شفاف سازی John Meuller در مورد صفحاتی که بر اساس موقعیت مکانی است قابل توجه است :
برای اکثر موارد در سئو باید خوب باشد .
من فکر می کنم بخش شگفت انگیز صفحات واسط در سئو که شما باید برایتان مهم باشد این است که :
اگر تمامی این صفحات مربوط به یک کسب و کار باشد ، به عنوان یک صفحه واسط به نظر می رسد .
اما مثل تمرکز روی بخش محتوای تکراری سئو ، به نظر می رسد در اکثر مواقع مشکلی وجود نداشته باشد .
گوگل تمامی این صفحات را جداگانه ایندکس می کند .
زیرا از نظر جامع این صفحات سئو منحصر به فرد هستند .
آن ها محتوای منحصر به فرد نیز برای سئو دارند .
البته شاید یک سری متن های تکراری داشته باشد ولی به طور کلی این صفحات برای خودشان منحصر به فرد هستند .
بنابراین ما آن ها را جداگانه ایندکس می کنیم .
در نتایج جست و جوی سئو نیز وقتی کسی برای چیزی عمومی جست و جو می کند و ما نمی دانیم کدام یک از این صفحات بهترین انتخاب است ما یکی از این آن ها را انتخاب می کنیم .
و پس از آن ، به کاربر نشان می دهیم .
همچنین سایر صفحات مختلف از آن را فیلتر می کنیم .
بنابراین برای مثال اگر کسی در ایرلند است و در نتایج سئو به دنبال پل های دندانی است و شما صفحات محتلفی برای کلینیک های مختلف دارید و این سرویس را ارائه می کنید :
ما یکی از این صفحات را به عنوان نتیجه سئو انتخاب می کنیم و به او نشان می دهیم .
همچنین بقیه صفحات شما نیز طبق روال ، فیلتر شده و به وی نشان داده نخواهد شد .
اما به طور اساسی ایده ای که در این مورد وجود دارد این است که :
این یک نماینده خوب از محتوای سئو یی است که در سایت شما وجود دارد .
و این تمام چیزی است که ما تمایل داریم به کاربر نشان دهیم .
از طرف دیگر اگر کسی به طور خاص به دنبال پل های دندان در Dublin باشد ، ما می توانیم کلینیک مختص آن را که در سایت شما موجود است به او نشان دهیم .
این نتیجه سئو قطعا تناسب بیشتری با عبارت جست و جو شده خواهد داشت .
پس ما متوجه می شویم که پل های دندانی که شما در سایتتان چیز های زیادی در مورد آن دارید و Dublin چیزی است که برای این صفحه سئو منحصر به فرد است .
بنابراین ما می توانیم متوجه منظور کاربر شویم و نتیجه سئو ی دلخواه را به او نشان دهیم .
پس محتوای تکراری چیزی نیست که من بخواهم زیادی نگران آن باشم .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/281/
با این حال ، سازمان های مراقبت بهداشتی مثل سایر صنایع در این مسیر با سرعت پیشرفت نمی کند .
شما می توانید طراحان سایتی استخدام کنید که متخصص در صنعت شما باشند و کار طراحی سایت را برای شما انجام دهند .
البته این کار را اگر می خواهید مطمئن شوید که به درستی انجام می شود ، انجام دهید .
از سوی دیگر ، شما می توانید از ابزار های متفاوتی برای طراحی سایت توسط خودتان استفاده کنید .
فقط اطمینان حاصل کنید که قبل از راه اندازی سایتتان ، کامل طراحی سایت را چک کنید .
اگر شما به این روند توجه نکنید ، پس شما باید فراموش کنید که همه چیز در طراحی سایت شما به درستی در موبایل نمایش داده شود .
اگر شما به جزئیات بیشتری در مورد قوانین علاقه مند هستید که :
به صورت آنلاین چه کاری را باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید .
این موارد نیز باید فراموش کنید .
