صنعت سئو " یک میدان مین از حرفه ای های خطرناک "

مقامات استرالیایی اقداماتی را برای طرفداری کوچکی از کسب و کار خواستار شدند و خواستار قانون جدید هستند.


دفتر کسب و کار استرالیا و مسوولان شرکت خانواده کلاهبرداران سئو را مورد هدف قرار می دهند.مسئول کیت کارنل گفته بود که صنعت با خبرهای ترسناک در کسب و کارهای کوچک زیاد شده که توسط مشاوران سئو نفوذ کرده است .

دفاع برای قانون سئو

اون(کیت کارنل)کسب و کارهای کوچک استرالیایی را صدا زده بود تا جلو بیایند که به آنها درباره ی خبرها و قصدهای آنها بگوید تا یافته های خود را به رقابت استرالیایی ها و کمیسیون مصرف کننده در تلاش برای اعلان قانون های جدید ارائه دهد.بر اساس گزارش ای لس لس اس در حال حاضر در جریان گسترده با سیستم عامل های گسترده دیجیتالی پرسشی هست،اما نه به طور خاص که بر روی عملکرد های صنعتسئو تمرکز کرده باشد.

ای اس بی اف ای او اقتدار قانونی خود را ندارد.این میتواند بررسی و دفاع شود اما نمی تواند به طور مستقیم قوانین خود را بسازد یا آن را اجرا کند.

بیشتر مشکلات گزارش نشده اند

تقریبا 100 سئو مربوطه در سال قبل در استرالیا شکایت رسمی شده بودند ،یک عدد نسبتا کوچک.گرچه اداره ی ای اس بی اف ای او باور دارد بیشتر تعهدات سئو جعلی یا سواستفاده آمیزگزارش نشده اند. در مصاحبه ای با مجله کمپانی اسمارت،کارنل گفته که نبود قانون و رشد کلاهبردارها پذیرفته شده " یک میدان مین از حرفه ای خطرناک ".

در آمریکا،گوگل به طور دوره ای اقدامی را علیه سئو ی تقلبی و تخلفی انجام داده.اخیرا گوگل از گروه های عالی بازاریابی شکایت کرد و آنها را از کسب و کار منع کرد.راه حل های کسب و کارهای کوچک،مثل بیشتر کلاهبردارهای دروغین که به کسب و کارهای محلی می گویند که این به گوگل وابسته است.در انگلیس،در سال 2017 سامانگرها شرکت مووته را تعطیل کردند که برای فنون جعلی برای لیستهای خدمات مدیریتی کسب و کار گوگل من را می فروختند.

هچنین گوگل یک مرکز شکایت برپا کرد،جایی که مردم میتوانند سومین دسته از تخلفات قوانین گوگل را گزارش دهند.شامل درست کردن روبوکال ها،یا گول زدن درباره سهامدار بودن با گوگل یا ساختن ادعاهایی درباره رده بندی گارانتی ها.

اس ام بی اس ها میتوانند بهره برداری شوند:با اینکه این قاعده نیست،شیوه اشاره کردن یا دروغ گفتن درباره بودن نماینده یا سهامدار گوگل میان سئو رایج نیست و شرکت های دیجیتالی بازاریابی فورا اس ام بی اس ها را طعمه خود قرار می دهند.بررسی داده های اضهار شده که اس ام بی اس های آمریکا آن ها را دریافت کرده اند بیش از 20 فروش در ماه با تماس از کمپانی هایی که سعی در بدست آوردن کسب و کار بازاریابی خود داشته اند،داشته اند.

بیشتر این ها جعلی نیستند گرچه تعداد کاملا زیادی از روبوکال ها وجود دارد که راهنمایی میکند با لیست شما در گوگل که تائید نشده اند و اداره میکند در حوزه بسیار کهنه که اساسا فریبنده است.

چرا شما باید مراقب باشید؟

تعداد بسیار زیادی ازاستعدادها و مهارت های شرکت سئو و مشاوران وجود دارند،و ادعاهای ساختگی و روش های سوءاستفاده گرانه توسط حامیان بد به این صنعت ضربه میزند و این شهرت و این آوازه ای سراسری است. سئو تقلبی یا هدف حیله گرانه در کسب و کارهای کوچک مشکل قابل توجهی در آمریکا است.گرچه تلاش های موفقیت آمیزی برای تعطیل کردن شرکت های شخصی وجود داشته،مشکل از چندی از نهادها جدا نشده.

