گوگل می گوید :
گزارش تجربه تبلیغات برای این طراحی شده است تا :
تجربه های تبلیغاتی که استاندارد های تبلیغات بهتر را نقض می کند ، شناسایی شود .
مجموعه ای از تجربه های تبلیغاتی در سئو که یک صنعت دارد و باعث اذیت کاربران می شود نیز شناخته می شود .
اگر سایت سئو شده ی شما تخلفاتی دارد گزارش تجربه تبلیغاتی ممکن است مشکلات را برای حل شدن پیدا کند .
مردمی که استاندارد های تبلیغاتی بهتری در سئو دارند روی تبلیغات آزار دهنده زیر تمرکز می کنند :
گوگل در ویدئویی در سال 2017 گفت :
زمانی که شما تمامی مشکلات مربوط به سئو را برطرف کردید می توانید سایتتان را برای یک بازرسی واقعی ثبت نمایید .
ما به نمونه صفحات جدید نگاه می کنیم و احتمالا تجربه هایی را که قبلا نمی دانستیم به دست می آوریم .
وقتی که نتایج را به دست آوردیم از طریق ایمیل به شما اطلاع خواهیم داد .
گوگل راه حل هایی برای استفاده از پاپ آپ ها ارائه داده است اگر واقعا به آن ها در سئو علاقه مند هستید :
به جای تبلیغات پاپ آپ تبلیغات تمام صفحه ای خطی را امتحان کنید .
این نوع تبلیغ به همان اندازه که صفحات پاپ آپ نیاز دارد جا می گیرد بدون این که قسمتی از محتوای سئو را پنهان کند .
حل مشکل بستگی به مشکلی دارد که شما دارید .
برای مثال اگر مشکل پاپ آپ است شما باید تمامی پاپ آپ های موجود در سایت سئو شده را حذف کنید .
اما اگر مشکل مربوط به چگالی تبلیغات موجود در سایت سئو شده است شما باید تعداد تبلیغات را کم تر کنید .
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/313/