8 نوع متفاوت از وب سایت ها و نحوه ی طراحی آن ها ( قسمت چهارم )

یکی از طراحی سایت های مربوط به این زمینه، وب سایت کارهای طراح معروف، Gautier Maillard است که ترکیب بی نقصی از خلاقیت و بهترین پروژه های خود در این طراحی سایت ایجاد کرده است. با کلیک بر روی هر تصویر، می توانید کمپین تبلیغاتی مربوط به پروژه مورد نظر را مشاهده کنید. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری از این طراح بدانید، بر روی دکمه مربوط به نویگیشن در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و اطلاعاتی در رابطه با پروژه های طراحی، مکان زندگی او در پاریس، تحصیلات و کارهای متفاوت او مشاهده کنید. در این طراحی سایت ، قالب و استراتژی بکار رفته به خوبی با سایر اجزای وب سایت همخوانی دارد، زیرا تمرکز این طراح بر روی کار حقیقی خود است و نوشته های خود را محدود کرده است. کاربرانی که از این طراحی سایت بازدید می‌کنند، تصاویر مشاهده شده را بهتر از مقالات و نوشته های قرار گرفته به خاطر می سپارند.

6. صفحات لندینگ

این نوع صفحات، جزو طراحی سایت های خاص است که برای کمپین های بازاریابی تشکیل شده است که باعث می شود کاربران، اقدام خاصی در این صفحات انجام دهند.

محتوای قرار گرفته بر روی لندینگ پیج باید محدود باشد و منجر به کال تو اکشنی شود که علاقه دارید کاربران به انجام آن اقدام کنند. در این نوع طراحی سایت ها، بهتر است از مقدار زیادی فضای سفید در اطراف CTA خود بهره بگیرید و عناصری که به هدف کمپین های بازاریابی مرتبط نیستند را برای صفحات دیگر ذخیره کنید.

صفحه لندینگ وب سایت شاپیفای

لندینگ پیج آزمایش رایگان طراحی سایت شاپیفای، از تیتر و کال تو اکشن ساده بهره می گیرد، مانند" شروع آزمایش رایگان". تمامی عناصر قرار گرفته بر روی صفحه باعث می شود بازدید کنندگان و خریداران محصولات این طراحی سایت ، سفری کوتاه درون این وب سایت آغاز کنند و به خرید محصولات و استفاده از امکانات این طراحی سایت اشتیاق بیشتری نشان دهند. در این وب سایت، از تصاویر مرتبط و بروز استفاده شده است و به برخی تصاویر اثر سه بعدی کمی اضافه شده است که در عین حال نشان دهنده قالب طراحی سایت آن ها است.

7. وب سایت های رسانه های اجتماعی

در دنیای امروز، تقریباً 2.77 میلیارد نفر در رسانه‌های اجتماعی عضو هستند و با هزاران سیستم عامل متفاوت از آن استفاده می کنند. اهمیتی ندارد که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. می توانید آن ها را به احتمال زیاد در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، اسنپ چت با لینکد این پیدا کنید. گرچه نمی‌توانید پلتفرم‌های این شبکه‌های اجتماعی را به طور مجدد طراحی کنید، اما می‌توانید ظاهر صفحه خود را تحت کنترل داشته باشید و محتوایی را ایجاد کنید که باعث افزایش بازدید در شبکه های اجتماعی می شود.

بهتر است در تمامی صفحات شبکه‌های اجتماعی خود ظاهری یکسان به کار بگیرید تا کاربران بتوانند برند شما را شناسایی کنند. از لوگو و پالت رنگ یکسان بهره بگیرید. صوتی خاص انتخاب کنید و شخصیتی را برگزینید که در تمامی محتوای قرار گرفته رعایت می شود.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/168/

برخی از سئو های محلی، با ایده دریافت هزینه اشتراک برای دریافت خدمات GMB مخالفت می‌کنند

برخی از سئو ها، منطق و دلایل شرکت گوگل را به طور کامل پذیرفته اند، اما بسیاری از آن ها نیز انتقادات شدیدی به شرکت گوگل وارد کرده اند.

در طول آخر هفته، شرکت گوگل بررسی سئو را در رابطه با مالکین کسب و کارهای کوچک انجام داد که در این بررسی، اشتیاق آن ها به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه برای تعدادی از ویژگی های سئو و خدمات پیشرفته Google My Business مورد سوال قرار گرفته است. برخی از پیشنهادات سئو شامل درخواست نقل قول از کاربران، پاسخ خودکار به پیام ها، دکمه رزرو، حذف تبلیغات گوگل، قرار دادن نتایج جستجوی گوگل، گوگل گارانتی و چندین ویژگی دیگر است.

