شرکت گوگل، در نتایج جستجوی خود تصاویر بیشتری را نمایش می دهد

هم اکنون زمان آن رسیده است که تمرکز خود را بیش از پیش بر روی تصاویر سئو قرار دهید

بسیاری از ابزارهایی که نتایج جستجوی سئو ی گوگل را ردیابی می کنند، نشان می دهند که درصد اطلاعاتی که شرکت گوگل تصاویر را در نتایج جستجوی سئو ی خود نشان می‌دهد افزایش داشته است. جعبه جستجوی تصاویر که گاهی اوقات در بخش اصلی نتایج جستجوی سئو نمایش داده می شود، هم اکنون در بیش از یک سوم جستجو ها نمایش داده می شود. SEOclarity داده هایی از گزارشات سئو ی خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد میزان نمایش تصاویر از 24 درصد به 34 درصد افزایش داشته است. این افزایش از تاریخ 13 آوریل شروع شده است.

جعبه تصاویر گوگل چیست؟

شما می توانید جعبه تصاویر گوگل را برای بسیاری از انواع جستجو های سئو که ممکن است علاقمند به دیدن نتایج جستجوی تصاویری آن نیز باشید مشاهده کنید. در ادامه، یک مثال برای جستجوی سئو در "گل های قرمز" مشاهده می کنید .

ارائه دهندگان داده

همان طور که در قسمت بالا ذکر شد، SEOclarity داده های خود را در رابطه با نتایج جستجوی سئو ی تصویری گوگل به نمایش گذاشته است. در اینجا نمودار آن ها در رابطه با این نتایج را مشاهده می‌کنید:

داده های مربوط به MozCast نیز یک روند مشابه را در سئو نشان می دهند.

می‌توانید این افزایش را در داده های سئو ی RankRanger نیز مشاهده کنید.

شرکت گوگل اشاره کرده است که جستجوگرها باید بیش از پیش بر روی جستجوی سئو ی تصویری خود تمرکز کنند. در حال حاضر شرکت گوگل تصاویر بیشتری را در نتایج جستجوی اصلی سئو ی خود در بخش باکس جستجوی خود نشان می دهد. تصاویر گوگل ممکن است یکی دیگر از منابع ترافیک و افزایش رتبه بندی سئو ی وب سایت شما باشد که نمی خواهید آن ها را از دست بدهید. اطمینان حاصل کنید که تصاویر خود را برای جستجوی تصاویر گوگل بهینه سازی کنید و بیش از پیش بر روی آن تمرکز کنید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/143/

روند های رایج طراحی وب برای صفحات Start Here ( قسمت چهارم )

سعی کنید صفحه ی خود را با تیتر های متفاوت ایجاد کنید و از تصاویر یا آیکون ها برای بهبود طراحی خود استفاده کنید. یکی دیگر از مثال های خارق العاده در این زمینه، صفحه شروع طراحی سایت Wellness Mama است که این صفحه از تیتری سفارشی با تصویر پس زمینه و مکانی پر از تصاویر و آیکون های متفاوت استفاده می کند. دسته بندی کوچکی از این لینک ها با همراهی تصاویر متفاوت وجود دارد. این کار باعث می شود بازدیدکنندگان جدید به راحتی بتوانند تمامی پست ها را برای دستورات غذایی، نکته های مربوط به مادران و پادکست های متفاوت بررسی کنند. در قسمت پایین تر این طراحی سایت می توانید لیستی طولانی از پست ها با تصاویر کوچکی که در کنار آن ها قرار گرفته است مشاهده کنید.

از نظر من نویسنده این وب سایت محتوای خود را به درستی درون طراحی سایت قرار داده است و بهترین طراحی مربوط به قسمت Start Here را تا به اینجای کار داشته است. طرح رنگ قرار گرفته در این طراحی سایت نیز به خوبی با سایر اجزای وبسایت همخوانی دارد، نوشته های به کار رفته دارای خوانایی بسیار بالا هستند و تصاویری که در این طراحی سایت قرار گرفته اند حس شادابی و زندگی خاصی به آن بخشیده اند.

سعی کنید از طرحی استفاده کنید که حس زنده بودن را به خودتان و خوانندگان منتقل می کند و در عین حال تمرکز افراد را بر روی محتوای قرار گرفته حفظ کند. حتی می توانید از طرحی بسیار ساده استفاده کنید که بتواند به کاربران کمک کند تا به طراحی سایت شما توجه کنند.