گرچه گوگل پرونده های حقوقی را تقبل کرده و شکایت کردن را به طور مستقیم ممکن ساخته،بیشتر از چیزی که میتونه انجام داده بشود وجود دارد برای آموزش کسب و کارهای کوچک درباره اینکه چگونه حامیان بد را شناسایی کنید یا در صورت وجود دستکاری در قراردادها چه کار کنید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/58/

گوگل AMP، ابزار تلفن همراه، از ویرایش کد پشتیبانی می کند

(AMP یا Accelerated Mobile Page به معنی افزایش سرعت لود شدن صفحات در موبایل می باشد. پروژه AMP در سئو یک فریم ورک جدید و متن باز است که به طور کامل از فناوری های موجود در وب ساخته شده است. این پروژه که به وسیله گوگل و توییتر انجام شده است، به برنامه نویسان سئو کمک می کند صفحات HTML با حجم کم ایجاد کنند. این کد ها به راحتی در صفحات موبایل لود می شوند، تا با لود سریع محتوای صفحات وب به راحتی برای کاربران قابل مشاهده باشد.)


صرفه جویی در وقت و کاهش خطرات موجود، با ویژگی جدید ویرایش کد در ای ام پی و ابزارهای تست سئو از طریق تلفن همراه در گوگل امکان پذیر است.

شرکت گوگل اعلام کرد که ابزار تست سئو ی ای ام پی موبایل خود را هم اکنون به توانایی ویرایش کد و تست مجدد مجهز کرده است. بنابراین اگر قصد دارید تغییری در ویرایش گر کد خود انجام دهید تا ببینید که این کدها چگونه ای ام پی را تحت تاثیر قرار می دهند، هم اکنون می توانید این کار را انجام دهید.

تست ها در چه مکانی قرار دارند؟

شما می توانید این تست های سئو را به صورت آنلاین انجام دهید. تست ای ام پی و تست موبایل دوستانه به ترتیب در لینک های زیر

قرار دارند:
https://search.google.com/test/amp
https://search.google.com/test/mobile-friendly

دلیل اهمیت این تست ها

این ویژگی جدید به وب مسترها و توسعه دهندگان سئو اجازه می دهد تا ای ام پی مورد نظر خود را به سرعت در این ابزار تغییر دهند یا بررسی کنند، تا ببینند آیا نتایج به دست آمده مفید و مثبت خواهد بود یا خیر. دیگر نیاز نیست تا تغییرات را به طور مستقیم بر روی لایو وب سایت خود اعمال کنید و سپس پس از اعمال این تغییرات بتوانید کد های خود را تست کنید تا ببینید نتایج دلخواه خود را به دست آورده اید یا خیر.

شرکت گوگل این خبر را در قالب توییتی منتشر کرد و به کاربران خود اطلاع داد که می توانند از طریق لینک اعلام شده این ویژگی جدید سئو را امتحان کنند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/55/

شناخت سهولت یادگیری (learnability) برای طراحی وب: راه حل ها و بهترین روش ها

طراحی سایت قابل یادگیری سخت تر از چیزی است که به نظر می رسد. هدف در اینجا مطابقت وب سایت با UX استاندارد است که بازدید کننده ها بتوانند به اسانی وب سایت را درک کنند.


طراحان اپلیکیشن های موبایل از طریق onboarding (که به افزایش زمان ماندن کاربر در سایت و استفاده از ان گفته می شود و باعث می شود کاربران رابط کاربری طراحی سایت را یاد بگیرنند) به این هدف می رسند. اما وب سایت ها همیشه نمی توانند اموزش های طولانی برای اموزش رابط کاربری (یادگیری نحوه ی استفاده از وب) ارائه کنند.

بیایید نگاهی به سهولت یادگیری و چگونگی به کار بردن تکنیک های ان برای طراحی سایت بیاندازیم. اکثر بازدید کننده ها می دانند چگونه در وب سایت جست و جو کنند بنابراین سهولت یادگیری در مورد ساختن رابط کاربری قابل یادگیری نیست بلکه پیروی از قوانین و قراردادها به منظور سهولت استفاده از سایت می باشد.

