اصول طراحی سایت تمیز

مینیمالیسم همیشه یکی از چیزهایی است که بیشتراوقات توجه من را به خود جلب میکند چه در مورد طراحی داخلی، افراد، مد و یا طراحی وب باشد. هنگامی که شما به دنبال اطلاعات هستید مثلا در اینترنت ، ممکن است به دلیل جریان تبلیغات یا چیزهای مختلف ، طرح های رنگارنگ و پیچیده ای که در هنگام مرور یک وبسایت وجود دارد اذیت شوید در حالی که به دنبال مطالب مهم تری هستید . این چیزی است که باید در هنگام طراحی یک چیز جدید برای پست کردن در اینترنت، در ذهن طراح سایت وجود داشته باشد .


همانطور که در هر دامنه حرفه ای دیگراینطور است، در طراحی سایت هم تمرین همه‌چیز را بهتر و عالی تر میکند ، مگر اینکه شما یک نابغه باشید .به همین دلیل، اگر کسی در مورد ظاهر وب سایت آینده خود مطمئن نیست، پس برای انجام آن، یک تحقیق جامع ضروری است.

من نمی توانم ایده های طراحی را ارائه دهم زیرا احتمالا این ایده ها متناسب با ایده هایی که در ذهن افراد طراح دیگراست نخواهد بود.اما من می توانم با چند نکته به آنها کمک کنم تنها با چند نکته در موردطراحی سایت های تمیز و مینیمال، جایی که محتوا چیزی است که غایب است، زیرا در پایان این مهمترین خروجی وب سایت است. آیا میدانستید که طراحی مینیمالیستی چندین دهه پیش در سوئیس به کار گرفته شده است که از طریق طراحی گرافیکی، موسیقی، ادبیات، نقاشی و در نهایت طراحی سایت به رسانه ها اعمال می شود؟ و حالا به نکات توجه کنید :

سعی کنید از اصل اطاعت کنید - کمتر بیشتر است

این اصل در مینیمالیسم ضروری است و بدون آن - این نوع طراحی قابل قبول نخواهد بود. اجتناب از طراحی فراوان، با تعداد زیادی از عناصر که در واقع واقعا مورد نیاز نیستند. اگر چه شما می خواهید طراحی به بهترین شکل و متفاوت ازدیگران بنظر برسد به این معنا نیست که شما باید آن را با عناصر غیر ضروری تزئین کنید. این همچنین برای محتوای شما در وب سایت شما اعمال می شود. از اطلاعات بیش از حد ارائه شده به روش های مختلف اجتناب کنید. هر مطلب را یکبار اما به روش صحیح بیان کنید .

روی محتوای خود تمرکز کنید

علاوه بر انتخاب عاقلانه محتوا در وب سایت ، شما همچنین باید توجه داشته باشید که چگونه این محتوا ارائه شده است. انتخاب فونت مناسب که به صورتی خوب ظاهر می شود اما در عین حال باعث بهم خوردن طراحی شما نمی شود بسیار مهم است. خوشبختانه اینترنت مجموعه ای جالب و سرگرم کننده از فونت های مختلف برای استفاده شما ارائه می دهد. شما فقط باید با صبر و حوصله وبسایت خود را بطور مناسب طراحی کنید .

فضای سفید مقدس

این احتمالا یک تعریف غریب برای یک اصل است اما واقعا مهم است. فضای بیشتر فضای سفید کمتری دارد و این چیزی است که واقعا در سایت ها کمتر طراحی شده است. نگران نباشید ، آن را ترک کنید، در عوض بر برخی از عناصر جالب تمرکز کنید که می توانند آن را در صورت لزوم پر کنند. فضای سفید باعث می شود کاربر محتوای آن را آسانتر کند و مطمئن هستم که این چیزی است که هر طراح به دنبال آن است.

