چرا به یک صفحه اصلی خیره کننده نیاز دارید ؟

دلایلی که شما نیاز به یک صفحه اصلی خیره کننده دارید چیست ؟

اولین نگاه همیشه در ذهن باقی می ماند .

یک اشتباه کوچک ممکن است فروش کسب و کار شما را به خطر بیندازد .

این دقیقا همان چیزی است که شما باید هنگام طراحی سایت در صفحه اصلی در ذهن نگه دارید .

با توجه به یک تحقیق قطعی ، حدود نود و چهار درصد از نگاه اول بازدیدکنندگان بستگی به پایه طراحی سایت دارد .

این عدد بسیار بزرگی در این زمینه است .

با یک صفحه اصلی خیره کننده در طراحی سایت ، شما می توانید مطمئن باشید که بازدیدکنندگان شما برای مشاهده بیشتر باز خواهند گشت .

زیرا شما آن ها را در نگاه اول قانع کرده اید .

بدون این مورد ، رقبا از شما جلو خواهند زد و بزودی شما کسب و کارتان را پایان خواهید داد .

صفحه اصلی شما ، برندتان را قدرت می بخشد

وقتی مشتریان روی لینکی که به طراحی سایت شما داده شده است کلیک می کنند ، اولین صفحه ای که به آن ها نمایش داده می شود ، صفحه اصلی است .

این چیزی است که تعیین می کند که آیا آن ها طراحی سایت را ترک می کنند یا خیر ؟

درست مثل پذیرش در یک دفتر کار :

اگر آن ها مودب نباشند ، سرد برخورد کنند و به درستی میزبانی نکنند ، شما در اولین فرصت آن جا را ترک خواهید کرد .

با این حال ، وقتی شما به یک مسئول پذیرش می رسید که با لبخند با شما صحبت می کند :

چه اتفاقی می افتد ؟

یا مثلا کسی که نگران مشکل شماست و تلاش می کند مشکل شما را درک کند یا کسی که آماده است خدماتشان را به شما پیشنهاد کند .

به طور ساده به خاطر همین برخورد اولیه قبل از این که مشکل خود را بیان کنید :

احساس می کنید که همین الان مشکل شما حل شده است .

این دقیقا همان اتفاقی است که در مورد یک طراحی سایت خیره کننده اتفاق می افتد .

شما برند خود را قوی می کنید زیرا مشتری یک تصویر کامل از چیزی که انتظار داشت را در اختیار دارد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/302/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بیست و یکم )

محتوای مکمل یک صفحه

ادامه نکات کلیدی درباره محتوای مکمل در سئو

  • گمراه کردن یا اساس طراحی فریبنده کار را خیلی سخت می کند که بگوییم هیچ پاسخی در این صفحه نیست .
    • که باعث ضعیف شدن تجربه کاربری می شود .
  • ریدایرکت کردن در سئو حقیقت منتقل کردن کاربر به آدرس دیگری است که در ابتدا درخواست شده است .
    • دلیل های زیاد خوبی برای ریدایرکت وجود دارد برای مثال :
      • وقتی یک سایت به یک آدرس جدید می رود ، با این حال ، بعضی ریدایرکت ها طراحی شده است تا موتور های جست و جو و کاربران را فریب دهد .
    • این ها یک تجربه کاربری ضعیف است و کاربران شاید احساس گیجی با فریب خوردگی کنند .
    • ما این نوع ریدایرکت ها را برای سئو ، مخفی می نامیم .
    • این ریدایرکت ها در سئو فریبنده است و باید امتیاز پایینی در کیفیت دریافت کند .
  • با این حال ، شما احتمالا با صفحاتی رو به رو شوید که شامل بحث های اسپم در فروم یا کامنت ها باشد .
    • ما این موارد را در سئو اسپم در نظر می گیریم اگر کسی کامنت نا مربوطی ارسال کند یا به نظر برسد که کمکی به کاربر نمی کند .
      • اما در عوض برای تبلیغ یک محصول یا لینک سازی استفاده شده است .
    • بار ها این کامنت ها توسط بوت ها ارسال شده است .
    • کامنت های اسپم در سئو به راحتی شناسایی می شود .
    • این کامنت ها احتمالا شامل تبلیغ ، دانلود یا لینک های دیگر یا متن های کوتاه نا مربوط به موضوع صفحه است .
      • برای مثال می توان به جمله هایی مثل " سلام " ، " خوبه " ، " من این جا جدید هستم " اشاره کرد .
    • وبمستران باید این کامنت ها را شناسایی کنند و برای این که تجربه کاربری ضعیفی در سئو نداشته باشند ، آن ها را پاک کنند .
  • این اعمال سئو کار را برای خواندن خیلی سخت می کند و یک تجربه کاربری ضعیف حساب می شود .
    • منظور کم کیفیت ترین نوع محتوای اصلی در سئو بدون هیچ تغییری و استفاده از کپی از مطالب دیگران است .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/301/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بیستم )