نتیجه گیری

از آن جایی که وبلاگ ها و وب سایت ها هر روزه افزایش پیدا می کنند و رشد قابل توجهی را در ترافیک و موارد دیگر مربوط به آن ها مشاهده می کنیم، بنابراین عرصه رقابت در بخش محتوا درون طراحی سایت ها بیش از قبل شده است. بازدیدکنندگان جدید، اغلب اطلاعات مورد نیاز خود را از بخش صفحات Start Here به دست می‌آورند؛ زیرا این صفحات راهنمایی کوتاه و خلاصه شده ای را از کل طراحی سایت به خوانندگان ارائه می دهد.

اما چگونگی طراحی این بخش، امری بسیار ضروری و مهم برای تجربه کاربران است و عاملی بسیار مهم در درک و فهم محتوای قرار گرفته در این طراحی سایت توسط خوانندگان است. روش های ذکر شده در این پست می تواند به شما کمک کند تا صفحات خارق العاده ای را برای طراحی سایت خود خلق کنید و ارزش وب سایت خود را به تمام خوانندگان و بازدیدکنندگان نشان دهید و کاری کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی طراحی سایت شما را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند و اطلاعات مورد نیاز خود را درون وب سایت شما به دست آورند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/144/

آیا عملیات ساخت لینک به طور کلی از بین رفته است؟ ( قسمت دوم )

تفاوت نظرات

بسیاری از طرفداران ساختمان لینک در سئو ، نیازمند ایجاد پیوندها و لینک هایی برای تشخیص محتوا در زمینه هایی هستند که رقابت در آن بسیار بالا است.

مشکل بسیاری از محتواهای ایجاد شده سئو این است که هیچ کس آن ها را نمی بیند. جولی جویس، صاحب شرکت فیش مدیا، می‌گوید: "اگر محتوای خود را منتشر نکنید، بسیاری از فرصت های خوب مربوط به لینک ها ی موجود سئو را از دست می دهید."

" اخیراً، لینکی بسیار عالی برای سئو ی یکی از مشتریان خود تولید کردم و در لینک ایجاد شده به برخی از مهم ترین کلمات موجود در محتوا اشاره کردم و پس از انتشار لینک نتایج خوبی برای سئو حاصل شد. هنگامی که افراد پس از انجام کار از شما تشکر می‌کنند، متوجه می شوید که کار خود را به خوبی انجام داده اید!"

دبرا ماستالر، مدیر شرکت آلیانس لینک، با تمرکز بر روی محتوای سئو مخالفت می کند.

در عملیات ساخت لینک سئو ، محتوای با کیفیت می تواند به عنوان ابزاری برای جلب توجه مشتریان و لینک ها استفاده شود، اما استفاده از محتوای با کیفیت کافی نیست! اگر محتوای سئو ی شما با ترکیبی از روش های متفاوت ایجاد نشده باشد، نمی تواند نتایج دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورد. در این صورت، بسیاری از کمپین های مربوط به ساخت لینک شکست می خورند و زمان خود را صرف ایجاد محتوای با کیفیت سئو می کنند، اما باید از این افراد پرسید که تلاش خود را برای ساخت چه چیزی صرف می کنند و لینک های سئو ی مورد نظر را برای چه کسانی تولید می کنند.

جویس و ماستالر با این نکته موافقت کردند که ساخت لینک، درست مانند سرمایه گذاری، نیازمند تکنیک های سئو و روش های خاص خود است.

"محتوا، معرفی، محصولات و خدمات همگی از طریق لینک ها منتشر می‌شوند، بنابراین ترکیب این دو تاثیر بسزایی بر روی صفحات و بازدیدکنندگان دارد و باعث می‌شود سرمایه گذاری در زمان و بودجه، با نتایج خوبی همراه شود." ماستالر
تاندلر اعلام کرد که به صورت کلی با ساخت لینک مخالفت نمی کند.

ابزارهای ساخت لینک سئو و افراد مرتبط با این زمینه وجود دارند که استعداد زیادی در این زمینه دارند و می‌توانند کاری انجام دهند تا لینک های ایجاد شده بسیار طبیعی و برای سئو مفید به نظر برسند. همچنین آژانس ها و شرکت های بسیار خلاقی وجود دارند که می‌توانند لینک هایی را ایجاد کنند که گیرایی زیادی برای بازدید کنندگان دارد، اما اگر کمپانی هایی که ارزش سهام خود را به خوبی درک می کنند و بودجه زیادی در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند را در نظر نگیریم، صدها و هزاران مورد از شرکت ها و بیزینس ها وجود دارند که رویکرد بسیار ضعیفی را در زمینه سئو به کار می گیرند.

از طرفی دیگر، جویس اعلام کرد که سایت ها می توانند بدون وجود لینک های خوب، رتبه سئو ی خود را افزایش دهند، اما به طور کلی این وب سایت ها نمی توانند رتبه خود را در بین 10 وب سایت یا 20 وب سایت برتر گوگل قرار دهند.

