12 اشتباه متداول سئو در بین وبلاگ نویسان

من در هفته جاری در مورد استراتژی موتورهای جستجو در مورد جستجوگرها از طریق وبلاگ ها صحبت کردم، به نظر می رسد که این موضوع 100? ارگانیک مربوط به سئو وبلاگ است. حتی سئو کاران برتر گاهی در وبلاگ های خود اشتباه می کنند ، به نظر شما آن ها چه اشتباهاتی می توانند مرتکب شوند؟ من در اینجا مهم ترین آن ها را لیست کرده ام:


.1 اجازه دادن به برچسب های عنوان برای تولید خودکار (از عنوان پست، دسته بندی ها، و غیره).

هر صفحه دسته بندی باید لینک مخصوص به خود را داشته باشد و خودتان آن ها را دستکاری کنید. فقط اجازه ندهید که نرم افزار های وبلاگ مجددا از عنوان پست یا نام گروه برای عنوان صفحه شما استفاده کنند. دلیل این کار چیست؟ از آنجا که یک عنوان پست ایده آل، به ندرت یک برچسب و تگ ایده آل است. عنوان پست یا عنوان گروه خود را سئو کنید برای مثال با اضافه کردن مترادف ها، چندین فعل در زمان های مختلف، و غیره به آن می توانید تاثیر زیادی برای جذب خواننده داشته باشید.

به عنوان مثال، صفحه ایی با عنوان "بازاریابی در شبکه های اجتماعی" دارید اما می توانید آن را به "رسانه های اجتماعی بازاریابی ، پادشاه سایت های شبکه های اجتماعی" تغییر دهید که علاوه بر جذابیت بیشتر کلمات کلیدی بیشتری را نیز در خود جای داده. چگونه باید این کارها را انجام دهید؟ اگر وبلاگ شما توسط WordPress طراحی شده باشد، می توانید از پلاگین WordPress به نام SEO Title Tag استفاده کنید.

اگر زمان یا منابع کافی برای تولید عنوان های منحصر ب فرد را نداشته باشید و مایل باشید با برچسب های خودکار تولید شده ادامه دهید، باید حداقل یک تگ عنوان سئو بر روی صفحه اصلی داشته باشید و سپس در بقیه وبلاگ ها قرار دهید، نام وبلاگ را در پایان عنوان برچسب به جای ابتدای آن (و یا حذف آن در مجموع) قرار دهید. این کار به شما برچسب های متمایز تر و منحصر به فرد ارائه می دهد.

2. صفحاتی که باید فهرست و ایندکس شوند.

بعضی از صفحات نباید به شاخص های جستجو مجاز باشند، زیرا آنها اساسا محتوای کمی تری نسبت به دیگ صفحات دارند (مانند فرم "ایمیل" و یا "صفحاتی با تصاویر زیاد"). صفحات ایندکس شده سئو خود را در Google با استفاده از سایت: query operator جستوجو کنید و صفحاتی که شایستگی زیادی برای ایندکس شدن ندارند را در فایل robots.txt غیر فعال کنید.

3. داشتن خانه های متعدد برای وبلاگ شما

آیا وبلاگ یا وب سایت شما با لینک های مختلف قابل دسترس است؟ به عنوان مثال، ries.typepad.com و www.originofbrands.com و originofbrands.com همه به یک صفحه منجر می شوند.

4. از "optional excerpts" برای به حداقل رساندن محتوای تکراری استفاده نکنید.

این ممکن است با نام های دیگر در سایر سیستم عامل های وبلاگ شناخته شده باشد، اما در WordPress "optional excerpts" در فرم Write Post است که در آن شما می توانید یک نسخه متناوب برای نمایش در صفحه permalink تعریف کنید. این امر محتوای پست منحصر به فرد به صفحه پیوندی را کاهش می دهد و باعث کاهش توانایی شما در سئو برای محتوای تکراری می شود.

5. از rel = nofollow به منظور استراتژیک جریان افزایش لینک استفاده نکنید.

