جستجو برای اطلاعات، جهت ها، تجارت های محلی در دستیارهای صوتی

جستجو برای اطلاعات، جهت ها، تجارت های محلی بیشترین موارد استفاده از دستیارهای صوتی سئو هستند


نتایج جستجوی سال گذشته سئو توسط شرکت مایکروسافت، نشان می دهد که استفاده کنندگان از دستیاران صوتی از 23 درصد به 45 درصد افزایش داشته‌اند.

طبق گزارش های جدید مایکروسافت، حدود سه چهارم، یعنی 72 درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند از دستیارهای دیجیتالی استفاده می کنند. این یافته ها بر اساس دو نظرسنجی که یکی از آن ها در سال 2018 انجام شد و دیگری در سال 2019 پیگیری شد اعلام شده است. این مطالعه همچنین نشان داد که 35 درصد از جمعیت شرکت کننده در این نظرسنجی از سخنران هوشمند جستجوی صوتی سئو استفاده کرده‌اند.

کدام شرکت ها بیشترین میزان استفاده را داشته اند ؟

شرکت گوگل و اپل بیشترین میزان استفاده از این دستیاران صوتی سئو را داشته‌اند. گزارشات انجام شده نشان داد که سیری و دستیار صوتی گوگل حدود 36 درصد، دستیار صوتی الکسا 25% و کورتانا 19 درصد این آمار را به خود اختصاص داده‌اند. اکثریت قریب به اتفاق از دستیار صوتی سئو ی کورتانا بر روی دسکتاپ خود استفاده می‌کنند. دستیار صوتی گوگل هم اکنون در بیش از یک میلیارد دستگاه قابل دسترس است و شرکت آمازون در فروش این دستگاه ها بسیار موفق عمل کرده است.

درست مانند بسیاری از گزارش های سئو که دستیاران صوتی را مورد بررسی قرار می دهند، این گزارش نیز گاهی اوقات نمی تواند راهنمایی های دقیق و واضحی برای کاربران خود ارائه دهد و تفاوت دقیق بین بلندگو های هوشمند و استفاده از تلفن های همراه هوشمند را مشخص کند. اما این گزارش سئو زمان قابل توجهی را بر روی بحث در رابطه با استفاده از این دستیاران هوشمند صرف کرده است.

موارد جست و جو شده

در ادامه، شرکت مایکروسافت میزان استفاده از دستیاران صوتی سئو و مواردی که اکثریت کاربران در این دستگاه ها جستجو می کنند را به صورت گزارشی منتشر کرده است که آن را با یکدیگر مشاهده می کنیم:

  • جستجو برای Facts یا واقعیت ها 68%
  • درخواست مکان یابی 65%
  • جستجو برای کسب و کار 47%
  • تحقیق در مورد محصولات یا خدمات 31%
  • اضافه کردن موارد به سبد خرید 26%
  • خرید 25%
  • تماس با سرویس یا خدمات پشتیبانی از مشتری 21%
  • ارائه بازخورد برای یک محصول یا خدمات 19%

از پاسخ های منتشر شده در این لیست سئو ، مقایسه محصولات و خدمات نشان می‌دهد که پاسخ دهندگان به طور گسترده‌ای در مورد استفاده از این دستیار صوتی سئو نظر داده‌اند. در عوض، عدم وجود پاسخ هایی مانند چک کردن آب و هوا یا پخش کردن موسیقی در این لیست سئو کمی عجیب به نظر می رسد.

نتایج به دست آمده

مطالعه انجام گرفته در سئو نشان داده است که 80 درصد افراد از استفاده از این دستیاران به طور کامل راضی هستند و تجربه های خوبی از آن ها به دست آورده اند، در حالی که 14 درصد این افراد نظر خاصی نسبت به استفاده از این محصولات سئو ارائه ندادند و 6 درصد این افراد عدم رضایت خود را نسبت به این محصولات نشان داده‌اند.

