی سایت خود قرار دهید .
این هدفی است که می تواند طراحی سایت را از یکنواختی متنی رهایی بخشد .
این روش به بازدیدکنندگان یک ظاهر مناسب از طراحی سایت شما ارائه خواهد داد .
فرآیندی سئو را می توان در یک اتاق خواب یا یک محل کار به طور موفقیت آمیز انجام داد .
ولی به طور سنتی همیشه شامل تسلط بر مهارت هایی بوده است که در زیر آن ها را نام می بریم :
البته فقط به این موارد محدود نمی شود .
در سال 2019 خیلی کار می برد که یکی از صفحات شما در سئو ی گوگل رتبه بگیرد .
دلیل آن هم رقابت بسیار زیاد در کلمات است .
تجربه ی کاربری
گوگل در سال 2014 بیان کرد :
در گوگل هدف ما این است که یک تجربه ی کاربری خوب را در اختیار کاربران در تمامی دستگاه های بگذاریم .
ما فشار زیادی را وارد می کنیم تا مطمئن شویم نتایج سئو یی که نشان می دهیم این قاعده را رعایت کند .
نقطه ای که گوگل برای آن وبمستران را تحت فشار قرار می دهد " تجربه ی کاربری " است .
فاکتور تجربه ی کاربری تنها نیست .
قبلا هم گفته بودیم ولی اگر تجربه ی کاربری خوبی در سئو نداشته باشید سایت شما رتبه ی مناسبی دریافت نخواهد کرد .
به یاد داشته باشید چیزی که گوگل در مورد تجربه ی کاربری می داند شاید با تعریفی که بقیه می دانند متفاوت باشد .
مثلا صفحاتی نسازید که سرعت لود آن پایین باشد .
زیرا یکی از نقاط ضعف تجربه کاربری برای سئو می شود .
گوگل قبلا هم اعلام کرده است که نمی تواند بررسی کند که :
کاربران چه فرم هایی در سایت شما پر می کنند یا چه خرید هایی انجام می دهند .
پس قطعا فاکتور ها به این موارد ربطی ندارد .
یا سایت هایی که محتوای چندانی ندارند نیز تجربه کاربری خوبی ارائه نمی دهند .
این ها مشکلاتی هستند که گوگل به خاطرشان سایت را جریمه می کند اما همان طور که یکی از سخنرانان گوگل گفته است :
اگر می خواهید در سال 2019 برای سئو رتبه بگیرید باید کیفیت را ارائه دهید .
اما این کار نباید با گیج کردن گوگل و استفاده از تاکتیک های قدیمی باشد .
هیچ چیز اشتباهی در تحقق بخشیدن به بخش هایی که رقبای شما پوشش داده اند وجود ندارد .
سعی کنید که یک گزارش از مشتریان خود قبل از طراحی سایت و برنامه ریزی فروش آماده کنید .
بعضی از صاحبان کسب و کار هنوز فکر می کنند سئو آن چنان سود آور نیست .
آن ها فکر می کنند بدون آن می توانند رشد کنند .
این به واقعیت نزدیک نیست چون نقش بسیار پر رنگی در دیجیتال مارکتینگ دارد .
سئو مطمئن می شود که مشتریان درست وارد سایت شما می شوند .
همچنین از پیدا کردن و ایندکس کردن سایت شما توسط ربات های موتور های جست و جو نیز اطمینان حاصل می کند .
این ضروری است که که یک کارشناس با سابقه برای سئو ی سایت خود انتخاب کنید .
یا می توانید با یک آژانس سئو ی با سابقه کار خود را شروع کنید .
به دست آوردن رتبه ی یک در صفحات نتایج موتور های جست و جو یک شبه اتفاق نمی افتد .
بهتر است که محتوای عالی ارائه دهید و روی سئو ی محلی تمرکز کنید .
این در صورتی است که شما یک کسب و کار محلی داشته باشید .
از تکنیک ها و آموزش های قدیمی و منسوخ شده ی سئو دوری کنید که به زودی با یا بعدا باعث پنالتی شدن طراحی سایت شما می شود .
درصد قابل توجهی از کسب و کار های کوچک بودجه ی محدودی دارند .
با این حال ، انتخاب ارزان ترین گزینه ای که بتوانید پیدا کنید شامل ریسک می شود .
طراحی سایت ها معمولا مثل دفاتر مجازی خدمت می کند و ابزاری برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری است .
پس به اندازه ی یک سرمایه گذاری اولیه اهمیت دارد .
بهترین طراحان تمایل دارند که چیزی داشته باشند تا به بتوانند به تمامی کسب و کار ها پیشنهاد دهند .
قبل از ساخت طراحی سایت رویایی خود نباید این بانک را از بین ببرید .
داده های حساس می تواند در یک چشم به هم زدن از دست برود .
این در صورتی است که شما احتیاط های لازم را انجام ندهید .
مطمئن شوید که از یک SSL معتبر برای طراحی سایت خود استفاده می کنید .
این به خاطر آن است که تکنولوژی رمزگذاری از اطلاعات شما محافظت می کند حتی اگر یک هکر به آن ها دسترسی داشته باشد .
مشتریان دارند با هوش تر می شوند وقتی که خرید آنلاین انجام می دهند .
