محتوا و عوامل موفقیت آن در موتور های جستجو

محتوا پادشاه است. وقتی صحبت از سئو و بهینه سازی موتورهای جست و جو می شود، این جمله زیاد به گوش می خورد. در واقع، به همین دلیل است که جدول عوامل موفقیت جستجوگرها، با اولین عنصر در مورد کیفیت محتوا آغاز می شود. محتوای خود را درست کنید تا پایه ای جامع برای حمایت از تمام تلاش های دیگر خود در رابطه با سئو داشته باشید.


کیفیت محتوا

مهم تر از هر چیز دیگر این است که، آیا شما محتوای با کیفیتی تولید می کنید؟ برای مثال، اگر چیزی را به فروش می رسانید و صاحب یک وب سایت فروشگاهی هستید، اطلاعات شما باید فراتر از یک بروشور ساده یا همان اطلاعاتی باشد که در صدها سایت دیگر یافت می شود.
آیا دلیلی برای اینکه مردم وقت خود را برای گذراندن در صفحات وب سایت شما صرف کنند دارید؟
مطالب شما باید ارزشمند باشند، آیا مطالبی که به بازدیدکنندگان ارائه می دهید منحصر به فرد، متفاوت و مفید هستند، و در جای دیگری پیدا نخواهند شد؟
این ها فقط برخی از سوالاتی هستند که در ارزیابی اینکه آیا شما محتوای با کیفیتی ارائه می دهید، از خودتان بپرسید. در حقیقت محتوای با کیفیت زیر ساختی است که تقریبا همه عوامل و فاکتور های دیگر به آن وابسته هستند.

تحقیق در رابطه با میزان جست و جوی کلمات کلیدی

شاید مهمترین عامل جستجوگری پس از ایجاد محتوای با کیفیت، پژوهش در رابطه با کلمات کلیدی خوب و مرتبط است. در اصل شما می خواهید محتوا را با استفاده از کلمات کلیدی ایجاد کنید، از اصطلاحاتی استفاده کنید که افراد از آنها بیشتر استفاده می کنند و بیشتر مورد جستجو قرار می گیرد، بنابراین شما باید محتوا را طوری موثر سازید که سریعا به کاربران و جستجوگران پاسخ دهید.
به عنوان مثال، یک صفحه در مورد "اجتناب از ملانوما" ممکن است از اصطلاحات فنی برای توصیف راه های پیشگیری از سرطان پوست استفاده کند. اما یک موتور جستجو ممکن است این صفحه را نادیده بگیرد و رتبه نسبتا خوبی به این صفحه ندهد، زیرا اکثرا مردم به جای عبارت "اجتناب از ملانوما" از عبارت روان و خوانای "راهنمایی های پیشگیری از سرطان پوست" را جستجو می کنند. محتوای شما باید در زبان مناسب نوشته شود منظور از زبان مناسب، زبان عامینه جست و جوگران و کاربران است.

استفاده از کلمات کلیدی در متن

با انجام تحقیقات کلیدی در رابطه با کلید واژه ها مطمئن شوید که آیا واقعا از این کلمات در محتوای خود استفاده کرده اید؟ یا اگر قبل از انجام این تحقیقات محتویات با کیفیت خود را منتشر کرده اید، شاید وقت آن رسیده که مطالب خود را بازبینی و ویرایش کنید.
اگر می خواهید صفحات شما با کلمات کلیدی خاصی پدیدار شود، استفاده از کلمات کلیدی می تواند ایده خوبی باشد. ولی مسئله این است که چه مقدار از کلمات کلیدی در محتویاتمان استفاده کنیم؟ هر کلمه ای را که می خواهید با آن جزو نتایج گوگل باشید، حداقل پنج بار در متن تکرار کنید و یا نسبت به میزان محتوایی که دارید چگالی کلمات کلیدی 2.45 درصد باشد.
دقت داشته باشید که فقط تراکم کلمات کلیدی مهم نیست. اگر کلمات کلیدی را در محتوای خود به صورت بی ربط به کار ببرید، تضمینی برای رتبه ی خوب صفحات شما نمی باشد.