شرکت گوگل اعلام کرده است:

"هنگام ارائه پیشنهادات پرداختی سئو همواره رویکرد متفکرانه ای را در پیش خواهیم گرفت و این بررسی تنها یکی از تلاش های شرکت ما برای این است که کاربران بتوانند به ما کمک کنند تا درک کنیم چگونه می توانیم ارزش بیشتری به سئو ی تجارت های آن ها وارد کنیم."

اما واکنش های صورت گرفته از سوی متخصصان محلی سئو در رابطه با خدمات و ویژگی های پیشنهادی و همچنین واکنش مشتریان آن ها بسیار متفاوت عرضه شده است، زیرا برخی پیشنهادات انجام یافتهسئو از سوی شرکت گوگل با استقبال روبرو شده است )مانند پشتیبانی از مشتری( و برخی دیگر این گونه نبوده است )مانند نتایج جستجوی گوگل).

بسیاری از سئو هایی هایی که پاسخ های آن ها را مورد بررسی قرار داده ایم باور دارند که معرفی سرویسGMB ، با توجه به موقعیت گوگل در بازار فعلی سئو و مشکلات اقتصادی کنونی منطقی است. همان طور که مشتریان و کاربران شرکت گوگل سعی در درک انگیزه های سئو ی شرکت گوگل دارند، به این امر نیز فکر می کنند که آیا خدمات ارائه شده توسط شرکت گل قابل اعتماد است و این که آیا مشتریان مایل به پرداخت 30 دلار در ماه برای بسته‌های جی ام بی هستند یا خیر. برای درک بهتر واکنش کاربران بهتر است پاسخ های زیر را مشاهده کنید، که به دلیل طولانی بودن برخی پاسخ ها، به صورت خلاصه ارائه شده است.

مایک بلومنتال، GatherUp

" یکی از فرضیه های انجام گرفته در این زمینه سئو این است که شرکت گوگل در جستجوی ایده های بیشتری برای سرویس های اشتراک خود است. شرکت اپل و آمازون نیز این کار را انجام می‌دهند و همین طور شرکت Slack و GatherUp نیز از این ویژگی بهره می‌برند، بنابراین چرا شرکت گوگل نباید آن را در لیست خدمات سئو ی خود بگنجاند؟ اگر با این دیدگاه به این مسئله نگاه کنیم، منطقی است که شرکت گوگل بخواهد پیشنهادات متفاوتی را برای سئو ی تجارت های متفاوت و برای افزایش سودآوری خود از این مسئله ارائه دهد.

اما یکی از انتقادات وارد شده به این نظر سنجی این است که، پرسش های مطرح شده در این بررسی مانند پرسش هایی ابتدایی سئو به نظر می رسد که توسط کارآموزان طراحی شده است. اما می توانم به وضوح مشاهده کنم که اس ام بی ها 25 تا 30 دلار بابت این حق اشتراک پرداخت خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که شرکت گوگل به دنبال ایده حق اشتراک به جهت رشد کسب و کار خوب نباشد و GMB تنها یک هدف واضح است."


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/167/

8 نوع متفاوت از وب سایت ها و نحوه ی طراحی آن ها ( قسمت سوم )

4. بلاگ ها

بلاک ها به طور منظم شامل مطالبی در رابطه با به روزرسانی مقاله ها، عکس‌ها و فیلم‌ها است. وبلاگ ها کار خود را با محتوای شخصی و غیر رسمی شروع کرده اند و در مقایسه با طراحی سایت های مجله مانند، حالتی شخصی تر و کوچک تر دارند. اما از زمان گذشته تا اکنون، تغییرات زیادی در وبلاگ ها رخ داده است و هم اکنون وبلاگ ها جزئی اصلی از تجارت برندها محسوب می شود و اکثر تجارت ها دارای وبلاگی برای خود هستند. افزودن محتوای تخصصی شده به وبلاگ ها، اعتبار آن ها را افزایش می‌دهد و اگر شخصی به صورت انفرادی وبلاگی را اداره می کند، اعتبار و ارزش این فرد به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند. وبلاگ ها هم چنین فضایی را برای پست های قرار گرفته بر روی فضای مجازی و کمپین های ایمیل مهیا می سازند.

اما، وبلاگ ها می توانند امری چالش برانگیز برای شرکت‌های کوچک تر باشند. اطمینان حاصل کنید که قبل از اقدام برای راه اندازی وبلاگ، تیم و استراتژی مخصوص به خود را برای نگهداری محتویات و مقالات وبلاگ داشته باشید. در واقع اگر قرار است وبلاگ ناامید کننده‌ای تاسیس کنید، بهتر است ایده استفاده از آن را از ذهن خود خارج کنید و کار خود را با انتشار ویدئو و تصاویر مرتبط ادامه دهید.

