مشکل ایندکسینگ اخبار گوگل یا گوگل نیوز به طور کامل حل شده است

شرکت گوگل مشکل اخیر سئو ی خود در بخش اخبار گوگل که محتوای برخی منتشرکنندگان در آن ایندکس نمی شد را به طور کامل حل کرده است.

شرکت گوگل پستی بر روی اکانت رسمی توییتر خود منتشر کرده است که اعلام کرده اند مشکل پیش آمده در ایندکسینگ سئو ی اخبار گوگل را به طور کامل حل کرده اند.

بیانیه گوگل

شرکت گوگل اعلام کرد: "ایندکسینگ سئو ی محتوای اخبار هم اکنون به طور کامل حل شده است. محتوای جدید باید به صورت معمول ایندکس شود. بسیاری از محتوای سئو ی گمشده در طی مشکل پیش آمده به صورت مجدد ایندکس شده‌اند و باقیمانده محتوای موجود در طی روز آینده یا روزهای آتی با مشکل خاصی مواجه نخواهند بود. عذر خواهی شرکت ما را بابت مشکل پیش آمده سئو پذیرا باشید، بابت صبوری کاربران خود از آن ها تشکر می کنیم."

در ادامه، پست‌های شرکت گوگل بر روی اکانت توییتر را مشاهده خواهید کرد که به طور رسمی اعلام کرده اند که مشکل سئو ی پیش آمده حل شده است و مدت زمان بین ایجاد مشکل و راه حل آن تنها یک روز به طول انجامید:

"شرکت ما از مشکلات پیش آمده سئو در بخش محتوایی اخبار آگاه است. به نظر می رسد که چندین مورد محدود از ناشران با مشکل پیش آمده مواجه شده اند و بر روی محتوای سئو ی آن ها تاثیر گذاشته است. ما به طور فعال در حال تشخیص مشکلات پیش آمده سئو در بخش اخبار هستیم. باید اعلام کنیم که این مشکل هیچ ارتباطی با مشکل ایندکسینگ سئو ی هفته گذشته ندارد، زیرا آن مشکل به طور کامل حل شده است."

عملیات ایندکسینگ سئو محتوای اخبار هم اکنون به طور کامل حل شده است. محتوای جدید باید بتواند تا به صورت عادی ایندکس شود. بسیاری از محتوای سئو ی گم شده در این زمینه به صورت مجدد ایندکس شده است و باقی مانده محتوا باید در طول روز آینده یا روزهای آتی به طور کامل حل شود. عذرخواهی شرکت گوگل بابت مشکل پیش آمده سئو را پذیرا باشید و بدانید که قدردان صبوری شما و کاربران خود هستیم."

اگر محتوایی منتشر کرده‌اید که مرتبط با بخش اخبار گوگل است، ممکن است تحت تأثیر مشکل اخیر پیش آمده سئو قرار گرفته باشید و برای رفع آن باید چندین اقدام انجام دهید تا تاثیر کامل آن را بر روی محتوای خود مشاهده کنید و مشکلات مربوط به آن به طور کامل حل شود.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/145/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.