برخی از پیوندهای داخلی بسیار مفید نیستند زیرا آنها دارای anchor text غیرمتعارف (مثل “Permalink” and “Comments”) هستند. برخی از لینک های خارجی تنها به افزایش نفوذ پیوند ها کمک می کند، و تاثیری در اعتار بخشیدن به سئو وب سایت یا جذب بازدید کننده ندارند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/31/

نکاتی در مورد طراحی سایت

تایپوگرافی

طراحان وب ممکن است تعداد محدودی از انواع فونت های ظاهری متن را که در یک سبک هستند به جای تعداد مختلفی از فونت های ظاهری انتخاب کنند. اکثر مرورگر ها تعداد خاصی از فونت های معروف را شناسایی میکنند؛ بنابراین طراحان برای جلوگیری از مشکل اکثرا از ان ها استفاده می کنند. دانلود فونت ها بعدا در فونت های نمونه ی CSS3 قرار گرفت و از ان زمان در Safari 3.1، Opera 10 و Mozilla Firefox 3.5 اجرا شده است. این موضوع متعاقبا علاقه ها را به تایپوگرافی وب و دانلود فونت ها افزایش داد.

اکثر طراحی سایت ها فضای اضافی دارند تا متن ها را در قالب پاراگراف بندی در بیاورند و از متن های وسط چین شده جلوگیری کنند.

انیمیشن های متحرک

طراحی UI و طراحی ظاهری صفحه تحت تاثیر استفاده از انیمیشن های متحرک قرار می گیرند. انتخاب استفاده از این انیمیشن ها به مخاطب های وب سایت مورد نظر بستگی دارد. ممکن است استفاده از انیمیشن های متحرک در وب سایت های تفریحی و سرگرمی انتظار رود اما مخاطب های یک وب سایت با مطالبی جدی و رسمی تر(مانند کار و حرفه، اجتماعی و دولتی) ممکن است استفاده از انیمیشن ها را غیر ضروری و گیج کننده بدانند(مگر اینکه به هدف تئزینات و سرگرمی به کار رفته باشند).

اما این موضوع به معنای استفاده نکردن از انیمیشن های متحرک و ویدئو های مرتبط با متن حتی برای محتوا های جدی نیست. در هر صورت، طراحی انیمیشن های متحرک می تواند باعث ایجاد تفاوت های بصری مؤثر و یا گیج کننده شود.

انیمیشن های متحرکی که به دست بازدید کننده های سایت اغاز نمی شوند باعث بروز مشکلات دسترسی پذیری می شوند. استاندار های دسترسی پذیزی کنسرسیوم جهانی وب مستلزم توانایی بازدید کننده در غیر فعال کردن انیمیشن ها می باشد.

کیفیت کد ها

از نظر طراحان وب، مطابقت داشتن با استاندار ها عمل شایستی است. معمولا این کار با یک شرح از عملکرد خاص هر عنصر انجام داده می شود. عدم تطابق با استاندار ها باعث غیر قابل استفاده شدن و ارور دادن وب سایت ها نمی شود اما تطابق با انها می تواند باعث سازگاری سایت با شکل درست صفحات به منظور سهولت در خوانده شدن و تناسب عناصر کدنویسی شده (شامل ارور های کد ها و اطمینان از به درستی شناخته شدن ID ها و class ها) شوند.

گاهی اوقات به ‌صفحاتی که کد نویسی مناسبی ندارند tag soup (کد نویسه غیر قابل فهم- بیشتر شبیه کدهای سمت سرور) گفته می شود. استاندار سازی بر اساس W3C فقط وقتی ممکن است که بیان DOCTYPE (نوع سند) به درستی انجام شده باشد که برای هایلایت کردن ارور ها در کدنویسی به کار می رود. سیستم ارورها و جاهایی که با استانداردهای طراحی سایت سازگاری ندارند را شناسایی می کند. این خطاها می توانند توسط کاربر در اینده اصلاح شوند.

محتوای تولید شده

وب سایت ها به دو روش تولید می شوند: استاتیکی و دینامیکی

وب سایت های استاتیکی

یک وب سایت که به صورت استاتیک طراحی شده یک فایل منحصر به فرد برای همه ی صفحات سایت ذخیزه می کند و هر دفعه ای که یک کاربر صفحه خاصی را باز می کند، محتوای یکسانی نشان می دهد. این محتوی در طی طراحی سایت تنها یک بار تولید می شود. معمولا این ویژگی به صورت دستی نوشته می شود. اگر چه برخی از سایت ها هم مانند وب سایت های دینامیک از یک پروسه ی ساختاری اتوماتیک استفاده می کنند که اطلاعات نهایی ان ها به طور طولانی مدت به صورت صفحات کامل ذخیره می شود. این وب سایت های استاتیک که به طور اتوماتیک ساخته می شوند با تولید کننده هایی همچون Jekyll و Adobe Muse در سال 2015 فراگیر شدند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/32/

آخرین روند در طراحی وب

طراحی سایت از یک صفحه ساده ارائه اطلاعات خاص در اینترنت به طراحی فانتزی، با جزئیات پیچیده و برنامه های پیچیده رفته است؛ از این رو صنعت در حال دست زدن به نیازهای روزافزون تکنولوژی و روند در حال توسعه است.