وب سایت وبلاگ مانند Nourish Eats

این طراحی سایت ،قالب خود را به صورت ساده حفظ کرده است و بر روی محتوای قرار گرفته بر روی وبلاگ تمرکز کرده است. به جای استفاده از اسلایدر در قسمت بالای صفحه، این طراحی سایت از اسلایدر چرخان در قسمت راست کمک گرفته است، که دسته بندی ها و کتگوری های متفاوت وب سایت را نمایش می دهد. این اسلایدر، محتوا را به صورت تازه حفظ می کند و کاربران را به مشارکت بیشتر با وبلاگ تشویق می‌کند. کاربران می‌توانند در هر نقطه از طراحی سایت ، عملیات نویگیشن را انجام دهند یا از فلش های استفاده شده برای برگشتن به قسمت‌های پیشین یا قسمت های بعد استفاده کنند.

5. وب سایت‌های پورتوفیلو یا نمونه کارها

این طراحی سایت ها به متخصصان خلاق اجازه می دهد مکان های بیشتری برای نمایش بهترین کارها و نمونه کارهای خود داشته باشند. این نوع وبلاگ ها برای هنرمندان و نویسندگان، طراحان، فیلمسازان، سازندگان وسایل خانگی و ... مناسب است.
همان‌طور که نمونه کارهای خود را ایجاد می کنید، نیازی نیست تا تمامی پروژه های خود را به صورت تکی بر روی وبلاگ قرار دهید؛ بلکه تمرکز خود را بر روی ایجاد دسته بندی هایی قرار دهید که کار شما را به صورت احسن به نمایش می گذارند. این طراحی سایت ها، خلاقیت بیشتری در خود گنجانده اند. بنابراین این گونه طراحی سایت‌ ها مکانی مناسب است که تلاش کنید قالب‌های بی‌همتا به وب سایت خود اضافه کنید و ویژگی‌های جالب و متمایزی را در آن به کار بگیرید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/165/

استفاده از TLS برای به دست آوردن URL های برند در حافظه ی گوگل AMP ( قسمت چهارم )

خروجی مورد نظر باید فایل .csr باشد و هم اکنون باید دارای فایل .csr و .key باشید تا بتوانید از آن ها در مراحل بعد برای سئو استفاده کنید.

این فایل ها را به طور ایمن، برای استفاده در مراحل بعد سئو در پوشه خصوصی ذخیره کنید.

فایل های گواهی دیجی سرت

برای به دست آوردن فایل های .crt باید متن فایل .crt را کپی کنید و آن را به فرم سفارش دیجی سرت، پیست کنید. Apache را از میان گزینه های دیجی سرت برای وب سرور خود به منظور انجام سئو انتخاب کنید. پس از آن می توانید از ابزار Cat برای کپی کردن متن .csr از طریق ترمینال خود استفاده کنید و سپس آن را پیدا کنید. هم اکنون باید گزینه ای با عنوان دانلود دریافت کنید که نیاز است تا آن را به میزبان یا هاست خود منتقل کنید. (با استفاده از scp یا ftp)
$ cat server.csr

تنظیمات Apache

در نهایت، نیاز به مکان و نام فایل های Apache برای ادامه سئو دارید. برای دستیابی به این امر می توانید از grep استفاده کنید:
$ grep -i -r "SSLCertificateFile" /etc/httpd/

نتایج نهایی ممکن است متفاوت به نظر برسند. این تصویر، کدهای مورد نظر را به شما برای سئو نمایش می دهد تا ایده هایی از مکان فایل های تنظیمات Apache داشته باشید، و همین طور می توانید دریابید که فایل های (/etc/httpd/conf.d/ssl.conf) را در چه مکان هایی قرار دهید. اگر متوجه نمی شوید که فایل های Certificate خود را در چه مکانی باید قرار دهید می‌توانید جستجوی Grep خود را برای TSL تکرار کنید، یا از مکان و عنوان جستجوی دیگری استفاده کنید. فایل تنظیمات Apache در سئو بسیار حائز اهمیت است.

مکان فایل برای گواهی

فایل های .crt مربوط به دیجی سرت را در مکانی مشخص برای سئو قرار دهید و آن را با استفاده از فایل های تنظیمات Apache در بخش Virtual هاست قرار دهید. فایل تنظیمات Apache برای سئو تقریبا طولانی است. می توانید از جستجوی ویندوز با استفاده از کلید فوروارد اسلش، در ترکیب با ویرچوال هاست برای مکان یابی قرار دادن بلوک استفاده کنید.