از گرافیک با تاثیر قوی استفاده کنید

استفاده موثر از گرافیک در یک طراحی وب تمیز گام دیگری برای برداشتن است. اگر شما بسیار هنرمند هستید و مشتاق هستید از گرافیک و تصاویر مختلف در طراحی سایت خود استفاده کنید، آن را عاقلانه انجام دهید. تمام ایده های خود را به یک یا دو گرافیک جمع آوری کنید و سپس در هنگام طراحی وب سایت از آن استفاده کنید.
ادامه دارد


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/21/

رسانه های اجتماعی و رتبه بندی در نتایج جستجو

استفاده از لینک ها به عنوان یک عامل سئو ی offpage، یک جهش بزرگ برای موتورهای جستجو بود. اما در طول زمان، به دلایل مختلف، لینک برخی از ارزش خود را از دست داده است. بعضی از سایت ها در مورد پیوند دادن خساست به خرج دادند. دیگران لینک ها را برای کمک به مبارزه با هرزنامه ها مسدود کردند و پیوندهای خریداری و فروخته میشوند، آنها را کمتر قابل اعتماد می سازد.


رسانه های اجتماعی را وارد کنید اگر پیوندها راهی برای "رای دادن" به نفع سایت ها بودند، به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی نشان دهنده یک راه برای ادامه رفتار رأی گیری است. سیگنال های اجتماعی به عنوان عوامل رتبه بندی سئو بالقوه ظاهر می شوند، به عنوان موتورهای جستجو، چگونگی استفاده از تعامل و رفتار اجتماعی ما را تعیین می کنند.

گوگل بارها اعلام کرده است که از طریق شبکه های بزرگ اجتماعی فیس بوک و توییتر به عنوان وسیله ای برای رتبه بندی سئو ی صفحات استفاده نمی کند. با این حال، عقل متعارف در بین بسیاری از سئو ها - و دیدگاه ما - این است که اجتماع به عنوان یک عامل غیرمستقیم مهم است.

محتوا که به طور اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، به نوبه خود، می تواند لینک ها و یا تعامل را به دست آورد که عوامل رتبه بندی مستقیم است. در نتیجه، توجه به رسانه های اجتماعی برای موفقیتسئو اهمیت دارد.

شهرت اجتماعی

همانطور که موتورهای جستجو تمام پیوندها را به طور یکسان نمی شمرند، تمام حساب های اجتماعی را هم به صورت یکسان مشاهده نمی کنند. این امر منطقی است، زیرا هر کسی می تواند یک حساب کاربری جدید در یک شبکه اجتماعی ایجاد کند. برای جلوگیری از ایجاد 100 حساب مختلف برای ساختن buzz جعلی چه کاری میتوان انجام داد؟

هیچ چیز، واقعا، غیر از این واقعیت است که حسابهای تقلبی مانند این اغلب می توانند به راحتی قابل تشخیص باشند. آنها ممکن است فقط تعداد انگشت شماری از دوستان با کیفیت را در شبکه خود داشته باشند، و تعداد کمی از آنها ممکن است در کنار مواردی که به اشتراک می گذارند عبور کنند.

در حالت ایده آل، شما می خواهید از حساب های اجتماعی با شهرت خوب منابع به دست آورید. داشتن حضور اجتماعی خود که به خوبی در نظر گرفته شده است، بسیار مهم است. بنابراین در سیستم های اجتماعی مربوطه در راه واقعی و معتبر شرکت کنید، درست همانطور که با وب سایت خود یا مشتریان خود در یک محیط آفلاین قرار می گیرید.

سهام اجتماعی

همانند لینک ها، کسب سهام اجتماعی با کیفیت خوب ایده آل است، اما به طور گسترده ای در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. چیزهای خوب زمانی اتفاق می افتد که مردم بیشتر سایت یا برند شما را ببینند.

باز هم مشارکت در سایت های اشتراک گذاری اجتماعی بسیار مهم است. اگر شما یک حساب توییتر ندارید، یک صفحه فیس بوک یا یک صفحه Google+ خیلی چیز ها را از دست داده اید . شما در حال ایجاد یک شبکه که می تواند به گسترش مطالب (سایت) و برند شما کمک کند نیستید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/22/

لیست 200 عامل رتبه بندی گوگل ( قسمت دوم )

این کافی نیست؟

SEOmoz یک نظرسنجی منظم برای جمع آوری عوامل انجام می دهد. اعضای انجمن WebmasterWorld یک لیست در سال گذشته ایجاد کردند. ترکیب دیگری از سیگنال های بالقوه در اینجا آمده است. گوگل از طریق سایت خود به شما توصیه هایی می کند. این مسئله با صدایی که جهان در اوایل سال جاری به آن اشاره کرد، هیچ مشکلی نداشت، زیرا سرعت سایت به عنوان عامل جدیدی در نظر گرفته شد.

