با وجود Google My Business ، مشتریان اعتماد بیشتری به وب سایت های SMB دارند ( قسمت دوم )

مصرف کنندگان و مشتریان باور دارند که وب سایت‌های اس ام بی دقت سئو ی بیشتری نسبت به ‏گوگل مای بیزینس دارند. بسیاری از پاسخ دهندگان یعنی حدود 56 درصد آن ها اعلام کردند که از این وب سایت ها انتظار دارند دقت و اطلاعات بیشتری نسبت به گوگل داشته باشند. تعداد افرادی که گوگل بیزینس را به سایت های محلی سئو شده ترجیح می‌دهند 32 درصد اعلام شده است. درصد های اعلام شده اطلاعات جالبی در اختیار افراد می گذرد. همچنان واضح نیست که آیا آمار و ارقام اعلام شده سئو در حد حدس و گمان است و آیا به طور جدی، وب سایت های محلی دقت بیشتری نسبت به گوگل مای بیزینس دارند.

بررسی راه های ارتباطی

بسیاری از افراد تماس‌های تلفنی را به سایر کانال‌های ارتباطی مانند ایمیل و پیغام رسانی ترجیح می‌دهند. پس از مشخص شدن تجارت های هدف، 60 درصد مصرف کنندگان اعلام کردند که ترجیح می دهند به جای استفاده از کانال های ارتباطی دیگر، با ارائه دهندگان خدمات محلی سئو شده تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کند. سایر روش های موجود عبارتند از:

  • 60% درصد تماس تلفنی
  • 16% ارسال ایمیل
  • 15% بازدید فیزیکی از مکان مورد نظر
  • 4% ارسال پیام از طریق فرم آنلاین
  • 3%ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی
  • 2%درخواست فراخوان
  • 1%موارد دیگر

موارد ذکر شده یکی دیگر از یافته های بزرگ سئو در این بررسی است. با این وجود، این نظرسنجی اطلاعات جمعیت خاصی را نشان می‌دهد، بنابراین مطمئن نیستیم که آیا آمار و ارقام ذکرشده سئو ممکن است بر اساس گروه سنی مختلف تغییر کند یا خیر.

برایت لوکال هم چنین پرسش هایی در رابطه با ویژگی های گوگل مای بیزینس که بیش از همه مورد استفاده قرار می‌گیرد مطرح کرد. ساعت های Opening فروشگاه ها یا ارائه دهندگان خدمات (69%)، دایرکتوری های گوگل مای بیزینس 50% و خواندن بررسی‌ها ،44% سه مورد از بیشترین موارد استفاده شده در این بررسی است.

اغلب رزرو های اینترنتی، در کمتر از 15 درصد مصرف کنندگان مورد استفاده قرار گرفته است. بخش پرسش و پاسخ نیز مورد استقبال زیادی قرار نگرفته است.

این صنعت، به جهت وجود GMB و مدیریت شبکه های اجتماعی، اهمیت خود را در سئو طی سال‌های اخیر از دست داده است. وجود وب سایت های خدماتی، امروزه امری ضروری به شمار می‌روند، اما این بررسی و سایر داده های سئو نشان می دهد که این وب سایت ها همچنان بخشی اساسی و مهم در دنیای بازاریابی دیجیتال و SMB ها باقی مانده اند. اطلاعات و داده‌های مربوط به این برسی سئو در حال حاضر به بسیاری از افراد و شرکت های فروش وب سایت به صاحبان کسب و کار، کمک می کند.

اولویت بندی

یکی دیگر از نقاط قابل توجه دیگر در این بررسی سئو ، اولویت مصرف کنندگان به تماس تلفنی نسبت به سایر کانال‌های ارتباطی است. برخی افرادی که این مطلب را خوانده اند، ممکن است به آمار و ارقام ذکرشده شک داشته باشند. با این حال، اعتماد و آسایشی که مشتریان در خدمات مختلف به دنبال آن هستند، با برقراری تماس تلفنی برقرار می‌شود.

با این وجود، تعداد بسیار زیادی از اس ام بی ها، به دلایل خاصی تماس های تلفنی خود را پاسخ نمی دهند. به همین جهت شرکت گوگل دستیار مجازی CallJoy را به مخاطبان خود معرفی می کند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/153/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.