در خصوص مالکیت این دستگاه ها، در نتیجه جستجویی که در سال 2018 در مورد سئو انجام گرفت نشان داد که 23 درصد پاسخ دهندگان صاحب این دستگاه ها بودند. این عدد در سال 2019 به 45 درصد افزایش یافته است. بر اساس میزان محبوبیت این دستگاه ها در ایالات متحده آمریکا، این آمار و ارقام نشان دهنده این است که امروزه 112 میلیون از افراد آمریکایی حداقل از یکی از انواع بلندگو های هوشمندسئو استفاده می‌کنند، در حالی که 26 درصد آمریکایی ها نیز اعلام کردند که قصد دارند امسال یکی از این محصولات را خریداری کنند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/120/

شرکت گوگل در حال بررسی مشکلی جدید در ایندکسینگ است

Google News به کاربران کمک می‌کند درباره اخباری که برای آن‌ها و دنیا از جمله سئو اهمیت دارد به‌روز بمانند و به آن‌ها امکان می‌دهد بیشتر در معرض رویدادهای جاری قرار بگیرند و همچنین محتواهای گوناگونی را از محدوده گسترده‌ای از ناشران کاوش کنند.


دریافت اخبار

کاربران می‌توانند در ارائه‌دهنده‌ها و موضوع‌های خبری ویژه از جمله سئو مشترک شوند، محتوا را به‌صورت آنلاین یا آفلاین بخوانند و مقاله‌ها را نشانک‌گذاری و هم‌رسانی کنند. Google News با شخصی‌سازی آنچه خواننده‌ها در برگه «برای شما» می‌بینند، پیدا کردن محتوای مرتبط و جذاب را برای آن‌ها آسان می‌کند. برنامه به‌مرور زمان از یادگیری ماشینی برای بهبود توصیه محتوای شخصی‌سازی‌شده مطابق با عادت‌ها و روال معمول کاربران استفاده می‌کند. درباره نحوه عملکرد شخصی‌سازی بیشتر بدانی)
این روزها با اخبار زیادی در رابطه با مشکلات رخ داده در ایندکس سئو ی گوگل مواجه هستیم، اما این مشکل محدود به چندین ناشر از اخبار گوگل است.

شرکت گوگل اظهار داشت که در حال بررسی یکی دیگر از مشکلات نمایه سازی در سئو است، که این دفعه این مشکل در محتوای گوگل نیوز یا اخبار گوگل رخ داده است.

این مشکل ارتباطی با مشکل ایندکسینگ هفته گذشته ندارد

شرکت گوگل اعلام کرد که این مشکل جدید سئو هیچ گونه ارتباطی با مشکل نمایه سازی هفته گذشته سئو ندارد و آن مشکل به طور کامل حل شده است. بر اساس گفته های شرکت گوگل، مشکل جدید تاثیر خود را تنها بر روی چندین مورد از منتشر کنندگان سئو ی بخش اخبار گوگل نشان داده است.

منتشر کنندگان سئو ممکن است مشکل سال گذشته گوگل نیوز را نیز به خاطر داشته باشند که در آن محتوای ایجاد شده توسط منتشر کنندگان به صورت صحیح برای سئو ایندکس نمی شد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا مشکل جدید پیش آمده سئو با مشکل سال پیش در ارتباط است یا خیر.

شرکت گوگل اعلام کرد که مشکل جدید تنها بر روی تعداد محدودی از منتشرکنندگان اخبار و محتوای سئو تأثیر گذاشته است.
این مشکل هم اکنون در حال بررسی است

شرکت گوگل همچنین اضافه کرد که آن ها همچنان در حال بررسی مشکل پیش آمده برای سئو هستند و به زودی گزارش هایی در رابطه با اطلاعات و یافته های خود در اختیار کاربران قرار می دهند و آن ها را از بروز رسانی های انجام گرفته مطلع خواهند کرد. "ما به طور فعال در حال تشخیص مشکل پیش آمده در مورد سئو هستیم".

تولیدکنندگان محتوا

اگر شما جزو منتشر کنندگان محتوای سئو هستید و به تازگی محتوایی در بخش اخبار گوگل منتشر کرده اید ممکن است تحت تاثیر این مشکل ایندکسینگ سئو قرار گرفته باشید و باید چندین مرحله برای قابل دسترس بودن محتوای سئو ی خود انجام دهید و کاری کنید تا مطالب تان در مکانی غیر از اخبار گوگل نمایش داده شود.

