آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت هجدهم )

گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟

شفاف سازی John Meuller در مورد صفحاتی که بر اساس موقعیت مکانی است قابل توجه است :

برای اکثر موارد در سئو باید خوب باشد .

من فکر می کنم بخش شگفت انگیز صفحات واسط در سئو که شما باید برایتان مهم باشد این است که :

اگر تمامی این صفحات مربوط به یک کسب و کار باشد ، به عنوان یک صفحه واسط به نظر می رسد .

اما مثل تمرکز روی بخش محتوای تکراری سئو ، به نظر می رسد در اکثر مواقع مشکلی وجود نداشته باشد .

گوگل تمامی این صفحات را جداگانه ایندکس می کند .

زیرا از نظر جامع این صفحات سئو منحصر به فرد هستند .

آن ها محتوای منحصر به فرد نیز برای سئو دارند .

البته شاید یک سری متن های تکراری داشته باشد ولی به طور کلی این صفحات برای خودشان منحصر به فرد هستند .

بنابراین ما آن ها را جداگانه ایندکس می کنیم .

در نتایج جست و جوی سئو نیز وقتی کسی برای چیزی عمومی جست و جو می کند و ما نمی دانیم کدام یک از این صفحات بهترین انتخاب است ما یکی از این آن ها را انتخاب می کنیم .

و پس از آن ، به کاربر نشان می دهیم .

همچنین سایر صفحات مختلف از آن را فیلتر می کنیم .

بنابراین برای مثال اگر کسی در ایرلند است و در نتایج سئو به دنبال پل های دندانی است و شما صفحات محتلفی برای کلینیک های مختلف دارید و این سرویس را ارائه می کنید :

ما یکی از این صفحات را به عنوان نتیجه سئو انتخاب می کنیم و به او نشان می دهیم .

همچنین بقیه صفحات شما نیز طبق روال ، فیلتر شده و به وی نشان داده نخواهد شد .

اما به طور اساسی ایده ای که در این مورد وجود دارد این است که :

این یک نماینده خوب از محتوای سئو یی است که در سایت شما وجود دارد .

و این تمام چیزی است که ما تمایل داریم به کاربر نشان دهیم .

از طرف دیگر اگر کسی به طور خاص به دنبال پل های دندان در Dublin باشد ، ما می توانیم کلینیک مختص آن را که در سایت شما موجود است به او نشان دهیم .

این نتیجه سئو قطعا تناسب بیشتری با عبارت جست و جو شده خواهد داشت .

پس ما متوجه می شویم که پل های دندانی که شما در سایتتان چیز های زیادی در مورد آن دارید و Dublin چیزی است که برای این صفحه سئو منحصر به فرد است .

بنابراین ما می توانیم متوجه منظور کاربر شویم و نتیجه سئو ی دلخواه را به او نشان دهیم .

پس محتوای تکراری چیزی نیست که من بخواهم زیادی نگران آن باشم .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/281/


5 پیشنهاد برای سایت های آرایشی و بهداشتی ( قسمت چهارم )

پنج نکته ای که باید در مورد چگونگی طراحی سایت برای صفحات آرایشی و بهداشتی بدانید

مطمئن شوید قابلیت های طراحی سایت شما ، متناسب با موبایل است

با این حال ، سازمان های مراقبت بهداشتی مثل سایر صنایع در این مسیر با سرعت پیشرفت نمی کند .

شما می توانید طراحان سایتی استخدام کنید که متخصص در صنعت شما باشند و کار طراحی سایت را برای شما انجام دهند .

البته این کار را اگر می خواهید مطمئن شوید که به درستی انجام می شود ، انجام دهید .

از سوی دیگر ، شما می توانید از ابزار های متفاوتی برای طراحی سایت توسط خودتان استفاده کنید .

فقط اطمینان حاصل کنید که قبل از راه اندازی سایتتان ، کامل طراحی سایت را چک کنید .

اگر شما به این روند توجه نکنید ، پس شما باید فراموش کنید که همه چیز در طراحی سایت شما به درستی در موبایل نمایش داده شود .

اگر شما به جزئیات بیشتری در مورد قوانین علاقه مند هستید که :

به صورت آنلاین چه کاری را باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید .

این موارد نیز باید فراموش کنید .

از تصاویر و ویدئو ها برای شرح اهدافتان توضیح دهید

طراحی سایت ها که شامل تعداد زیادی متن هستند ، به سرعت علاقه مشتریانشان را از دست می دهند .

