در قسمت قبلی در مورد تکنیک های سئو ی کلاه سفید ، خاکستری و سیاه صحبت کردیم .
هیچ تک صفحه ای نمی تواند این موضوع از سئو را به طور کامل پوشش دهد .
چیزی که شما در این جا می خوانید ، پاسخ سوال هایی است که ما هنگام شروع این کار برایمان به وجود آمد .
این پاسخ ها با اعتبار گوگل تایید شده است .
مهم ترین پیشنهاد ما هنگام کار با یک سئو کار :
درخواست برای پاسخ به مشکلات با استناد از گوگل
گوگل به وبمستران اصرار می کند که با استناد به قوانین آن سایت خود را سئو کنند .
از جمله ی آن ها می توان به محتوای با کیفیت و تکنیک های کلاه سفید سئو اشاره کرد .
پاداش این سایت ها هم مشخص است :
رتبه ی بالا در نتایج سئو
ایجاد یک محتوای قانع کننده و مفید قطعا تاثیر بیشتری از سایر فاکتور های سئو دارد .
برعکس ، سایت هایی که با زیر پا گذاشتن قوانین سئو می خواهند رتبه بگیرند باید :
پنالتی شوند .
حرف های گوگل در این باره :
به طور اساسی ، ما متوجه شدیم که سایت دارد با سیستم ما بازی می کند .
متاسفانه موفق هم شده است .
پس ما رتبه ی سئو ی آن را تنظیم خواهیم کرد .
آن را کنار خواهیم زد تا مطمئن شویم دیگر کار نمی کند .
این قوانین ، قوانین رسمی سئو نیستند .
ولی می توان نام آن ها " راهنمایی برای دریافت رتبه ی سئو در گوگل " گذاشت .
شما باید به یاد داشته باشید .
با این حال ، برخی راه های رتبه گیری در سئو ی گوگل در حقیقت غیر قانونی هستند .
مثلا هک کردن کاری غیر قانونی در آمریکا ، کانادا و انگلستان است .
شما می توانید این قوانین سئو را انتخاب کنید و از آن ها پیروی کنید .
می توانید ان ها را گسترش دهید یا کلا از آن ها صرف نظر کنید .
سئو ی کلاه سفید با توجه به این قوانین انجام می شود .
سئو ی کلاه سیاه این قوانین را زیر پا می گذارد .
چیزی که شما در این مقاله می خوانید کاملا متناسب با این قوانین سئو و در چهارچوب آموزش خواهد بود .
این مقاله به شما کمک می کند ترافیک سئو ی خود را افزایش دهید .
در قسمت بعدی توضیحات بیشتری به شما ارائه خواهیم داد .
طراحی سایت یکی از مواردی است که اکثر شرکت ها به دنبال آن هستند .
با توجه به افزایش دیجیتال مارکتینگ در این روز ها ، اهمیت طراحی سایت افزایش یافته است .
داشتن یک طراحی سایت برای تمامی کسب و کار ها اهمیت دارد .
اما فقط داشتن یک طراحی سایت کافی نیست .
در حقیقت ، باید به شکل درستی طراحی شده باشد .
این کار می تواند توسط یک شرکت طراحی سایت خوب انجام شود .
با تنوعی که در شرکت های طراحی سایت وجود دارد ، شاید سخت باشد که بخواهید درست ترین گزینه را انتخاب کنید .
در این جا چند مورد برای شما ذکر کردیم که قبل از تصمیم گیری نهایی باید به آن توجه کنید :
شرکت های طراحی سایت زیادی با انواع قابلیت ها و ویژگی ها وجود دارد .
شما می توانید از صد ها انتخاب موجود یکی را برگزینید .
و این دلیلی است که شما باید اعتبار یک شرکت را بدانید .
این مورد را می توانید با مشاهده نظریات مشتریان آن ها بررسی کنید .
همه چیز در این قسمت مشخص خواهد شد .