در مورد کلماتی که می خواهید در یک صفحه پدیدار شود، فکر کنید، حتی کلماتی که احساس می کنید با کلمات کلیدی شما مرتبط هستند. سپس از آنها به طور طبیعی در صفحه استفاده کنید. اگر معمولا از ضمایر استفاده می کنید، بهتر است به فکر تغییر باشید، از اسامی واقعی در متن تان استفاده کنید، نه یک ضمایر.

بروزرسانی محتوا

موتورهای جستجو محتوای جدید را دوست دارند. که ما معمولا به آن بروزرسانی می گوییم.
شاید شما نمی توانید روزانه صفحات خود را به روز کنید. ولی خب می توانید صفحات جدیدی را به صورت دائمی اضافه کنید، این کار وب سایت شما را به روز نگه می دارد و باعث رتبه بندی آن می شود.
اگر شما محتوایی مناسب، در مورد موضوعی مناسب منتشر کنید، ممکن است به مدت چند هفته یا چند ماهی که جزو نتایج مطلوب هستید لذت ببرید. فقط باید بدانید که پس از آن دوره ممکن است صفحات شما درنتایج جستجو تغییر یابد. این به معنی این نیست که شما اشتباهی انجام داده باشید. مسئله این است که سایت شما دیگر بروز نیست!
سایت های رغیب می توانند از طریق افزایش محتوا و تولید محتوای مربوطه که با پالس زمان واقعی صنعتشان مطابقت دارند، استفاده کنند. از مزایای این خلاقیت بهره مند شوند و جی شما را در نتایج جستوجو بگیرند.

Vertical

عوامل دیگری نیز وجود دارند که موفقیت را برای محتوای صفحه وب در موتورهای جستجو پوشش می دهد. نتایج صفحات وب اغلب "عمودی" هستند. منظور از نتایج "عمودی" موتورهای جستجو نمایش تمامی اطلاعات مرتبط مانند تصاویر، اخبار، اخبار محلی و ویدئو است. اگر محتوای شما این موارد را شامل شود، ممکن است بیشتر در بخش های خاص صفحه نتایج جستجو ظاهر شود.
حال می خواهیم "جستجوی عمودی" و "جستوجوی افقی" را مقایسه کنیم. برای مثال وقتی مطلبی را در گوگل جستوجو می کنید، موتور جستجوی منظم آن، مطالب را از سراسر وب جمع آوری می کنند، تا بسیاری از پرس و جوهای عمومی را در طیف وسیعی از موضوعات مطابقت دهند. این یک جستجوی افقی است زیرا تمرکز در طیف وسیعی از موضوعات است.

گوگل همچنین موتورهای جستجوی تخصصی را روی تصاویر یا اخبار یا محتوای محلی متمرکز می کند. اینها موتورهای جستجوی عمودی نامیده می شوند، به جای آنکه طیف وسیعی از منابع را پوشش دهند، بر یک بخش خاص تمرکز می کنند.

هنگامی که شما در گوگل جستجو میکنید، وب سایت های زیادی خواهید یافت. همچنین بخش های خاصی را در نتایج دریافت خواهید کرد که ممکن است نتایج عمودی را مورد توجه قرار دهد.

