9 پیشنهاد برای بهبود UX ( قسمت دوم )

هنگامی که در مورد مشتریان خود ایده ای داشتید ، نگاهی به طراحی سایت های رقیب و مخاطبان آن بیندازید .

نکاتی را که به خوبی عمل می کنند و نکاتی که خوب عمل نمی کنند را یادداشت کنید پس شما می توانید نکات موفقیت آن ها را به دست آورید و نقاط ضعف آن ها را برای خود پوشش دهید .

شناخت مشتریان به شما اجازه می دهد که نقاط ضعف آن ها و نیاز هایشان را پیدا کنید و در طراحی سایت خود آن ها را پیاده سازی کنید .

طراحی سایت بر اساس علاقه کاربران

وقتی شما مشتریان هدف خود را بشناسید ، یک طراحی سایت انجام دهید که اکثر آن ها دوستش داشته باشند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند . طراحی سایت و انتخاب بخش بندی آن را بر اساس عملکرد مخاطبان هدف خود که از طراحی سایت شما بازدید می کنند انجام دهید .

اجازه دهید بگوییم که اکثر مخاطبان شما از نسل Z هستند . گروهی که 44 میلیارد دلار در خرده فروشی هزینه می کنند .

نسل Z ترجیح می دهند که یک طراحی سایت ساده که سریع لود می شود را ببینند و بر روی موبایل نیز به خوبی کار کند .

در مورد عملکرد های عمومی نسلی که از طراحی سایت شما خرید می کنند فکر کنید . چه رنگی دوست دارند ؟ چه فونتی دوست دارند ؟ چه استایل و لایه بندی دوست دارند ؟

در ذهن داشته باشید رنگ هایی که برای طراحی سایت انتخاب می کنید با رنگ بندی برند شما تناسب داشته باشد و با تمام ویژگی های محیط سازگار باشد .

در واقع چالش این جاست که استایل برند خود را بر اساس عملکرد نسل مورد نظر تطبیق دهید . اگر برند شما از رنگ های تیره استفاده می کند اما می خواهید با یک نسل جوان تر با استفاده از رنگ های روشن ارتباط برقرار کنید باید میانه ای از رنگ ها را انتخاب کنید که هم پایه برند شما حفظ شود و هم بتوانید مخاطبان مورد نظر خود را جذب کنید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/181/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.