ارائه یک لیست از تمام مواد تشکیل دهنده ممکن است عجیب به نظربرسد، به ویژه اگر به بهتر نشان دادن پیچیدگی سئو و مشکل به کارگیری آن به نحوی که به نفع چیزخاصی باشد ، کمک کند .

به هر حال، جستجو Blekko نه تنها لیست برخی از عوامل رتبه بندی خود را، بلکه نمرات یک صفحه خاص بر اساس هر یک از آنها را نیز به دست می آورد. Blekko: موتور جستجو جدید به شما اجازه "چرخش" می دهد .سایت بیشتر در مورد این توضیح می دهد.

بیاید فرض کنیم که Blekko به اندازه Google محبوب شود ، نشان دادن بیش از حد در مورد سیستم رتبه بندی خود به رقبا و صاحبان سایت ها ممکن است راه را برای کسانی که  سعی در غلبه بر لیست داشته باشند باز کند . اما این حس دیگری است که چگونه عوامل ذکر شده به طور حداقل می توانند ذکر شوند.

اما فیس بوک باید باز شود؟

پاسخ "مخفی کسب و کار" به ویژه در مقایسه با یکی دیگر از آیتم های بزرگ که از آن جلسه خارج شد، گوگل از فیس بوک می خواهد اطلاعات اجتماعی خود را نشان دهد. Schmidt در مورد این موضوع گفت (و شما می توانید ویدیو را در زیر ببینید):

ما می خواهیم محصولات اصلی ما به خاطر اطلاعات اجتماعی بهتر شود. بهترین چیزی که می تواند اتفاق بیفتد این است که فیس بوک شبکه خود را باز کند و ما فقط از این اطلاعات برای تبلیغ تبلیغات و جستجو استفاده کنیم. با این کار، راه های دیگری وجود دارد که می توانیم آن اطلاعات را به دست آوریم،و دقیقاً همان چیزی است که ما در حال کار بر روی آن هستیم.

در برخی موارد، داده های اتصال اجتماعی فیس بوک را می توان به عنوان سس خاص خود شناخت. این شرکت دیگر نمیخواهد با Schmidt رقابت داشته باشد. پس چرا استاندارد دوبرابر؟

پس دوباره، مردم باید بتوانند داده های خود را - اجتماعی یا غیره - هر کجا که بخواهند بگیرند. گروه داده برای جلوگیری از اتفاق بیشتراین مسئله داده های گوگل را جابجا می کند، و شرکت سزاوار ستایش برای این تلاش است. به طور مشابه، اگر مردم می خواهند اطلاعات تماس فیس بوک خود را در جاهای دیگر و یا حتی "دوستداران" خودشان بگیرند، باید بتوانند این کار را انجام دهند.

Schmidt: شرایط سرویس فیس بوک را مطالعه کنید

این چیزی است که Schmidt واقعا در مورد فیس بوک در این هفته بدست آورده است. بعد از اعلامیه خود در فیس بوک بالا، من از او پرسیدم چرا او قبلا نمی توانست بسیاری از این اطلاعات را که فیس بوک از طریق مواردی مانند API Open Graph باز کرده بود، استفاده کند. پاسخ او (که در پایان کلیپ ویدیویی دوم در زیر آمده است):


شرایط خدمات را بخوانید ... به من اعتماد کنید، شرایط خدمات را بخوانید.

احتمالا، او می گوید که شرایط فیس بوک به نحوی جلوگیری از ارتباط گوگل با آن را بیشتر می کند.


من از طریق این شرایط می توانم این بخش را ببینم:


شما مستقیما یا غیرمستقیم هیچگونه داده ای را از طریق ما دریافت نمی کنید (یا از چنین اطلاعاتی در ارتباط با ما) که شما را به هر شبکه تبلیغاتی، تبادل آگهی، کارگزار داده یا سایر ابزارهای مرتبط با تبلیغات، انتقال دهد، حتی اگر کاربر با آن انتقال یا استفاده موافقت کند.

