راه حل Signed Exchange شرکت گوگل

راه حل Signed Exchange شرکت گوگل در سئو به منتشر کنندگان اجازه می‌دهد تا از URL های شخصی خود برای صفحات AMP سئو استفاده کنند .

(AMP برگرفته از Accelerated Mobile Pages و یک برنامه متن باز گوگل برای سئو است که با هدف ایجاد اینترنت سریع و راحت تر برای سئو ی موبایل تولید شده است. در واقع AMP راه حلیست که گوگل برای مقالات سریع فیسبوک ارائه کرده، بدین معنی که پلتفرمی در اختیار شرکت های رسانه ای می گذارد تا به کاربران خود امکان خواندن سریع مقالات سئو بدون نیاز به خارج شدن از فیسبوک را بدهند. با استفاده از AMP ، بلافاصله نتایج جستجوی سئو به کاربران نمایش داده می شود. به دلیل اینکه بخش قابل توجهی از محتوای اصلی هر صفحه کنار گذاشته می شود و صفحه برای نمایش در موبایل بهینه و سئو می گردد.)

منتشر کنندگان سئو هم اکنون باید Signed Exchange خود را ایجاد کنند، اما شرکت Cloudfare به آن ها قول می دهد تا پروژه مورد نظر را برای آن ها راحت کند.

(کلودفلر یک شرکت ایالات متحده است که یک شبکه تحویل محتوای سئو ، کاهش حملات DDoS سرویس‌های امنیتی اینترنت و سرویس‌های سرویس دهنده دامنه توزیع شده را فراهم می‌کند، بین بازدید کنندهسئو و ارائه دهنده سرویس دهنده کلودفلر به عنوان یک پروکسی معکوس برای وب سایت‌ها عمل می‌کند. دفتر مرکزی کلودفلر در سانفرانسیسکو،کالیفرنیا است همراه با دفاتر در لندن، سنگاپور، شامپاین، آستین، بوستون و واشینگتن

این شرکت توسط سه تن به نام‌های Matthew Prince, Lee Holloway, and Michelle Zatlyn در سال 2009 در سانفرانسیکو کالیفرنیا تأسیس شده‌است.)

بیشترین انتقاد انجام گرفته ازAMP در سئو این بود که نشانی ‌های دامنه ناشر یا URL های سئو ی دامنه را نشان نمی‌داد. در عوض، کاربران ساختارGoogle.com/amp/ را مشاهده کرده‌اند. شرکت گوگل تلاش کرده است تا مشکلات پیش آمده را حل کند و در ماه نوامبر به توسعه‌دهندگان سئو ی خود راه حلی را پیشنهاد داد.

شرکت گوگل هم اکنون این راه حل سئو را به صورت رسمی منتشر کرده است که ای ام پی را به URLهای منتشرکنندگان سئو تحویل می‌دهد. این راه‌حل شامل استفاده از Signed Exchange است، که یک چهارچوب فنی سئو است که به مرورگر ها اجازه می دهد تاURL های منتشر کنندگان را بر روی جستجوهای کَش شده ی AMP سئو نشان دهد. این راه حل هم اکنون بر روی مرورگر کروم 73 یا نسخه های بالاتر از آن قابل دسترس است و به زودی برای مایکروسافت نیز فعال می‌شود.

(حافظه نهان یا کَش (Cache) قسمتی از حافظه است که داده‌هایی که ممکن است در آینده توسط سایر اجزا پردازش شوند را به صورت موقت در خود ذخیره می‌کند. این قسمت از حافظه می‌تواند به سرعت به درخواست‌های پردازشی پاسخ داده و داده‌ها را به سرعت آماده کند. داده‌های ذخیره شده در حافظه نهان (Cache) ممکن است داده‌هایی باشند که پس از پردازش (مثلاً پس از پردازش توسط واحد سخت افزاری CPU یا به صورت مجازی، پس از پردازش توسط سیستم عامل یا برنامه‌ها) به صورت مستقیم در این قسمت ذخیره می‌شوند یا داده‌هایی باشند که فقط کپی‌ای از داده‌های اصلی (مثلاً داده‌های موجود در حافظه جانبی یا به صورت مجازی، پرنده‌ها و داده‌های موجود در کامپیوتر) موجود باشند.)


