آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهارم )

ادامه ی مقدمه ای برای سئو

در قسمت قبلی در مورد تکنیک های سئو ی کلاه سفید ، خاکستری و سیاه صحبت کردیم .

هیچ تک صفحه ای نمی تواند این موضوع از سئو را به طور کامل پوشش دهد .

چیزی که شما در این جا می خوانید ، پاسخ سوال هایی است که ما هنگام شروع این کار برایمان به وجود آمد .

این پاسخ ها با اعتبار گوگل تایید شده است .

مهم ترین پیشنهاد ما هنگام کار با یک سئو کار :

درخواست برای پاسخ به مشکلات با استناد از گوگل

قوانین

گوگل به وبمستران اصرار می کند که با استناد به قوانین آن سایت خود را سئو کنند .

از جمله ی آن ها می توان به محتوای با کیفیت و تکنیک های کلاه سفید سئو اشاره کرد .

پاداش این سایت ها هم مشخص است :

رتبه ی بالا در نتایج سئو

ایجاد یک محتوای قانع کننده و مفید قطعا تاثیر بیشتری از سایر فاکتور های سئو دارد .

برعکس ، سایت هایی که با زیر پا گذاشتن قوانین سئو می خواهند رتبه بگیرند باید :

پنالتی شوند .

حرف های گوگل در این باره :

به طور اساسی ، ما متوجه شدیم که سایت دارد با سیستم ما بازی می کند .

متاسفانه موفق هم شده است .

پس ما رتبه ی سئو ی آن را تنظیم خواهیم کرد .

آن را کنار خواهیم زد تا مطمئن شویم دیگر کار نمی کند .

این قوانین ، قوانین رسمی سئو نیستند .

ولی می توان نام آن ها " راهنمایی برای دریافت رتبه ی سئو در گوگل " گذاشت .

شما باید به یاد داشته باشید .

با این حال ، برخی راه های رتبه گیری در سئو ی گوگل در حقیقت غیر قانونی هستند .

مثلا هک کردن کاری غیر قانونی در آمریکا ، کانادا و انگلستان است .

شما می توانید این قوانین سئو را انتخاب کنید و از آن ها پیروی کنید .

می توانید ان ها را گسترش دهید یا کلا از آن ها صرف نظر کنید .

سئو ی کلاه سفید با توجه به این قوانین انجام می شود .

سئو ی کلاه سیاه این قوانین را زیر پا می گذارد .

چیزی که شما در این مقاله می خوانید کاملا متناسب با این قوانین سئو و در چهارچوب آموزش خواهد بود .

این مقاله به شما کمک می کند ترافیک سئو ی خود را افزایش دهید .

در قسمت بعدی توضیحات بیشتری به شما ارائه خواهیم داد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/253/

بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت را چگونه پیدا کنید و کار خود را به آن بسپارید ؟

طراحی سایت یکی از مواردی است که اکثر شرکت ها به دنبال آن هستند .

با توجه به افزایش دیجیتال مارکتینگ در این روز ها ، اهمیت طراحی سایت افزایش یافته است .

داشتن یک طراحی سایت برای تمامی کسب و کار ها اهمیت دارد .

اما فقط داشتن یک طراحی سایت کافی نیست .

در حقیقت ، باید به شکل درستی طراحی شده باشد .

این کار می تواند توسط یک شرکت طراحی سایت خوب انجام شود .

با تنوعی که در شرکت های طراحی سایت وجود دارد ، شاید سخت باشد که بخواهید درست ترین گزینه را انتخاب کنید .

در این جا چند مورد برای شما ذکر کردیم که قبل از تصمیم گیری نهایی باید به آن توجه کنید :

اعتبار

شرکت های طراحی سایت زیادی با انواع قابلیت ها و ویژگی ها وجود دارد .

شما می توانید از صد ها انتخاب موجود یکی را برگزینید .

و این دلیلی است که شما باید اعتبار یک شرکت را بدانید .

این مورد را می توانید با مشاهده نظریات مشتریان آن ها بررسی کنید .

همه چیز در این قسمت مشخص خواهد شد .

تجربه ی کار کردن تمامی مشتریان با آن شرکت طراحی سایت ذکر شده است .

تجربه

طراحی سایت فقط در مورد مدرک تحصیلی کارمندان یک شرکت مشخص نیست .

تجربه ارزش بیشتری در این زمینه دارد .