محتوای مکمل یک صفحه

نکات کلیدی درباره محتوای مکمل

  • محتوای مکمل در سئو می تواند قسمت بزرگی از یک صفحه با کیفیت باشد که به دلیل هدفش جذابیت دارد .
  • محتوای مکمل مفید ، محتوایی است که مورد هدف محتوا و هدف صفحه قرار گرفته است .
  • سایت های کوچک تر مثل سایت های کسب و کار های محلی و سازمان های اجتماعی یا وبسایت ها و وبلاگ های شخصی برای هدفشان شاید به محتوای مکمل کم ترین نیاز داشته باشد .
  • یک صفحه می تواند بدون داشتن محتوای مکمل در سئو ، رتبه بالا یا حتی بالا ترین رتبه را بگیرد .

در این جا نقل قول هایی در مورد محتوای مکمل سئو داریم :

  • محتوای مکمل در یک تجربه کاربری خوب در صفحه تاثیر دارد . اما به طور مستقیم به صفحه برای رسیدن به هدفش کمک نمی کند .
  • محتوای مکمل سئو توسط وبمستران تولید می شود و یک بخش مهم از تجربه کاربری است .
    • یک نوع رایج از آن لینک های ناوبار است که به کاربران اجازه می دهد بخش های دیگر سایت را مشاهده کنند .
    • در بعضی از موارد محتوای پشت تب ها ممکن است به عنوان بخشی از محتوای مکمل در نظر گرفته شود .
  • محتوای مکملی که در تجربه کاربری یک صفحه و سایت مشارکت دارد :
    • یک نقطه قوت برای دریافت کیفیت بالا در سئو است .
    • این جمله پنج بار برای سئو تکرار شده است .
  • با این حال ما از سایت شرکت ها و سازمان های بزرگ انتظار داریم که تجربه کاربری خوبی برای سایتشان به کار گیرند .
    • برای مثال می توان به محتوای مکمل مفید اشاره کرد .
  • برای سایت های بزرگ ، محتوای مکمل ممکن است یکی از راه های اساسی برای کاربران باشد تا محتوای اصلی را پیدا کنند و در سایت جست و جو کنند .
    • کمبود محتوای مکمل مفید در سایت های بزرگ با محتوای زیاد ممکن است :
      • یکی از دلایل دریافت رتبه پایین در کیفیت باشد .
  • با این حال بعضی صفحات عمدا طوری طراحی شده است که تجربه کاربر را از محتوای اصلی به سمت تبلیغات ببرد .
    • به غیر از تبلیغات می توان به لینک های تبلیغاتی یا محتوای مکمل سئو نیز اشاره کرد .
    • در این موارد خواندن یا استفاده از محتوای اصلی سخت می شود که نتیجه آن یک تجربه کاربری ضعیف است .
    • این صفحات باید رتبه پایینی در سئو بگیرد .

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/299/

آمادگی طراحی سایت شما برای سال 2019 ( قسمت سوم )

پنج روش برای این که متوجه شوید طراحی سایت شما برای سال 2019 آماده است یا خیر

در قسمت قبلی در مورد اصلاح محتوای طراحی سایت صحبت کردیم .

در ابتدا شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تهیه کردید متناسب و از لحاظ نگارشی درست باشد .

زیرا هدف از محتوای طراحی سایت شما ، انتقال هدف شما است .

همچنین باید در نظر داشته باشید زبانی که شما صحبت می کنید لزوما به صورت کامل برای بقیه قابل فهم نیست .

پس باید ساختار متن خود طوری بچینید که قابل فهم باشد .