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/124/

آینده وبلاگ هایی که به سبک مجلات ساخته شده اند: روش ها و ایده های طراحی ( قسمت پنجم )

اگر جزو طراحی سایت هایی هستید که روزانه مقدار کمی پست به روز رسانی می کنید می توانید از طراحی سایت ساده ای که بر روی طراحی سایت Ad Age قرار گرفته است استفاده کنید که پست های خود را در قالبی خطی مانند بر روی هوم پیج قرار می‌دهد.

این طراحی سایت از روش منحصر به فرد خود برای قرار دادن اطلاعات استفاده می‌کند و این روش را مانند ویجت مربوط به استوری به کار می گیرد. مطمئناً استفاده از این روش در طراحی سایت بدون نقص نیست، اما استفاده از آن بسیار جذاب تر از طراحی سایت های ساده وبلاگ به نظر می رسد.

اگر به دنبال تکنیک هایی برای قرار دادن مقالات مختلف در طراحی سایت های ای ساده با جزئیات کمتر هستید، حتما نگاهی به این طراحی سایت بیندازید تا بتوانید روش های مورد نظر خود را در آن پیدا کنید.

بهتذ است نگاهی به طراحی سایت های مورد علاقه خود که با قالب مجله مانند طراحی سایت شده‌اند بیاندازید و طراحی‌های قسمت home page آن ها را مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل قرار دهید. چه چیزی در رابطه با طراحی سایت مورد نظر است که توجه شما را جلب می کند؟ چه چیزی استفاده از آن طراحی سایت را آسان یا سخت می کند؟

هیچ گونه پاسخ صحیحی برای طراحی سایت های مجله مانند مدرن وجود ندارد. تمامی آن ها دارای ویژگی های مشابه هستند، اما در عین حال خصوصیات و ویژگی هایی دارند که آن ها را از یکدیگر در طراحی سایت متمایز می کنند.

بهتر است روشی را پیدا کنید که بیشترین همخوانی را با طراحی سایت شما دارد و با استفاده از روند های رایج، وبلاگ خود را به دنیای طراحی سایت های آینده وبلاگ های مجله مانند وارد کنیم.

طراحی سایت های وبلاگ آینده

می توان آینده ای را تصور کرد که در آن وبلاگ نویسان همچنان وبلاگ های خود را با استفاده از طراحی سایت های ساده اداره می کنند، در حالی که برخی طراحی سایت‌ ها نیز هر روزه جزئیات بیشتری را بهطراحی سایت خود اضافه می کند.

مدیریت وبلاگ شخصی کاری اشتباه نیست، در حقیقت به اغلب افراد پیشنهاد می‌شود تا از طراحی سایت های قدیمی وبلاگ برای وبلاگ های شخصی و برندهای کوچک تر استفاده کنند.

اما برای برندهای برتر و طراحی سایت های مشهوری که از قالب های مجله مانند استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود تا روش‌های قدیمی را فراموش کنند و همواره به سمت طراحی سایت های جدیدتر حرکت کنند. با استفاده از روندها و روش های گفته شده، طراحی سایت و ایجاد قالب مجله مانند بدون نقص کاری مشکل نیست و استفاده از روش های طراحی جدید برای برندهای معتبر، باعث می شود تا توجه کاربران و بازدیدکنندگان را به صورت تصاعدی جلب کنند و تعامل را با طرفداران و کاربران طراحی سایت خود تا حد زیادی افزایش دهند و طراحی سایت خود را از سایر وب سایت های مشابه متمایز کند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/123/

آینده وبلاگ هایی که به سبک مجلات ساخته شده اند: روش ها و ایده های طراحی ( قسمت چهارم )

استفاده از اسکرولینگ ثابت در قسمت سایدبار

 استفاده از نواراب های ثابت در طراحی سایت وبلاگ یا مجله امری بسیار معمول است، اما در عین حال روندی جدید و رو به رشد است که در آن از سایدبار ثابت در کنار محتوای اصلی طراحی سایت استفاده می شود.