روند رو به زوال می رود، برخی از گرایش های قدیمی در یک جعبه پنهان می شوند، در حالی که دیگر گرایش های قدیمی به زندگی باز می گردد و در برخی موارد، برخی از انقلاب های کاملا جدید نشان می دهد که همه چیز را از بین می برد. به همین دلیل است که طراحان وب در سراسر جهان باید با آخرین روند طراحی سایت در ارتباط باشند، زیرا مشتری همواره آن را درخواست می کند.

مثالی برای درک بیشتر

به عنوان مثال، نمی توانید دکمه های شبکه های اجتماعی را نادیده بگیرید. اینها نه چندان دور به عنوان یک روند ظاهر شدند، چرا که شبکه های اجتماعی در شبکه امروز بسیار محبوب هستند و نادیده گرفتن آنها به این معنی است که شما عملا بخشی از جمعیت نیستید. یا دیگری این که ، شما به سادگی نمی توانید یک طراحی سازگار با وب سایت خود را برای تلفن های همراه و تبلت ها فراموش کنید. این قطعا یکی از جدیدترین روندهای است که نمیتوان آن را نادیده گرفت. پیش بینی می شود که به زودی اینترنت به تلفن همراه برمی گردد و اگر آینده از آن بخواهد، طراح باید با آن کار کند.

به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم در مورد آخرین روند طراحی سایت در سال 2011 و روند جدید سال جدید را به شما بگویم. اگر فکر می کنید می توانید چیزی به این لیست اضافه کنید، خوشحال خواهیم شد که آن را بخوانیم! هیچ نظم خاصی از روند ارائه شده وجود ندارد. هر روند مهم است و همه چیز بستگی به نوع وب سایت طراحی شده برای طراح دارد.

تایپوگرافی بزرگ، تایپوگرافی کوچک

با استفاده از تایپوگرافی در طراحی سایت اخیرا بسیار "مرسوم، مد روز" بوده و هنوز محو نشده است. جایگزینی تایپوگرافی بزرگ و تایپوگرافی کوچک می تواند تاثیر قابل توجهی ایجاد کند حتی بدون استفاده از گرافیک های فانتزی. حداقل چیزی که ایجاد تایپوگرافی که برای وب سایت شما نیاز است ، دارد ، این است که وقت گرانبهای شما را نمیگیرد و از طرفی در نهایت شما را با یک طراحی فوق العاده سوپرایز می کند .

البته این کار برای تمام انواع وب سایت ها کار نمی کند، اما شما ممکن است از تایپوگرافی چشمگیر در Header ها، آرم ها یا پاورقی ها استفاده کنید. شما هرگز نمی دانید که چگونه این روند را دوست دارید و از آن در طراحی سایت های بیشتر استفاده می کنید، در عین حال ایده های جدیدی هم به ذهنتان می آیند. با استفاده از فونتهای فوق العاده و مخلوط کردن حروف پررنگ و .. تبدیل به یک روند شده و به راحتی کاربران را جذب می کند.

برای تصاویر و پس زمینه عکس آماده شو!

درست مانند هدر ها و پانورام های بزرگ و قابل توجه، تصاویر و عکس ها در زمینه های مختلف به منظور جذب توجه بازدیدکنندگان استفاده می شود. ما در حال حاضر برخی از پست های مربوط به زمینه های عکس را برای شما قرار می دهیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر آن را بررسی کنید و این بیشتر یا کمتر روند بسیار محبوبی است که اخیرا در وب استفاده می شود. مهمترین نکات را به یاد داشته باشید: فقط از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید و دقت کنید پس زمینه با محتوای شما قاطی نشود.

