روند های رایج طراحی وب برای صفحات Start Here ( قسمت دوم )

برای درک بهتر و ساده طرح این عنوان، بهتر است صفحه Modest Man را مشاهده کنید. این طراحی سایت شامل تصویری بزرگ از مدیر وب سایت، براک مک گاف است. اغلب عناوین و محتوای صفحه حول محور موضوع اصلی می گردد و علی رغم استفاده از تصویر مدیر وب سایت، این طراحی سایت در رابطه با شخصیت برا ک و زندگی شخصی او نیست.

شما می توانید طراحی سایت خود را هر طور که مایل هستید به بازدیدکنندگان خود معرفی کنید. اگر ترجیح می دهید از تصاویر و اطلاعات شخصی خود استفاده نکنید، باز هم چیز مهمی را از دست نداده اید. تنها چیزی که باید درک کنید این است که هدف شما آموزش و تشویق بازدیدکنندگان به کلیک کردن بر روی قسمت های مختلف طراحی سایت شما و مشاهده بیشتر محتوای قرار گرفته درون طراحی سایتاست. صفحه شروع باید بتواند به سوال های رایج بازدیدکنندگان جدید پاسخ دهد و آن ها را راهنمایی کند تا بتوانند با قسمت های مختلف طراحی سایت شما آشنایی پیدا کنند.

ایجاد ارتباط شخصی

پیش از این نیز به طور خلاصه در رابطه با این مبحث صحبت کرده ایم، اما پیشنهاد می کنیم که از صفحه شروع در طراحی سایت های شخصی خود استفاده کنید. این ایده برای طراحی سایت هایی با ترافیک بالا بهتر عمل می کند، زیرا هنگام بازدید افراد جدید از وب سایت، آن ها هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با شما و کاری که انجام می دهید ندارند. اما هدف صفحات شخصی، معرفی خودتان، تاریخ، کاری که انجام می دهید و دلیلی که مشغول به انجام این کار هستید است. برخی افراد مشکلی با به اشتراک گذاشتن سرگرمی ها و اطلاعات خانوادگی خود با دیگران ندارند، در حالیکه برخی افراد ترجیح می دهند اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خود را حفظ کنند.

بنابراین نوع استفاده از طراحی سایت شخصی، بستگی به عادات اخلاقی و شخصیت شما دارد.

در این نوع طراحی سایت ها، هدف مورد نظر ایجاد ارتباط شخصی با بازدیدکنندگان، یا ایجاد ارتباط نیمه شخصی است و از آن جا که این ارتباط از طریق صفحه کامپیوتر رخ می دهد، ممکن است برخی افراد با به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی یا خانوادگی خود راحت نباشند.

یکی از بازاریابان معروف در این زمینه، گری واینرچاک است که توانست صفحه شخصی خود را به طراحی سایتی باور نکردنی و خارق العاده تبدیل کند.

از آن جایی که او مشارکت فعالی در صفحات اجتماعی دارد و سخنرانی های بسیار زیادی برگزار می کند، بنابراین اغلب افراد با او آشنایی دارند، اما بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که تمامی افراد جهان این شخص را نمی شناسند. بنابراین صفحه شروع طراحی سایت او افرادی را مورد هدف قرار می دهند که تنها قصد دارند اطلاعات بیشتری در رابطه با سبک زندگی او به دست آورند. او اطلاعاتی را در رابطه با گذشته خود و سبک زندگی تجارتی خود با بازدیدکنندگان به اشتراک می گذارند. نکتهای که از همه مهم تر است این است که به لینک هایی را به تمامی کانال های شبکه‌های اجتماعی خود در طراحی سایتقرار داده است و همچنین لینک های مربوط به بهترین مقالات خود را در طراحی سایت خود با کاربران به اشتراک گذاشته است.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/139/

روند های رایج طراحی وب برای صفحات Start Here

هنگام یکه بازدید کنندگان به طراحی سایت جدید سر می زنند، معمولا هیچ ایده ای ندارند که از کدام قسمت وب سایت باید بازدید خود را شروع کنند. آن ها اغلب به دنبال لینک های نویگیشن هستند که ممکن است اطلاعات مورد نیاز آن ها را تامین کند، اما جدیدترین روندی که با عنوان Start Here شناخته می شود، تجربه ای بسیار بهتر برای کاربران به ارمغان می آورد.

کاربران جدید که طراحی سایت شما را مورد بازدید خود قرار می دهند، باید مشتاق باشند تا تمامی قسمت های طراحی سایت را مشاهده کنند و به دنبال اطلاعات بیشتری باشند. بهترین روش برای دستیابی به این هدف، صفحه ابتدایی است که شامل لینک ها، راهنمای کوچک طراحی سایت و حتی پس زمینه هایی در رابطه با خودتان و تاریخچه طراحی سایت تان است. در این پست با یک دیگر نگاهی به روند رایج صفحات Start Here می‌اندازیم تا مزایای آن را با یکدیگر بررسی کنیم و ببینیم که چگونه می‌توانیم از این روند به نفع پروژه‌های مربوط به وب سایت استفاده کنیم.