چرا سهولت یادگیری مهم است؟

کاربران وقتی که یاد می گیرند چگونه از یک رابط کاربری طراحی سایت استفاده کنند بیشتر جذب ان می شوند. از طرف دیگر، انها از رابط های کاربری که بسیار پیچیده هستند دوری می کنند.

هدف از طراحی سایت بر اساس سهولت یادگیری افزایش ماندگاری کاربران است. شما می خواهید به انها کمک کنید که استفاده از وب سایت شما را به سرعت یاد گرفته تا به استفاده از ان ادامه دهند. از این طریق شما کاربران تکراری بیشتری جذب می کنید و میانگین بازدید صفحه ای شما کم تر می شود.

طراحی تعاملی باید قابل یادگیری و اسان باشد یا حداقل نباید مستلزم اموزش رابط کاربری به کاربران توسط طراحان باشد. اما اموزش برای نرم افزار های پیچیده مانند فوتوشاپ لازم است ولی یک وب سایت نرم افزار پیچیده نیست. برای مثال، همه وب سایت امازون را می شناسند. این وب سایت پر از هزاران طبقه بندی مختلف و میلیون ها محصول است. با این همه محتوی انتظار می رود که این وب سایت یک فاجعه باشد. با این وجود جست و جو و چرخیدن در امازون واقعا سخت نیست. چرا؟

زیرا امازون بر سازه های مرتبط و مناسب برای کمک به درک رابط کابری طراحی سایت تمرکز می کند. با وجود عناصر صفحه ی پیچیده بیشتر همیشه نیاز به اتکا بر روش های همیشگی برای یادگیری استفاده از وب نیست. برای مثال توییتر از راهنمایی های کوچک وقتی که روی برخی عناصر در UIنگه می دارید استفاده می کند.

هدف انها از این کار تقویت کردن تعامل کاربر و کمک به استفاده کردن انها از توییتر می باشد. این روش یک راه گارانتی شده برای افزایش استاندارد های کلی کاربر و میزان نگهداری کاربران است.

با دانستن اینها، بیایید به تعداد کمی تکنیک برای سهولت یادگیری وب سایت بپردازیم.

اشنایی با تکنیک ثبات گونه ها

همان گونه که میدانید یک رابط کاربری ثابت برای یک طراحی سایت خوب ضروری می باشد. به این معنی که طراحان باید از عناصر صفحه ی متداول که کاربران با انها اشنا هستند، استفاده کنند و انها را در دراز مدت یکسان نگه دارند.

برخی از عناصر خاص باید در یک مکان در هر صفحه باقی بمانند. برای مثال ناوبار سایت، لوگو و مکان محتوای اصلی باید به اسانی قابل دسترسی باشند.

اما اپلیکیشن های پیچیده تر باید فراتر از محتوای اطلاعاتی بروند. برای مثال Dropbox را در نظر بگیرید که از زمان راه اندازی ان به طور اساسی یکسان باقی مانده است. وقتی کاربران رابط کاربری Dropbox را یاد می گیرد دیگر نیازی به یادگیری دوباره ی ان پیدا نمی‌ کنند. که این موضوع هدف ثبات گونه ها است. وقتی که کسی برای بار دوم وارد Dropbox می شود از قبل با استفاده از ان اشنا هست و وقتی که برای مدتی از ان استفاده می کند با UI ان اشنا شده و از ان انتظار دارد که یه یک روش یکسان عمل کند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/56/

نحوه ایجاد و تایید خبر نامه ایمیل قبل از ارسال ( قسمت دوم )

محتوای ایمیل

هدف در این قسمت مشخص کردن نوع محتوا است.
اگر قصد ارسال به روز رسانی ساده خبرنامه خود در طراحی سایت رادارید، تنها کافی است موارد زیر را به ایمیل خود بیافزایید.

عنوان، تصویر، لینک های مربوطه و موارد گزیده.

