روند های رایج طراحی وب برای صفحات Start Here

هنگام یکه بازدید کنندگان به طراحی سایت جدید سر می زنند، معمولا هیچ ایده ای ندارند که از کدام قسمت وب سایت باید بازدید خود را شروع کنند. آن ها اغلب به دنبال لینک های نویگیشن هستند که ممکن است اطلاعات مورد نیاز آن ها را تامین کند، اما جدیدترین روندی که با عنوان Start Here شناخته می شود، تجربه ای بسیار بهتر برای کاربران به ارمغان می آورد.

کاربران جدید که طراحی سایت شما را مورد بازدید خود قرار می دهند، باید مشتاق باشند تا تمامی قسمت های طراحی سایت را مشاهده کنند و به دنبال اطلاعات بیشتری باشند. بهترین روش برای دستیابی به این هدف، صفحه ابتدایی است که شامل لینک ها، راهنمای کوچک طراحی سایت و حتی پس زمینه هایی در رابطه با خودتان و تاریخچه طراحی سایت تان است. در این پست با یک دیگر نگاهی به روند رایج صفحات Start Here می‌اندازیم تا مزایای آن را با یکدیگر بررسی کنیم و ببینیم که چگونه می‌توانیم از این روند به نفع پروژه‌های مربوط به وب سایت استفاده کنیم.

وب سایت تان را معرفی کنید

بزرگ ترین و مهم ترین دلیل استفاده از صفحه Start Here، معرفی کردن طراحی سایت تان به بازدیدکنندگان جدید است. از آن جایی که هر طراحی سایت مقالات و اطلاعات متفاوتی برای ارائه به بازدیدکنندگان خود دارد، بنابراین صفحات Start Here اهداف مختلف را بر اساس محتوای قرار گرفته درون طراحی سایت دسته بندی می کند.

صفحه شما باید قادر باشد تا اطلاعات حیاتی را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارد و هدف آن، آموزش به بازدیدکنندگان و آشنا کردن آن ها با طراحی سایت باشد. این صفحات همچنین باید قادر باشند با اشتراک گذاشتن بهترین منابع و لینک ها، بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت هدایت کنند.

وبلاگ شخصی که توسط یک نفر اجرا می شود، می‌تواند صفحه شروع خود را با اطلاعات شخصی و تاریخچه وب سایت معرفی کند. این مورد را می توانید در طراحی سایت Problogger به خوبی مشاهده کنید.

این طراحی سایت ، در واقع یکی از نمونه‌هایی است که به خوبی طراحی شده است و سال ها تجربه در زمینه نوشتن، طراحی و تبدیل کاربر در کارنامه خود دارد.

صاحب طراحی سایت ، مجموعه ای از لینک ها و پیوندها را به پست های مربوطه ارجاع می‌دهد. او همچنین ویدیوی مقدماتی برای وب سایت خود تعبیه کرده است که این ویدیو برای بازدیدکنندگان جدید ساخته شده است و آن ها را به اطلاعات بیشتر در رابطه با سایت سوق می دهد. همچنین در قسمت پایین طراحی سایت ، می توانید تاریخچه مربوط به ساخت وب سایت را مشاهده کنید و درک کنید این وب سایت چگونه به جایگاه امروزی خود رسیده است.

با شروع بازدید از این سایت و محتوای آن، می توانید از مرور صفحات بیشتر وب سایت لذت ببرید. صفحه ای مملو از سی تی ای های متفاوت برای خبرنامه و کتاب های الکترونیکی رایگان که بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا بر روی لینک های بیشتری بر روی این وب سایت کلیک کنند و محتوای آن را مشاهده کنند.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/137/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.