گوگل برای یکی کردن(قاطی کردن) rel=next/prev عذرخواهی کرد

گوگل حدس میزنه وب مسترها،توسعه دهندگان،و ناشران به استفاده از rel=prev/next برای دلایلی دیگر خارج از اهداف فهرست کردن سئو ی گوگل استفاده میکنند.


گوگل دیروز تائید کرد که سالها است از rel=next/prev حمایت نکرده است.گوگل اقرار کرده بود که یکی کردن یک اشتباه در سئو بود.آنها از حمایت دست برداشتند اما ارتباط برقرار نکردند تا وقتی که کسی در تیم گرایشات وب مسترهای گوگل متوجه شده باشد به هیج وجه این مورد استفاده جستجوی گوگل نبوده است.

این یک اشتباه بود:ما برای هر اغتشاشی عذرخواهی میکنیم.سخنگوی گوگل به Search Engine Landدرجمعه گفته:این یک اشتباه بود و چیزی بود که ما مجبور بودیم به طور فعالانه قبل از اینکه مستندات را برداریم ارتباط برقرار کنیم.شرکت همچنان میگفت کار را به طور بهتری انجام دادن در ارتباط دادن ایننوع از تغییرات در آینده هدفی برای سئو خواهد بود.

"همانگونه که سیستم های سئو ی ما بارها و بارها پیشرفت میکند،ممکن است نمونه هایی وجود داشته باشه جایی که انواع خاص از بالا رفتن به عنوان بحران همانگونه که یک بار بود نیست،و ما متعهدیم وقتی که تغییرات ساخته میشوند راهنمایی را فراهم کنیم."

آیا شما مجورین بالا رفتن قیمت ها را رفع کنید؟

احتمالا نه،گوگل امروز صبح در پاتوق یک ویدئویی هنگامی که ممکنه از rel=next/prev برای جستجو استفاده نکند ارتباط برقرار کرده،این میتونه هنوزتوسط دیگر موتورهای جستجو و مرورگرها میان دیگر دلایل استفاده بشه.بنابراین وقتی که گوگل ممکنه برای فهرست جستجو استفاده نکنه ،rel=prev/next هنوزم میتونه برای کاربران و سئو مفید باشه.مخصوصا بعضی مرورگرها ممکنه از آن حاشیه نویسی ها برای چیزهایی مثل پیش فرض کردن داده ها یا اهداف قابل دسترس استفاده کنند.

Bing به طور نسبی از rel=prev/nextحمایت میکند

Frédéric Dubutاز Bing دیروز گفته وقتی که Bing برای یکی کردن صفحات از این استفاده نمیکنه،ما برای قابل کشف بودن و فهمیدن قواعد کلی سئو ی سایت ها از این استفاده میکنیم.

ما در حال استفاده rel prev/next(شبیه بیشتر بالا رفت ها)همانگونه که نکات برای کشف صفحه و فهمیدن قواعد سایت هستیم.در این لحظه ما صفحات را باهمدیگر در فهرست سئو براساس اینها یکی نمی کنیم و ما در مدل رتبه بندی ها از prev/nex استفاده نمی کنیم.

گوگل ابدا از این استفاده نمیکنه

اما به طور صادقانه،گوگل اصلا از این استفاده نمیکنه.

گوگل گفته:"اما آن به این معنی نیست که شما باید تک صفحه ای های بسیار بزرگی را وقتی که این بهترین راه حل برای کاربران شما نیست بسازید."


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/75/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.