اگر محتوای مورد نظر از نوع کمپین ایمیل است که هدف آن افزایش CTR طراحی سایت است ، بنابراین نیاز است تا نگاه ویژه‌ای به بخش انگیزشی و CTA ها داشته باشید. موارد به کار رفته در بخش بدنه ایمیل بستگی به شخص خودتان دارد. با این وجود، برخی بخش ها برای تمامی برنامه های ایمیل ضروری و مشترک هستند:

  • هویت برند. این بخش می‌تواند لوگوی طراحی سایت یا نام برند شما باشد. بهتر است در تمامی خبرنامه‌های ایمیل خود این بخش را در نظر بگیرید.
  • ناوبری یا Navigation کوچک طراحی سایت . این بخش معمولا در امامی خبرنامه‌های ایمیل مورد استفاده قرار می‌گیرد و شامل لینک یا پیوندی به بخش مورد نظر در وب سایت شما است.
  • پیوند یا لینک وب سایت شما
  • بهتر است آدرس یا لینک شبکه های اجتماعی خود را در پایین صفحه طراحی سایت قرار دهید.
  • اشتراک گذاری. اگر حقایق پیشنهادات جالبی در خبرنامه ایمیل خود داشته باشید، خوانندگان باید فرصتی برای به اشتراک گذاشتن آن با دیگران داشته باشند.
  • اطلاعات تماس: شامل اسکایپ، تلگرام، واتساپ وایبر یا لینکی به قسمت چت آنلاین در وب سایت شما باشد.
  • آدرس حقیقی یا فیزیکی. این نوع از اطلاعات می‌تواند با وجود شبکه‌های اجتماعی منسوخ شده باشد، اما با این وجود ملاقات رودررو با مشترکان می‌توانند یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش محبوبیت و هویت برندتان نباشد. بنابراین نیاز است تا این بخش را نیز در خبرنامه ایمیل طراحی سایت خود بگنجانید.
  • لینک به وب پیج
  • لینک به نسخه متن ساده. این بخش یکی از مهم ترین بخش ها در خبرنامه ایمیل است، زیرا مانند پشتیبانی برای خبرنامه ایمیل شما است.
  • پیوند Unsubscribe به خوانندگان و مشترکان اجازه می دهد از دریافت ایمیل های آتی خودداری کنند.
  • نشانه های شخصی. این گزینه برای افرادی که از نرم افزارهای بازاریابی پیشرفته استفاده می کنند کاربرد دارد. درست مانند محتوای هوشمند، این گزینه به شما کمک می کند تا خبرنامه ی طراحی سایت شما حالت شخصی تر و جذاب تر داشته باشد.
  • تصاویر بهینه شده. عکس ها و آیکون ها درست مانند آهنربا هستند - این عوامل قابلیت این را دارند که توجه مشترکان را به خود جلب کنند. و به همین دلیل نیاز است تا بر روی این مورد تمرکز کنید. استفاده از تصاویر زیاد باعث می‌شود خبرنامه ایمیل شما سنگین و خسته کننده به نظر برسد، در حالی که عدم وجود تصویر نیز خبرنامه شما را به طور کلی از بین می‌برد. همواره به یاد داشته باشید تا تصاویر خود را بهینه سازی کنید: هیچ فردی تمایل ندارد تا ایمیلی سنگین دریافت کند.
  • Alt text یا متن جایگزین. اگر خبر نامه ایمیل طراحی سایت شما دارای تصویر است، بنابراین باید متن جایگزین نیز داشته باشید. زیرا تمامی این موارد به یکدیگر متصل هستند. درست مانند نسخه ساده ای از تصویر، متن جایگزین نیز می تواند در صورت عدم بارگذاری مناسب تصویر، توضیحات آن را برای خوانندگان نشان دهد.
  • سرفصل های واضح و جذاب
  • زبان عملیاتی در صورت نیاز
  • پیوند و لینک های مورد نیاز به صفحه لندینگ، مقالات، آموزش و راهنمایی.
  • Call to Action. حتی اگر در ایمیل های تبلیغاتی خود محصول خاصی را معرفی نمی کنید، باید این بخش را در خبرنامه ایمیل خود بگنجانید. دکمه ها (Buttons) باید در تضاد با عناصر پس زمینه و پیش زمینه باشند.
  • آخرین مورد، کد ردیابی است (Tracking code). در این بخش، جادوی تحلیل و بهبود استراتژی بازاریابی شروع به کار می کند. بنابراین فراموش نکنید تا کدهای ردیابی طراحی سایت را به طور مناسب تنظیم کنید.

