9 پیشنهاد برای بهبود UX

یک طراح سایت مثل یک معمار است که پایه یک طراحی سایت را می سازد و زیبایی آن را بر اساس علایق کاربران انجام دهد .

از لحظه ای که مفهوم طراحی سایت ایجاد شد طراحان باید کاربر پسند بودن ، واکنش گرایی و کنار هم قرار گرفتن کوچک ترین عناصر را برای ایجاد طراحی سایت را در نظر بگیرند .

ده ها عنصر در کنار یکدیگر قرار می گیرند که حس طراحی سایت را به کاربران منتقل کنند و UX نیز با بزرگ و کوچک این عناصر در ارتباط است .

88 درصد کاربران اعلام کرده اند که تجربه خوبی در استفاده از طراحی سایت ها با موبایل ندارند و 30 درصد آن ها پس از یک تجربه بد هرگز به آن طراحی سایت ها برنگشته اند .

به طور مشابه ، در یک مغازه آجر و ملات تجربه کاربری به ظاهر مغازه شما بستگی دارد و باعث می شود که یک مشتری دوباره به مغازه شما سر بزند یا نه !

اگر بخواهیم شفاف تر صحبت کنیم ، UX تاثیر به سزایی در موفقیت طراحی سایت شما دارد و بسیار مهم است که آن را به درستی انجام دهید .

پیشنهاد های این مقاله شامل قدم های اولیه برای طراحی سایت است و پس از آن شما را به مراحل پیشرفته ای از User Experience سوق خواهد داد .

1 . تحقیقات خود را انجام دهید

قبل از این که ایده ای برای UX دهید ، در مورد برند خود مطالعه کنید . هدف های ابتدایی یک شرکت و ارزش های اولیه آن چیست ؟

وقتی این را متوجه شوید ، انواع مشتریان خود را نیز بهتر خواهید شناخت .

طراحی سایت بر اساس کاربران بسیار سخت است اگر شما ندانید که برای چه کسی دارید طراحی می کنید .

یکبار که مشتریان هدف خود را به خوبی بشناسید ، اطلاعات دقیق تری را به دست میاورید و می توانید اطلاعات کلی آن ها را در اختیار داشته باشید .

به مناطق جغرافیایی که کاربران شما وارد سایتتان می شود یا دستگاه هایی که از آن ها برای ورود به طراحی سایت تان استفاده می کنند توجه کنید .

اطلاعات جزئی را به خوبی بررسی کنید و از مشتری های فعلی خود نظر سنجی کنید که حاضرند برای چه چیز هایی از برند شما پول پرداخت کنند .

وقتی که اطلاعات کاملی از مشتریان خود به دست آوردید یک Persona برای خود ایجاد کنید تا ویژگی های کلی آن ها را در اختیار داشته باشید .

شاید شما نیاز به بیش از یک Persona داشته باشید .

شاید برای هر قشر یک طراحی سایت یا یک دیزاین نیاز داشته باشید .



منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/179/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.