اولین نگاه همیشه در ذهن باقی می ماند .
یک اشتباه کوچک ممکن است فروش کسب و کار شما را به خطر بیندازد .
این دقیقا همان چیزی است که شما باید هنگام طراحی سایت در صفحه اصلی در ذهن نگه دارید .
با توجه به یک تحقیق قطعی ، حدود نود و چهار درصد از نگاه اول بازدیدکنندگان بستگی به پایه طراحی سایت دارد .
این عدد بسیار بزرگی در این زمینه است .
با یک صفحه اصلی خیره کننده در طراحی سایت ، شما می توانید مطمئن باشید که بازدیدکنندگان شما برای مشاهده بیشتر باز خواهند گشت .
زیرا شما آن ها را در نگاه اول قانع کرده اید .
بدون این مورد ، رقبا از شما جلو خواهند زد و بزودی شما کسب و کارتان را پایان خواهید داد .
وقتی مشتریان روی لینکی که به طراحی سایت شما داده شده است کلیک می کنند ، اولین صفحه ای که به آن ها نمایش داده می شود ، صفحه اصلی است .
این چیزی است که تعیین می کند که آیا آن ها طراحی سایت را ترک می کنند یا خیر ؟
درست مثل پذیرش در یک دفتر کار :
اگر آن ها مودب نباشند ، سرد برخورد کنند و به درستی میزبانی نکنند ، شما در اولین فرصت آن جا را ترک خواهید کرد .
با این حال ، وقتی شما به یک مسئول پذیرش می رسید که با لبخند با شما صحبت می کند :
چه اتفاقی می افتد ؟
یا مثلا کسی که نگران مشکل شماست و تلاش می کند مشکل شما را درک کند یا کسی که آماده است خدماتشان را به شما پیشنهاد کند .
به طور ساده به خاطر همین برخورد اولیه قبل از این که مشکل خود را بیان کنید :
احساس می کنید که همین الان مشکل شما حل شده است .
این دقیقا همان اتفاقی است که در مورد یک طراحی سایت خیره کننده اتفاق می افتد .
شما برند خود را قوی می کنید زیرا مشتری یک تصویر کامل از چیزی که انتظار داشت را در اختیار دارد .
در این جا نقل قول هایی در مورد محتوای مکمل سئو داریم :
در قسمت قبلی در مورد اصلاح محتوای طراحی سایت صحبت کردیم .
در ابتدا شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تهیه کردید متناسب و از لحاظ نگارشی درست باشد .
زیرا هدف از محتوای طراحی سایت شما ، انتقال هدف شما است .
همچنین باید در نظر داشته باشید زبانی که شما صحبت می کنید لزوما به صورت کامل برای بقیه قابل فهم نیست .
پس باید ساختار متن خود طوری بچینید که قابل فهم باشد .
همچنین در مورد سئو ی طراحی سایت نیز صحبت کردیم و برای انجام آن تاکید فراوان داریم .
مرورگر های زیادی وجود دارد که به کاربران اجازه دسترسی به اینترنت را می دهد .
در اکثر موارد ، این مرورگر ها مشکلات زیادی در سازگاری با طراحی سایت شما خواهد داشت .
بنابراین قبل از این که طراحی سایت خود را آنلاین کنید :
مطمئن شوید که از طریق همه این مرورگر ها می توانید به آن بدون مشکلی دسترسی داشته باشید .
اگر مشکلی وجود داشت نیز اطمینان حاصل کنید که حل شده باشد .
علامت دیگری که نشان می دهد طراحی سایت شما آماده است این است که شما از قسمت های مهم آن بکاپ داشته باشید .
در کنار تمامی تلاش ها ، خوب است که نقشه B نیز داشته باشید .
بنابراین ، در مورد شما ، باید در هنگام آنلاین کردن طراحی سایت ، به مشکلی بخورید .
اگر شما بکاپ داشته باشید ، می توانید این مشکل را حل کنید و دوباره وبسایت خود را راه بیندازید .
آخرین مورد است ولی بی اهمیت نیست .
یکی از علائم یک طراحی سایت خوب ، سیستم ریسپانسیو و سریع است .
این مورد همچنین شامل سیستم چت آنلاین و ایمیلی است که پاسخگوی آن باشید .
تمامی این چیز های کوچک باید به ترتیب به طراحی سایت شما اضافه شود تا عملکرد درستی داشته باشد .
و در نهایت مهم تر این که مطمئن شوید تمامی بازدیدکنندگان یک تجربه کاربری شیرین و راحت داشته باشند .
در راهنمای گوگل در مورد سئو در سال 2017 داریم :
محتوای مکمل یک صفحه ، در یک تجربه کاربری خوب از صفحه مشارکت دارد .
اما به طور مستقیم به صفحه کمک نمی کند که به هدفش در سئو برسد .
محتوای مکمل به وبمستران کمک می کند و بخش مهمی از تجربه کاربری است .
یک نوع رایج از محتوای مکمل لینک های ناوبار است که به کاربر اجازه می دهد از بخش های دیگر سایت دیدن کند .
در نظر داشته باشید که در برخی موارد ، محتوای پشت هر تب ممکن است به عنوان بخشی از محتوای مکمل صفحه در نظر گرفته شود .
وقتی بحث صفحه وب و تجربه کاربری مثبت می شود :
گوگل در مورد عملکرد و استفاده از محتوای مکمل سئو زیاد صحبت می کند .
برای مثال ، لینک های ناوبار که برای کاربران مفید باشد .
در این مورد راهنمای سئو ی گوگل در سال 2017 می گوید :
به طور مختصر ، فقدان محتوای مکمل سئو ی مفید ممکن است دلیلی برای دریافت کیفیت پایین در رتبه بندی باشد .
البته این مورد بستگی به هدف صفحه برای سئو و نوع وب سایت دارد .
ما استاندارد های متفاوتی برای کسب و کار های کوچک داریم .
این کسب و کار ها وجود دارد تا به جوامعشان خدمت کند .
آن ها این کار را در مقابل کسب و کار هایی انجام می دهند که صفحات زیادی در سایت خود دارند .
برای بعضی از صفحات ، مثل فایل های PDF یا JPEG ما محتوای مکملی برای سئو انتظار نداریم .
این با ارزش است که به یاد داشته باشید که یک محتوای مکمل خوب برای سئو نمی تواند :
محتوای اصلی سئو را که ضعیف است از دریافت کیفیت پایین در رتبه بندی نجات دهد .
راهنمای گوگل در سال 2017 می گوید :
محتوای اصلی سئو تمام چیزی است که باعث می شود یک صفحه به هدف خود برسد .
محتوای مکمل سئو که خوب باشد قطعا یک گزینه قابل قبول است .
همان طور که همیشه بوده است .