خیلی از جنبه ها در طراحی سایت وجود دارد که شاید شما به آن زیاد اهمیت نمی دهید .
شما با توجه به جنبه هایی که شاید اهمیت چندانی نداشته باشد ، از آن ها دور می شوید .
این نوع جنبه ها فقط به خاظر علاقه شما است که به آن ها توجه می کنید .
با این حال ، احتمالا شما عضو مخاطبینی نیستید که طراحی سایت شما قصد دارد آن ها را جذب کند .
وقتی که دارید طراحی سایت را نگاه می کنید ، سعی کنید خود را جای مشتری قرار دهید .
البته تا جایی که ممکن است این کار را انجام دهید .
نگاه به طراحی سایت از چشم دیگران به شما کمک می کند بازخورد تجاری سازنده ای ارائه دهید .
وقتی صحبت این می شود که می خواهید هر قسمت از طراحی سایت چگونه به نظر برسد بهترین راه برای این که به خودمان بگوییم این است که نشان دهیم .
یکی از مفید ترین عناصری که از سمت مشتری ها دریافت می کنیم مثال های رقابتی است .
همچنین عکس های لحظه ای از جنبه های طراحی از سایت های مشابه که آن را دوست دارند نیز مفید است .
به طور مشابه ، ما مثال ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا نظر شما را بدانیم .
و به ما کمک کنید که پایه طراحی سایت را بسازیم .
در مورد بازخورد خود کاملا رو راست باشید و صادقانه صحبت کنید .
از ایجاد تخلف نترسید .
همیشه اولویت ما در طراحی سایت این بوده است که محصولی تخویل دهیم که به انتظارات شما نزدیک باشد .
اگر این گونه نباشد ، این مهم است که به ما اجازه دهید بدانیم :
طراحی سایت ها را طوری اصلاح کنیم که مطابق میل شما باشد .
پیشتاز بودن به صورت صد درصد در ابتدای کار به شما کمک می کند که در این راه طولانی از چیز های غیر ضروری کم کنید .
در قسمت بعدی در مورد دو موضوع دیگر در طراحی سایت صحبت خواهیم کرد .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/314/