برنامه داشته باشید
این جایی است که محتوای متنی تبدیل به تصویر می شود .
آن چه که در مورد مشتریان فعلی خود می دانید را در نظر بگیرید .
تحقیق کنید که آن ها چگونه از بازدیدکننده به مشتری تبدیل می شوند .
سپس از این اطلاعات برای ساخت استراتژی خود استفاده کنید .
از شر موارد زیر در طراحی سایت خود خلاص شوید
عناصر خاصی در طراحی سایت وجود دارد که از پیغام و ارزشی که شما دارید تلاش می کنید ارائه دهید کم می کند .
محتوایی که خیلی طولانی باشد ، انیمیشن های پیچیده و عکس های چسبنده در طراحی سایت چند مورد از آن ها است .
جذب اکثر توجه یک مخاطب که کم تر از ده ثانیه به طراحی سایت شما توجه می کند بسیار ضروری است .
شما باید این کار را با محتوای کوتاه و بخش های قوی انجام دهید .
در کنار این موارد می توانید از آیکون ها و عکس های مناسب نیز استفاده کنید .
این بخش های توسط سر تیتر های واضح و مختصر طبقه بندی می شود .
اگر کار های بالا را انجام داده اید :
این بخش های طراحی سایت را بازرسی کنید که اصطلاحات مبهم و به درد نخور وجود نداشته باشد .
این ها همه اصطلاحاتی است که توسط هزاران شرکت به کار گرفته شده است و محتویات سایت شما را جذاب نمی کند .
ناوبار
وقتی که دارید طراحی سایت انجام می دهید ، بخش ناوبار ضروری است .
این بخش نقشه ای پایه است که قسمت های اصلی که بازدیدکننده می تواند آن ها را مشاهده کند ، نشان می دهد .
هیچ چیزی بد تر از طراحی سایتی نیست که ناوبار نا مشخصی داشته باشد و سازماندهی لازم را نداشته باشد .
وقتی بحث تقویت بخش ناوبار طراحی سایت شما می شود ضروری است که مطمئن شوید :
مشتریان احتمالی شما بتوانند چیزی که دنبالش هستند را پیدا کنند .
برخی ویژگی های یک ناوبار ایده آل شامل طراحی واکنش گرا ، محتوای ساده و همچنین سلسله مراتب ناوباری است .
اگر مردم نتوانند چیزی که می خواهند را پیدا کنند هیچ دلیلی وجود ندارد که در سایت شما بمانند .
آن ها به سرعت وارد سایت رقیبتان خواهند شد .
در قسمت بعدی از این مقاله از طراحی سایت خواهیم داشت :
امیدواریم که تا این جا توانسته باشیم نظر شما کاربران را به طراحی سایت جلب کرده باشیم .