هنگامی که گوگل نمی خواست درباره اینکه اگر آپدیت اصلی سئو در مارس 2019 به 1 آگوست برگرده بود صحبت کند،داده تصویری کاملا متقاعد کننده بیان کرد.
داده این هفته از ارائه دهندگان اطلاعاتی جمع آوری کرده که تغییرات نتایج جستجویی سئو ی گوگل را دنبال میکنند به نظر می آید حدس زده شود بیشتر کسانی که دستاوردهای آپدیت اصلی 1 آگوست 2018 را دیده اند جنبه های منفی آپدیت اصلی مارس 2019 را هم دیده اند.
به طور واضح،هرکسی نبود__اما تعدادی از برنده ها و بازنده ها که به طور خیلی کامل از دست دادن دست آوردهای آن یا ضرر و زیان های آپدیت سئو در 1 آگوست را دیده بودند وجود داشت.در همین حال،کسانی که جنبه های منفی 1 آگوست را دیده بودند،آپدیت اصلی 2018،دستاوردهای آپدیت هفته پیش را دیده اند.
شماره های اولیه از نظرسنجی آپدیت اصلی مارس 2019،در حال حاظر نشان میدهد که تقریبا 60% از +315 نفر این نظرسنجی را پر کرده بودند ادعا کرده اند که آنها بهبود پیدا کردن آپدیت اصلی قبلی سئو را دیده بودند.
اینجا نمودار دایره ای وجود دارد.
جستجوی متریک های(دسته ای از اعداد که اطلاعات درباره ی روند پیشرفت یا فعالیتی را به شما میدهد)بازنده ها/برنده ها،جستجوی متریکی برای ما نمودارهای بازنده ها و برنده ها فراهم کرده.اینجا 15 نمونه برتر از هر دسته است.
جستجوی متریکی همچنین به ما درباره "دامنه ها که اکنون قابل مشاهده نیستند،عمدتا برنده هایی در آپدیت اصلی سئو در 1 آگوست بوده اند"گفته است .
اینجا نموداری وجود دارد که به ما سایت هایی را که به راحتی در آگوست برده اند نشان میدهد و الان کاهش 40%-15% را مشاهده میکنید(جدول راست را ببینید).
اینجا نموداری وجود دارد که به ما سایت هایی را که به راحتی در آگوست باخته اند نشان میدهد و الان افزایش 50%-70% را مشاهدا میکنید(جدول سمت چپ را ببینید).
Marcus Tober،موسس و افسر اطلاعات جسجوی متریکی گفته:"به نظر می آید آپدیت سئو ی گوگل اساسا الگوریتمی برای آگاهی از کلید واژه ها و بیشتر صفحات رسانه ای است.بیشتر صفحاتی که در 1 آگوست 2018 برد اند اکنون گم شده اند.به طور واضح گوگل بعضی از تغییرات را برگردانده یا تنوع دامنه هایی را که اکنون رده بندی برای کلید واژه ها میشوند جایی که صفحات اجتماعی گم شده اند را افزایش داده."
Sistrix برنده ها/بازنده ها:شبیه به جستجوی متریک ها، Sistrixمنتشر کرده داده از اندازه گیری نتایج جستجوی گوگل در انگلستان،نه در آمریکا شبیه به جستجوی متریک ها که برای ما فراهم کرده بود است.
Sistrix(شماره مرجع برای دامنه ها در نتیجه صفحات جستجویی گوگل است
منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/68/