داشتن محتوایی که در جستجو عمودی به خوبی ظاهر شود، هنگامی که محتوای صفحه وب شما در جستوجوی افقی نمی تواند موفقیت آمیز باشد، به شما کمک می کند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما دارای مطالب مرتبط در محدوده های عمودی کلیدی مربوط به شما تولید می شود. برخی از دسته های مرتبط به جستوجوی عمودی به شرح زیر است:

  • نقشه ها
  • تصاویر
  • اخبار
  • خرید
  • یوتیوب و ویدئو

پاسخ مستقیم به جستوجوگران

موتورهای جستجو در حال تلاش برای نشان دادن پاسخ مستقیم در نتایج جستجو خود هستند. سوالاتی مانند "چرا آسمان آبی است" یا " رئیس جمهور چند سال دارد" ممکن است پاسخ شما را بدون نیاز به کلیک روی یک صفحه وب دیگر به شما بدهد.
موتورهای جستجو از کجا این پاسخ ها را دریافت می کنند؟ آن ها منوها، متن ها و ... وب سایت ما را در دست دارند، و به همین صورت یک لینک را به صورت معتبر ارائه می دهند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/6/

طراحی سایت چیست؟

بطور خلاصه طراحی سایت به معنای برنامه ریزی ، خلاقیت ، و بروز کردن سایت است . طراحی سایت علاوه بر طراحی آیکون شامل سازماندهی اطلاعات ، ساختار سایت ، رابط کاربری ، قانون و قاعده ی ناوباری ، آرایش و نمایش وبسایت ، رنگ ها ، کنتراست ، حروف و شبیه سازی است .
همه ی این عناصر وب سایت به صورت ترکیبی وب سایت ها را تشکیل میدند .اکثراً معنای طراحی منحصرا از جنبه ی ظاهری گرفته شده ، اما در حقیقت طراحی وب سایت شامل عناصر اختصاری بیشتری مانند قابلیت استفاده کردن ، ارگونومی ، طرح سنت ، عادت های کاربر ، ناوبری منطقی و چیز های دیگری که باعث آسان شدن استفاده از سایت میشوند و کمک میکنند تا سریعتر به اطلاعات برسیم ، است .
گاهی اوقات قسمت فنی طراحی وب سایت در تعریف طراحی تاکید می شود . مطمئناً ساختمان وب سایت مدرن شامل متن های قسمت سرور مانند php , asp , cgi است و قسمت دیداری وب سایت باhtml و css تعریف شده است . تجربه کاربری با javascript و ajax افزایش یافته است . وقتی به جای صحبت کردن درمورد جزئیات فنی ، با آدمهایی که دانش فنی ضعیف دارند صحبت میکنیم ، روی ویژگی ها تمرکز میکنیم مثلاً تا چه میزان ممکن است وبسایت را از طریق سیستم مدیریت محتوا به روز رسانی کنید و اینکه چه ویژگی هایی برای کاربران قابل مشاهده است !
در شرایط کلاسی ، طراحی به معنای ظاهر دیدنی وب سایت است .رویکرد سنتی شامل کنتراست، رنگ، تعادل، تاکید، ریتم، سبک عناصر گرافیکی (خطوط، شکل، بافت، رنگ و جهت)، استفاده از آیکون ها، بافت پس زمینه و فضای کلی طراحی وب سایت است.
تمام این عناصر با اصول بنیادی طراحی ترکیب شده اند تا نتیجه ای عالی که مطابق با اهداف تعیین شده برای وب سایت داشته باشند .

چگونه طراحی وبسایت یاد بگیریم؟

اگر میخواهید در مورد تکنیک های مدرن طراحی وبسایت ، شیوه های وبسایت خوب ، و استاندارد های طراحی وب ، بیشتر یاد بگیرید (بصورت ساده و قابل فهم ) سپس شاید بهتر باشد از راهنمای کتاب "یادگیری وب سایت"، که تمرینات طراحی ساده را ارائه می دهد و مهارت های شمارا بصورت گام به گام افزایش میدهد . مهمتر از همه، این کتاب هم ایده و هم تمریناتی را برای شروع و ساخت مهارت های خود به صورت مرحله ای ارائه می دهد.