 این کار باعث می شود  همان طور که خواننده صفحه طراحی سایت را به سمتپایین می کشد ، محتوای اصلی ثابت بماند و در قسمت کنار طراحی سایت قرار بگیرد. این کار کمک زیادی به افزایش تعامل کاربران با طراحی سایت می کند، اما یکی از معایب این روش این است که تنها بر روی مانیتور های بزرگ مانند دسکتاپ ها و لپ تاپ ها به خوبی عمل می کند.

 نگاهی به مجله ی Clutch بیندازید. این طراحی سایت دارای سایدبار ثابت به همراه چندین بلوک تبلیغاتی و پست های مشابه است.

 اگر محتوایی طولانی در طراحی سایت خود دارید، بنابراین استفاده از این ویژگی می تواند برای شما موثر واقع شود. با استفاده از سایدبار ثابت می توانید محتوای مهم را همواره به صورت برجسته نمایش دهید.

استفاده از این روش هنگامی به حداکثر کارایی خود می‌رسد که محتوای شما ارزشی بالاتر از قسمت تبلیغاتی طراحی سایت دارد. اما اگر نگران CTR وب‌سایت خود هستید، باید به شما اطمیناندهیم کهاستفاده از این روش باعث افزایش CTR می شود.

 در سایدبار های شلوغ وسنگین ، می توانید قسمتی را با عنوان Email opt-in پیدا کنید که در بین تبلیغات قرار گرفته است. همچنین بهتر است یادآوری کنیم که اگر جزو افرادی هستید که از نرم افزارهای بلاک تبلیغات استفاده می کنید، به احتمال زیاد تنها بخش ایمیل را در این قسمت طراحی سایت پیدا خواهید کرد.

 اما این قسمت برای کاربران ارزش زیادی دارد، زیرا هنگامی که همزمان با خواندن محتوا آن را به سمت پایین هدایت می کنید، اشتیاق شما برای ثبت نام در سایت موردنظر نیز بیشتر می شود و  تصور می کنیدکه طراحی سایت مورد نظر ارزش دنبال کردن رادارد.

 قالب های سفارشی برای قسمت هوم پیج یا صفحه خانگی

 صفحات خانگی و هوم پیج های طراحی سایت هایی که به سبک مجلات طراحی شده اند، فاصله زیادی از طراحی وبلاگ مانند همیشگی گرفته اند، که این روش، اغلب چندین پست را در بخشی خطی مانند لیست می‌کند.

 در حالی که استفاده از روش معمول نیز مزایای خاص خود را دارد، استفاده از این روش یکی از بهترین تکنیک ها برای دسترسی به آرشیو نویسنده، تاریخ آرشیوها و بسته بندی صفحات است، اما صفحه خانگییا هوم پیج باید مانند راهی اصلی برای رسیدن به سایر بخش های طراحی سایت باشد. بنابراین باید این بخش از وب سایت را با کمی حساسیت و دقت بیشتر طراحی کرد.

 وب سایت Vulture مثالی بی نظیر در این زمینه است که در این وب سایت از سه ردیف مختلف با پهنای متفاوت استفاده شده است. هر پست شامل اندازه های متفاوت در قسمت هدلاین و تصاویر کوچک است.