همچنین در مورد سئو ی طراحی سایت نیز صحبت کردیم و برای انجام آن تاکید فراوان داریم .

سازگاری با مرورگر های مختلف

مرورگر های زیادی وجود دارد که به کاربران اجازه دسترسی به اینترنت را می دهد .

در اکثر موارد ، این مرورگر ها مشکلات زیادی در سازگاری با طراحی سایت شما خواهد داشت .

بنابراین قبل از این که طراحی سایت خود را آنلاین کنید :

مطمئن شوید که از طریق همه این مرورگر ها می توانید به آن بدون مشکلی دسترسی داشته باشید .

اگر مشکلی وجود داشت نیز اطمینان حاصل کنید که حل شده باشد .

بکاپ گیری

علامت دیگری که نشان می دهد طراحی سایت شما آماده است این است که شما از قسمت های مهم آن بکاپ داشته باشید .

در کنار تمامی تلاش ها ، خوب است که نقشه B نیز داشته باشید .

بنابراین ، در مورد شما ، باید در هنگام آنلاین کردن طراحی سایت ، به مشکلی بخورید .

اگر شما بکاپ داشته باشید ، می توانید این مشکل را حل کنید و دوباره وبسایت خود را راه بیندازید .

پشتیبانی

آخرین مورد است ولی بی اهمیت نیست .

یکی از علائم یک طراحی سایت خوب ، سیستم ریسپانسیو و سریع است .

این مورد همچنین شامل سیستم چت آنلاین و ایمیلی است که پاسخگوی آن باشید .

تمامی این چیز های کوچک باید به ترتیب به طراحی سایت شما اضافه شود تا عملکرد درستی داشته باشد .

و در نهایت مهم تر این که مطمئن شوید تمامی بازدیدکنندگان یک تجربه کاربری شیرین و راحت داشته باشند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/300/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت نوزدهم )

محتوای مکمل یک صفحه

محتوای مکمل یک صفحه چیست ؟

در راهنمای گوگل در مورد سئو در سال 2017 داریم :

محتوای مکمل یک صفحه ، در یک تجربه کاربری خوب از صفحه مشارکت دارد .

اما به طور مستقیم به صفحه کمک نمی کند که به هدفش در سئو برسد .

محتوای مکمل به وبمستران کمک می کند و بخش مهمی از تجربه کاربری است .

یک نوع رایج از محتوای مکمل لینک های ناوبار است که به کاربر اجازه می دهد از بخش های دیگر سایت دیدن کند .

در نظر داشته باشید که در برخی موارد ، محتوای پشت هر تب ممکن است به عنوان بخشی از محتوای مکمل صفحه در نظر گرفته شود .

وقتی بحث صفحه وب و تجربه کاربری مثبت می شود :

گوگل در مورد عملکرد و استفاده از محتوای مکمل سئو زیاد صحبت می کند .

برای مثال ، لینک های ناوبار که برای کاربران مفید باشد .

در این مورد راهنمای سئو ی گوگل در سال 2017 می گوید :

به طور مختصر ، فقدان محتوای مکمل سئو ی مفید ممکن است دلیلی برای دریافت کیفیت پایین در رتبه بندی باشد .

البته این مورد بستگی به هدف صفحه برای سئو و نوع وب سایت دارد .

ما استاندارد های متفاوتی برای کسب و کار های کوچک داریم .

این کسب و کار ها وجود دارد تا به جوامعشان خدمت کند .

آن ها این کار را در مقابل کسب و کار هایی انجام می دهند که صفحات زیادی در سایت خود دارند .

برای بعضی از صفحات ، مثل فایل های PDF یا JPEG ما محتوای مکملی برای سئو انتظار نداریم .

این با ارزش است که به یاد داشته باشید که یک محتوای مکمل خوب برای سئو نمی تواند :

محتوای اصلی سئو را که ضعیف است از دریافت کیفیت پایین در رتبه بندی نجات دهد .

راهنمای گوگل در سال 2017 می گوید :

محتوای اصلی سئو تمام چیزی است که باعث می شود یک صفحه به هدف خود برسد .

محتوای مکمل سئو که خوب باشد قطعا یک گزینه قابل قبول است .

همان طور که همیشه بوده است .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/297/