شما باید شرکتی را انتخاب کنید که تجربه ی زیادی در بازار داشته باشد .

از شرکت در مورد تجربیات و نمونه کار هایشان سوال کنید .

از آن ها بپرسید که چه مدت است که از مشتری کار قبول می کنند .

این به شما کمک می کند که متوجه شوید چقدر آن ها صادق هستند .

تعداد زیادی شرکت طراحی سایت مثل گرگ سفید وجود دارد که می توانید بر اساس تجربه استثنایی انتخابش کنید .

تخصص

تخصص در کنار تجربه ظاهر می شود .

شما نیاز دارید بدانید شرکت طراحی سایت چقدر در کارش تخصص دارد .

این مورد از مدرک تحصیلی کارمندانی که در آن جا کار می کنند مشخص می شود .

موارد دیگری که می توان اشاره کرد سرویس دهی به مشتریان و قیمت هاست که باید به آن ها توجه کنید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/254/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت سوم )

ادامه ی نکات سئو در سال 2019

  • لینک های بی کیفیت را از لیست لینک های سئو حذف کنید
  • در سایت ذکر کنید صاحب آن کیست و جزئیات تماس را نیز قرار دهید
  • محتوای سئو ی خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید
    • پیش از آن از با کیفیت بودن آن ها اطمینان حاصل کنید
  • از سایت های دیگر که کیفیت و اعتبار بالایی دارند بک لینک بگیرید
  • بازدیدکنندگان را در سایت خود نگه دارید تا نرخ بازدید سئو را افزایش دهید
  • مطالبی که کاربران در سایت شما منتشر می کنند را بررسی کنید
    • این مطالب بخشی از سئو ی سایت شما محسوب می شود
  • به موارد امنیتی سایت از جمله https توجه کنید

چیزی که واقعا در سال 2019 برای سئو اهمیت دارد ، اولویت بندی شما است .

بین سه تا شش ماه تغییرات را در ترافیک سئو ی سایت خود متوجه خواهید شد .

در اکثر موارد سئو بین 4 تا 1 سال نیاز دارد تا پتانسیل لازم را به دست آورد .

پس از آن شما می توانید منافع خود را به دست آورید .

شما باید آموزش های گوگل را مطالعه کنید و به پیشنهاد های آن در تمامی زمینه های سئو توجه کنید .

خوب زمان آن رسیده که بیشتر مطالعه کنیم .

مقدمه ای برای سئو

سئو اکثر اوقات ایجاد تغییرات کوچک در وب سایت شما است .

وقتی به تنهایی آن را بررسی کنیم این تغییرات مثل پیشرفت های عالی به نظر برسند .

اما در کنار سایر کار های سئو ، تاثیرات قابل توجهی روی تجربه کاربری سایت شما و عملکرد آن در موتور های جست و جو خواهد داشت .

این مقاله یک آموزش ابتدایی در مورد سئو ی کلاه سفید است .

ما عمدا از بعضی تکنیک های سئو اجتناب می کنیم .

احتمالا به آن ها سئو ی کلاه خاکستری می گویند .

چیزی که امروز خاکستری است امکان سیاه شدن آن از فردا وجود دارد .

گوگل نیز در این مورد نگرانی های خود را نشان داده است .

تکنیک های خاکستری ، رتبه ی سئو ی شما را کاهش خواهد داد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/251/

آینده طراحی سایت

آینده طراحی سایت چیست ؟

اینترنت دراماتیک از در دهه ی گذشته تغییر کرده است .

سرعت تکامل آن به این معنی است که :

تقریبا همه عناصر زندگی انسان در یک یا چند روش به آن وابسته است .

این وابستگی به همان اندازه است که که تکونولوژی های جدید توسعه می یابند .

یکی از بخش هایی که به سرعت آن کمک کرد طراحی سایت است .

در دهه نود ، طراحی سایت ها شامل متن و عکس های بکگراند می شد که برای تجربه گشت و گذار در اینترنت ساخته شده بود .

این گشت و گذار آن چنان الهام بخش نبود .

سریع به امروز برسیم .

طراحی سایت ها انگار آهنگ هستند .

موارد چندرسانه ای آن در حال رقصیدن هستند .

راهی که طراحی سایت ها با آن ساخته شده اند نیز تحت همین روند قرار گرفته است .

سرمایه ، زمان ، مردم و مهارت همگی در ساخت طراحی سایت های دیروز شامل می شدند .