شرکت گوگل هم اکنون در حال حل کردن مشکل سئو است، اما تا آن زمان سعی می کنیم شما را در جریان اخبار به روز شده قرار دهیم.

به روز رسانی: شرکت گوگل در روز 17 آوریل این مشکل را به طور کامل حل کرده است.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/117/

آینده وبلاگ هایی که به سبک مجلات ساخته شده اند: روش ها و ایده های طراحی ( قسمت دوم )

توضیحات ابزار ایجاد شده

ابزار ایجاد شده در طراحی سایت تمام قسمت های صفحه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و از انواع مختلف تصاویر استفاده می کند. همان طور که در این طراحی سایت نیز مشاهده می‌شود، از استوری بسیار بزرگ برای بیشترین جلب توجه استفاده شده است.

سپس هنگامی که از سمت چپ به راست حرکت می‌کنید، به ترتیب ویجت های کوچک و کوچک تری را در طراحی سایت پیدا خواهید کرد. این روند نیز می‌توانند نتایج مثبتی برای طراحی سایت شما به همراه داشته باشد، زیرا استفاده از این نوع طراحی سایت برای کاربران تلفن همراه نیز امکان پذیر است و می‌توانید به پست های مختلف دسترسی داشته باشید. استفاده از این نوع طراحی سایت ، کمک بزرگی به نمایش استوری ها و داستان های محبوب می کند و توجه کاربران را به سمت مهم ترین پست ها جلب می کند.

برخی از ویجت های مربوط به استوری ازCarousel یا چرخ و فلک برای حرکت و انتقال بین استوری های متفاوت در طراحی سایت استفاده می کنند. این ایده، یکی از استراتژی های مناسب و معقول است، اما از همه نظر عالی به نظر نمی رسد.

استفاده از استراتژی چرخ و فلک در طراحی سایت به دلیل مفید بودن خود شناخته نیست و در جلب توجه کاربران با مشکلات خاص خود مواجه است.

در طراحی سایت Computer World، می توانید چندین پست را مشاهده کنید که به طور خودکار می چرخند.

اگر می خواهید از این روش در طراحی سایت استفاده کنید، باید بدانید که استفاده از آن نتایج منفی ندارد، اما به دلیل فنی بودن و نتایج آن، بسیاری از افراد استفاده از آن را در طراحی سایت به طراحان وب توصیه نمی کنند.

به هرحال، استفاده از ویجت استوری در طراحی سایت یکی از موارد ضروری برای تمام وب سایت هایی است که از سبک مجله مانند استفاده می‌کند. چگونگی طراحی این ویجت بستگی به صاحب طراحی سایت دارد، اما استفاده از این ویجت ها، یکی از روش های اثبات شده برای تغییر سطح وبلاگ و حرفه ای کردن آن و طراحی سایت است.

سرتیترها با تگ لاین

استفاده از این روش را در روزنامه‌ها و مجلات چاپی زیادی مشاهده کرده اید، اما استفاده از آن در دنیای اینترنت و طراحی سایت امری جدید است. منتشران زیادی هم اکنون از سرتیترهایی استفاده می‌کنند که در آن ها از تگ لاین ها نیز بهره برده اند که این تگ لاین ها اطلاعات بیشتری در رابطه با استوری مورد نظر در طراحی سایت ارائه می دهند.

استفاده از این روش را اغلب در طراحی سایت های مربوط به اخبار مانند Huffington مشاهده می کنید.

تگ لاین ها در طراحی سایت بسیار خوب هستند، زیرا جزئیات بیشتری در رابطه با استوری ارائه می دهند. این تگ لاین ها اغلب مانند ابزاری برای تشویق مردم به خواندن مقاله مورد نظر عمل می‌کنند.

