بهترین منابع برای طراحی سایت الهام بخش ( قسمت چهارم )

The Best Designs

مستقیم ، ساده و پر از نمونه های طراحی سایت ! The Best Designs هدف طراحانی است که به دنبال طراحی سایت های الهام بخش هستند . این سایت بدون هیچ هیاهو و قدیمی شدن به کار خود ادامه می دهد .

فواید

همان طور که اشاره شد ، این طراحی سایت  بسیار ساده ، مستقیم و استفاده از ان آسان است . به علاوه ، طراحی سایت به روز آن باعث شده است که همیشه آپدیت باشد . همچنین شما قدرت این را خواهید داشت که طراحی سایت های وردپرس و محتویات آن ها را مستقیما با طراحان را بررسی کنید .

مضرات

بهترین طراحی سایت ها قطعا به خاطر زرق و برق دار بودن ، زیبایی طراحی یا با کیفیت بودن جایزه ای به دست نمیاورند ، اما چه کسی اهمیت می دهد ! هیچ ویژگی بدی برای این طراحی سایت وجود ندارد و قطعا یکی از بهترین رتبه های طراحی سایت را در لیست ما دارد .

ResponsiveDesign.is

یک طراحی سایت خوب به شدت مهم است ، اما اگر سایتی ریسپانسیو نباشد دیگر طراحی سایت معنی نخواهد داشت . ResponsiveDesign.is فقط به عنوان یک الگوی الهام بخش کاربرد ندارد ، بلکه به شما اجازه می دهد ببینید هر سایت در هر پلتفرم مثل موبایل ، تبلت و ... چگونه نمایش داده می شود .

خوبی ها

ResponsiveDesign.is فقط یک پلتفرم برای دریافت طراحی سایت های الهام بخش نیست ، بلکه هدف آن بررسی تمام موارد ریسپانسیو در یک طراحی سایت است . این سایت شامل نکته های طراحی سایت، مقالات طولانی در مورد ریسپانسیو و توسعه ، مارکتینگ ، محتوای استراتژی و پادکست نیز هست .

اگر شما به دنبال هر چیزی بگردید این سایت به شما پیشنهاد خواهد داد که قطعا باعث قرار گرفتن این طراحی سایت به عنوان یکی از سایت های الهام بخش می شود .

بدی ها

بر اساس قوانین طراحی سایت های الهام بخش که باید مثال های زیادی در مورد الگو ها داشته باشند ، این سایت از مثال های کم تری برخوردار است که یکی از ویژگی های بد این سایت به شما می رود .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/176/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.