هدف اصلی طراحی سایت شما این است که پیام شما یا اهدافتان را برساند .
بنابراین اولین اولویت شما باید این باشد که مطمئن شوید :
محتوای موجود در طراحی سایت شما مرتبط و از لحاظ گرامر درست باشد .
شما باید این را نیز در نظر بگیرید که تمامی افراد که از اینترنت استفاده می کنند :
با زبانی که شما استفاده می کنید به خوبی آشنایی ندارند .
بنابراین ، شما باید جملات و بند های خود را طوری سازماندهی کنید که :
مردم با تحصیلات ابتدایی نیز متوجه منظور و حرف های شما بشوند .
یکی از مهم ترین ابزار ها یا روش ها برای دریافت ترافیک برای طراحی سایت خود ، سئو است .
سئو یا بهینه سازی موتور های جست و جو روندی است که طراحی سایت شما را بهینه می کند تا :
در موتور های جست و جوی معروف رتبه بالایی بگیرد .
از معروف ترین های آن ها می توان به گوگل اشاره کرد .
این روش ها شامل استفاده از تگ ها ، عکس ها ، کلمات کلیدی و بک لینک ها می شود .
اکنون ، قبل از این که گیج شوید یا احساس خفگی کنید ، بدانید که سئو ی یک طراحی سایت خیلی سخت نیست .
در حقیقت ، هر کسی به طور رایگان می تواند سئو ی پایه را در سطح اینترنت یاد بگیرد .
با این حال ، اگر می خواهید به کیفیت بالا برسید که سئو کاران شما را به آن می رسانند :
می توانید از یک شرکت طراحی سایت محبوب درخواست کمک کنید .
در قسمت بعدی موارد زیر را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد :
گروه گرگ سفید همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد .
شما می توانید سوال های خود را از طریق تیکتینگ با ما در میان بگذارید .
سازگاری با انواع مرورگر ها یکی از مهم ترین مواردی است که باید رعایت کنید .
طبق راهنمای گوگل در سال 2017 :
محتوای اصلی سئو دلیلی است که صفحه وجود دارد .
یا شاید باید دلیلی باشد که صفحه وجود داشته باشد .
گوگل روی چه چیزی تمرکز کرده است ؟
تمامی نگرانی گوگل در سئو مربوط به هدف یک صفحه است .
از دیگر موارد می توان به محتوای اصلی یک صفحه ، محتوای تکمیلی آن و روشی است که آن صفحه کسب درآمد می کند .
و این که آیا این روش ، تجربه کاربری را در مورد استفاده از محتوای اصلی سئو تحت تاثیر قرار می دهد ؟
اگر سئو ی یک وب سایت برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری به منظور استفاده از محتوای اصلی باشد :
وبمستران باید مراقب باشند که همین راه را پیش بگیرند .
همچنین گوگل یک الگوریتم برای ترتیب صفحه دارد که صفحاتی که در بالای آن ها تبلیغات زیادی وجود دارد را کنار می گذارد .
یا سایت هایی که کاربر را مجبور می کنند :
برای رسیدن به محتوای اصلی سئو ، تبلیغات زیادی را اسکرول کنند .
محتوای مکمل سئو که کیفیت بالایی دارد باید برای تجربه کاربری جذاب یک صفحه یا سایت ، مشارکت داشته باشد .
همچنین این بخش نباید با محتوای اصلی سئو در تناقض باشد یا در کار آن اختلال ایجاد کند .
گوگل می گوید :
محتوای اصلی سئو دلیلی است که صفحه وجود دارد .
یا شاید باید دلیلی باشد که صفحه وجود داشته باشد .
پس احتمالا مهم ترین بخش یک سایت برای سئو از نظر گوگل ، محتوای اصلی است .
یک مثال از محتوای مکمل در یک صفحه از سئو ، لینک های ناوبار است .
این لینک ها به کاربر اجازه می دهد از بخش های دیگر سایت بازدید کند .