اما اگر نگاهی گذرا به طراحی سایت Huffington بیاندازید، متوجه خواهید شد که تنها چندین مقاله کوچک دارای تگ لاین است، زیرا استفاده از تگ لاین ها در تمامی پست ها ضروری نیست و این ویژگی، اقدامی اجباری برای تمامی مجلات نیست.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/118/

آیا شرکت گوگل بابت مشکل پیش آمده باید از کاربران خود عذر خواهی کند؟ ( قسمت دوم )

گوگل قصد ندارد تا بخشی از شاخص‌های سئو ی خود را از بین ببرد، آن ها برای راه‌حل آن بسیار تلاش کردند و اعلام کردند که اشکالات فنی برخی اوقات اتفاق می افتد و هیچ کدام از این رخدادها به صورت عمدی رخ نداده است. شرکت گوگل همچنین اعلام کرد که اخبار مربوط به سئو را به صورت عمدی پنهان نکرده است؛ بلکه عدم انتشار این اخبار اشتباهی است که از سوی آن ها رخ داده است. اشتباهات در هر دو مبحث ارتباطات و اشکالات فنی رخ می دهد. بنابراین شرکت گوگل رسما اعلام کرد که بابت اتفاقات اخیر پیش آمده در سئو متاسف هستند.


اما آیا معذرت خواهی کافی است؟

آیا تولیدکنندگان محتوای سئو ، جستجوگرها، مدیران وبلاگ توسعه دهندگان و ... لایق رفتاری بیش از عذرخواهی هستند؟ پاسخ این سوال مثبت است. اغلب افراد متوجه هستند که شرکت گوگل یک سرویس رایگان است و در حال حاضر به افراد اجازه می دهد که از ترافیک سئو ی آن استفاده کنند تا وب سایت های خود را در فهرست جستجوی سئو ی گوگل قرار دهند. اما زمانی که شرکت گوگل ارسال رایگان ترافیکسئو ی خود به افراد را متوقف کند و این کار را به صورت اشتباه یا به طور هدفمند انجام دهد، چه انتظاراتی از شرکت گوگل داریم؟

شفافیت

حداقل کاری که شرکت گوگل می تواند انجام دهد این است که شفافیت بیشتری در مورد مسائل پیش آمده در سئو داشته باشد. به عنوان مثال، با اشکال نمایه سازی یا ایندکسینگ سئو ی پیش‌آمده، شرکت گوگل عذرخواهی کرد و افراد را در جریان وضعیت مشکل پیش آمده قرارداد، اما به صورت دقیق اعلام نکرد که این مشکل چه تاثیری در آمار و ارقام جستجوهای انجام گرفته در سئو داشته است یا تأثیر آن در سایت های به خصوص و شخصی به چه صورت بوده است. در واقع، ابزار گزارش دهی کنسول جستجوی سئو ی گوگل در حال حاضر گزارشات خود را مبنی بر وب سایت های به خصوص و شخصی منتشر کرده است.

جان مولر از شرکت گوگل در ویدیویی اعلام کرده است که شرکت گوگل هم چنان باید محبوبیت خود را بین کاربران حفظ کند و این کار را با انجام دادن مراحل زیر طی کند:

  • چه اشتباهی در سئو رخ داد؟
  • مراحل رسیدگی به اشتباهات سئو
  • از چه زمانی این اشتباهات سئو افزایش پیدا کرد؟
  • تصویر کلی مشکلات پیش آمده چه بود؟

او همچنین اعلام کرد:

از نظر من، در ابتدا نیاز است تا صبر کنیم و ببینیم که این مشکلات چه تاثیراتی در سئو به همراه داشته اند و سپس موضوع مد نظر این است که آیا می توانیم در رابطه با آمار و ارقام مشکلات پیش آمده صحبت کنیم یا قادر نیستیم تا آمار و ارقام مشخصی را به کاربران خود برای سئو ارائه دهیم. چه نوع از آمار و ارقامی برای مشکلات پیش آمده منطقی به نظر می رسد. این سوالات در مورد مشکلات سئو همچنان در ذهن کاربران و کارکنان شرکت وجود دارد.

شرکت گوگل همچنین اعلام کرد که بسیاری از افراد در شرکت گوگل از مشکلات پیش آمده ی سئو آگاه هستند و همواره در رابطه با آن بحث و گفت و گو می کنند، اما چه اتفاقی رخ خواهد داد. آن ها چگونه می توانند این مشکل سئو را درست کنند و باعث خشنودی تولید کنندگان محتوای سئو شوند؟ زیرا این افراد بخشی حیاتی در اکوسیستم گوگل هستند. این سوالات باید به وضوح پاسخ داده شوند تا بتوانند تا حدی باعث رفع ناراحتی کاربران درباره ی سئو شوند.