تجربه ی کار کردن تمامی مشتریان با آن شرکت طراحی سایت ذکر شده است .
طراحی سایت فقط در مورد مدرک تحصیلی کارمندان یک شرکت مشخص نیست .
تجربه ارزش بیشتری در این زمینه دارد .
شما باید شرکتی را انتخاب کنید که تجربه ی زیادی در بازار داشته باشد .
از شرکت در مورد تجربیات و نمونه کار هایشان سوال کنید .
از آن ها بپرسید که چه مدت است که از مشتری کار قبول می کنند .
این به شما کمک می کند که متوجه شوید چقدر آن ها صادق هستند .
تعداد زیادی شرکت طراحی سایت مثل گرگ سفید وجود دارد که می توانید بر اساس تجربه استثنایی انتخابش کنید .
تخصص در کنار تجربه ظاهر می شود .
شما نیاز دارید بدانید شرکت طراحی سایت چقدر در کارش تخصص دارد .
این مورد از مدرک تحصیلی کارمندانی که در آن جا کار می کنند مشخص می شود .
موارد دیگری که می توان اشاره کرد سرویس دهی به مشتریان و قیمت هاست که باید به آن ها توجه کنید .
چیزی که واقعا در سال 2019 برای سئو اهمیت دارد ، اولویت بندی شما است .
بین سه تا شش ماه تغییرات را در ترافیک سئو ی سایت خود متوجه خواهید شد .
در اکثر موارد سئو بین 4 تا 1 سال نیاز دارد تا پتانسیل لازم را به دست آورد .
پس از آن شما می توانید منافع خود را به دست آورید .
شما باید آموزش های گوگل را مطالعه کنید و به پیشنهاد های آن در تمامی زمینه های سئو توجه کنید .
خوب زمان آن رسیده که بیشتر مطالعه کنیم .
سئو اکثر اوقات ایجاد تغییرات کوچک در وب سایت شما است .
وقتی به تنهایی آن را بررسی کنیم این تغییرات مثل پیشرفت های عالی به نظر برسند .
اما در کنار سایر کار های سئو ، تاثیرات قابل توجهی روی تجربه کاربری سایت شما و عملکرد آن در موتور های جست و جو خواهد داشت .
این مقاله یک آموزش ابتدایی در مورد سئو ی کلاه سفید است .
ما عمدا از بعضی تکنیک های سئو اجتناب می کنیم .
احتمالا به آن ها سئو ی کلاه خاکستری می گویند .
چیزی که امروز خاکستری است امکان سیاه شدن آن از فردا وجود دارد .
گوگل نیز در این مورد نگرانی های خود را نشان داده است .
تکنیک های خاکستری ، رتبه ی سئو ی شما را کاهش خواهد داد .
اینترنت دراماتیک از در دهه ی گذشته تغییر کرده است .
سرعت تکامل آن به این معنی است که :
تقریبا همه عناصر زندگی انسان در یک یا چند روش به آن وابسته است .
این وابستگی به همان اندازه است که که تکونولوژی های جدید توسعه می یابند .
یکی از بخش هایی که به سرعت آن کمک کرد طراحی سایت است .
در دهه نود ، طراحی سایت ها شامل متن و عکس های بکگراند می شد که برای تجربه گشت و گذار در اینترنت ساخته شده بود .
این گشت و گذار آن چنان الهام بخش نبود .
سریع به امروز برسیم .
طراحی سایت ها انگار آهنگ هستند .
موارد چندرسانه ای آن در حال رقصیدن هستند .
راهی که طراحی سایت ها با آن ساخته شده اند نیز تحت همین روند قرار گرفته است .
سرمایه ، زمان ، مردم و مهارت همگی در ساخت طراحی سایت های دیروز شامل می شدند .
امروزه هر کسی با دانش ابتدایی در کامپیوتر می تواند طراحی سایت خود را انجام دهد و آن را بسازد .