زیرا مردم به طور عمومی توجه زیادی هنگام جست و جو در اینترنت ندارند و فقط به عکس ها نگاه می کنند .

با این حال ، تنها راهی که شما بتوانید توجه آن ها را برای طراحی سایت خود به دست آورید ، استفاده از عکس ها و ویدئو ها است .

شما باید با فایل های چند رسانه ای به آن ها شوک وارد کنید .

شما باید از تصاویر برای تکمیل متون ، شرح خدماتتان و طراحی سایت خودتان به سختی استفاده کنید .

این کار به افراد ایده ی شفاف تری می دهد که باید منتظر چه چیزی باشند .

در قسمت بعدی بخش باقی مانده از تصاویر و ویدئو را توضیح خواهیم داد و پس از آن به سراغ ناوبار طراحی سایت خواهیم رفت .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/282/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت هفدهم )

گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟

گوگل انواع مختلفی از صفحات را در سئو به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد .

صفحات واسط می تواند به عنوان صفحات زیادی در یک وبسایت شناخته شود که :

برای رتبه گیری سئو در کلمات کلیدی به خصوصی با استفاده از محتوای اصلی بسیار کم طراحی شده است .

برای مثال ، صفحات مکان یا location اکثرا در نهایت به عنوان صفحه واسط به نظر می رسد .

این در خقیقت یک جنبه بسیار جالب از سئو ی مدرن است که دائما نیز در حال تغییر است .

در گذشته ی نزدیک ، نتایج سئو یی که بر اساس موقعیت یا مکان بود ، از کیفیت کم تری برخوردار بود .

و بنابراین گوگل صفحات وسط را بر اساس تاریخچه در بسیاری از مثال ها ، رتبه بندی می کرد .

سردرگمی بیشتری برای کسب و کار های واقعی وجود دارد که فکر می کنند باید برای مکان های به خصوصی در سئو رتبه بگیرند .

اما در حقیقت این کسب و کار ها از نظر جغرافیایی مربوط به آن مکان ها نیستند .

این کسب و کار ها از صفحات واسط برای رتبه گیری سئو در این مکان ها استفاده می کنند .

گوگل در مورد این صفحات واسط چه می گوید ؟

چند سال قبل گوگل گفته بود :

برای مثال ، جست و جو کنندگان شاید لیستی از نتایج دریافت می کردند که همه به یک سایت سئو شده می رسید .

پس اگر کاربری روی یک نتیجه کلیک می کرد ، آن را دوست نداشت و بعد روی نتیجه ی بعدی کلیک می کرد و باز هم به همان سایت می رسید و آن را دوست نداشت پس :

این یک تجربه واقعا خسته کننده و اذیت کننده بود .

یک سوال در مورد انتشار محتوا در چندین صفحه و هدف قرار دادن موقعیت های جغرافیایی متفاوت در یک سایت پرسیده شد .

در ذهن داشته باشید در حالیکه این استفاده درستی از صفحات سئو نیست :

گوگل سایتی را به خاطر محتوای تکراری در صفحات داخلی سئو پنالتی نمی کند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/279/

5 پیشنهاد برای سایت های آرایشی و بهداشتی ( قسمت سوم )

پنج نکته ای که باید در مورد چگونگی طراحی سایت برای صفحات آرایشی و بهداشتی بدانید

مطالبتان را به صورت قابل فهم تهیه کنید

صنعت مراقبت های بهداشتی متشکل اصطلاحات پزشکی ، سرخجه و سایر شرایط فنی است .

این موارد برای بهره وری بین پزشکان است .

با این حال هنگامی که برای بیماران استفاده می شود ، تحقیقات نشان می دهد این باعث اختلال بین ارتباط پزشک و بیمار می شود .

نتیجه زیاد متفاوت نیست وقتی که اطلاعات در اینترنت در دسترس نیست .

مردم از طراحی سایت شما بازدید می کنند تا در مورد حالت و مریضی خود که با آن دست و پنجه نرم می کنند اطلاعات به دست آورند .

آن ها این اطلاعات را برای این می خواهند تا به آن ها کمک کند در مورد آن تصمیمی بگیرند .

آن ها می خواهند بدانند بعد از این چه باید بکنند .