به عنوان بازاریاب، وظیفه ما این است که افراد را نسبت به برندهای متفاوت آگاه کنیم و با استفاده از منابع محدود به کیفیت های خاص برسیم. موثرترین منابع، نتیجه کلی گفت و گو هایی است که گاهی اوقات با به روزرسانی الگوریتم های سئو ، مطالعات همگانی و توییتر های افراد مشهور به دست می‌آید.

هنگامی که این اتفاق رخ می‌دهد، می‌توانیم هدف ساخت لینک های موجود را مشخص کنیم و بتوانیم محتوا و منابع مورد نیاز کاربران را برای آن ها مهیا کنیم.

اگر لینک های سئو ی مرتبط با سایتی به خصوص، ترافیک مورد نظر را برای آن ایجاد می‌کند، این امر با صرف زمان و بازدید وب سایت شما توسط افراد مختلف به دست می آید، بنابراین در این صورت می‌توان ساخت لینک را به عنوان عاملی موثر در بازدید و افزایش ترافیک و رتبه بندی سایت در نظر گرفت.

به عنوان سخن نهایی، لینک ها می توانند به شما کمک کنند تا رتبه بندی سئو ی خود را در گوگل افزایش دهید، اما لینک های موجود بر روی وب سایت شما مشخص می کنند که آیا استحقاق جایگاهی که در آن قرار گرفته اید را دارید یا خیر.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/141/

روند های رایج طراحی وب برای صفحات Start Here ( قسمت سوم )

این مثال، یکی از بهترین نمونه ها در زمینه افزودن ارزش شخصی است که افراد می‌توانند اطلاعات بیشتری در رابطه با گری به دست آورند و حتی به یکی از دنبال کنندگان سبک زندگی او تبدیل شوند.

از طرفی دیگر ، می توانید کاری مانند مایکل هیات یا کریس داکر انجام دهید، که هر دوی آن ها روش‌های خاص و منابع قابل دسترس به بازدیدکنندگان خود و خوانندگان جدید معرفی می‌کنند. این صفحات اطلاعاتی از اشخاصی که در پشت پرده طراحی سایت کار می کنند را با کاربران به اشتراک می گذارند، اما تمرکز اصلی آن ها بر روی اطلاعات ارزشمند برای خواننده‌ها است.

اگر در حال کار بر روی یک طراحی سایت شخصی هستید و در حال ارائه ی منبع یا متنی ارزشمند، محصول و خدمات یا هر دوی آن ها هستید، برای به اشتراک گذاری تاریخچه شخصی طراحی سایت خود از صفحه Start Here استفاده کنید تا به خوانندگان خود ثابت کنید که شما در صنعتی که در آن مشغول به کار هستید اقتدار کافی دارید.

طراحی سایت هایی که بیش از 100 صفحه دارند، دارای قابلیت جستجوی سخت تری نسبت به وب سایت های دیگر هستند.

بهترین پست های شما معمولاً در صفحات زیاد طراحی سایت گم می شوند؛ بنابراین باید لینک های مرتبط با بهترین مقالات و محتوای خود را دسته بندی کنید. بازدیدکنندگان جدید نمی‌دانند که کار خود را با کدام قسمت طراحی سایت شما شروع کنند یا هیچ اطلاعی در رابطه با بهترین پست های شما ندارند. بنابراین بهتر است لیستی از مقالات برتر خود تهیه کنید و خوانندگان جدید را تشویق کنید تا آن ها را چک کنند.

مقالات مهم را لیست کنید

صفحه شروع A Life of Blue در رابطه با سفر و زندگی به سبک عشایری است. این موضوعات دارای بیشترین مقالات در این طراحی سایت هستند، اما برخی پست ها برای بازدیدکنندگان جدید بسیار ارزشمند به نظر می رسد. همانطور که صفحه را به سمت پایین می کشید، متوجه تیتری با عنوان "در ابتدا باید چه چیزی را مطالعه کنم؟" می شوید، که این لینک قسمتی است که برای بازدیدکنندگان جدید تعبیه شده است که ممکن است از خودشان این پرسش را داشته باشند. در این لینک لیستی از 10 پست محبوب مربوط به سفر و زندگی قرار داده شده است. سایر لینک ها در رابطه با کتاب های الکترونیکی رایگان و آرشیو دسته بندی طراحی سایت است. این لینک ها برای بازدیدکنندگان جدید ارزش زیادی دارد، اما لیستی از پست های پیشنهاد شده بهترین مکان برای آغاز طراحی سایت است.