دکمه های شبکه اجتماعی نباید نادیده گرفته شود

همانطور که قبلا ذکر کردم، شبکه های رسانه های اجتماعی سایت را فتح کرده اند. مردم به اشتراک می گذارند و اجتماعی می شوند و این زندگی ای است که در سایت های بزرگ وجود دارد . از این رو حتی سعی نکنید که آیکون های رسانه های اجتماعی را مخصوصا محبوب ترین آن ها را فراموش کنید. افراد متفاوت هستند و شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند و به هیچ وجه صدمه ای به آنها نخواهد رسید تا همه افراد بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را در وبسایت های مورد علاقه خود به اشتراک بگذارند.
ادامه دارد


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/29/

فاکتور های بینگ و گوگل در سئو

بینگ در ماه اکتبر اعلام کرد که از بیش از 1000 سیگنال سئو مورد استفاده برای تعیین رتبه بندی صفحات استفاده می کند. گوگل معمولا با استفاده از بیش از 200 فاکتور سئو این کار را کرده است. بازی در پیش داریم . پیش بینی من این بود که گوگل به سرعت راهی برای برابری رقم بینگ پیدا کند. دیروز، آن را انجام داد.


200 فاکتور گوگل

گوگل طی چند سال اخیر گفته است که بیش از 200 سیگنال سئو برای رتبه بندی صفحات استفاده می کند. این رقم برای توضیح پیچیدگی تصمیم گیری درمورد صفحات اول نشان داده شده است، اما هرگز به عنوان نوعی از "لاف زدن" درباره ی حقوق الگوریتم پیچیده تر نبوده. اشمیت: فهرستی از عوامل رتبه بندی Google 200 نشان می دهد که اسرار تجاری بیشتر در مورد برخی از سیگنال های مورد استفاده توضیح می دهد.

1000 فاکتور بیینگ

در ماه اکتبر، بینگ به عنوان بخشی از اعلامیه خود برای استفاده از داده های فیس بوک برای ایجاد نتایج "دوست داشتنی" به 1،000 سیگنال رتبه بندی سئو خود اشاره کرد.

در Bing ما به بیش از 1000 سیگنال نگاه می کنیم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم.

رها کردن جنگ های سیگنال رتبه بندی!

هیچ اشتباهی نکن. بینگ این رقم را 5 برابر بیشتر از رقمی که گوگل به طور تصادفی به آن اشاره کرده است، نمی دهد. ناگهان، تعداد سیگنال های رتبه بندی سئو تبدیل به یک مسئله رقابتی شد.

من فکر نمیکردم که گوگل برایی پاسخ دادن مدت زیادی را طول دهد !

گوگل مدتها ادعا کرد که بیش از 200 عامل سئو برای رتبه بندی نتایج جستجوی خود استفاده می شود. امروز، بینگ می گوید که از 1000 سیگنال استفاده می کند. انتظار می رود ادعای گوگل در مدت کوتاهی افزایش یابد.

1،000 سیگنال رتبه بندی گوگل

کمتر از یک ماه طول کشید تا گوگل به طور رسمی به بیینگ برسد. Matt Cutts، مدیر بخش مبارزه با اسپم گوگل در سخنرانی روز گذشته در Pubcon، گفت که گوگل دارای بیش از 200 سیگنال سئو است و بسیاری از آنها بیش از 50 متغییر در یک عامل واحد دارند.

باز هم، هیچ حادثه ای در اینجا وجود ندارد. 200 عدد سیگنال را در 50 عدد ضرب کنید و ادعا کنید که 10،000 عدد سیگنال سئو دارید و راهی برای گفتن آن این است که بگویید همیشه عدد 10000 وجود داشته و به طور ناگهانی افزایش نیافته !
در بیطرفی، Cutts در پاسخ به سوال که ویرایشگر اخبار خود، بری شوارتز، سوال کرد، بیانیه ای مطرح کرد. به همین ترتیب، او یک سخنرانی بزرگ در مورد اینکه چگونه رتبه بندی گوگل از بینگ پیشی گرفت نداشت. و او گفت که نمیخواهد وارد مسئله بازی با ارقام شود ! اما دوباره او ارقام را از بین برد !

این واقعا مهم نیست

همه چیز خنده دار تر از هر چیز دیگری است. من شکی ندارم که گوگل تغییراتی داشته باشد. من شکی ندارم که بینگ دارای 1000 عامل سئو خودش است. اما خیر، اینگونه نیست که هرکس سیگنال هایسئو بیشتری نسبت به رقیب خود داشته باشد ، به نحوی که یک موتور جستجوی بهتر را ایجاد می کند. این یک سیگنال وحشتناک برای استفاده است!