همچنین لینک های موجود در هدر و فوتر نیز می تواند نقشی در این مورد داشته باشد .
در قسمت بعدی اطلاعات بیشتری در مورد محتوای مکمل یک صفحه در اختیار شما خواهیم گذاشت .
این که چه چیز هایی می تواند در این بخش از سئو ایفای نقش کند ، موضوعی است که احتمالا ذهن شما را بسیار درگیر کرده است .
امروزه ، هیچ شکی نیست که اینترنت نقش مهمی در هر چیزی ایفا می کند .
دولت ، کسب و کار ، رسانه ، سرگرمی و حتی روابط اجتماعی به طور وسیعی به اینترنت وابسته است .
اینترنت تبدیل به یک کاغذ و خودکار ، تابلوی اعلانات ، میکروفون ، صفحه تلویزیون و پیام رسان در یک پکیج شده است .
و حتی پس از آن ، هیچ نشانی از توقف در این مسیر نداده است .
و همچنان به نوآوری و معرفی پیشرفت ها ادامه می دهد .
که باعث تغییرات زیادی در زندگی ما شده است .
بنابراین ، این کامل ایمن است که فرض کنیم داشتن حضور آنلاین قطعا برای بقا در این نسل یکی از باید ها است .
امروزه ، ایجاد حضور آنلاین به این راحتی ها هم نیست .
وقتی که نام طراحی سایت خود را انتخاب کنید که انصافا کار راحتی است
شما باید اطلاعات مرتبط در مورد خودتان ، هدفتان و پیامتان که همگی به زمان و تلاش قابل توجهی نیاز دارد ، در طراحی سایت قرار دهید .
بعد از آن ، شما باید با بقیه فاکتور ها تعامل کنید .
مثلا چگونه روابط خود را با مردم دیگر در اینترنت پایه گذاری کنید .
یا چگونه محتوای خود را مدیریت کنید تا مردم به راحتی و آسانی به ان ها دسترسی پیدا کنند .
و در آخر ، طراحی سایت خود را مستحکم نگه دارید و مطمئن شوید که بروز است .
و برای این که به شما کمک کنیم که متوجه شوید طراحی سایت شما برای این شروع اینترنتی آماده است :
ما 5 راه برای شما ذکر کرده ایم که می توانید متوجه شوید طراحی سایت شما آمادگی لازم را دارد یا خیر .
در ثسمت بعدی این 5 مورد را برای شما ذکر خواهیم کرد .
شما باید در طراحی سایت خود تمامی این پنج مورد را به کار ببرید تا مطمئن شوید :
طراحی سایت شما آمادگی لازم برای حضور در بین طراحی سایت های سال 2019 را دارد .
در ادامه با گرگ سفید همراه باشید .
هدف گوگل این است که به صفحاتی در سئو رتبه دهد که :
نویسنده آن ها تخصص قابل اعتماد در تجربه زمینه ای داشته باشند که دارند در مورد آن می نویسند .
این رتبه بندی های کیفیت ( انجام شده توسط ارزیابی انسانی ) بر اساس سه حرف E.A.T یا E-A-T یا EAT مشخص می شود .
این سه حرف مربوط به سه کلمه " Authoritativeness " ، " Expertise " و " Trustworthiness " است .
معنی این کلمات به ترتیب : " تخصص " ، " اعتبار " و " اعتماد و امانت داری " است .
این سه ویژگی سئو باید در محتوای اصلی صفحه وجود داشته باشد .
راهنمای گوگل در مورد ارزیابی کننده کیفیت در سال 2017 را برای شما آورده ایم :
تخصص ، اعتبار و اعتماد هسته های مهم کیفیت در سئو است .
مهم : کمبود شاخص های EAT می تواند باعث دریافت کیفیت پایین از جانب گوگل برای سئو شود .