اگر آن ها متوجه نشوند که شما چه می گویید ، یک جورایی طراحی سایت شما را ترک خواهند کرد .

بعد از آن طراحی سایت و سازمانی را پیدا می کنند که موارد را طوری توضیح دهد که متوجه آن شوند .

این می می تواند عواقب زیادی را برای شما به همراه داشته باشد .

از دست دادن درآمد ، ترافیک و حتی تاثیر گذاری بد روی شخصیت مشتری شما از عواقب آن است .

مشتری شما ممکن است فکر کند که نمی تواند با بقیه ارتباط برقرار کند .

مطمئن شوید قابلیت های طراحی سایت شما ، متناسب با موبایل است

شرکت ها از انواع صنایع ، شروع به طراحی سایت دوباره کرده اند تا آن ها را با موبایل متناسب سازند .

در چند سال اخیر این اتفاق رخ داده است .

دلیل آن هم این است که بیش از پنجاه درصد جست و جو در سراسر وب با دستگاه های موبایل اتفاق می افتد .

به این دلیل ، شما باید مطمئن شوید طراحی سایت شما در موبایل قابل فهم باشد .

همان طور که طراحی سایت شما باید در دسکتاپ ، تبلت و لپتاپ قابل فهم باشد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/280/

آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت شانزدهم )

سایت هایی که فقط به فکر کسب درآمد هستند ، در گوگل اسپم شناخته می شود

آیا این همه اخبار بد است ؟

البته که این طور نیست .

در برخی موارد به خصوص اگر شما بخواهید موارد زیر را انجام دهید ، زمین بازی را به آن واگذار می کنید :

  • خودتان را متفاوت کنید
  • قابل توجه باشید
  • در دسترس باشید
  • محتوای منحصر به فرد برای سئو به سایت اضافه کنید
  • به کاربران از طریق راه های اصلی کمک کنید

گوگل به سئو کار ها یا اکثر سایت ها توجه نمی کند .

اما این غول موتور های جست و جو به کاربرانش اهمیت زیادی می دهد .

پش اگر شما به کاربرانی که از گوگل وارد سایت سئو شده شما می شوند کمک کنید و آن ها را به سایت های دیگر منتقل نکنید ، حداقل دارید یک کار درست انجام می دهید .

با در نظر داشتن این مورد در ذهن ، برای مثال ما سایت های مرتبط را به صورت متفاوت می سازیم .

صفحات واسط

قبل از این که این مورد را توضیح دهید ابتدا آن را تعریف کنیم .

این صفحات دارای کیفیت پایینی است که برای رتبه گیری سئو بهینه شده است .

این گونه صفحات مثل یک واسط بین کاربر و محتوای اصلی عمل می کند .

الگوریتم های سئو ی گوگل به طور دائم سایت هایی که دارای این گونه صفحات هستند را مورد هدف قرار می دهد .

این بررسی ها با آپدیت هایی که برای کیفیت الگوریتم های سئو می آید ، سخت گیرانه تر می شود .

تعریف صفحات واسط در سئو می تواند بار ها عوض شود .

برای مثال در عکس زیر که از سال 2011 در دسترس است ، تمامی صفحات موجود در سایت به نظر می رسد که بیش از پنجاه امتیاز منفی برای پنالتی دریافت کرده است .

این امتیاز برای تمامی کلمات کلیدی است که این سایت برای آن ها سئو شده است .

در ابتدا رتبه بندی سئو ی گوگل برای عبارات کلیدی تجاری سقوط کرد که می توان آن را دوره آخر الزمان ترافیک لقب داد .

سئو

بعد از آن وبمستران ایمیلی از طرف گوگل وبمستر دریافت کردند که امروزه از آن به عنوان کنسول جست و جوی گوگل نام برده می شود .

این ایمیل شامی اطلاعاتی بود که می گفت شما از تکنیک های نادرستی در برخی از صفحات استفاده کردید .

در همین زمان ، ما سریعا متوجه نشدیم که صفحات گفته شده همان صفحات واسط هستند .

این واضح است که تعریف گوگل از صفحات واسط در سئو بار ها عوض می شود .

بسیاری از مردم متوجه نمی شوند چیزی که دارند می سازند همان صفحات واسط است که گوگل در سئو به آن ها اشاره می کند .

در قسمت بعدی در مورد این که گوگل چه صفحاتی را به عنوان واسط تشخیص می دهد صحبت خواهیم کرد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/277/