وب سایت تان را معرفی کنید

بزرگ ترین و مهم ترین دلیل استفاده از صفحه Start Here، معرفی کردن طراحی سایت تان به بازدیدکنندگان جدید است. از آن جایی که هر طراحی سایت مقالات و اطلاعات متفاوتی برای ارائه به بازدیدکنندگان خود دارد، بنابراین صفحات Start Here اهداف مختلف را بر اساس محتوای قرار گرفته درون طراحی سایت دسته بندی می کند.

صفحه شما باید قادر باشد تا اطلاعات حیاتی را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارد و هدف آن، آموزش به بازدیدکنندگان و آشنا کردن آن ها با طراحی سایت باشد. این صفحات همچنین باید قادر باشند با اشتراک گذاشتن بهترین منابع و لینک ها، بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت هدایت کنند.

وبلاگ شخصی که توسط یک نفر اجرا می شود، می‌تواند صفحه شروع خود را با اطلاعات شخصی و تاریخچه وب سایت معرفی کند. این مورد را می توانید در طراحی سایت Problogger به خوبی مشاهده کنید.

این طراحی سایت ، در واقع یکی از نمونه‌هایی است که به خوبی طراحی شده است و سال ها تجربه در زمینه نوشتن، طراحی و تبدیل کاربر در کارنامه خود دارد.

صاحب طراحی سایت ، مجموعه ای از لینک ها و پیوندها را به پست های مربوطه ارجاع می‌دهد. او همچنین ویدیوی مقدماتی برای وب سایت خود تعبیه کرده است که این ویدیو برای بازدیدکنندگان جدید ساخته شده است و آن ها را به اطلاعات بیشتر در رابطه با سایت سوق می دهد. همچنین در قسمت پایین طراحی سایت ، می توانید تاریخچه مربوط به ساخت وب سایت را مشاهده کنید و درک کنید این وب سایت چگونه به جایگاه امروزی خود رسیده است.

با شروع بازدید از این سایت و محتوای آن، می توانید از مرور صفحات بیشتر وب سایت لذت ببرید. صفحه ای مملو از سی تی ای های متفاوت برای خبرنامه و کتاب های الکترونیکی رایگان که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا بر روی لینک های بیشتری بر روی این وب سایت کلیک کنند و محتوای آن را مشاهده کنند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/137/

شرکت گوگل قالب جستجوی موبایل را به صورت سفارشی به روزرسانی میکند

طراحی مجدد این قالب شامل باکس جستجوی سئو و تغییرات آن، تصویرات کوچک و صفحه بندی است

جستجوی سفارشی گوگل با ارائه طرح جدید تلفن همراه به کاربران ارائه می شود. ویژگیهای جدید آن شامل جعبه جستجوی سئو و طراحی مجدد آن، تصاویر کوچک و صفحه بندی جدید است. این تغییرات عمدتا بر روی مرورگر های تلفن همراه تاثیر می گذارد، اما برخی از ویژگی‌های سئو و به‌روزرسانی‌های آن به دسکتاپ ها نیز راه پیدا کرده است.

به روز رسانی طرح جستجوی سفارشی

در تصویر سمت چپ، طرح قبلی جستجوی سئو ی تلفن همراه را مشاهده می کنید و در تصویر سمت راست طرح‌بندی به روز شده آن را می بینید.

ارائه تجربه های جدید و بدون نقص به کاربران امری ضروری است؛ به خصوص هنگامی که آن ها در تلاش برای یافتن موردی مشخص بر روی وب سایت شما هستند. قالب جستجوی سفارشی سئو ی به روز رسانی شده قدمی مهم در این زمینه برداشته است که در این امر به شما کمک می‌کند و همچنین در بهبود شاخص‌های موفقیت در زمینه مدیریت وب سایت نیز نقش به سزایی ایفا می کند.

سایت هایی که از تبلیغات جستجوی AdSense استفاده می کنند، ممکن است از ترافیک سئو ی تلفن همراه سود ببرند.

(حس‌تبلیغ (به انگلیسی: AdSense) یک برنامه? تبلیغاتی ارائه‌شده توسّط گوگل است. دارندگان وب‌گاه‌ها و نرم‌افزارهای موبایل می‌توانند در این برنامه نام‌نویسی کنند تا روی وب‌گاه‌هایشان تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی فعّال شود. درآمد حاصل از این تبلیغات که گوگل مدیریّت‌شان می‌کند، از راه per-click یا per-impression است. گوگل علاوه بر راه‌های یادشده، مشغول آزمایش‌هایی برای اجرای خدمات cost-per-action است.)

بیش از 630 هزار سایت از این محصول استفاده می کنند، اما این وبلاگ سفارشی مربوط به جستجو، از ماه جولای 2018 به روز رسانی نشده است. این امر نشان‌دهنده این است که شرکت گوگل هم‌چنان به موتور جستجوی سفارشی خود توجه خاصی نشان می‌دهد.

چه چیزی تغییر کرده است؟

  • موتور جستجو و اصلاحیه های سئو ی مربوط به آن در حال حاضر دقت بیشتری در امر جستجو دارند.
  • اندازه تصاویر کوچک افزایش یافته است.
  • صفحه بندی ها ساده تر شده است.
  • صاحبان وب سایت هم اکنون دارای گزینه ای برای غیر فعال کردن تغییرات خاص موبایل هستند که با استفاده از تنظیمات موبایل و گزینه Disable می توانند از آن استفاده کنند.

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/138/