از 1 جولای سایت های جدید ابتدا در موبایل ایندکس می شوند

گوگل دارد سیاست خود را مبنی بر ایندکس شدن سایت های سئو برای اولین بار در موبایل تغییر می دهد ، پس سعی کنید سایت خود را متناسب با گوشی های موبایل طراحی کنید .

گوگل اطلاع داده است که تمامی سایت های جدید که هنوز برای سئو ی گوگل ناشناخته بودند ، از 1 جولای در ابتدا برای دستگاه های موبایل قایل رویت در لیست سئو خواهند بود .

سایت های قدیمی سئو که ایندکس شده اند فعلا در این سیاست قرار نمی گیرند اما در آینده نزدیک آن ها نیز پس از سایت های جدید وارد این مرحله خواهند شد .

توضیحات گوگل

گوگل نوشت به طور پیش فرض این مرحله سئو برای سایت های جدید که برای گوگل قابل تشخیص نیستند فعال می شود . این روند از 1 جولای شروع خواهد شد .

این خارق العاده است که سایت های جدید محتویات سئو ی یکسانی در دستگاه های موبایل و دسکتاپ به کاربران نشان می دهند .

فقط سایت های جدید

اگر بخواهیم شفاف تر صحبت کنیم ، فقط سایت های برندی که گوگل آن ها را شناسایی نکرده است به طور پیش فرض توسط گوگل به این روند وارد می شوند . بقیه سایت هایی که قبلا وارد این مرحله سئوشده بودند به روند عادی خود ادامه خواهند داد اما سایت های قدیمی تر که هنوز وارد این مرحله از سئو نشده اند به روند عادی ایندکسینگ خود ادامه خواهند داد . یعنی در ابتدا در دستکتاپ مرحله ایندکسینگسئو را میگذرانند و بعد از آماده شدن وارد این مرحله می شوند .

گوگل بیان کرد :

برای سایت های قدیمی ما مانیتورینگ سئو را ادامه خواهیم داد و صفحات را برای آمادگی ورود به این مرحله سئو ارزیابی خواهیم کرد . در کنسول جست و جو نیز به آن ها اطلاعی نخواهیم داد تا زمانی که به نظر آماده برسند .

بدون اطلاع رسانی

بر خلاف سایر سایت های قدیمی که پس از وارد شدن به این مرحله سئو به آن ها اطلاع داده می شود ، گوگل به سایت های جدید اطلاعی نمی دهد زیرا این یک مرحله پیش فرض برای آن ها به شمار می رود .

گوگل بیان کرد :

به دلیل این که مرحله پیش فرض سئو برای سایت های جدید ایندکس کردن در موبایل است ، پس نیازی نیست که به آن ها اطلاع دهیم .

ایندکس کردن اولیه در موبایل چیست ؟

این مرحله به طور ساده کرال کردن و ایندکس کردن سایت های سئو توسط گوگل است .

به جای بررسی ورژن دستکتاپ سایت ها ، گوگل ورژن موبایل آن ها را بررسی می کند .

به بیان ساده تر گوگل در حال کرال و ایندکس کردن صفحات سایت شما بر اساس نمایش آن ها در موبایل است و نه نمایش آن ها در دستکتاپ !

اکنون بیش از 50 درصد چیزی که گوگل ایندکس می کند بر اساس ایندکس در موبایل انجام شده است .

شاید این اتفاق برای گرگ سفید هم رخ دهد ! پس باید منتظر باشیم .



منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/183/

اهمیت سئو با توجه به دو سایت cars.com و cargurus.com

هنگامی که الگوریتم سئو یی آپدیت می شود ضربه سنگینی به رقبای شما وارد می شود و این زمانی است که شما باید ثبات داشته باشید .

برای سایت cars.com که یک سایت محبوب خرید و فروش اتومبیل است آپدیت پایه سئو در مارچ 2019 خوب بود به طوری که بعد از آن درصد نمایش این سایت 49% افزایش یافت .

سئو کار ، David Greene ، بیان کرد که او باور دارد که موفقیت زیادی در انتظار سایت های سئو شده ای است که محتوای با کیفیت دارند . اما در این بازی یک فاکتور دیگر نیز حائز اهمیت است .

وقتی که الگوریتم سئو آپدیت شد سایت Cars.com پیشرفت خوبی داشت و این در حالی است که رقیب این سایت یعنی CarGurus.com برعکس دچار افت شدیدی شد .

این سایت رتبه های سئو ی خود را بعد از آپدیت مارچ 2019 از دست داد و چند صد پله سقوط کرد . حدود 30% کلمات کلیدی آن ها به طور قابل ملاحظه ای افت پیدا کرد که شما می توانید آن را از طریق جداول سایت SEMRush دریافت کنید . این جداول شامل رتبه های سئو ی یک سایت در تاریخ های مختلف می باشد .