همچنین داریم :
مقدار تخصص ، اعتبار و اعتماد که یک سایت در سئو دارد ، بسیار مهم است .
کیفیت و مقدار محتوای اصلی ، اطلاعات یک سایت و محبوبیت آن می تواند این شاخص ها را در سئو تحت تاثیر قرار دهد .
در مورد موضوع صفحه فکر کنید .
چه تخصص هایی ضروری است که یک صفحه به هدف خود برسد ؟
استاندارد یک تخصص بستگی به موضوع صفحه دارد .
کسانی که به شما لینک می دهند ، می توانند روی این شاخص های سئو تاثیر بگذارند .
این سخنان Marie Haynes در سال 2018 را نیز در نظر داشته باشید :
من از Gary در مورد شاخص های EAT سوال کردم .
او گفت به طور گسترده به لینک هایی بستگی دارد که شما از سایت های معتبر دریافت می کنید .
برای مثال ، اگر واشنگتن پست به شما لینک دهد ، خیلی خوب است .
گوگل به طور مخفیانه همچنان یک موتور جست و جو بر اساس لینک دهی در سئو است .
در سال 2019 زمان و تلاش بیشتری نیاز است که سایت خود را به بالای لیست سئو ی گوگل برسانید .
در قبل این کار به مراتب راحت تر بود .
در قسمت بعدی در مورد محتوای اصلی صفحه صحبت خواهیم کرد .
دکمه های شبکه های اجتماعی بیشتر از چیزی که امروز در طراحی سایت ها می بینید ، رایج شد .
آن ها واقعا یک هدف بسیار مهم دارند :
به خواننده اجازه می دهد محتوای طراحی سایت را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد .
همیشه به هر طراحی سایت که انجام می دهید ، چنین دکمه هایی را انجام دهید .
زمانی که انجام دادید ، اگر محتوا قابلیت اشتراک گذاری داشته باشد می توانید ترافیک طراحی سایت خود را افزایش دهید .
بهترین و ایده آل ترین مکان برای این دکمه ها ، بالا ترین و پایین ترین قسمت از محتوای پست می باشد .
دکمه های دستوری که به Call-To-Action نیز معروف هستند ، چیزی است که برای هر طراحی سایت ضروری و الزامی می باشد .
اگر یک طراحی سایت هدفش این باشد که کاربری را متقاعد کند که کار مشخصی را انجام دهد :
باید از آن ها استفاده کند .
برای مثال می توان به ثبت نام در سایت یا خرید یک محصول اشاره کرد .
هر نوشته ی وبلاگ در طراحی سایت ، نیاز به یکی از این دکمه ها دارد .
عکس ها در یک طراحی سایت بسیار کارآمد هستند .
زیرا محتوا را جذاب می کنند وقتی یک مفهوم را منتقل می کنند .
این ممکن است که از بین عکس های مختلف برای طراحی سایت انتخاب کنید .
با این حال ، شما نمی توانید هر عکسی را انتخاب کنید .
آن هایی را انتخاب کنید که متناسب با طراحی سایت هستند و کیفیت بالایی دارند .
عکس ها می توانند از سایت هایی که مخزن هستند به دست آیند .
ممکن است نیاز باشد برای آن ها هزینه پرداخت کنید ولی در عوض خیلی بهتر هستند .
آخرین مورد ولی بی اهمیت نیست !
طراحی سایت شما به اندازه ناوبار آن خوب خواهد بود .
این کاملا پر رنگ است زیرا مهم ترین قسمت طراحی سایت را تشکیل می دهد .
بازدیدکنندگان دوست ندارند وارد سایتی شوند که ناوبار نامناسبی دارد .
طراحی سایت که شما آن را انجام می دهید باید اطلاعات مورد نیاز کاربر را در چند ثانیه به آن ها بدهد .
همچنین باید شامل یک قسمت جست و جوی خوب باشد تا کاربر هر چیزی را که خواست دقیقا به دست آورد .