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/4/

عوامل موفقیت در موتور های جست و جو

سه گروه اصلی تحت پوشش موتور های جستجو که از عوامل موفقیت در سئو می باشند، به شرح زیر است:

    • On-the-page SEO
    • Off-the-page SEO

تاکتیک های بالا اوردن وب سایت

هر گروه حاوی زیر مجموعه هایی هستند، که در این مقاله توضیحات کاملی در رابطه با آن ها داده شده است. این زیر مجموعه ها حاوی یک یا چند فاکتور مستقل SEO با میزان اعتبار و اهمیت مخصوص به خود هستند.
بهینه سازی موتور های جستجو مانند شروع یک فرایند جدید به نظر می رسد اما علم به آن وجود دارد. در زیر برخی از عوامل مهم رتبه بندی و بهترین شیوه هایی هستند که می تواند به موفقیت موتور های جستجوگر و جست و جوگر ها منجر شود.
On-the-page SEO شامل محتوا، معماری و تگ های html است:

محتوا

کیفیت محتوا

تحقیق در رابطه با میزان جست و جوی کلمات کلیدی

میزان استفاده از کلمات کلیدی در متن

به روز رسانی محتوا

Vertical (تمرکز بر روی موضوعی خاص)

پاسخ سریع به جست و جوگر

معماری

ربات های گوگل

دارا بودن ورژن موبایل

عدم تقلید و تکرار

سرعت

نام دامنه

امنیت

HTML

تگ Title یا عناوین

تگ Meta Description یا توصیفات

داده های ساختار

تگ Head یا سرتیتر ها

Off-the-page SEO شامل صداقت، لینک ها، عوامل شخصی و اجتماعی مباشد:

صداقت

قدرت

تعامل

سابقه

لینک ها

کیفیت لینک ها

متن مطلوب درج شده برای پیوند

تعداد لینک ها

پرهیز از لینک های خریداری شده

SPAM ها

عوامل شخصی و اجتماعی

کشور و محل سکونت شما

تاریخچه شخصی

میزان به اشتراک گذاری وب سایت

مقیاس عوامل رتبه بندی در جستجو

تمامی عواملی که در قسمت بالا به اختصار توضیح داده شده است می تواند فاکتور مهم و ارزشمندی برای بهینه سازی وب سایت شما باشد. ما این عوامل را از نظر ارزش رتبه بندی کردیم ودرجه اهمیت آن ها را با رنگ های متمایز برای شما قابل فهم کردیم. لازم به ذکر است که عوامل مهم گوگل تقریبا 200 فاکتور را شامل می شود که ما در این مقاله به مهم ترین آنها پرداختیم.

عوامل سئو به صورت ترکیبی کار می کنند

هر یک از عوامل سئو به تنهایی نمی توانند رتبه شما را در موتور های جست و جو تضمین کنند. اگر یک صفحه دارای محتوای بی کیفیت باشد، داشتن یک عنوان عالی مفید واقع نخواهد بود. با داشتن حجم بالایی از پیوندها و لینک ها، در صورتی که کیفیت چندان خوبی نداشته باشند، قطعا کمکی به شما نخواهند کرد. داشتن چندین عامل مثبت می تواند شانس موفقیت وب سایت شما را افزایش دهد، در حالی که حضور عوامل منفی می تواند این احتمال را کاهش دهد.

عوامل موفقیت بر On-the-page SEO

فاکتورهای رتبه بندی On-the-page SEO فاکتور هایی هستند که تقریبا به طور کامل تحت کنترل خود مالک وب سایت هستند. برای مثال، چه نوع محتوایی را منتشر می کنید؟ آیا از اهمیت تگ های HTML که به موتورهای جستجو و حتی کاربران کمک می کند تا نتایج بهتری داشته باشند اطلاعی دارید؟ آیا می دانید معماری سایت شما چگونه به موتورهای جستجو کمک می کند یا چگونه مانع پیشرفت وب سایت شما می شود؟