 به یاد داشته باشید که وب سایت والچر از بزرگ ترین مجلات است که هر روزه صدها پست جدید در وب سایت خود قرار می دهد. بنابراین این سطح از جزئیات ممکن است برای وبلاگ کوچک تر که تنها یک الی دو پست در روز بارگذاری می کند راهی مناسب نباشد.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/121/

جستجو برای اطلاعات، جهت ها، تجارت های محلی در دستیارهای صوتی ( قسمت دوم )

یکی از جالب ترین نتایج به دست آمده از این تحقیقات سئو حول محور خرید از برندی خاص است. آمازون اکو سهم قابل توجهی در مقایسه با سال 2018 به دست آورده است و گوگل هوم قسمتی از آمار و ارقاممربوط به خرید خود را از دست داده است. تعداد افرادی که اعلام کرده‌اند قصد دارند بلندگوی گوگل هوم را خریداری کند از 58 درصد در سال 2018 به 17 درصد در این سال کاهش یافته است. امکان دارد که 58درصد از دستگاه های تولید شده توسط شرکت گوگل به فروش برسند، اما کاهش آمار و ارقام مربوط به این دستیار صوتی سئو بسیار قابل توجه است.


 اما دستگاه گوگل هوم مینی شاهد چنین کاهشی در آمار و ارقام خود نبوده است. 26 درصد مخاطبان اعلام کردند که علاقه مند به خرید یک برند جایگزین هستند که این برند ها ممکن است شامل Sonos وApple Homepod باشد. گرچه این مورد در گزارشات سئو به طور کامل مشخص نشده است.

 اقلیت قابل توجه، یعنی 41 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که نگرانی‌هایی در مورد دستیاران صوتی سئو دارند. در پاسخ به پرسش های متداول، پاسخی که بیش از همه تکرار شده بود این بود که اطلاعات شخصی من در این دستیاران صوتی به خوبی حفظ نمی شود (52%)، پس از آن برخی افراد یعنی 41 درصد آن ها اعلام کردند که این دستگاه ها دائماً در حال شنیدن یا ضبط کردن گفته های آن هااست و سپس 36 درصد این افراد اعلام کردند که قصد ندارند تا داده ها یا اطلاعات شخصی شان توسط این دستگاه ها استفاده شود. با توجه به آگاهی های اخیر در مورد کارکنان آمازونکه در حال گوش دادن به صحبت های انجام گرفته توسط الکساهستند، این نگرانی ها غیر منطقی به نظر نمی رسد؛ با این وجود شرکت آمازون اعلام کرده است که تنها به قصد بهبود تشخیص صدا و رفع ایرادات فنی به این مکالمات گوش داده است.

در نظرسنجی که در رابطه با خرید با استفاده از دستیاران صوتی انجام گرفته است، بیش از 41 درصد افراد اعلام کرده‌اند که از برخی خریدهای خود را از طریق دستیاران صوتی انجام دادند در حالیکه 6.5 درصد اعلام افراد اعلام کردند که از خرید خود از طریق دستیارانش صوتی راضی نبوده‌اند. 59 درصد افراد اعلام کردند که تا به حال خریدی از طریق دستیاران صوتی انجام نداده‌اند و 27درصد افراد حاضر در این گروه اعلام کرده‌اند که قصد دارند در آینده چندین خرید با استفاده از این دستیار صورتی سئو انجام دهند. بیش از نصف این افراد، یعنی 54 درصد آن ها اعلام کرده اند که باور دارند دستیاران صوتی به آن ها کمک می‌کند تا بتوانند خریدهای خود را از طریق آن انجام دهند و دیگر برای انجام خرید های کوچک به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه نکنند.

 خریداران و فروشندگان بلندگوهای صوتی در چندین سال آینده تبدیل به یکی از مهم ترین کانال های ارتباطی در امر خرید می شوند. فعالیت هایی که در لیست بالا اعلام شد نشان می‌دهد که برخی از عملیاتمربوط به جستجو در طول زمان به کانال هایصوتی انتقال می یابند.

 بازاریابان مرتبط با این زمینه، باید برخی پیشرفت ها مانند بهینه سازی صدا و سایر روش ها را در این زمینه به کار بگیرند. برای مثال اگر دارای خدمات محلی سئو هستید و آن ها را به مشتریان خود ارائه می دهید، باید چندین اقدام برای معرفی خدمات خود در بخش گوگل هوم انجام دهید. همچنین برای استفاده  مشتریان از برند وخدمات تان، باید سعی کنید خدمات و محتوای خود را در دستیاران صوتی و بلندگو های هوشمند ارائه دهید تا بتوانید مشتریان خود را از این طریق نیز خشنود نگه دارید.