طراحی سایت ها که شامل تعداد زیادی متن هستند ، به سرعت علاقه مشتریانشان را از دست می دهند .
زیرا مردم به طور عمومی توجه زیادی هنگام جست و جو در اینترنت ندارند و فقط به عکس ها نگاه می کنند .
با این حال ، تنها راهی که شما بتوانید توجه آن ها را برای طراحی سایت خود به دست آورید ، استفاده از عکس ها و ویدئو ها است .
شما باید با فایل های چند رسانه ای به آن ها شوک وارد کنید .
شما باید از تصاویر برای تکمیل متون ، شرح خدماتتان و طراحی سایت خودتان به سختی استفاده کنید .
این کار به افراد ایده ی شفاف تری می دهد که باید منتظر چه چیزی باشند .
در قسمت بعدی بخش باقی مانده از تصاویر و ویدئو را توضیح خواهیم داد و پس از آن به سراغ ناوبار طراحی سایت خواهیم رفت .
گوگل انواع مختلفی از صفحات را در سئو به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد .
صفحات واسط می تواند به عنوان صفحات زیادی در یک وبسایت شناخته شود که :
برای رتبه گیری سئو در کلمات کلیدی به خصوصی با استفاده از محتوای اصلی بسیار کم طراحی شده است .
برای مثال ، صفحات مکان یا location اکثرا در نهایت به عنوان صفحه واسط به نظر می رسد .
این در خقیقت یک جنبه بسیار جالب از سئو ی مدرن است که دائما نیز در حال تغییر است .
در گذشته ی نزدیک ، نتایج سئو یی که بر اساس موقعیت یا مکان بود ، از کیفیت کم تری برخوردار بود .
و بنابراین گوگل صفحات وسط را بر اساس تاریخچه در بسیاری از مثال ها ، رتبه بندی می کرد .
سردرگمی بیشتری برای کسب و کار های واقعی وجود دارد که فکر می کنند باید برای مکان های به خصوصی در سئو رتبه بگیرند .
اما در حقیقت این کسب و کار ها از نظر جغرافیایی مربوط به آن مکان ها نیستند .
این کسب و کار ها از صفحات واسط برای رتبه گیری سئو در این مکان ها استفاده می کنند .
گوگل در مورد این صفحات واسط چه می گوید ؟
چند سال قبل گوگل گفته بود :
برای مثال ، جست و جو کنندگان شاید لیستی از نتایج دریافت می کردند که همه به یک سایت سئو شده می رسید .
پس اگر کاربری روی یک نتیجه کلیک می کرد ، آن را دوست نداشت و بعد روی نتیجه ی بعدی کلیک می کرد و باز هم به همان سایت می رسید و آن را دوست نداشت پس :
این یک تجربه واقعا خسته کننده و اذیت کننده بود .
یک سوال در مورد انتشار محتوا در چندین صفحه و هدف قرار دادن موقعیت های جغرافیایی متفاوت در یک سایت پرسیده شد .
در ذهن داشته باشید در حالیکه این استفاده درستی از صفحات سئو نیست :
گوگل سایتی را به خاطر محتوای تکراری در صفحات داخلی سئو پنالتی نمی کند .
صنعت مراقبت های بهداشتی متشکل اصطلاحات پزشکی ، سرخجه و سایر شرایط فنی است .
این موارد برای بهره وری بین پزشکان است .
با این حال هنگامی که برای بیماران استفاده می شود ، تحقیقات نشان می دهد این باعث اختلال بین ارتباط پزشک و بیمار می شود .
نتیجه زیاد متفاوت نیست وقتی که اطلاعات در اینترنت در دسترس نیست .
مردم از طراحی سایت شما بازدید می کنند تا در مورد حالت و مریضی خود که با آن دست و پنجه نرم می کنند اطلاعات به دست آورند .
آن ها این اطلاعات را برای این می خواهند تا به آن ها کمک کند در مورد آن تصمیمی بگیرند .