هنگامی که از جان مولر پرسیده شد که آیا شرکت گوگل بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی خواهد کرد، او پاسخ داد:
"من هیچ ایده ای ندارم. می دانم که افراد زیادی درگیر این مشکل سئو شده‌اند" اما او همچنین اضافه کرد که: مشکلات فنی گاهی اوقات رخ می دهد و سئو ی هیچ وب سایتی از این قاعده مستثنا نیست. او همچنین اعلام کرد که این مشکل تنها یک طرفه نیست و شرکت گوگل را نیز تحت تاثیر قرار داده است.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/115/

آینده وبلاگ هایی که به سبک مجلات ساخته شده اند: روش ها و ایده ها

امروزه تمامی مجلات کاغذی و و اغلب حرفه ها و تخصص های آنلاین، وب سایتی را برای کاربران خود ایجاد کرده اند. بسیاری از آن ها نیز همچنان نسخه‌های چاپی را به نسخه های آنلاین ترجیح می دهند، اما اینترنت و طراحی سایت فضایی بسیار ارزان تر برای انتشار مطالب است. به نظر می رسد آینده وبلاگ نویسی آنلاین به سمتی حرکت می‌کند که در آن وبلاگ ها طراحی سایت مجله مانند خود را حفظ می‌کنند. اما این عبارت به چه معنا است؟ چگونه می توان بیین وبلاگ و مجلات آنلاین، تفاوت‌های مورد نیاز را ایجاد کرد؟
در این پست، با یکدیگر برخی از اصول طراحی سایت اولیه که در دنیای وبلاگ نویسی مورد نیاز هستند را پوشش می دهیم و تغییرات دنیای طراحی سایت در وبلاگ نویسی و چگونگی تغییرات آن را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.


به طور کلی دو تفاوت عمده در طراحی سایت بین وبلاگ و مجلات انلاین وجود ندارد. بزرگ ترین عوامل موثر در تفاوت این دو عبارتند از افکار عمومی و کلیات طراحی سایت .

ابزارهای مخصوص به داستان ها یا استوری ها

تمام صفحات خانگی و هوم پیج های مجلات در طراحی سایت باید دارای برخی ابزارهای مخصوص باشند. این روش، در واقع بهترین راه برای متمایز کردن وبلاگ خود از دیگران و اثربخشی حرفه ای بر آن درطراحی سایت است.

هر گونه از این ابزار ها یا ویجت ها باید دارای تصاویر کوچک برای پست های سازمان یافته در بخش گرید (GRID) طراحی سایت باشد. بخش مخصوص به پست‌ها، می تواند شبیه به چرخ و فلک بزرگ یا شبکه ای ثابت با اندازه های متفاوت برای تصاویر کوچک طراحی سایت باشد.
در مبحث طراحی سایت ، مسئله ای به نام انتخاب اشتباه وجود ندارد؛ بلکه با توجه به خلاقیت و طراحی منحصر به فرد خود، طراحی سایت خود را از دیگران متمایز می کنید.

به عنوان مثال، طراحی سایت SpyStyle از عکس های متفاوت برای مقالات و پست‌های مختلف استفاده کرده است. مهم ترین مسئله در مقالات این است که توجه کاربران خود را بیش از پیش در طراحی سایتجلب کنید.

مقالات برتر منتشر شده در این طراحی سایت دارای تصاویر بزرگ هستند که سرتاسر این صفحه را در بر می گیرند، سپس سه مقاله یا پست کوچک تر در قسمت زیرین تصویر بزرگ قرار می گیرند.

هر کدام از مقالات و پست های این طراحی سایت ، روندی متفاوت را دنبال می کنند و خود را از سایر مقالات یا صفحه اصلی متمایز می کنند. این وب سایت، یکی از بهترین مثال ها برای درک و چگونگی سازماندهی داستان‌ها یا استوری ها است.

هنگامی که به دنبال فضایی مناسب برای طراحی سایت هستید، بهتر است نگاهی به وب سایت Hongkiat بیندازید که خود را به عنوان برندی مطرح در دنیای وبلاگ نویسی معرفی کرده است، اما این وب سایت از ابزاری برای ایجاد فضایی مجله مانند بر روی هوم پیج خود استفاده می کند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/116/