یکی دیگر از مثال هایی که باید در این پست به آن اشاره کنیم، مربوط به طراحی سایت Hillah Cooking است. در حالیکه معرفی خلاصه شده ای در ابتدای این طراحی سایت قرار دارد، همچنین لینک های پیشنهاد شده ی زیادی در بخش های مختلف طراحی سایت قرار گرفته است. این لینک ها به صورت تصادفی در طراحی سایت قرار نگرفته است؛ بلکه دستورهای پخت متفاوت با جزئیات کامل توسط دسته بندی هایی مانند پایه، آشپزی کلاسیک آمریکایی و وعده های مربوط به گیاهخواران دسته بندی شده است.

کاربران اینترنت به شدت بی صبر هستند!

بسیاری از افراد ترجیح می دهند صفحه شروع کوتاه باشد، زیرا در عین حال که سایت را به طور کلی به بازدیدکنندگان معرفی می کند و لینک های مورد نیاز آن ها را در این قسمت قرار می‌دهد، بازدید کنندگان پس از مشاهده این بخش به طراحی سایت مراجعه می‌کنند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/142/

آیا عملیات ساخت لینک به طور کلی از بین رفته است؟

مطمئناً عملیات ساخت لینک در سئو پیش از این با استفاده از تاکتیک هایی مانند طرح های پرداختی برای ساخت لینک، لینک های پنهان و محتوای اسپم استفاده می شد. اما پس از آن که شرکت گوگل الگوریتم خود را در سال 2012 به روزرسانی کرد و الگوریتم پنگوئن را معرفی کرد، این تاکتیک های سئو عملاً بلا استفاده شد و تمرکز شرکت گوگل هم اکنون بر روی تکنیک های سئو ی کلاه سفید و محتوای با کیفیت است.

اما، این جمله بدان معنا نیست که بحث های انجام گرفته در رابطه با ساختمان لینک های سئو به طور کلی تمام شده است، زیرا برخی سئو ها معتقدند که هر گونه شکل ساختمان فعال لینک ها، در بهترین حالت خود اتلاف وقت و در بدترین حالت ممکن، زیر پا گذاشتن سیاست‌های موجود سئو است، و برخی از آن ها معتقدند که استفاده از این امر بسیار ارزشمند است و بخشی مهم از استراتژی های مرتبط باسئو است.

مخالفت های مربوط کیفیت محتوا

یکی از رویکردهای رایج سئو و در عین حال متضاد در رابطه با موضوع مد نظر، توییتی است که از مدیرعامل سخنرانی رایت مارکوس منتشر شده است.

"ساخت لینک برای سئو اتلاف وقت است. به جای صرف وقت برای ساختن لینک، بهتر است تمرکز خود را بر روی نوشتن مطالب بهتر و رابط کاربری قرار دهیم."

"توصیه های قدیمی مربوط به سئو به ما توصیه می کنند که محتوای خود را برای کاربران تهیه کنید و آن ها را نسبت به موتورهای جستجو ارجعیت دهید. لینک ها و پیوندها را به این دلیل نسازید که ممکن است ارزش خاصی برای سئو ی شما به دست آورند؛ بلکه لینک هایی ایجاد کنید که ترافیک هدفمند سئو را به سایت شما هدایت می‌کنند."

در طول این جلسه، تاندلر اشاره ای به اسپم هایی کرد که توسط ابزارهای ساخت لینک سئو تولید شده بودند.

همچنین در این جلسه نقل قول هایی از افرادی مانند جان مولر، مت کاست و جونو آلدرسون صورت گرفت و گفته شد که تمامی لینک های سئو به صورت طبیعی توسط دستورات و راهنمایی های گفته شده توسط شرکت گوگل ساخته نشده‌اند.

علاوه بر اشاره به ماهیت و کسی نیک ساخت لینک های با کیفیت سئو و او همچنین به سایر روشها ، ماننده ساخت لینک های داخلی نیز اشاره کرد.

" اگر تیم شما دارای منابع محدود است ، توصیه می کنم تا زمان خود را در ساخت محتوای با کیفیت سئو صرف کنید و تمرکز خود را بر روی ساختمان لینک قرار ندهید." - تاندلر

"زمان خود را در تهیه تجربه کاربری بی نقص سپری کنید و در رابطه با هماهنگی محتوای خود با خواسته کاربران وسواس به خرج دهید. هدف نهایی شما باید تهیه بهترین نتایج ممکن برای سئو باشد و همواره باید در زمینه کاری خود، بهترین نتایج را به کاربران خود ارائه دهید. ساخت لینک های سئو را متوقف کنید و شروع به به دست آوردن آن ها کنید!"


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/140/