بدیهی است که به نظر می رسد که گوگل از ورود به داده ها جلوگیری کند تا تبلیغات خود را بهبود بخشد، که یکی از دو چیز است که Schmidt برای داده های اجتماعی مورد نظر خود ذکر کرده است. همانطور که برای جستجو، که قبلا نیز ذکر کرده بود، که  مشکل از دست او در رفته بوده است . امیدوارم که فقط آن را توضیح دهد.

در نهایت، ارتباطات اجتماعی فیس بوک بیشتر از سس مخصوص خود از عوامل سئو نیست. هر دو مواد تشکیل دهنده هستند، نه یک دستور العمل دقیق برای موفقیت. فقط دانستن تمام دوستان من یا آنچه که من دوست دارم، به معنای دادن یک الگوریتم خوب نیست که به تصمیم گیری در مورد من در خوراک خبری اجتماعی من کمک کند. فقط دانستن 200 عامل رتبه بندی به این معنا نیست که شما هم اکنون می توانید به درون وب و بهترین گوگل را بخزید.

بنابراین یک لیست از عوامل رتبه بندی منتشر می شود؟ من در رابطه با این موضوع، به ویژه در هنگام صحبت کردن در مورد باز بودن بیشتر، از مزایای PR بیشتر برای گوگل دیدن می کنم، نه از گفتن "بهانه" برای "راز کسب و کار".


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/20/

ادامه قوانین Gestalt

قانون شکل و زمین

قانون شکل و زمین توضیح می دهد که چطور می توانیم یک رقم را نسبت به پس زمینه که در اطراف آن جریان دارد درک کنیم. عوامل متعددی وجود دارد که ممکن است به این پدیده کمک کند. اول از همه، یک شکل تعریف شده دارای ظاهر برجسته تر است در حالی که یک پس زمینه به نظر نمی رسد. علاوه بر این، اگر یک شی در بالای دیگری قرار گیرد، در این صورت یک رقم در یک پس زمینه قرار می گیرد، تصور عمق ظاهر می شود و بنابراین این رقم در واقع به نظر می رسد در بالای پس زمینه قرار دارد.

یکی دیگر از دلایلی که منجر به این فرضیه رقم زمین می شود این است که در صورتی که یک خط مرزی بین هر دو اشیا وجود داشته باشد، بیشتر احتمال دارد متعلق به شکل و نه پس زمینه باشد. شکل 6 نشان می دهد چگونه ما چندین لوگو را روی پس زمینه رنگی قرار می دهیم. فقط آرم ها درک می شوند، نه شکل هایی که از قرار دادن لوگو در پس زمینه رنگی حاصل می شود.

قانون سادگی

قانون ساده سازی نشان می دهد که عناصر همیشه آسان ترین راه ممکن درک می شوند. سادگی کل بر اهمیت ویژگی های برجسته تاکید می کند. این می تواند به عنوان یک مزیت در وب سایت مورد استفاده قرار گیرد. آن را ساده نگه دارید و بر آنچه واقعا مهم است ، تمرکز کنید . به عنوان مثال ما سعی کردیم وب سایت مان را ساده و تمیز نگه داریم تا بتوانیم به آنچه که واقعا میخواهیم ارتباط برقرار کنیم تمرکز کنیم. شکل 7 یک عصاره از یکی از صفحات ما را نشان می دهد.

قانون تقارن

این قانون شامل این واقعیت است که ما اشکال متقارن را بیش از نامتقارن ترجیح می دهیم. اشیاء یا ترتیبات متقارن با جنبه های مثبت مانند ثبات، سازگاری و ساختار همراه است. از سوی دیگر، تطبیق های نامتقارن، تصور منفی را به وجود می آورند، مثلا چیزی اشتباه است، گم شده یا نا متعادل است .

البته یک وب سایت هرگز نمی تواند به طور کامل متقارن باشد، که به هیچ وجه این ایده نیست، اما ممکن است به تقارن درک شده توجه شود. بنابراین تقارن لزوما نباید توسط محتوا ایجاد شود، بلکه می تواند توسط عناصر زیبایی شناختی مانند رنگ یا طراحی بوجود آید. به عنوان مثال، رئیس وب سایت بی بی سی با استفاده از یک تصویر انتزاعی از یک جهان در پس زمینه برای ایجاد یک ظاهر هماهنگ و متعادل استفاده کرده است.

