اصول طراحی سایت تمیز

مینیمالیسم همیشه یکی از چیزهایی است که بیشتراوقات توجه من را به خود جلب میکند چه در مورد طراحی داخلی، افراد، مد و یا طراحی وب باشد. هنگامی که شما به دنبال اطلاعات هستید مثلا در اینترنت ، ممکن است به دلیل جریان تبلیغات یا چیزهای مختلف ، طرح های رنگارنگ و پیچیده ای که در هنگام مرور یک وبسایت وجود دارد اذیت شوید در حالی که به دنبال مطالب مهم تری هستید . این چیزی است که باید در هنگام طراحی یک چیز جدید برای پست کردن در اینترنت، در ذهن طراح سایت وجود داشته باشد .


همانطور که در هر دامنه حرفه ای دیگراینطور است، در طراحی سایت هم تمرین همه‌چیز را بهتر و عالی تر میکند ، مگر اینکه شما یک نابغه باشید .به همین دلیل، اگر کسی در مورد ظاهر وب سایت آینده خود مطمئن نیست، پس برای انجام آن، یک تحقیق جامع ضروری است.

من نمی توانم ایده های طراحی را ارائه دهم زیرا احتمالا این ایده ها متناسب با ایده هایی که در ذهن افراد طراح دیگراست نخواهد بود.اما من می توانم با چند نکته به آنها کمک کنم تنها با چند نکته در موردطراحی سایت های تمیز و مینیمال، جایی که محتوا چیزی است که غایب است، زیرا در پایان این مهمترین خروجی وب سایت است. آیا میدانستید که طراحی مینیمالیستی چندین دهه پیش در سوئیس به کار گرفته شده است که از طریق طراحی گرافیکی، موسیقی، ادبیات، نقاشی و در نهایت طراحی سایت به رسانه ها اعمال می شود؟ و حالا به نکات توجه کنید :

سعی کنید از اصل اطاعت کنید - کمتر بیشتر است

این اصل در مینیمالیسم ضروری است و بدون آن - این نوع طراحی قابل قبول نخواهد بود. اجتناب از طراحی فراوان، با تعداد زیادی از عناصر که در واقع واقعا مورد نیاز نیستند. اگر چه شما می خواهید طراحی به بهترین شکل و متفاوت ازدیگران بنظر برسد به این معنا نیست که شما باید آن را با عناصر غیر ضروری تزئین کنید. این همچنین برای محتوای شما در وب سایت شما اعمال می شود. از اطلاعات بیش از حد ارائه شده به روش های مختلف اجتناب کنید. هر مطلب را یکبار اما به روش صحیح بیان کنید .

روی محتوای خود تمرکز کنید

علاوه بر انتخاب عاقلانه محتوا در وب سایت ، شما همچنین باید توجه داشته باشید که چگونه این محتوا ارائه شده است. انتخاب فونت مناسب که به صورتی خوب ظاهر می شود اما در عین حال باعث بهم خوردن طراحی شما نمی شود بسیار مهم است. خوشبختانه اینترنت مجموعه ای جالب و سرگرم کننده از فونت های مختلف برای استفاده شما ارائه می دهد. شما فقط باید با صبر و حوصله وبسایت خود را بطور مناسب طراحی کنید .

فضای سفید مقدس

این احتمالا یک تعریف غریب برای یک اصل است اما واقعا مهم است. فضای بیشتر فضای سفید کمتری دارد و این چیزی است که واقعا در سایت ها کمتر طراحی شده است. نگران نباشید ، آن را ترک کنید، در عوض بر برخی از عناصر جالب تمرکز کنید که می توانند آن را در صورت لزوم پر کنند. فضای سفید باعث می شود کاربر محتوای آن را آسانتر کند و مطمئن هستم که این چیزی است که هر طراح به دنبال آن است.

از گرافیک با تاثیر قوی استفاده کنید

استفاده موثر از گرافیک در یک طراحی وب تمیز گام دیگری برای برداشتن است. اگر شما بسیار هنرمند هستید و مشتاق هستید از گرافیک و تصاویر مختلف در طراحی سایت خود استفاده کنید، آن را عاقلانه انجام دهید. تمام ایده های خود را به یک یا دو گرافیک جمع آوری کنید و سپس در هنگام طراحی وب سایت از آن استفاده کنید.
ادامه دارد


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/21/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.