عوامل موفقیت بر Off-the-page SEO

فاکتورهای رتبه بندی Off-the-page SEO فاکتور هایی هستند که مستقیما توسط ناشران و صاحبان وب سایت کنترل نمی شود. موتورهای جستجو از این عوامل نیز استفاده می کنند، زیرا آنها یاد گرفته اند که تکیه بر سیگنال های تحت کنترل مالک وب سایت به تنهایی نمی تواند فاکتور اصلی باشد و بهترین نتایج را ارائه دهد. به عنوان مثال، برخی از مالکین وب سایت ها ممکن است سعی کنند خودشان را نسبت به آنچه که در واقع هستند بیشتر مطرح کنند!
با وجود میلیاردها صفحه وب تنها تکیه کردن به On-the-page SEO کافی نبوده و نتایج جست و جو را بهینه نمی کند. پس سیگنال های بیشتری برای تخمین بهترین صفحات مختص به هر جستجو خاص مورد نیاز است.

تاکتیک های رتبه بندی و سئو

موتورهای جستجو می خواهند به انجام جستجوگرها را مردم بسپارند زیرا می توانند به بهبود نتایج جستجوی خود کمک کنند. موتورهای جستجو انتشار پست های وبلاگ و ویدیوها را برای تشویق تکنیک های خاص SEO ارائه داده اند.
با این حال، برخی از تکنیک ها از نظر موتورهای جستجو "SPAM" یا "BLACK HAT" هستند که می تواند باعث کاهش رتبه شما شود یا اینکه صفحات شما را به طور کامل از نتایج جست و جو حذف کند.
نقض ها معمولا تاکتیک های عمومی هستند که به معنای فریب دادن یا دستکاری درک یک موتور جستجوگر از ارتباط واقعی و اقتدار یک وب سایت است.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/3/

طراحی سایت

طراحی سایت مهارت ها و قواعد مختلفی را برای ساخت و نگهداری وب سایت در بر می گیرد.بخش های مختلف طراحی سایت شامل طراحی گرافیک سایت، طراحی ظاهری سایت، نویسندگی(استفاده از کد های بهینه سازی شده و نرم افزار های تخصصی) و بهینه سازی موتور جست و جو می شود.معمولا افراد مختلف بخش های مختلفی از طراحی را به عنوان یک تیم انجام می دهند، اما برخی از طراحان طراحی همه ی بخش ها را به عهده می گیرند.اصطلاح طراحی سایت معمولا برای فرایند طراحی سمت کاربر(front-end) که شامل تگ ها و کلمات مشخص شده می شود به کار می رود.طراحی سایت به مهندسی وب شباهت بیشتری نسبت به توسعه وب دارد. از یک طراح وب انتظار می رود تا اگاهی کاملی نسبت به کارایی وب(سهولت استفاده از وب) داشته باشد. اگر نوشتن تگ ها به عهده طراح وب باشد وی باید اطلاعات به روز شده ای درباره ی دسترسی پذیری وب(سهولت دسترسی به وب برای تمام کاربران)داشته باشد.

تاریخچه طراحی سایت


1988 تا 2001

با اینکه طراحی سایت تاریخچه ای نسبتا جدید دارد می توان ان را به حوزه های دیگری همچون طراحی گرافیک ربط داد.هرچند از دیدگاه تکنولوژیکی هم می توان به ان نگاه کرد.طراحی سایت به بخش بزرگی از زندگی روزمره مردم تبدیل شده است. اینترنت را بدون گرافیک های متحرک، مدل های مختلف تایپ، صفحه زمینه و موزیک نمی توان تصور کرد.