سایت ساز های محبوب از جمله sitejet به نظر می رسد در ده سال آینده هم به روند محبوبیت خود ادامه دهند .
آن ها به کاربران خود این قابلیت را می دهند که طراحی سایت خود را سریع انجام دهند .
این کار با حالت درگ اند دراپ انجام می شود .
همان طور که آن ها رشد می کنند ، قابلیت های شخصی سازی نیز رشد می کند .
ابزار هنری تبدیل به چیزی در گذشته می شود .
طوری که کاربران مجبورند از بین قابلیت های مختلف ، رنگ ها و قابلیت های طراحی انتخاب کنند .
خیلی از سایت ساز های محبوب هم اکنون به کاربر اجازه می دهد که به طراحی سایت خود کد دلخواهی اضافه کنند .
سهولت استفاده از این سایت ساز ها ، در کنار ذخیره سرمایه انیگزه ها و انتخاب های شخصی سازی ، به معنای کسب و کار کم تر است .
یعنی شما نیاز به کار کم تری برای طراحی سایت خود دارید .
در این قسمت می خواهیم مطالعه ی دیگری در مورد آپدیت گوگل برای دامنه های متفاوت داشته باشیم .
این آپدیت به نتایج سئو کمک شایانی کرده است .
سایت Searchmetrics مطالعه جدید خود را پیرامون پوشش دامنه های متفاوت در گوگل منتشر کرد .
این مطالعه نشان می داد که این آپدیت تاثیر به سزایی در نتایج گوگل و تفاوت دامنه ها داشته است .
این تحقیق زمانی منتشر شد که سایت موز مطالعه ای پیرامون تاثیر این آپدیت منتشر کرده بود .
یافته های اصلی سئو از این مطالعه نشان می داد که شما پنجاه درصد امکان دارد در یک لیست 3 مورد از یک دامنه را ببینید .
این مورد پس از پایان انتشار این آپدیت سئو اتفاق افتاد .
گوگل درصد نمایش سه مورد از یک دامنه را از 6.7 درصد به 3.5 درصد رساند .
این اطلاعات از طریق داده های Searchmetrics به دست آمده است .
کلمات کلیدی که بیش از 3 مورد از یک دامنه را در ده تای اصلی نشان می دهند تاثیرشان صفر است .
این درصد از 1.8 به صفر رسیده است .
اما تناوب نمایش دو نتیجه از یک دامنه در لیست سئو کمی افزایش داشته است .
این درصد از 43.6 به 44.2 رسیده است .
با این که یک افزایش کوچک است و گوگل به طور مشخص تاثیرش را روی نمایش بیش از دو نتیجه از یک سایت گذاشته است .
نمودار زیر تغییرات را برای قبل و بعد از این آپدیت نشان می دهد :
Searchmetrics توضیح داد که نوع ورودی اهمیت دارد .
اگر ورودی ناوبری بود در مقابل اطلاعات و تراکنش برای مثال ، برای گوگل فرق می کند که چه دامنه هایی را نشان دهد .
گوگل گفت بعضی ورودی ها بیش از دو نتیجه سئو از یک دامنه را نشان می دهد .
تحقیقات نشان داد چگونه سایت های کوچک شانس بیشتری برای رتبه گیری سئو دارند .
از این به بعد سایت های بیشتری می توانند در رقابت سئو ی گوگل شرکت کنند .
این رقابت می توانند در تمامی زمینه ها باشد .
دوباره ، نمایش دامنه های متفاوت فضایی باز تر برای رقابت شما در کلمات سخت تر ایجاد می کند .
گستردگی بیشتر در لیست دامنه های سئو ، شانس سایت های دیگر را برای رتبه گیری بیشتر می کند .
شاید کار بعضی از شرکت ها سخت شود ولی در عوض موقعیت رتبه گیری برای همه یکسان می شود .