 در آخر، تجربه های خرید و تجارتی خاص ممکن است از طریق سخنرانی هوشمند رایج شود. بنا براین تجارب خرید از طریق والمارت نشان می دهد که آن ها نمونه ای موفق در تجارت الکترونیکهستند کهاقدامات آن ها شامل ایجاد لیست و سفارش مجدد مشتریان است.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/122/

آینده وبلاگ هایی که به سبک مجلات ساخته شده اند: روش ها و ایده های طراحی ( قسمت سوم )

با این حال، این روند توسط تعداد زیادی از طراحی سایت ها پذیرفته شده است. از این ویژگی می توان در قسمت زیرین هدر به عنوان یک شعار استفاده کرد.


نگاهی به وبلاگ های محبوب خود بیندازید و به این دقت کنید که چند مورد از آن ها از تگ لاین ها در طراحی سایت استفاده می کنند. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که بسیاری از وب سایت ها از این مورد در طراحی سایت خود بهره می گیرند.

همچنین به این دقت کنید که اغلب هدلاین ها در طراحی سایت نوشته ای تیره تر از تگ لاین مورد نظر دارند. این تضاد، توجه کاربران را در ابتدا به هدلاین، سپس به تگ لاین و مقاله مورد نظر جلب می کند.

لینک های مرتبط با محتوا

مجلات بزرگ ترجیح می دهند تا از هزاران پست با محتوای جدید روزانه در طراحی سایت استفاده کنند.

با این حجم زیاد، بهترین ایده برای مدیریت طراحی سایت این است که محتوای مرتبط و داخلی وب سایت را توسط لینک های مربوط به آن ها نمایش داد. همواره می توانید از ویجت پست های مرتبط در قسمت انتهای هر پست در طراحی سایت استفاده کنید، اما همچنین می توانید لینک های مورد نظر را به طور مستقیم به محتوای مرتبط پیوند دهید.

تصویر بالا از طراحی سایت TechCrunch است که از ویجتی کوچک در قسمت انتهای پست خود استفاده می کند. این ویجت با عنوان "مقالات مرتبط" نام گذاری شده است و شامل لینک هایی به چندین مورد از مقالات مشابه در موضوع مورد نظر در طراحی سایت است.

این روش، راهی بسیار عالی برای حفظ خوانندگان درون طراحی سایت و تشویق آن ها به خواندن پست های مشابه است. برای بار دیگر تأکید می‌کنیم که این روش نیز برای تمامی طراحی سایت ها کارآمد نیست، اما امری است که به شدت در حال رشد است.

همچنین می توانید از این ویژگی برای قسمت هایی از پست‌های خود استفاده کنید که بخشی از پست های وسیع تر است.

برای مثال، طراحی سایت ZDnet پست های خود را به گونه ای طراحی کرده است که هر پست دارای لیستی طولانی از لینک های مربوط به مقالات و پست های مرتبط با آن است.

این لینک ها مربوط به موضوعات مرتبط هستند، اما می توانید از این تکنیک برای هر گونه رخداد، یا محصولات مشابه در طراحی سایت استفاده کنید.

لینک های خارجی

اگر درون طراحی سایت خود مقالات و پست های مرتبط با پست مورد نظر خود ندارید، می توانید از لینک های مقالات مرتبط به پست خود از خارج طراحی سایت خود استفاده کنید.

برای این کار می توانید از حروف درشت و برجسته برای لینک های خود استفاده کنید که این روش، نقشی بسیار اساسی در جلب توجه کاربران دارد.

این روش یکی از محبوب ترین تکنیک ها در طراحی سایت ها یا مجلات بزرگ است و تاثیر بسیار زیادی در افزایش میزان بازدیدکنندگان وب سایت دارد.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/119/