CarGurus.com قبول نکرد که در این مقاله نقل قولی از آن ها بیاوریم ولی Greene بیان کرد که باور دارد که سقوط  رتبه سئو ی سایت CarGurus.com کمک شایانی به افزایش ترافیک سئو ی سایت cars.com می کند .

سئو از مهمات یک سایت

نتایج مالی برای سایت cars.com در فصل اول زیاد خوشایند نبود . درآمد این شرکت نزدیک 6 میلیون دلار افت کرد و برای زمانی این مبلغ حتی به 9 میلیون دلار هم رسید . اما یکی از نکات مهمی که ما متوجه آن شدیم این است که :

ترافیک سئو سالانه 49% افزایش یافت که این یک رکورد باور نکردنی در سئو است . تغییر در سئو باعث رقابت شدیدی بین جست و جو گر ها شد .

با توجه به Greene اکثر ترافیک سئو ی سایت cars.com از طریق سئو به دست می آید ، پس با توجه به افزایش شهودی تایج به دست آمده از ترافیک مستقیم از طریق تبلیغات به دست می آید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/182/

9 پیشنهاد برای بهبود UX ( قسمت دوم )

هنگامی که در مورد مشتریان خود ایده ای داشتید ، نگاهی به طراحی سایت های رقیب و مخاطبان آن بیندازید .

نکاتی را که به خوبی عمل می کنند و نکاتی که خوب عمل نمی کنند را یادداشت کنید پس شما می توانید نکات موفقیت آن ها را به دست آورید و نقاط ضعف آن ها را برای خود پوشش دهید .

شناخت مشتریان به شما اجازه می دهد که نقاط ضعف آن ها و نیاز هایشان را پیدا کنید و در طراحی سایت خود آن ها را پیاده سازی کنید .

طراحی سایت بر اساس علاقه کاربران

وقتی شما مشتریان هدف خود را بشناسید ، یک طراحی سایت انجام دهید که اکثر آن ها دوستش داشته باشند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند . طراحی سایت و انتخاب بخش بندی آن را بر اساس عملکرد مخاطبان هدف خود که از طراحی سایت شما بازدید می کنند انجام دهید .

اجازه دهید بگوییم که اکثر مخاطبان شما از نسل Z هستند . گروهی که 44 میلیارد دلار در خرده فروشی هزینه می کنند .

نسل Z ترجیح می دهند که یک طراحی سایت ساده که سریع لود می شود را ببینند و بر روی موبایل نیز به خوبی کار کند .

در مورد عملکرد های عمومی نسلی که از طراحی سایت شما خرید می کنند فکر کنید . چه رنگی دوست دارند ؟ چه فونتی دوست دارند ؟ چه استایل و لایه بندی دوست دارند ؟

در ذهن داشته باشید رنگ هایی که برای طراحی سایت انتخاب می کنید با رنگ بندی برند شما تناسب داشته باشد و با تمام ویژگی های محیط سازگار باشد .

در واقع چالش این جاست که استایل برند خود را بر اساس عملکرد نسل مورد نظر تطبیق دهید . اگر برند شما از رنگ های تیره استفاده می کند اما می خواهید با یک نسل جوان تر با استفاده از رنگ های روشن ارتباط برقرار کنید باید میانه ای از رنگ ها را انتخاب کنید که هم پایه برند شما حفظ شود و هم بتوانید مخاطبان مورد نظر خود را جذب کنید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/181/

9 پیشنهاد برای بهبود UX

یک طراح سایت مثل یک معمار است که پایه یک طراحی سایت را می سازد و زیبایی آن را بر اساس علایق کاربران انجام دهد .

از لحظه ای که مفهوم طراحی سایت ایجاد شد طراحان باید کاربر پسند بودن ، واکنش گرایی و کنار هم قرار گرفتن کوچک ترین عناصر را برای ایجاد طراحی سایت را در نظر بگیرند .

ده ها عنصر در کنار یکدیگر قرار می گیرند که حس طراحی سایت را به کاربران منتقل کنند و UX نیز با بزرگ و کوچک این عناصر در ارتباط است .

88 درصد کاربران اعلام کرده اند که تجربه خوبی در استفاده از طراحی سایت ها با موبایل ندارند و 30 درصد آن ها پس از یک تجربه بد هرگز به آن طراحی سایت ها برنگشته اند .