قانون تجربه

یکی دیگر از قوانین Gestalt که می تواند بسیار مفید باشد قانون تجربه است. این توضیح می دهد که می توان انتظار داشت که دیگران از دانش قبلی خود برای شناخت عناصر خاص استفاده کنند. مثال معمولی مربوط به دستور زبان و املا است. به عنوان مثال گاهی اوقات یک اشتباه املایی را نادیده می گیریم زیرا ما یک کلمه را به عنوان یک کلمه به یاد می آوریم و به هیچ وجه در هر حرفی به طور خاص نگاه نمی کنیم.

چشم انداز

یک لیست کامل از قوانینGestalt  مختلف وجود دارد، حتی بیشتراز چیزی که در این مقاله درمورد آن بحث کردیم . برخی از قوانین Gestalt منحصر به فرد هستند، برخی دیگر با یکدیگر همپوشانی دارند، بعضی دیگر برای طراحی سایت بسیار مفید هستند، بعضی دیگر کمتر، ممکن است بعضی از آنها ساده باشد، دیگران پیچیده تر هستند. اما به طور کلی می توان نتیجه گرفت که قوانین Gestalt توصیه های خوبی می دهند، مانند چگونگی دسته بندی عناصر که متعلق به یکدیگر هستند، چگونه توجه به عناصر مهم را جلب می کنند یا اینکه چگونه تعادل و ثبات را ایجاد می کنند.

هنگام طراحی سایت یا سئو باید قوانین Gestalt را در نظر داشته باشید. با یک طراحی جامد و سازگار شروع کنید و پایه ای برای یک وب سایت موفق ایجاد کنید. پس از مدتی با قوانین Gestalt به طور کامل آشنا می شوید،و خواهید دید که آنها چگونه درونی می شوند و شما آنها را به طور طبیعی و ناخود آگاهانه استفاده میکنید .

همچنین شما می توانید به طور خاص تست کنید که آیا برخی از قوانین Gestalt را با موفقیت انجام دادید یا خیر. آیا می خواهید بدانید که کاربران خود محتوای خاصی را به عنوان یک واحد درک می کنند؟ یا اینکه در مورد نظم سایت شما چه فکری می کنند؟ فکر می کنند طراحی کلی وب سایت شما هماهنگ است یا بی نظم ؟ یا بر عناصری که می خواهید آنها روی آن تمرکز کنند، تمرکز می کنند؟ شما به راحتی می توانید طرح خود را تست کنید و پاسخ های این سوالات را پیدا کنید - حتی در مرحله مفهومی.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/19/

قوانین Gestalt برای بهبود UX

تجربه کلی کاربر خوب یک جنبه ضروری برای یک طراحی سایت موفق است. اصطلاح تجربه کاربر به تازگی به عنوان یک روند محبوب شناخته شده است، اما چگونه می توانیم تجربه کاربر را توصیف کنیم و چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که مقدار کافی از آن را در طراحی سایت خود ارائه می دهیم؟


برای حفظ ساده آن، تجربه کاربر توصیف می کند که چگونه کاربران یک طراحی سایت را درک می کنند، چه نوع احساساتی در هنگام بازدید از یک وب سایت دارند و اینکه آیا آنها به اندازه کافی انگیزه ای برای بازگشت دارند یا خیر. این تجربه ذهنی بر اساس بخش بزرگی یعنی ظاهر یک طراحی سایت است.

البته طراحی سایت زمینه تخصص خود را دارد و می توان ادعا کرد که تنها طراحان با تجربه قادر به یک طراحی سایت خوب هستند و بنابراین پایه ای برای تجربه های کاربران حرفه ای فراهم می کنند. برخی از اصول اساسی وجود دارد که تنها به حرفه ای ها برای یک طراحی سایت جذاب - به اصطلاح "قوانین گشتالت" کمک نمی کند.

قوانینGestalt

قوانین Gestalt اصول و یا پیشنهادات ساده اند که تفاوت عناصر مختلف را هنگامی که آنها را به روش های گوناگون و معین ترکیب میکنیم نشان میدهد. قوانین Gestalt می توانند به عنوان مثال ساختار و احساس یکپارچگی در یک وبسایت ایجاد کنند، آنها پیشنهاداتی را در مورد چگونگی توجه به عناصر مهم و یا ایجاد چشمانداز متعادل و ثابت را ارائه می دهند.