آن ها می خواهند بدانند بعد از این چه باید بکنند .
اگر آن ها متوجه نشوند که شما چه می گویید ، یک جورایی طراحی سایت شما را ترک خواهند کرد .
بعد از آن طراحی سایت و سازمانی را پیدا می کنند که موارد را طوری توضیح دهد که متوجه آن شوند .
این می می تواند عواقب زیادی را برای شما به همراه داشته باشد .
از دست دادن درآمد ، ترافیک و حتی تاثیر گذاری بد روی شخصیت مشتری شما از عواقب آن است .
مشتری شما ممکن است فکر کند که نمی تواند با بقیه ارتباط برقرار کند .
شرکت ها از انواع صنایع ، شروع به طراحی سایت دوباره کرده اند تا آن ها را با موبایل متناسب سازند .
در چند سال اخیر این اتفاق رخ داده است .
دلیل آن هم این است که بیش از پنجاه درصد جست و جو در سراسر وب با دستگاه های موبایل اتفاق می افتد .
به این دلیل ، شما باید مطمئن شوید طراحی سایت شما در موبایل قابل فهم باشد .
همان طور که طراحی سایت شما باید در دسکتاپ ، تبلت و لپتاپ قابل فهم باشد .
البته که این طور نیست .
در برخی موارد به خصوص اگر شما بخواهید موارد زیر را انجام دهید ، زمین بازی را به آن واگذار می کنید :
گوگل به سئو کار ها یا اکثر سایت ها توجه نمی کند .
اما این غول موتور های جست و جو به کاربرانش اهمیت زیادی می دهد .
پش اگر شما به کاربرانی که از گوگل وارد سایت سئو شده شما می شوند کمک کنید و آن ها را به سایت های دیگر منتقل نکنید ، حداقل دارید یک کار درست انجام می دهید .
با در نظر داشتن این مورد در ذهن ، برای مثال ما سایت های مرتبط را به صورت متفاوت می سازیم .
قبل از این که این مورد را توضیح دهید ابتدا آن را تعریف کنیم .
این صفحات دارای کیفیت پایینی است که برای رتبه گیری سئو بهینه شده است .
این گونه صفحات مثل یک واسط بین کاربر و محتوای اصلی عمل می کند .
الگوریتم های سئو ی گوگل به طور دائم سایت هایی که دارای این گونه صفحات هستند را مورد هدف قرار می دهد .
این بررسی ها با آپدیت هایی که برای کیفیت الگوریتم های سئو می آید ، سخت گیرانه تر می شود .
تعریف صفحات واسط در سئو می تواند بار ها عوض شود .
برای مثال در عکس زیر که از سال 2011 در دسترس است ، تمامی صفحات موجود در سایت به نظر می رسد که بیش از پنجاه امتیاز منفی برای پنالتی دریافت کرده است .
این امتیاز برای تمامی کلمات کلیدی است که این سایت برای آن ها سئو شده است .
در ابتدا رتبه بندی سئو ی گوگل برای عبارات کلیدی تجاری سقوط کرد که می توان آن را دوره آخر الزمان ترافیک لقب داد .
بعد از آن وبمستران ایمیلی از طرف گوگل وبمستر دریافت کردند که امروزه از آن به عنوان کنسول جست و جوی گوگل نام برده می شود .
این ایمیل شامی اطلاعاتی بود که می گفت شما از تکنیک های نادرستی در برخی از صفحات استفاده کردید .
در همین زمان ، ما سریعا متوجه نشدیم که صفحات گفته شده همان صفحات واسط هستند .
این واضح است که تعریف گوگل از صفحات واسط در سئو بار ها عوض می شود .
بسیاری از مردم متوجه نمی شوند چیزی که دارند می سازند همان صفحات واسط است که گوگل در سئو به آن ها اشاره می کند .
در قسمت بعدی در مورد این که گوگل چه صفحاتی را به عنوان واسط تشخیص می دهد صحبت خواهیم کرد .