آیا عملیات ساخت لینک به طور کلی از بین رفته است؟

مطمئناً عملیات ساخت لینک در سئو پیش از این با استفاده از تاکتیک هایی مانند طرح های پرداختی برای ساخت لینک، لینک های پنهان و محتوای اسپم استفاده می شد. اما پس از آن که شرکت گوگل الگوریتم خود را در سال 2012 به روزرسانی کرد و الگوریتم پنگوئن را معرفی کرد، این تاکتیک های سئو عملاً بلا استفاده شد و تمرکز شرکت گوگل هم اکنون بر روی تکنیک های سئو ی کلاه سفید و محتوای با کیفیت است.

اما، این جمله بدان معنا نیست که بحث های انجام گرفته در رابطه با ساختمان لینک های سئو به طور کلی تمام شده است، زیرا برخی سئو ها معتقدند که هر گونه شکل ساختمان فعال لینک ها، در بهترین حالت خود اتلاف وقت و در بدترین حالت ممکن، زیر پا گذاشتن سیاست‌های موجود سئو است، و برخی از آن ها معتقدند که استفاده از این امر بسیار ارزشمند است و بخشی مهم از استراتژی های مرتبط باسئو است.

مخالفت های مربوط کیفیت محتوا

یکی از رویکردهای رایج سئو و در عین حال متضاد در رابطه با موضوع مد نظر، توییتی است که از مدیرعامل سخنرانی رایت مارکوس منتشر شده است.

"ساخت لینک برای سئو اتلاف وقت است. به جای صرف وقت برای ساختن لینک، بهتر است تمرکز خود را بر روی نوشتن مطالب بهتر و رابط کاربری قرار دهیم."

"توصیه های قدیمی مربوط به سئو به ما توصیه می کنند که محتوای خود را برای کاربران تهیه کنید و آن ها را نسبت به موتورهای جستجو ارجعیت دهید. لینک ها و پیوندها را به این دلیل نسازید که ممکن است ارزش خاصی برای سئو ی شما به دست آورند؛ بلکه لینک هایی ایجاد کنید که ترافیک هدفمند سئو را به سایت شما هدایت می‌کنند."

در طول این جلسه، تاندلر اشاره ای به اسپم هایی کرد که توسط ابزارهای ساخت لینک سئو تولید شده بودند.

همچنین در این جلسه نقل قول هایی از افرادی مانند جان مولر، مت کاست و جونو آلدرسون صورت گرفت و گفته شد که تمامی لینک های سئو به صورت طبیعی توسط دستورات و راهنمایی های گفته شده توسط شرکت گوگل ساخته نشده‌اند.

علاوه بر اشاره به ماهیت و کسی نیک ساخت لینک های با کیفیت سئو و او همچنین به سایر روشها ، ماننده ساخت لینک های داخلی نیز اشاره کرد.

" اگر تیم شما دارای منابع محدود است ، توصیه می کنم تا زمان خود را در ساخت محتوای با کیفیت سئو صرف کنید و تمرکز خود را بر روی ساختمان لینک قرار ندهید." - تاندلر

"زمان خود را در تهیه تجربه کاربری بی نقص سپری کنید و در رابطه با هماهنگی محتوای خود با خواسته کاربران وسواس به خرج دهید. هدف نهایی شما باید تهیه بهترین نتایج ممکن برای سئو باشد و همواره باید در زمینه کاری خود، بهترین نتایج را به کاربران خود ارائه دهید. ساخت لینک های سئو را متوقف کنید و شروع به به دست آوردن آن ها کنید!"


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/140/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.