آغاز وب و طراحی سایت

در سال 1989 ،به تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) که در CERN مشغول به کار بود پشنهاد شد که یک متن لینک دار جهانی بسازد که بعدا به عنوان وب جهان گستر(World Wide Web) شناخته شد. شبکه جهانی وب طی سال های 1991 تا 1993 به وجود امد. صفحاتی که فقط حاوی متن بودند به وسیله ی یک مرورگر ساده خطی(line-mode) دیده می شدند. در سال 1993 Marc Andreessen و Eric Bina مرورگر Mosaic را ساختند. در ان زمان چندین مرورگر مختلف وجود داشت اما اکثر انها بر پایه ی یونیکس (Unix) و ذاتا دارای متن اضافی بودند. هیچ دسترسی به عناصر طراحی گرافیک همچون تصویر و صدا وجود نداشت.W3C (کنسرسیوم بین المللی شبکه جهانی وب) در اکتبر سال 1994 ساخته شد تا شبکه جهانی وب را از طریق توسعه ی قرداد های مشترک به هدف اصلی خود برساند. این عمل همه ی‌ شرکت ها را از انحصاری‌ کردن یک مرورگر مناسب و زبان برنامه نویسی (که می توانست تاثیر شبکه جهانی وب را به طور کلی تغییر دهد) دلسرد کرد.W3C هنوز هم استاندارهایی معین می کند که امروزه در JavaScript دیده می شود. در سال 1994 Andreessen یک وسیله ی ارتباطی ساخت که بعدا به نام نت اسکیپ (Netscape Communications) شناخته شد. نت اسکیپ تگ های HTML خودش را بدون توجه به استاندار های مرسوم می ساخت. برای مثال نت اسکیپ 1.1 شامل تگ هایی برای تغیر رنگ های صفحه زمینه و فرمت متن از طریق فهرستی در صفحه ی وب می شد. در طی سال های 1996 تا 1999 جنگ مرورگر ها با جنگیدن مایکروسافت (Microsoft) و نت اسکیپ برای بدست اوردن تسلط نهایی مرورگر خود آغاز شد. در این زمان تکنولوژی های جدید زیادی در این زمینه وجود داشت که مهم ترین انها Cascading Style Sheets، JavaScript و Dynamic HTML‌ بودند. به طور کلی، رقابت مرورگرها به نوآوری های مثبتی ختم شد و باعث تکامل طراحی سایت با سرعت زیادی شد.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/1/

سئو

سئو به منظور بهینه سازی موتور جست و جو به کار میرود که در واقع عمل افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت از طریق نتیجه ی بهینه شده ی موتور جست و جو می باشد.

سئو چگونه بررسی می شود ؟

برای درک معنای واقعی سئو بخش های مختلف ان را بررسی میکنیم:

کیفیت ترافیک سایت

شما میتوانید تمام بازدید کننده های جهان را جذب کنید اما اگر انها از سایت شما بازدید میکنند به خاطر اینکه گوگل به انها گفته است که شما یک منبع کامپیوتر های شرکت )Appleسیب) هستید در حالی که شما فقط یک کشاورز فروشنده ی سیب هستید، ترافیک سایت شما با کیفیت نیست.در عوض شما می خواهید بازدید کننده هایی را جذب کنید که به دنبال محصولی که شما ارائه می دهید هستند.

کمیت ترافیک سایت

زمانی که شما بازدید کننده های مناسب را از طریق موتور جست و جو جذب کردید، ترافیک بیشتر سایت اهمیت پیدا می کند و ترافیک بیشتر سایت بهتر است.

نتایج بهینه شده

تبلیغات قسمت چشمگیری از بسیاری از صفحات نتایج موتورهای جست و جو را پر میکنند. نتیجه های بهینه شده نتایجی هستند که هزینه ای در قبال انها پرداخت نمی شود.