به طور مشابه ، در یک مغازه آجر و ملات تجربه کاربری به ظاهر مغازه شما بستگی دارد و باعث می شود که یک مشتری دوباره به مغازه شما سر بزند یا نه !

اگر بخواهیم شفاف تر صحبت کنیم ، UX تاثیر به سزایی در موفقیت طراحی سایت شما دارد و بسیار مهم است که آن را به درستی انجام دهید .

پیشنهاد های این مقاله شامل قدم های اولیه برای طراحی سایت است و پس از آن شما را به مراحل پیشرفته ای از User Experience سوق خواهد داد .

1 . تحقیقات خود را انجام دهید

قبل از این که ایده ای برای UX دهید ، در مورد برند خود مطالعه کنید . هدف های ابتدایی یک شرکت و ارزش های اولیه آن چیست ؟

وقتی این را متوجه شوید ، انواع مشتریان خود را نیز بهتر خواهید شناخت .

طراحی سایت بر اساس کاربران بسیار سخت است اگر شما ندانید که برای چه کسی دارید طراحی می کنید .

یکبار که مشتریان هدف خود را به خوبی بشناسید ، اطلاعات دقیق تری را به دست میاورید و می توانید اطلاعات کلی آن ها را در اختیار داشته باشید .

به مناطق جغرافیایی که کاربران شما وارد سایتتان می شود یا دستگاه هایی که از آن ها برای ورود به طراحی سایت تان استفاده می کنند توجه کنید .

اطلاعات جزئی را به خوبی بررسی کنید و از مشتری های فعلی خود نظر سنجی کنید که حاضرند برای چه چیز هایی از برند شما پول پرداخت کنند .

وقتی که اطلاعات کاملی از مشتریان خود به دست آوردید یک Persona برای خود ایجاد کنید تا ویژگی های کلی آن ها را در اختیار داشته باشید .

شاید شما نیاز به بیش از یک Persona داشته باشید .

شاید برای هر قشر یک طراحی سایت یا یک دیزاین نیاز داشته باشید .



منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/179/

گوگل مشکل پیش آمده از 5 شنبه شب را حل کرده است

2 روز و نیم پس از به وجود آمدن باگ جدید سئو ی گوگل ، این شرکت اعلام کرده است که این مشکل کامل بر طرف شده است .

گوگل امروز تایید کرد که ایراد سئو ی پیش آمده که از 5 شنبه شب شروع شده بود ، حل شده است . گرگ سفید جزو اولین هایی بود که مشکل ایندکس نکردن مطالب جدید وبسایت ها را به گوگل گزارش داد .

مشکل ایندکس کردن

قبل تر گوگل در روز جمعه صبح اعلام کرده بود :

ما در حال بررسی یک مشکل ایندکسینگ سئو هستیم که از 6 ساعت گذشته شروع شده است . این مشکل ربطی به مشکل قبلی سئو ندارد و ما به سختی داریم روی آن کار می کنیم . به محض در دسترس قرار گرفتن اطلاعات جدید شما را با خیر خواهیم کرد .

مشکل حل شد

دو روز و نیم بعد گوگل اعلام کرد که این مشکل سئو برطرف شده است . به نظر می رسید گوگل اکثر جزئیات را در روز جمعه برطرف کرده است ولی گوگل تایید نکرد که مشکل تا امروز به طور کامل حل شده است . گوگل بیان کرد :

این مشکل سئو حل شده است . از صبر شما ممنونیم . هفته خوبی را برای شما آرزو می کنیم .

اطلاعات بیشتر

Danny Sullivan از شرکت گوگل جمعه بعد از ظهر به ما گفت که اکثر جرئیات حل شده است اما به طور کامل این مشکل سئو حل نشده است . او بیان کرد :

من باور دارم این مشکل سئو به بالا آوردن مطالب جدید مربوط می شود زیرا همان طور که شما گزارشات را مشاهده کردید ما در مضیقه هستیم که آن را حل کنیم .

او همچنین بیان کرد این مشکل با مشکل قبلی سئو متفاوت است . او گفت :

ولی این یک مشکل متفاوت است . چون این هفته اتفاق افتاد و ربطی به مشکل قبلی سئو ندارد .

مشکل قبلی سئو

گوگل یک مشکل ایندکسنیگ سئو برای مطالب جدبد در 22 می داشت که آن را در 23 می بر طرف کرد .

این مشخص می کند که مشکل مذکور ایرادی با صف ایندکسینگ سئو ی گوگل دارد که بررسی شود . هنوز مشحص نیست که چرا این 2 مشکل با یکدیگر تفاوت دارند . به علاوه گوگل مشکل سئو ی بزرگی در زمینه Canonical URL و اخبار گوگل داشت .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/180/