قوانین Gestalt مبانی خود را در روانشناسی پیدا می کنند و برای اولین بار در قرن بیستم معرفی شدند. Gestalt یک اصطلاح آلمانی است و می تواند با "شکل" یا "فرم" ترجمه شود. قوانین Gestalt اساسا در مورد چگونگی درک عناصر و سازماندهی به یک واحد متحد هستند.

هدف از این مقاله، ارائه خلاصه ای از قوانین Gestalt معمول،توضیح اثرات احتمالی آنها وارائه نمونه هایی از نحوه دقیق قوانین مختلف در یک وب سایت است. قوانین Gestalt به نظر می رسد بسیار ساده است، اما اثرات آنها می تواند تاثیر بزرگی در تجربه کاربر وب سایت داشته باشد. در این مقاله قوانین Gestaltزیر مورد بحث قرار میگیرد: قانون مجاورت، قانون شباهت، قانون بسته شدن، قانون ثبات خوب، قانون شکل و زمین، قانون ساده، قانون تقارن و آخرین اما نه کم قانون تجربه.

قانون مجاورت :

قانون نزدیکی نشان می دهد که عناصر نزدیک به یکدیگر تمایل دارند به عنوان یک واحد درک شوند. این می تواند برای مثال بسیار مفید باشد اگر می خواهید دو دسته عناصر را در یک صفحه وب نشان دهید که هر کدام دارای بیش از یک قطعه محتوا هستند،شما می توانید به راحتی تکه های یک دسته را نزدیک تر به هم قرار دهید تا اینکه بخواهید بین دو دسته فاصله بندازید.

شکل 2 نشان می دهد چگونه این قانون Gestalt در وب سایت UX Booth برای دسته بندی عناصر متعلق به یکدیگر استفاده می شود. فاصله های گوناگون بین عناصر به ما سه ستون را در بر می گیرند، که هر کدام شامل یک تیزر در هر مقاله می باشد.

قانون شباهت :

قانون شباهت ادعا می کند که عناصر که به نظر می رسد مشابه هستند به عنوان یک واحد درک می شوند. بنابراین عناصر برای مثال هم رنگ، هم شکل یا سایر خصوصیات مشترک، متعلق به هم در نظر گرفته می شوند. این پدیده می تواند برای گروه بندی عناصر با هم به یک دسته محدود باشد. در شکل 3 شما می توانید ببینید که چگونه CNN از این قانون Gestalt استفاده می کند تا موضوعات مختلف را در یک دسته ی اخبار به عنوان یک واحد ارائه کند.

قانون بسته شدن

قانون بسته شدن توضیح می دهد که چرا عناصر به رسمیت شناخته می شوند، حتی اگر آنها ناقص و یا وجود ندارد. این به خاطر تجربیات گذشته ما و دانش پیشین در مورد اشکال و ارقام احتمالی است، بنابراین ما بصورت ذهنی می توانیم جزء گمشده یک عنصر را تکمیل کنیم. شکل 4 نشان می دهد که چگونه از این قانون برای صفحه اصلی usabilla.com استفاده می کنیم. یک پس زمینه سفید با گوشه های گرد است که به سمت پایین صفحه اجرا می شود. با این حال، عناصر را در پایین صفحه نمی بینیم، اما می توانیم تصور کنیم که محدوده محتوا همچنان ادامه دارد.

قانون ادامه مطلب

قانون ادامه کار می تواند به هر دو جنبه طراحی و همچنین محتوای محتوای عناصر اعمال شود. چشم ها می توانند به راحتی و به طور طبیعی عناصر را دنبال کنند که در امتداد خط پیوسته مرتب شده اند، بنابراین این عناصر به عنوان یک واحد درک می شوند. علاوه بر این، عناصری که هم به صورت منطقی یا هم از لحاظ موقتی دنبال می شوند، به عنوان واحد نیز درک می شوند.

شکل 5 نشان می دهد که چگونه Concept7 از قانون ادامه کار در وب سایت خود استفاده می کنند. Concept7 از یک فلش کوچک ( در سمت راست پایین سمت راست ) برای هدایت چشم کاربران استفاده می کند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/17/