مجدداً تأکید می کنیم که سرور را با نام سرور خود جایگزین کنید و مطمئن شوید که آدرس آی پی برای سرور شما به صورت درست تعریف شده است:


DocumentRoot /var/www/html
ServerName www.yourdomain.com
SSLEngine on
SSLCertificateFile /etc/pki/tls/certs/server.crt
SSLCertificateKeyFile /etc/pki/tls/certs/server.key
SSLCertificateChainFile /etc/pki/tls/certs/DigiCertCA.crt

تنظیمات جدید را ذخیره کنید، سپس Apache را مجدداً بارگذاری کنید:

$ apachectl configtest
$ apachectl stop
$ apachectl restart

ممکن است به Apache2ctl نیز در سئو نیاز پیدا کنید. اگر این مراحل با تنظیمات فعلی شما سازگار است، تا به این جای کار مراحل را به صورت درست پشت سر گذاشته‌اید. تنظیمات شما ممکن است به صورت کلی متفاوت باشد، اما ممکن است به تنظیمات دیگری برای Apache خود نیاز داشته باشد. برای مثال، اگر در حال اجرای اپلیکیشن Ruby به همراه ماژول Passenger برای Apache هستید، ممکن است تنظیمات و نیازمندی های بسیار متفاوتی برای اجرای آن نیاز داشته باشید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/166/

8 نوع متفاوت از وب سایت ها و نحوه ی طراحی آن ها ( قسمت دوم )

2. وب سایت های مجله مانند

یک طراحی سایت مجله مانند شامل مقالات، تصاویر و ویدیو هایی ست که به صورت آموزشی و برای اطلاع رسانی عرضه می‌شود. در 20 سال گذشته، صنعت مجلات از پلتفرم های چاپی به فرمت دیجیتال تغییر کرده است. طراحی سایت مجله مانند بیشتر جنبه وب سایت اطلاع رسانی دارد که مقالات و مطالب نوشته شده در این نوع طراحی سایت ها از سوی منتشر کنندگان سرتاسر جهان و سازمان های متفاوت عرضه می شود.

اگر به فکر ساخت طراحی سایت مجله مانند هستید، کار خود را با ایجاد چارچوب اولیه شروع کنید. کاربران، علی رغم زمانی که به وب سایت شما مراجعه می‌کنند، باید قالب و چارچوب مشابهی را مشاهده کنند و هر کدام از مقالات قرار گرفته بر روی سایت باید دارای قالب و نویگیشن یکسان باشد. به یاد داشته باشید که کلیت طراحی سایت در صفحات نمایش متفاوت و سایزهای مختلف آن چگونه به نظر می رسد، تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما بر روی دسکتاپ ها و اسمارت فون ها به راحتی خوانا است.

Urban Omnibus، یکی از نمونه های طراحی سایت مجله مانند است که با طرحی نسبتا سنتی عرضه شده است. موضوع طرح کلی وب سایت آن ها، در حال حاضر با تصویر یکی از اسطوره های قدیمی نمایش داده شده است و در قسمتی کوچک توضیحاتی در رابطه با مقالات عرضه شده ارائه شده است. در قسمت زیرین هر پست، قالبی گنجانده شده است که در آن تصویر، عنوان و شرح مختصری از آنچه خوانندگان در داخل هر مقاله پیدا می کنند قرار گرفته است.

3. وب سایت های تجارت الکترونیک

طراحی سایت تجارت الکترونیک، مرکز خرید آنلاینی است که کاربران می‌توانند محصولات یا خدمات خود را از شرکت شما خریداری کنند.

یک صفحه وب سایت قوی در زمینه تجارت الکترونیک، فهرست محصولات، فیلتر بر اساس دسته های مورد نظر، فروش و خرید را برای کاربران آسان می کند. یکی از آسان ترین روش ها برای شروع این است که از پلتفرم هایی مانند Shopify یا SquareSpaceاستفاده کنید. تیم تجارتی شما می تواند موجودی آنلاین و لیست محصولات جدید خود را به روز کند. به علاوه، به دلیل اینکه سیستم تجارت الکترونیک بسیار در هم آمیخته است، می توانید فروش، تدارکات و بازاریابی خود را به خوبی مشخص کنید. در قسمت طراحی، سیستم عامل های مربوط به تجارت الکترونیک چندین قالب را ارائه می دهند که نیازهای هر گونه کسب و کاری را براورده می کند.

وب سایت تجارتی FlipKart

این طراحی سایت محصولات بسیار زیادی را به فروش می رساند، که این عبارت به این معنی است که آیتم ها و موارد بسیار زیادی بر روی هوم پیج آن ها وجود دارد. به دسته بندی محصولات آن ها دقت کنید که چگونه محصولات خود را به طبقه بندی های متفاوت تقسیم کرده اند، اما در عین حال محصولات برجسته روز را در صفحه اصلی خود ارائه می‌دهند. تمامی تصاویر قرار گرفته بر روی این سایت به صورت حرفه ای طراحی شده است و محصولات را به صورت واضح نشان می‌دهد، اما توضیحات قرار گرفته برای هر محصول به صورت کلی مختصر است و با مراجعه به صفحه مربوط به هر آیتم می توانید جزئیات بیشتری از آن را مشاهده کنید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/163/