امروزه هر کسی با دانش ابتدایی در کامپیوتر می تواند طراحی سایت خود را انجام دهد و آن را بسازد .

قدرت مردم

سایت ساز های محبوب از جمله sitejet به نظر می رسد در ده سال آینده هم به روند محبوبیت خود ادامه دهند .

آن ها به کاربران خود این قابلیت را می دهند که طراحی سایت خود را سریع انجام دهند .

این کار با حالت درگ اند دراپ انجام می شود .

همان طور که آن ها رشد می کنند ، قابلیت های شخصی سازی نیز رشد می کند .

ابزار هنری تبدیل به چیزی در گذشته می شود .

طوری که کاربران مجبورند از بین قابلیت های مختلف ، رنگ ها و قابلیت های طراحی انتخاب کنند .

خیلی از سایت ساز های محبوب هم اکنون به کاربر اجازه می دهد که به طراحی سایت خود کد دلخواهی اضافه کنند .

سهولت استفاده از این سایت ساز ها ، در کنار ذخیره سرمایه انیگزه ها و انتخاب های شخصی سازی ، به معنای کسب و کار کم تر است .

یعنی شما نیاز به کار کم تری برای طراحی سایت خود دارید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/252/

تاثیر آپدیت گستردگی دامنه ها در نتایج سئو

سایت Searchmetrics : آپدیت گوگل برای پوشش دامنه های بیشتر در نتایج سئو تاثیر گذاشت

در این قسمت می خواهیم مطالعه ی دیگری در مورد آپدیت گوگل برای دامنه های متفاوت داشته باشیم .

این آپدیت به نتایج سئو کمک شایانی کرده است .

سایت Searchmetrics مطالعه جدید خود را پیرامون پوشش دامنه های متفاوت در گوگل منتشر کرد .

این مطالعه نشان می داد که این آپدیت تاثیر به سزایی در نتایج گوگل و تفاوت دامنه ها داشته است .

این تحقیق زمانی منتشر شد که سایت موز مطالعه ای پیرامون تاثیر این آپدیت منتشر کرده بود .

یافته های اصلی

یافته های اصلی سئو از این مطالعه نشان می داد که شما پنجاه درصد امکان دارد در یک لیست 3 مورد از یک دامنه را ببینید .

این مورد پس از پایان انتشار این آپدیت سئو اتفاق افتاد .

گوگل درصد نمایش سه مورد از یک دامنه را از 6.7 درصد به 3.5 درصد رساند .

این اطلاعات از طریق داده های Searchmetrics به دست آمده است .

کلمات کلیدی که بیش از 3 مورد از یک دامنه را در ده تای اصلی نشان می دهند تاثیرشان صفر است .

این درصد از 1.8 به صفر رسیده است .

اما تناوب نمایش دو نتیجه از یک دامنه در لیست سئو کمی افزایش داشته است .

این درصد از 43.6 به 44.2 رسیده است .

با این که یک افزایش کوچک است و گوگل به طور مشخص تاثیرش را روی نمایش بیش از دو نتیجه از یک سایت گذاشته است .

تصاویر

نمودار زیر تغییرات را برای قبل و بعد از این آپدیت نشان می دهد :

سئو

انواع ورودی ها

Searchmetrics توضیح داد که نوع ورودی اهمیت دارد .

اگر ورودی ناوبری بود در مقابل اطلاعات و تراکنش برای مثال ، برای گوگل فرق می کند که چه دامنه هایی را نشان دهد .

گوگل گفت بعضی ورودی ها بیش از دو نتیجه سئو از یک دامنه را نشان می دهد .

کلیت

تحقیقات نشان داد چگونه سایت های کوچک شانس بیشتری برای رتبه گیری سئو دارند .

از این به بعد سایت های بیشتری می توانند در رقابت سئو ی گوگل شرکت کنند .

این رقابت می توانند در تمامی زمینه ها باشد .

چرا برای ما مهم است ؟

دوباره ، نمایش دامنه های متفاوت فضایی باز تر برای رقابت شما در کلمات سخت تر ایجاد می کند .

گستردگی بیشتر در لیست دامنه های سئو ، شانس سایت های دیگر را برای رتبه گیری بیشتر می کند .

شاید کار بعضی از شرکت ها سخت شود ولی در عوض موقعیت رتبه گیری برای همه یکسان می شود .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/249/