اجازه SERP های محلی اروپایی جدید گوگل به کاربران

(SERP مخفف کلمه Search Engine Results Page است و به معنی صفحه نتایج سئو ی موتور جستجو می باشد. SERP نسبت به سالهای گذشته تغییرات زیادی کرده و امکانات زیادی به آن اضافه شده است)

به نظر می رسد شرکت گوگل در حال تلاش برای جلوگیری از شکایت غیر قانونی در رابطه با جستجو های محلی سئو است.

SERP های جدید، در حال ظهور در کشور آلمان هستند که به کاربران اجازه می دهند تا برای نیازهای محلی سئو ی خود به دنبال دایرکتوری های جایگزین باشند. این، بخشی از تلاش مداوم گوگل برای رفع کمیسیون اروپایی و قوانین سئو ی آن در خرید اینترنتی است.

تصویری که در پایین مشاهده می کنید نشان می دهد که نتایج جستجوی سئو ی محلی نیز بر روی خرید کاربران تاثیرگذار است. EC نیز در حال بررسی اقدامی رسمی علیه گوگل در رابطه با جستجو های محلی سئو است.

(کمیسیون اروپا (به انگلیسی: European Commission) نقش قوه مجریه را در اتحادیه? اروپا ایفا می‌نماید. این کمیسیون مسئول پیشنهاد قوانین سئو ، اجرای تصمیم‌گیری‌ها، تنفیذ پیمان‌نامه‌ها و روی هم رفته انجام کارهای روزمره اتحادیه اروپا است.

ساختار کمیسیون اروپا بصورت کابینه‌ای متشکل از 27 نماینده یا کمیسیونر است، و هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارای یک نماینده در کمیسیون اروپا هستند. این نمایندگان نه برای پیگیری منافع کشور خود، بلکه در راه تحصیل منافع همه? اتحادیه اروپا فعالیت می‌کنند.

دفتر اصلی کمیسیون اروپا در شهر بروکسل پایتخت بلژیک قرار دارد.)

شرکت Yelp هم اکنون در حال انتقاد از این وضعیت سئو است. این شرکت، مسئول جستجو های محلی سئو و سایت های دایرکتوری در آلمان است. تصویر زیر توسط فرانک استندمن برای ما ارسال شده است.

شرکت Yelp که پیش از این نیز انتقاد هایی در رابطه با این موضوع بروز داده است، در سال 2013 و 2014 اعلام کرد که رقبای شرکت گوگل ترافیک قابل توجهی را در سئو تولید می‌کنند. در ادامه، تصویری از شرکت Yelp مشاهده می کنید که نشان می دهد اکثریت توجه کاربران بر روی نوع موتور جستجو محلی سئو متمرکز نیست.

تجزیه و تحلیل نتایج در جستجوی گوگل

شرکت گوگل درخواست کرده است که هر یک از اهداف EC به صورت جدی پیگیری شود. آنچه ما شاهد آن هستیم تلاش های شرکت گوگل برای جلوگیری از شکایت رسمی کمیسیون اروپایی از آن است که ممکن است به میلیاردها دلار جریمه منجر شود.

Yelp و سایر منتقدان شرکت گوگل موافقند که این نوع از تغییرات در SERP، تاثیراتی غیر مستقیم بر روی ترافیک آن ها دارد. آن ها مایلند تا تغییرات اساسی بیشتری در SERP مشاهده کنند. شرکت Yelp تحلیل و بررسی های خود را منتشر کرده است، اما باید آمار و ارقام بیشتری برای تعیین دقیق وضعیت تاثیر مشتریان بر روی این صفحات منتشر شود.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/134/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.