آن ها به ندرت اطلاعات شخصی خود را وارد طراحی سایت شما می کنند وقتی می بینند که فاقد ویژگی های امنیتی است .
اضافه کردن نظر مشتریان و دیدگاه آن ها در طراحی سایت باعث افزایش اعتماد کاربران می شود .
تعاریف زیادی برای سئو وجود دارد .
اما سئو در سال 2019 بیشتر دریافت ترافیک رایگان از گوگل است .
گوگل محبوب ترین موتور جست و جو در جهان است .
هنر سئو ی وب در فهم این خلاصه می شود که :
مردم چه جیز هایی جست و جو می کنند و گوگل چه نتایجی را به آن ها نشان می دهد .
باید بفهمید که چه چیز هایی را کنار هم قرار دهید تا فرصت به دست آورید .
یک سئو کار فهم خوبی از چگونگی نمایش نتایج در گوگل دارد .
او می داند که گوگل بر اساس ورودی های متفاوت چه چیز هایی را نشان می دهد .
یک سئو کار خوب درک کاملی از ریسک های بلند مدت و کوتاه مدت در بهینه سازی سایت در موتور های جست و جو دارد .
همچنین یک سئو کار فهم خوبی از انواع محتوا و سایت هایی دارد که گوگل در لیست نتایج خود نشان می دهد .
هدف هر کمپینی نمایش بیشتر در موتور های جست و جو است .
این یک فرایند ساده بود اگر مشکلات زیادی وجود نداشت .
قوانین زیادی وجود دارد که بعضی باید پیروی شوند .
برخی هم باید نادیده گرفته شود .
باید ریسک پذیر باشید .
دستاورد های خود را بسازید .
جنگ بزرگی در پیش دارید که یا می برید یا میبازید .
من به شخصه یادم می آید که یک بار یکی از سخنرانان Mountain View موتور های جست و جو را " سازندگان پادشاه " خطاب کرد .
رتبه گیری بالای سئو در گوگل بسیار ارزشمند است .
این روش تبلیغات رایگان در بهترین فضا برای نبلیغات است .
ترافیک سئو ی دریافت شده از لیست گوگل با ارزش ترین ترافیک برای یک سایت در کل جهان است .
این می تواند یک کسب و کار را بسازد یا یک کسب و کار را نابود کند .
وضعیت این بازی در سال 2019 این است که شما همچنان می توانید هدفمند روی سئو کار کنید .
شما می توانید به طور کاملا رایگان روی سایت خود کار کنید و مطالب خود را بهینه کنید تا یک بازدیدکننده را تبدیل به یک خریدار کنید .
رقابت زیادی برای دریافت این ترافیک رایگان وجود دارد .
شما نمی توانید با گوگل رقابت کنید .
به جای آن سعی کنید با رقابت کنندگان دیگر در سئو رقابت کنید .
فضای گسترده دیجیتال مارکتینگ در چند سال اخیر تکامل یافته است .
برای کسب و کار ها این موضوع کاملا رایج است که برای فروش خود استراتژی داشته باشند .
آن ها یک بودجه ی معقول را برای اجرای برنامه خود در نظر می گیرند .
بسیاری از بازدیدکنندگان آنلاین ، یک برند را در صورت نداشتن طراحی سایت مناسب جدی نمی گیرند .
داشتن یک طراحی سایت که متناسب با اهداف کسب و کار شما باشد و نیاز های مشتریان را براورده کند دیگر یک کار ترسناک نیست .
این به خاطر تکنولوژی است که این را برای صاحبان کسب و کار ممکن ساخته تا مشتریان خود را بهتر درک کنند .
آن ها با تکنولوژی محصولاتی تولید می کنند تا مشتری نتواند در مقابل خرید آن مقاومت کند .
در این جا چند فاکتور آوردیم که شما قبل از طراحی سایت باید آن ها را در نظر بگیرید :
مشتریان احتمالی قبل از بررسی گزینه بعدی دو بار فکر نمی کنند .
این اتفاق زمانی می افتد که تجربه کاربری خوبی در اختیار مشتری گذاشته نشود .
هدف شما باید این باشد که طراحی سایت خود را با ترتیب شفاف و هدفمند درست کنید .
این کار به خاطر گشت و گذار راحت کاربران در طراحی سایت انجام می شود .
این بهترین راهی است که شما می توانید یک تصویر ماندگار در ذهن آن ها بگذارید .
همچنین با این کار شما باعث می شوید مشتری چیزی که می خواهد را به راحتی در طراحی سایت شما با استفاده از موبایل به دست آورد .
داشتن زرق و برق اضافی در طراحی سایت بازدیدکننده را گیج می کند .
همچنین باعث کند شدن سرعت بارگذاری طراحی سایت شما می شود .
سعی کنید از رنگ مناسب استفاده کنید و تصاویر و فیلم ها را بهینه کنید .
کسب و کار و طراحی سایت شما بدون مخاطب وجود نخواهد داشت .
انجام تحقیق روی مخاطبان هدفتان و بازار به شما کمک می کند که همه چیز را در دید قرار دهید .
همچنین مشکلاتی را پیدا کنید که آن ها را اذیت می کند .
این کلید تهیه محتوای مناسب و به دست آوردن مخاطبان گسترده تر است .
ادامه دارد ...