برای مثال پنجره های پاپ آپ و خودکاری که باز می شود را در سئو در نظر بگیرید .
با توجه به سخنان توسعه دهنده قابلیت استفاده در سئو ، Jakob Nielson ، نود و پنج درصد از بازدیدکنندگان :
از این پنجره های پاپ آپ و پنجره هایی که غیر ارادی در سایت های سئو باز می شود متنفر هستند .
مخصوصا آن هایی که شامل تبلیغات ناخواسته در سئو است .
در حقیقت ، پنجره های پاپ آپ به طور دائم به عنوان اولین رتبه در لیست بد ترین تکنیک تبلیغات در سئو انتخاب شده است .
این تبلیغات از چندین سال پیش برای سایت های سئو شده به وجود آمده است .
طرفداران موجود برای دسترسی وبسایت سئو شده اشاره می کنند :
با این حال ، یک حقیقت تلخ برای طرفداران دسترسی و قابلیت استفاده این است که :
بشنوند که پنجره های پاپ آپ در سئو می توانند به صورت موفقیت آمیز مورد استفاده قرار گیرد .
برای مثال می توان فرم های ثبت نام را به این شکل درآورد .
در قسمت بعدی این آموزش سئو به شما خواهیم آموخت که چگونه می توان استفاده مفیدی از آن داشت .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/305/