اهمیت سئو با توجه به دو سایت cars.com و cargurus.com

هنگامی که الگوریتم سئو یی آپدیت می شود ضربه سنگینی به رقبای شما وارد می شود و این زمانی است که شما باید ثبات داشته باشید .

برای سایت cars.com که یک سایت محبوب خرید و فروش اتومبیل است آپدیت پایه سئو در مارچ 2019 خوب بود به طوری که بعد از آن درصد نمایش این سایت 49% افزایش یافت .

سئو کار ، David Greene ، بیان کرد که او باور دارد که موفقیت زیادی در انتظار سایت های سئو شده ای است که محتوای با کیفیت دارند . اما در این بازی یک فاکتور دیگر نیز حائز اهمیت است .

وقتی که الگوریتم سئو آپدیت شد سایت Cars.com پیشرفت خوبی داشت و این در حالی است که رقیب این سایت یعنی CarGurus.com برعکس دچار افت شدیدی شد .

این سایت رتبه های سئو ی خود را بعد از آپدیت مارچ 2019 از دست داد و چند صد پله سقوط کرد . حدود 30% کلمات کلیدی آن ها به طور قابل ملاحظه ای افت پیدا کرد که شما می توانید آن را از طریق جداول سایت SEMRush دریافت کنید . این جداول شامل رتبه های سئو ی یک سایت در تاریخ های مختلف می باشد .

CarGurus.com قبول نکرد که در این مقاله نقل قولی از آن ها بیاوریم ولی Greene بیان کرد که باور دارد که سقوط  رتبه سئو ی سایت CarGurus.com کمک شایانی به افزایش ترافیک سئو ی سایت cars.com می کند .

سئو از مهمات یک سایت

نتایج مالی برای سایت cars.com در فصل اول زیاد خوشایند نبود . درآمد این شرکت نزدیک 6 میلیون دلار افت کرد و برای زمانی این مبلغ حتی به 9 میلیون دلار هم رسید . اما یکی از نکات مهمی که ما متوجه آن شدیم این است که :

ترافیک سئو سالانه 49% افزایش یافت که این یک رکورد باور نکردنی در سئو است . تغییر در سئو باعث رقابت شدیدی بین جست و جو گر ها شد .

با توجه به Greene اکثر ترافیک سئو ی سایت cars.com از طریق سئو به دست می آید ، پس با توجه به افزایش شهودی تایج به دست آمده از ترافیک مستقیم از طریق تبلیغات به دست می آید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/182/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.