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/30/

25 نکته برای سئو ی وبلاگ برای خوانندگان و موتورهای جستجو

هر کس و سگ خود (بله، چندین سگ وجود دارند که برای خود وبلاگ شخصی دارند) امروزه یک وبلاگ را راه اندازی کرده اند، اما بسیاری از آنها اقداماتی را برای سئو ی وبلاگ ها برای خوانندگان و موتورهای جستجو انجام نمی دهند. در حالی که وبلاگ ها می توانند با کسب و کار مرتبط باشند (وبلاگ دیگری در مورد مزوتلیوما هر کسی)، آنها همچنین می توانند شخصی باشند که در مورد ساندویچ همبرگر بزرگی که امروز برای ناهارداشتید و یا خدمات ابلهانه ای که در آن رستوران مرسوم، شب گذشته داشتید صحبت کنید.


وبلاگ برای چه کاری است ؟

اما آیا وبلاگ شما برای کسب و کار یا شخصی است، شما باید اطمینان حاصل کنید که شما وبلاگ خود را برای هر دو ، خواننده خود و موتور های جستجو سئو میکنید (پس از هر چیزی شما میخواهید بازدیدکنندگان دوباره به وبلاگ شما باز گردند). متاسفانه، بهینه سازی یک گام مهمی است که به نظر می رسد بیش از حد در بسیاری از وبلاگ ها از بین رفته است ، حتی کسانی که جذابیت گسترده ای برای خوانندگان دارند و توانایی کسب درآمد را دارند.

با این حال، سئو ی یک وبلاگ کمی متفاوت از بهینه سازی موتور جستجوگر وب سایت خود (سئو) است، به ویژه به این دلیل که اکثر وبلاگ ها از سیستم عامل های وبلاگ استاندارد خارج می شوند و یا بدتر از آن، به عنوان یک وبلاگ میزبانی شده در نام دامنه شخص دیگری اجرا می شود. و مسائل مربوط به طراحی وجود دارد که می تواند منحصر به وبلاگ ها باشد که می تواند رتبه بندی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

طراحی قالب برای وبلاگ

بیایید با آن مواجه شویم، زمانی که شما می خواهید یک قالب جدید را برای وبلاگتان طراحی کنید، بیشتر طراحان وبلاگ بر روی ایجاد وبلاگ شما به طریقی که می خواهید، تمرکز می کنند. اما متأسفانه برای وبلاگ نویسان، خیلی از طراحان بزرگ وبلاگ در سئو تخصصی ندارند، به این معنی که طراحی وبلاگ شما از شما می تواند به رتبه بندی موتور جستجوی شما آسیب برساند. در حالی که شما ممکن است یک طراحی فوق العاده ای داشته باشید که به نظر خوانندگان خوش و زیبا بیاید، اما خوانندگان جدید ممکن است شما را پیدا نکنند اگر وبلاگ شما به خوبی در موتورهای جستجو ارزیابی نشود.

همچنین هنگامی که وبلاگ خود را برای تجربه کاربر سئو می کنید، کاربران را قادر می سازید که بدون داشتن هیچ گونه مشکلی به وبلاگ شما بازگردند. بازدیدکنندگان تکراری کرم وبلاگ شما هستند، بنابراین با پیروی از این نکات، شما به آنها ابزارهای لازم را برای بازگشت به سایتتان می دهید .

رتبه وبلاگ

خوشبختانه، اگر در مورد وبلاگ خود رتبه خوبی داشته باشید، در حالی که تجربه بازدید کننده خود را در سایت خود محدود نکنید، مطمئنا چیزهایی وجود دارد که می توانید بررسی و رفع کنید برای جلوگیری از هر گونه مسائل مربوط به نمایه سازی از وقوع، و اطمینان از وجود وبلاگ خود را در موتورهای جستجو.
بنابراین در اینجا مشاوره هایی در مورد چگونگی سئو ی وبلاگ شما برای هر دو کاربران و موتورهای جستجو بدون بی ثباتی کردن یکی و یا دیگری است.

1) قالب پیش فرض ! شمردنی است !

من زمانی که یک وبلاگ را با استفاده از "خارج از جعبه" وردپرس و یا الگو MovableType دیدم ، حس سقوط کردن داشتم . طراحی برای ایجاد یک نگاه منحصر به فرد برای وبلاگ خود، و یا حداقل، استفاده از برخی از قالب های رایگان در دسترس و کمی تغییر آن را با یک آرم منحصر به فرد و یا یک ارتقاء رنگ جزئی سفارشی ، استخدام کردم .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/27/