سئو چگونه کار میکند؟

ممکن است فکر کنید موتور جست و جو یک وب سایت است که در ان یک سوال را در قسمتی تایپ می کنید و گوگل، یاهو، بینگ و یا هر موتور جست و جوی دیگری که استفاده می کنید به طور جادویی یک لیست طولانی از صفحه های اینترنتی که می توانند جواب سوال شما را بدهند به شما نشان می دهد. هر چند این تفکر درست است اما تا به حال فکر کرده اید چه چیزی پشت ان لیست جادویی وب سایت ها وجود دارد؟ سئو به این صورت کار میکند که گوگل(یا هر موتور جست و جوی دیگری) یک ربات کرال(رباتی که سایت ها را به صورت مرتب بازدید میکند) دارد که اطلاعات را در مورد تمام محتوایی که می تواند پیدا کند، جمع میکند.کرال ها به کمک موتور جست و جو یک لیست می سازند،سپس به ان لیست از طریق یک الگوریتم که تمام داده ها را با پرسش شما تطبیق می دهد، اطلاعات اضافه می کنند. در الگوریتم موتور جست و جو فاکتور های زیادی جای می گیرند که بخش (SE‌ (search engine از کلمه ی SEO می باشد.بخش (O (optimization مربوط می شود به وارد کردن محتوی در سایت ها به طوری که موتور های جست و جو بتوانند ان محتوی را به درستی درک کنند تا کسانی که از طریق جست و جو کردن وارد سایت می شوند، مطلب مورد نظر خود را بیابند. بهینه سازی شکل های مختلفی دارد،برای مثال می توان به استفاده ی صحیح از تگ های عنوان و توضیحات متا وذکر کردن لینک های داخلی در صفحه های پر بازدید سایت اشاره کرد.

یاد گیری سئو:

این مطلب از سایت به شما کمک می کند هر چیزی که درباره ی سئو میخواهید فرا بگیرید اما اگر شما یک مبتدی هستید، به شما پیشنهاد میکنیم مطالب قبلی سایت در این مورد را مطالعه کنید.

طراحی سایت سازگار با سئو :

وقتی که اماده شدید تا قدم در راه سئو بگذارید نوبت ان است که تکنیک های سئو سایت را اجرا کنید، هرچند محصولی که شما ارائه میکنید جدید باشد یا یک محصول قدیمی که شما ان را اصلاح کرده اید.

بهبود محتوی سایت:

یک سایت زمانی به یک سایت واقعی و خوب تبدیل می شود که دارای مطالبی برای ارائه دادن باشد.سئو برای محتوی سایت در شاخه ی مجزایی بررسی میشود که جداگانه به ان پرداخته ایم.اگر شما به اطلاعات بیشتری در مورد کلمات کلیدی،چگونگی نوشتن سئو دوستانه و تگ های مرتبط نیاز دارید به مقالات دیگر مراجعه کنید.

سئویOn-site (سئوی داخلی)

تا به الان در مورد محتوی درون صفحه اطلاعاتی فراگرافته اید.حال نوبت ان است که به طور دقیق با robot.txt. اشنا شویم.

سئوی مربوط به لینک:

سعی کنید تمام اطلاعات لازم در مورد لینک ها، از کلمات لینک دار (anchor texts) گرفته تا ری دایرکت ها را مطالعه کنید.این اطلاعات به شما کمک میکنند تا بدانید چگونه و چه زمانی از لینک های nofollow استفاده کنید ویا اینکه بک لینک گذاری در وبلاگ هنوز کاربرد دارد یا خیر.

بهینه سازی های دیگر:

به شما تبریک می گوییم!شما تمام جزئیات ابتدایی در مورد سئو را فرا گرفته اید و برای یادگیری موضوعات پیشرفته تری اماده شده اید.اطمینان حاصل کنید که ترافیک سایت شما از طریق بازدید واقعی کاربران افزایش پیدا می کند.سپس می توانید سایت خود را به کمک سئوی بین المللی، جهانی کنید و یا سئوی محلی داشته باشید.

تحول سئو:

الگوریتم موتور های جست و جو به طور پی در پی در حال تغییر هستند و سئو کار ها عملکرد خود را مطابق با این تغیرات تغییر می دهند.بنابراین اگر فردی در مورد سئو به شما توصیه ای کرد که منطقی نبود مقالات طبقه بندی شده ی سئو را مطالعه کنید.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/2/