به غیر از موارد ذکر شده، موارد بسیار زیاد دیگری نیز هستند که باید آن ها را در نظر بگیرید، اما مواردی که ذکر شد جزو مهم ترین آن هاست
آیا شما تمامی موارد بالا را در قسمت بدنه ایمیل خود در نظر می گیرید؟


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/53/

گزارش وب اسپم گوگل

سایت های هک شده، اسپم یا هرزنامه های تولید شده توسط کاربران و لینک های اولویت بندی شده در سال 2018 نشان می دهند:
شرکت گوگل ادعا می کند که تنها کمتر از یک درصد از سایت های سئو ی بازدید شده در آن، جزو موارد اسپم یا هرزنامه هستند.
شرکت گوگل هفته گذشته گزارشی را منتشر کرد تا پیشرفت هایی را در رابطه با محتواهایی نشان دهد که در جهت دستکاری الگوریتم های سئو ی خود و آسیب رساندن به کاربران تولید شده است. این شرکت همچنین از مدیران وب، توسعه دهندگان و کاربران می خواهد تا از منابع خود برای جلوگیری از تولید چنین محتوایی استفاده کنند.


چرا باید مراقب باشید؟

برخی از روش‌هایی که گوگل بر در تلاش برای جلوگیری از اسپم ها به کار گرفته است، آگاهی و توانمندسازی توسعه دهندگان با استفاده از ابزارهایی است که سلامت سئو را در صفحات خود اجرا و چک می کنند. صاحبان وب سایت از طریق این منابع می توانند به بهترین شیوه ها آگاهی پیدا کنند و از این طریق، کانال ها و وب سایت هایی که دارای محتوای مضر هستند را گزارش کرده و این وب سایت ها و کانال ها را به کاربران خود اطلاع دهند.

برای جلوگیری از بازگشت کاربران و کلیک کردن بر روی چنین محتوایی و همچنین خرید تبلیغ کنندگان، نیاز است تا شرکت گوگل، سیستمی ایمن برای جستجوی اطلاعات سئو خود فراهم کند. نتایج جستجویی که توسط وب اسپم ها پر شده است، برای تجارت و همچنین شرکت گوگل مضر است.

در ادامه، به بهترین نکات برجسته در رابطه با گزارشات وب اسپم ها در سال جاری اشاره می کنیم:

همان طور که گفته شد، شرکت گوگل ادعا کرد که کمتر از یک درصد از کاربران از طریق نتایج جستجو سئو به وب سایت ها و صفحات اسپم منتقل شده‌اند.

سایت های هک شده

سایت های هک شده سریع تر کشف می شوند و قبل از این که این سایت ها بتوانند به کاربران آسیب برسانند شرکت گوگل آن ها را ردیابی می کند. شرکت گوگل همچنین به ما یادآوری می کند: در حالی که میزان سایت های هک شده و اسپم ها را به طور چشمگیری کاهش داده ایم، اما با این وجود وب سایت های هک شده همچنان به عنوان یک مشکل امنیتی سئو مهم تلقی می شوند.

نزدیک به 180 هزار گزارش اسپم توسط کاربران تایید شده است که این مقدار تقریبا دو برابر سال پیش است و نزدیک به 64 درصد از این گزارش ها مورد بررسی و اقدام های لازم قرار گرفته است.

تاثیر اسپم ایجاد شده توسط کاربران، بلاگ ها و سایر پلتفرم های دیگر نزدیک به 80 درصد کاهش داشته است.

نزدیک به 4 میلیون پیغام مرتبط با اقدام های انفرادی ، از طریق کنسول جستجوی سئو به صاحبان وب سایت ها منتقل شده است (این مقدار در سال 2017 برابر با 6 میلیون بوده است).

شرکت گوگل گزارش خود را با تأکید بر مشارکت خود با جستجوگرها، برنامه نویسان و صاحبان سایت و با برگزاری رویدادی به شش زبان زنده دنیا ارائه داده است.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/54/